Certyfikowana Akademia Menedżera
Certyfikowana Akademia Menedżera
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
-
menedżerów chcących poznać różnorodne techniki zarządzania, motywowania, budowania zespołu oraz kształtowania własnego autorytetu
-
osoby przygotowujące się do objęcia stanowisk związanych z zarządzaniem ludźmi.
-
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji15-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Warsztaty "Certyfikowana Akademia Menedżera" przygotowuje uczestników do pełnienia roli lidera, poprzez zastosowanie różnorodnych technik zarządzania, motywowania, budowania zespołu oraz kształtowania własnego autorytetu w organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą z zakresu pełnienia funkcji lidera w organizacji | Kryteria weryfikacji • identyfikuje kluczowe umiejętności menedżerskie• definiuje swoje mocne strony w roli menedżera • charakteryzuje podstawowe zadania menedżerskie: planowanie, delegowanie, monitorowanie, ocena, motywowanie, budowanie zespołu, budowanie wizji, kreatywne rozwiązywanie problemów • omawia najlepsze praktyki w zakresie zarządzania ludźmi | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje w swojej pracy różnorodne techniki zarządzania, motywowania, budowania zespołu oraz kształtowania własnego autorytetu w organizacji | Kryteria weryfikacji • buduje swój autorytet jako menedżera• zarządza w sposób skuteczny, wyznacza cele, deleguje i egzekwuje zadania • posługuje się kluczowymi umiejętnościami menedżerskimi • wdraża sposoby skutecznego motywowania i inspirowania zespołu • stosuje najlepsze praktyki w zakresie zarządzania ludźmi • monituruje i dba o rozwój kompetencji swoich pracowników • charakteryzuje się świadomą postawą w zakresie rozwój własnego autorytetu | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Szkolenie w dniach 19.05.2025 r. oraz 23.05.2025 r., poprowadzą również trenerzy: Małgorzata Szybińska oraz Andrzej Matyka.
- Szkolenie w dniach 20.05.2025 r., 21.05.2025 r. oraz 22.05.2025. poprowadzi również trenerka: Dorota Wiśniewska
PROGRAM
Budowanie autorytetu
- Odkrywanie źródeł autorytetu
- Ekspert, praktyk czy oparty na wartościach – który jest bardziej skuteczny
Skuteczne stosowanie komunikacji w zarządzaniu
- Podstawowe i niezbędne narzędzia komunikacyjne w rozmowach z pracownikiem (werbalne i niewerbalne)
- Funkcje poszczególnych narzędzi i przykłady ich zastosowania w praktyce
- Informacja zwrotna jako główne źródło rozwoju pracownika
- Jak wystąpić przed zespołem i się do tego przygotować
- Expose menedżera jako narzędzie budowania autorytetu w zespole
Kompetencje po I-szym dniu:
- Świadome kształtowanie autorytetu
- Umiejętne kierowanie rozmową z pracownikiem za pomocą narzędzi komunikacyjnych
- Udzielanie pełnej informacji zwrotnej pracownikowi nt. mocnych stron i elementów rozwojowych
- Zrozumiałe i przekonujące prezentowanie swojego celu i wartości zawodowych
Główne zadania menedżera
- Planowanie i wyznaczanie celów jako podstawa efektywnego działania
- Trening zarządzania zadaniem na jego poszczególnych etapach
- Znaczenie monitoringu dla skutecznej realizacji zadań
- Wyznaczanie celów i delegowanie zadań, przy równoczesnym budowaniu zaangażowania i poczucia odpowiedzialności za jego realizację u pracownika
- Asertywna komunikacja – w jaki sposób z szacunkiem radzić sobie w trudnych sytuacjach i nie dać się poczuciu bezradności?
- Rozliczanie zadań, które sprzyja rozwojowi i wzbudzaniu zaangażowania.
Kompetencje po II-gim dniu:
- Prowadzenie zadań wg etapów efektywnej organizacji
- Formułowanie celu zrozumiałego dla pracownika
- Zlecanie/delegowanie zadania
- Zarządzanie emocjami w trudnych sytuacjach
- Rozliczanie zadań z zastosowaniem procedury sprzyjającej rozwojowi
- Zarządzanie zespołem
- Profil zespołu osiągającego ponadprzeciętne rezultaty
- Czynniki sprzyjające współpracy w zespole – zjawisko synergii
- Mapa funkcjonalna zespołu: ludzie, zadania, procesy
- Zmiana dla zespołu a emocje – jak sobie z nimi radzić
- Czynniki niezbędne i ułatwiające wprowadzenie zmiany
- Jak przejść przez opór w trakcie zebrania z zespołem zaawansowanym?
- Diagnoza ról i potencjałów w zespole
- Kompetencje po III-cim dniu:
- Skuteczna komunikacja w zespole
- Zarządzanie zmianą
- Radzenie sobie z oporem
- Diagnoza potencjału osób w zespole
- Motywowanie pozafinansowe
- Wpływ realizacji potrzeb na motywację pracowników
- Co „cukierki” mówią nam o rozpoznawaniu potrzeb ludzi?
- Poszukiwanie własnej motywacji
- Motywatory i demotywatory i ich wpływ na zaangażowanie
- Jak motywować kolegów, kiedy staję się ich szefem?
- Gry komunikacyjne pracowników – diagnozowanie ukrytych komunikatów
- Kompetencje po IV-tym dniu:
- Diagnoza potrzeb pracownika
- Identyfikacja swoich wewnętrznych motywatorów
- Rozróżnianie motywatorów wewnętrznych i zewnętrznych oraz rozumienie ich wpływu na zachowanie pracownika
- Dopasowanie swojego stylu reagowania do zachowania pracownika
- Przywództwo
- Dopasowanie stylu przewodzenia do rozwoju i potrzeb pracownika
- Utrwalenie poprzez grę wachlarza kompetencji poznanych na warsztacie
- Indywidualne przekazanie informacji zwrotnych dotyczących kompetencji z całej Akademii Menedżera, na podstawie gry podsumowującej
- Opracowanie celu rozwojowego – pierwszy krok do rozwoju konkretnych kompetencji w naturalnym środowisku pracy
- Kompetencje po V-tym dniu:
- Stosowanie adekwatnego stylu przywództwa do etapu rozwoju pracownika
- Przyjmowanie i przekazywanie pełnej informacji zwrotnej
- Wyznaczanie celu dla własnego rozwoju
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie trwa 41 godzin dydaktycznych (tj. 45 minut). Podana ilość godzin szkolenia nie zawiera czasu przerw.
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na certyfikacie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 36 Budowanie autorytetu. Cz.1. | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 36 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 36 Budowanie autorytetu. Cz.2. | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 36 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 36 Skuteczne stosowanie komunikacji w zarządzaniu. Cz.1 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 36 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 36 Skuteczne stosowanie komunikacji w zarządzaniu. Cz.2 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 36 Główne zadania menedżera. Cz.1 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 36 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 36 Główne zadania menedżera. Cz.2 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 36 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 36 Główne zadania menedżera. Cz.3 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 36 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 36 Główne zadania menedżera. Cz.4 | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 36 Zarządzanie zespołem. Cz.1 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 36 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 36 Zarządzanie zespołem. Cz.2 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 36 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 36 Zarządzanie zespołem. Cz.3 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 36 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 36 Zarządzanie zespołem. Cz.4 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 36 Motywowanie pozafinansowe. Cz.1 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 36 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 36 Motywowanie pozafinansowe. Cz.2 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 36 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 36 Motywowanie pozafinansowe. Cz.3 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 36 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 36 Motywowanie pozafinansowe. Cz.4 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 36 Przywództwo. Cz.1 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 36 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 36 Przywództwo. Cz.2 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 36 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 36 Przywództwo. Cz.3 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 36 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 36 Przywództwo. Cz.4 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 36 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 011,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto171,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto139,02 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Szybińska
Doświadczenie zawodowe budowała współpracując z przedstawicielami wielu branż. Z jej doradztwa oraz szkoleń korzystały instytucje finansowe (banki, leasing), firmy produkcyjne, usługowe i szkoleniowe, a także ministerstwa i urzędy. Wdrażała projekty rekrutacyjne w wiodącej firmie energetycznej, projekty selekcyjne (w tym Assessment Center) oraz Development Center dla dyrektorów dużej firmy leasingowej. Posiada doświadczenie w przygotowywaniu trenerów wewnętrznych do prowadzenia zajęć edukacyjnych (banki, firma produkcyjna). Prowadząc zajęcia na wyższych uczelniach we Wrocławiu realizowała własne projekty edukacyjne w zakresie ocen pracowniczych, zarządzania grupą i efektywności osobistej.
Współpracowała z Ośrodkiem Rozwoju Edukacji w ramach projektu obejmującego dyrektorów szkół wszystkich poziomów edukacji na terenie kilku województw w zakresie planów zmian edukacyjnych w placówkach.
Jest również współautorką Akademii Menedżera, cieszącej się niesłabnącym powodzeniem i wysoko ocenianej przez uczestników. Cennym doświadczeniem jest ciągła współpraca w zespole trenerskim, która stanowi czynnik edukacyjny dla uczestników.
Dorota Wiśniewska
Jest ekspertem w dziedzinie szkoleń dla kadry menedżerskiej. Jest także certyfikowaną absolwentką szkoły trenerów przy Polskim Towarzystwie Psychologicznym – jednej z najlepszych szkół trenerów w Polsce oraz certyfikowanym coachem Points of You.
Dorota posiada duże doświadczenie zawodowe, o czym świadczą przykłady instytucji i firm, z którymi miała okazję współpracować: Ministerstwo Sprawiedliwości, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, OHP, Stowarzyszenie Przedsiębiorczości w Nieruchomościach, ARM S.A.
Jest wykładowcą następujących przedmiotów: „Propedeutyka stażu zawodowego”, „Nauczyciel superwizorem praktykującego studenta”, „Rozwijanie asertywności i Inteligencji emocjonalnej”, „Sztuka porozumiewania się”. Zajęcia prowadzi w Akademii Pedagogiki Specjalnej, Akademii Szybkiej Nauki oraz Uniwersytecie Dzieci.
Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu rozwiązywania konfliktów, komunikacji, treningu asertywności, przywództwa, motywowania i dyscyplinowania pracowników oraz zarządzania zespołem.
Jak mówi sama Dorota, jej misją jest propagowanie idei samoświadomości i rozwoju własnego potencjału. Dlatego też zajmuje się rozwojem kompetencji społecznych i menedżerskich od 1997 roku.
Andrzej Matyka
Już w trakcie studiów świadomie kształcił się w rozwijaniu umiejętności społecznych poprzez szereg staży i szkoleń w placówkach edukacyjnych. Wiedzę i umiejętności zaczął wykorzystywać w założonej w 1999 r. firmie turystycznej, którą prowadzi do dziś. Tu doskonalił komunikację w rozmowach z klientami, umiejętność trafiania w ich potrzeby, zarządzanie grupą pracowników o różnych oczekiwaniach oraz rozwiązywanie konfliktów.
Równolegle rozwijał swoją ścieżkę szkoleniową, początkowo jako wykładowca na Wyższej Szkole Humanistycznej w Pułtusku, a następnie jako trener w Kolegium Edukacji Specjalnej. Od 2001 roku łączy swoje życie zawodowe z EY Academy of Business, prowadząc szkolenia otwarte i zamknięte, jak również indywidualne spotkania poszkoleniowe.
Andrzej jest współautorem i realizatorem szkoleń z zakresu budowania i rozwoju zespołu, skutecznej komunikacji, przywództwa, twórczego rozwiązywania problemów, a także cieszącej się dużą popularnością Akademii Menadżera. Szkolenia prowadzone w formie warsztatów cechują się dużą interaktywnością i nastawieniem na potrzeby konkretnych uczestników.
Małgorzata Biczyńska
W latach 1994 – 1998 pracowała jako konsultantka Zespołu Doradztwa Kadrowego EY. W tym czasie była odpowiedzialna za tworzenie i przeprowadzenie programów i projektów szkoleniowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, a także za doradztwo szkoleniowe oraz współpracę z trenerami zewnętrznymi Ernst & Young.
Od 1998 do 2000 roku pełniła funkcję konsultantki doradztwa personalnego w Idea Test, tworząc i prowadząc Development Centre i Assessment Centre.
Od 2009 roku Małgorzata pracuje indywidualnie jako psycholog, towarzysząc innym w odkrywaniu i wypracowywaniu tego, co w nich wyjątkowe.
Głównym celem zawodowym Małgorzaty jest pomoc w rozwoju poprzez pracę indywidualną i zespołową. Poza kilkunastoletnim doświadczeniem w przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych, Małgorzata posiada również wieloletnie doświadczenie w roli coacha.
Realizuje szkolenia z zakresu zarzadzania sobą w czasie, efektywnej komunikacji, asertywności, rekrutacji i selekcji personelu, przywództwa, motywowania i treningu kreatywnego myślenia.
W ramach współpracy z EY Academy of Business, współtworzy i prowadzi m.in.: Akademię Menedżera, Metody i techniki pracy z zespołem, Budowanie autorytetu przez rozwój kompetencji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest częścią pakietu Dyplomowanego Menedżera Biznesu z akredytacją EY Academy of Business.
Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- W budynku znajduje się: parking dla rowerów, poczta, restauracja, firma kurierska, kiosk.