JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM PODSTAWOWY (gr.1)
JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM PODSTAWOWY (gr.1)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony dla osób przygotowujących się do pracy lub pracujących zawodowo, pragnących doskonalić umiejętności językowe w zakresie języka angielskiego niezbędnego do komunikacji w środowisku zawodowym.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników7
- Data zakończenia rekrutacji02-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do stosowania praktycznych umiejętności językowych słuchaczy potrzebnych w pracy zawodowej. Kładzie nacisk na komunikację, szczególnie mówienie. Przełamanie bariery językowej i nabranie pewności siebie w posługiwaniu się językiem angielskim przyczyni się do bardziej efektywnej obsługi klientów oraz pozyskiwania nowych. Kurs daje możliwość zdobycia umiejętności językowych pozwalających na komunikację w międzynarodowym środowisku pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje słownictwoprzydatne w różnych kontekstach (np. praca, podróże, życie codzienne), co umożliwia lepszą adaptację w różnych sytuacjach. | Kryteria weryfikacji Tworzy dialogi na wskazany temat | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Komunikuje się w kontekście zawodowym, w tym e-maili,prezentacji, negocjacji czy rozmów telefonicznych w języku angielskim. | Kryteria weryfikacji Pisze teksty biznesowe z użyciem poznanych słów branżowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Pracuje wmiędzynarodowych zespołach i ma interakcje z osobami z różnych kultur, co pomaga w budowaniu lepszych relacji biznesowych oraz zrozumieniu różnic kulturowych w komunikacji | Kryteria weryfikacji - pracuje ze świadomością poziomu swojej wiedzy i umiejętności,- definiuje swoje potrzeby w zakresie samokształcenia - prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. BRANDS - MARKI – TYPOWE ZWROTY:
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu j. angielskiego na temat: marki, lokowania produktu, oraz podstaw działania rynku, struktur gramatycznych: Present Simple/Present Continuous.
2. TRAVEL - PODRÓŻE – TYPOWE ZWROTY:
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu j. angielskiego na temat słownictwa dotyczącego podróży służbowych.
3. CHANGE - ZMIANY – TYPOWE ZWROTY:
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu j. angielskiego na temat rozwiązywania problemów, omówiona zostanie tematyka zmian w środowisku pracy, struktur gramatycznych used to.
4. ORGANISATION - ORGANIZACJA – TYPOWE ZWROTY:
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu j. angielskiego na temat słownictwa dotyczącego organizacji służbowych spotkań, integracji wśród pracowników.
5. ADVERTISING - REKLAMA – TYPOWE ZWROTY:
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu j. angielskiego na temat reklamy oraz zarządzania kampaniami reklamowymi.
6. MONEY - PIENIĄDZE – TYPOWE ZWROTY:
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu j. angielskiego na temat opisywania trendów na rynkach, oraz obrotu pieniędzmi.
7. CULTURES - KULTURY – TYPOWE ZWROTY:
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu j. angielskiego na temat świadomości kulturowej w biznesie, podstawy wypowiedzi na międzynarodowych spotkaniach.
8. HUMAN RESOURCES - ZASOBY LUDZKIE – TYPOWE ZWROTY:
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu j. angielskiego na temat zarządzanie zasobami ludzkimi, rozmowy o pracę.
9. INTERNATIONAL MARKETS - RYNKI MIĘDZYNARODOWE – TYPOWE ZWROTY:
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu słownictwa j. angielskiego na temat rynków międzynarodowych, struktur gramatycznych Past Simple/Past Continuous.
10. ETHICS -ETYKA – TYPOWE ZWROTY:
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu słownictwa j. angielskiego na tematy dotyczącego dylematów etycznych w biznesie, oraz miejscu pracy, nielegalnego lub nieetycznego zachowania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto40,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto40,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy, oprócz dostępu do platformy e-learnigowej eTutor, otrzymują podręcznik.
Informacje dodatkowe
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: https://wektorwiedzy.pl/
Dodatkowe informacje o kursie języka angielskiego dla księgowych:
- czas trwania kursu: 60 godz. zegarowych,
- sposób realizacji zajęć:
- zajęcia będą odbywały się 2 razy w tyg. po 60 minut,
- zajęcia będą odbywały się w dniach roboczych w przedziale czasowym: 8:00 – 20:00
- – godziny będą uzależnione od preferencji większości uczestników w danej grupy oraz dostępności lektora,
- dostęp do nagrań z zajęć: przez cały czas trwania kursu,
Link to testu online zostanie wysłany po zakończonych zajęciach. Test przygotowała osoba prowadząca walidację niniejszego kursu. Test zawiera pytania do których należy wybrać jedną odpowiedź spośród trzech propozycji. Wynik testu jest automatycznie wyliczany w pliku google. Link do testu ważny jest 7 dni od daty zakończenia kursu. Po uzyskaniu wyniku pozytywnego, Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie bedzie prowadzone za pośrednictwem Platformy ClickMeeting.
Szkolenia na ClickMeeting nie wymagają instalowania żadnego programu, są transmitowane przez przeglądarkę. Bardzo ważne jest, żeby była ona zaktualizowana do najnowszej wersji (jeśli nie będzie aktualna, podczas testu nie pojawi się zielony “✓”). W razie potrzeby istnieje też możliwość pobrania aplikacji mobilnej i uczestniczenia w szkoleniu poprzez smartfon lub tablet.
Wymagania techniczne: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM; system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps.
Najbezpieczniejszą opcją jest połączenie internetowe za pomocą kabla sieciowego. Gdy nie ma takiej możliwości i pozostaje korzystanie z WiFi, warto na czas szkolenia umieścić komputer jak najbliżej routera i zadbać, aby inni użytkownicy tej samej sieci WiFi ograniczyli w tym czasie aktywności mocno obciążające sieć (np. oglądanie filmów, rozmowy wideo lub pobieranie dużych plików). Jeśli jest taka możliwość zachęcamy do przetestowania połączenia w domu oraz miejscu pracy i uczestniczenia w szkoleniu z tego miejsca, w którym będzie lepszy Internet.
Jak dołączyć do spotkania: https://youtu.be/ZFWhNh2KHro, https://knowledge.clickmeeting.com/pl/infographic/jak-dolaczyc-do-wydarzenia-instrukcja-dla-uczestnika/
Link umożliwiający uczestnictwo w kursie ważny jest od dnia poprzedzającego rozpoczęcie kursu do zakończenia zajęć.
Podstawą do rozliczenia usługi, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.