🧠 PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI 🧠 - Inżynieria zapytań od podstaw. Eksploracja wiedzy. Zastosowania AI w HR, zarządzaniu projektami, marketingu, obsłudze klienta, operacjach.
🧠 PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI 🧠 - Inżynieria zapytań od podstaw. Eksploracja wiedzy. Zastosowania AI w HR, zarządzaniu projektami, marketingu, obsłudze klienta, operacjach.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Dlaczego warto
Poznaj, jak wykorzystać AI do automatyzacji zadań, co odciąży pracowników i menadżerów oraz zaoszczędzi czas i pieniądze. Zainspiruj się i poznaj konkretne narzędzia, które poprawią efektywność i zbudują przewagi konkurencyjne. Przećwicz w praktyce konkretne rozwiązania dla biznesu i zacznij wdrażać AI w Swojej firmie.
Dla kogo:
- Właściciele, Członkowie Zarządu
- Dyrektorzy i menadżerowie
- Specjaliści i wszyscy pracownicy organizacji, którzy chcą zdobyć kompetencje przyszłości
Praktyczna nauka
Zajęcia obejmują wykłady, ćwiczenia, warsztaty, case'y. Pracujemy na konkretnych narzędziach i wypracowujemy bazę zapytań do zastosowania w pracy.
Ekspercka kadra
Doświadczeni wykładowcy (20 lat doświadczenia w zarządzaniu firmą produkującą algorytmy AI, która cyfryzowała przedsiębiorstwa. Pracownik Politechniki Warszawskiej.)
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników24
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia "PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI" jest dostarczenie uczestnikom kompleksowej wiedzy i praktycznych umiejętności wykorzystania sztucznej inteligencji w różnych obszarach organizacji. Uczestnicy zdobędą umiejętności zrozumienia AI, aby efektywnie wykorzystać jej zalety i unikać potencjalnych wad. Szkolenie skupi się na praktycznych przykładach zastosowań AI, takich jak automatyzacja procesów, zarządzanie projektami, marketing, obsługa klienta, HR oraz analiza danych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Potrafi napisać prompty w modelu językowym (LLM) | Kryteria weryfikacji Stosuje strukturę zapytania gwarantującą uzyskanie pożądanych odpowiedzi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje prompty do indywidualnych potrzeb i kontekstu użytkownika | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zna bazy danych gotowych zapytań do AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy treści z wykorzystaniem AI | Kryteria weryfikacji Wyszukuje pożądane treści w Internecie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Generuje treści (mail, raport, post) na postawie znalezionych danych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje AI w HR | Kryteria weryfikacji Potrafi napisać prompt, który generuje ogłoszenie o pracę z uwzględnieniem dopasowania kulturowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Potrafi napisać prompt, który ocenia CV kandydatów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Pisze promt generujący zapytania na rozmowę kwalifikacyjną | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Pisze prompt który syntetyzuje informacje z wielu dokumentów w jeden zbiorczy raport | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje AI w analizie danych | Kryteria weryfikacji Pisze prompt, który analizuje dane i wyciąga wnioski | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje AI w zarządzaniu projektami | Kryteria weryfikacji Zna zastosowania AI w zespole projektowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Pisze prompt, który tworzy test akceptacyjny | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Pisze prompt, który pomaga podejmować decyzje w projektach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje AI w marketingu, sprzedaży i operacjach | Kryteria weryfikacji Pisze prompt, który analizuje rynek | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Pisze prompt, który generuje i personalizuje treści marketingowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zna trendy i zastosowania AI w marketingu, sprzedaży i operacjach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie nie wymaga wcześniejszego przygotowania.
PODSTAWOWE INFORMACJE O SZKOLENIU:
- Zajęcia odbywają się w godz. 8:00-16:00,
- Kurs prowadzony jest online w czasie rzeczywistym i obejmuje 16 godzin zegarowych,
- W trakcie pojedynczego dnia szkolenia przewidziane są 3 przerwy: dwie po 15 minut i jedna 30 minut, trwające w sumie 60 minut. Przerwy są ujęte w harmonogramie usługi, są wliczone w czas usługi rozwojowej i wykazane w polu „Liczba godzin usługi”.
- Na 16 godzin zegarowych kursu składają się: a) 13,5 godzin zegarowych zajęć (wykłady, ćwiczenia, odpowiedzi na pytania uczestników), b) 2 godziny zegarowej przerw (czas odpoczynku pomiędzy poszczególnymi blokami zajęć), c) 0,5 godziny zegarowej przeznaczonej na walidację (egzamin wewnętrzny online).
PROGRAM SZKOLENIA
- Wprowadzenie:
- Zrozum AI, żeby wykorzystać zalety AI i unikać jej wad – modele językowe (LLM) i algorytmy sztucznej inteligencji
- Przegląd narzędzi i technologii opartych o AI
- Zastosowania AI w biznesie – studia przypadków (automatyzacja procesów, zarządzanie projektami, marketing, obsługa klienta, sprzedaż, HR, analiza danych, podejmowanie decyzji,
- Kwestie etyczne i prawne wykorzystania AI
- Techniki komunikacji z AI – warsztat:
- Komunikacja z AI za pomocą „Inżynierii zapytań”
- Jak przetłumaczyć ludzki język na język AI – struktura zapytania
- 6 strategii pisania lepszych poleceń, żeby uzyskać pożądane odpowiedzi
- Jak dostosować prompty do indywidualnych potrzeb i kontekstu użytkownika – Modele AI
- Gotowe bazy zapytań do AI
- Najczęstsze błędy popełniane przy tworzeniu zapytań i jak ich unikać
- Eksploracja wiedzy, tworzenie treści i grafiki – warsztat:
- Eksploracja danych w Internecie i analiza wyników
- Generowanie treści (mail, raport, post) na postawie znalezionych danych
- Tworzenie ilustracji/zdjęć do tekstu
- Jak unikać najczęstszych błędów, nie dać się oszukać AI i wycisnąć więcej
- Zastosowanie AI w HR
- Studia przypadków – jak AI może wspierać procesy HR?
- Jak napisać ogłoszenie o pracę, które zadba o dopasowanie kulturowe - warsztat
- Dokładniejsza i bardziej obiektywna ocena CV kandydatów (wiedza, talenty, umiejętności, nastawienie, kompetencje miękkie) - warsztat
- Jak generować pytania na rozmowy kwalifikacyjne i tworzyć symulacje. Personalizacja pytań. - warsztat
- Synteza informacji z wielu dokumentów (feedback, notatki z rozmów ewaluacyjnych, ankiety) w jeden zbiorczy raport - warsztat
- Wsparcie zespołów projektowych przez AI
- Rozwiązywanie problemów i wsparcie w podejmowaniu decyzji – warsztat
- Poprawa jakości dzięki testom akceptacyjnym z AI - warsztat
- Dokumentacja i zarządzanie wiedzą
- Inteligentne powiadomienia na podstawie zadań
- AI w dziale marketingu:
- Analiza rynku – warsztat
- Analiza efektywności kampanii marketingowych
- Awatar cyfrowy, generowanie podkładu głosowego
- AI w analizie i monitorowaniu mediów społecznościowych
- Generowanie i personalizacja treści marketingowych z wykorzystaniem AI – warsztat
- Przyszłość AI w marketingu: trendy i prognozy
- AI w sprzedaży i obsłudze klienta:
- Automatyzacja procesów sprzedaży – studia przypadków cyfryzacji
- Personalizacja doświadczeń klienta za pomocą AI
- Jak poprawić konwersję leadów/klientów używając AI
- Wykorzystanie chatbotów i wirtualnych asystentów w obsłudze klienta
- Wsparcie operacji
- Przykłady wykorzystania AI do generowania insightów biznesowych (prognozowanie popytu, przewidywanie awarii, optymalizacja łańcucha dostaw, optymalizacja tras, automatyzacja procesów magazynowych)
- Analizy danych:
- Metody zbierania i przetwarzania danych biznesowych
- Zastosowanie AI w analizie danych – warsztat
WALIDACJA - WEWNĘTRZNY EGZAMIN CERTYFIKUJĄCY
Osoba biorąca udział w kursie przystępuje egzaminu wewnętrznego (test online), który sprawdza nabytą wiedzę i umiejętności oraz uzyskane kompetencje. Po zaliczeniu egzaminu wydawany jest certyfikat.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ NA KURSIE
DZIEŃ 1 (godz. 08:00-16:00)
08:00 – 09:00 – Wprowadzenie (1 godz. zegarowa) - Wykład z prezentacją, dyskusja na żywo.
09:00 - 11:15 - Techniki komunikacji z AI (2,25 godz. zegarowe) – Wykład z prezentacją, ćwiczenia
11:15 – 11:30 – Przerwa (15 minut)
11:30 – 13:00 – Eksploracja wiedzy, tworzenie treści i grafiki (1,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia
13:00 – 13:30 – Przerwa (30 minut)
13:30 – 15:30 – Zastosowanie AI w HR (2,5 godz. zegarowe) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
DZIEŃ 2 (godz. 08:00-16:00)
08:00 – 09:30 – Wsparcie zespołów projektowych przez AI (1,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
09:30 – 09:45 – Przerwa (15 minut)
09:45 – 11:15 – AI w dziale marketingu (1,5 godz. zegarowa) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
11:15 – 12:15 – AI w sprzedaży i obsłudze klienta (1 godz. zegarowa) - Wykład z prezentacją, case, dyskusja na żywo.
12:15 – 12:45 – Przerwa (30 minut)
12:45 – 14:15 – Analizy danych (1,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
14:15 – 14:30 – Przerwa (15 minut)
14:30 – 15:30 – Wsparcie operacji (1 godz. zegarowa) - Wykład z prezentacją, case, dyskusja na żywo.
15:30 - 16:00 - Walidacja - test jednokrotnego wyboru
WARUNKI ORGANIZACYJNE
Usługa jest prowadzona zdalnie na żywo. Przy jednym stanowisku komputerowym może pracować kilka osób.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Wprowadzenie - Wykład z prezentacją, dyskusja na żywo | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Techniki komunikacji z AI – Wykład z prezentacją, ćwiczenia | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Przerwa (15 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Eksploracja wiedzy, tworzenie treści i grafiki - Wykład z prezentacją, ćwiczenia | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Przerwa (30 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Zastosowanie AI w HR - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Wsparcie zespołów projektowych przez AI - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Przerwa (15 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 AI w dziale marketingu - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 AI w sprzedaży i obsłudze klienta - Wykład z prezentacją, case, dyskusja na żywo. | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa (30 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Analizy danych - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa (15 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Wsparcie operacji - Wykład z prezentacją, case, dyskusja na żywo. | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja - test jednokrotnego wyboru | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
ROBERT WOJTACHNIK
Przez 20 lat zarządzałem firmą, która tworzyła algorytmy Sztucznej Inteligencji, dzięki czemu potrafię wybrać i wdrożyć z sukcesem najlepsze algorytmy dla klienta.
Od 25 lat zarabiam na życie podwyższaniem efektywności przedsiębiorstw. Obroniłem doktorat na ten temat. Dzięki mojej pracy klienci osiągają ROI 100-500% i dowożą projekty na czas.
Zarządzałem kilkudziesięcioma projektami optymalizacji, automatyzacji i cyfryzacji procesów z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji w takich firmach jak Orlen, Toi Toi, Media Expert, Iglotex, DHL Excel, Saria, Hellmann Worldwide Logistics, Fiege, itp.
Jestem twórcą programów rozwojowych dla menadżerów: Akademia Mistrzów Efektywności, Zawód Menadżer i HR Excellence.
Zaufała mi najlepsza uczelnia techniczna w Polsce, gdzie uczę cyfryzacji i zarządzania. To gwarancja wiedzy na najwyższym światowym poziomie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują w trakcie szkolenia materiały w wersji elektronicznej:
- Zeszyt ćwiczeń
- 12 wyróżników kultury organizacyjnej
- Przykładowe CV kandydatów
- Zbiór danych potrzebny do analizy danych
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest:
- Zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
- Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu szkoleń, który jest dostępny pod adresem https://platforma.digitalpassion.pl/regulamin-szkolen/
Przed podpisaniem umowy o dofinansowanie szkolenia z Operatorem, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia terminu szkolenia i dostępności wolnych miejsc:
www.digitalpassion.pl
Informujemy, że w trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora lub innej jednostki wyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji usługi.
Informacje dodatkowe
Uwaga:
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na usługi z naszej oferty. Zapraszamy do kontaktu:
www.digitalpassion.pl
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb jak również zrealizować w formie zamkniętej - dedykowanej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Aby zapewnić komfortowe i efektywne uczestnictwo w szkoleniach online prowadzonych za pośrednictwem platformy Zoom, uczestnik powinien spełnić następujące wymagania techniczne:
1. Sprzęt:
- Komputer stacjonarny lub laptop z dostępem do internetu (zalecane)
- Alternatywnie: tablet lub smartfon (z ograniczoną funkcjonalnością)
- Sprawna kamera internetowa – zalecane włączenie w czasie szkolenia
- Mikrofon i głośniki/słuchawki – dla aktywnego udziału w dyskusjach i ćwiczeniach
2. Oprogramowanie:
- Zainstalowana najnowsza wersja aplikacji Zoom (https://www.zoom.com/pl)
- Założone bezpłatne konto w https://chatgpt.com
3. Połączenie internetowe:
- Stabilne łącze internetowe o minimalnej prędkości: Download 5 Mbps / Upload 2 Mbps
- Zalecane połączenie przewodowe lub silne Wi-Fi
- Uczestnik powinien unikać równoczesnego korzystania z łącza przez inne aplikacje (np. YouTube, Netflix)
4. Środowisko pracy:
- Ciche, spokojne miejsce sprzyjające koncentracji i aktywnej pracy
- Możliwość udziału w pełnym czasie trwania szkolenia bez zakłóceń
- Zalecane: słuchawki z mikrofonem (headset) dla lepszej jakości dźwięku
5. Logowanie, obecność, nagrywanie szkolenia:
- Logowanie do Zoom min. 5 minut przed rozpoczęciem spotkania
- Uczestnik powinien logować się imieniem i nazwiskiem, by umożliwić identyfikację (sprawdzenie listy obecności) przez prowadzącego - "Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemy raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników"
- Aktywne uczestnictwo i obecność z włączoną kamerą są mile widziane i wpływają na jakość współpracy w grupie
- Usługa jest nagrywana w celach archiwalnych oraz ewentualnej kontroli. Prosimy o włączenie kamery podczas uczestnictwa w zajęciach.
UWAGA! W celu zachowania wszystkich niezbędnych funkcji programu, prosimy o zainstalowanie aplikacji ZOOM. Nie rekomendujemy korzystania z telefonów komórkowych czy też tabletów.