🚀 ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI 🚀 - Definiowanie wymagań. Planowanie projektu i rozwoju produktu. Zwinne zarządzanie zespołem projektowym. Synchronizacja pracy między zespołami. Praktyczny warsztat.
🚀 ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI 🚀 - Definiowanie wymagań. Planowanie projektu i rozwoju produktu. Zwinne zarządzanie zespołem projektowym. Synchronizacja pracy między zespołami. Praktyczny warsztat.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dlaczego warto
Czy Twoje projekty są ciągle zagrożone lub opóźnione, toniesz w spotkaniach i mailach, a projekty nie posuwają się do przodu? Zamiast realizować plan, ciągle rozwiązujesz problemy, lista zadań staje się coraz dłuższa, a wykonane zadania wracają?
Dowiedz się jak zarządzać projektami, żeby zakończyć je z sukcesem. Skorzystaj z naszego 25 letniego doświadczenia. Poznaj praktyki stosowane przez najlepsze firmy na świecie.
Dla kogo:
- Właściciele, Członkowie Zarządu
- Menedżerów projektów
- Liderów zespołów
- Każdy, kto odpowiedzialny jest za koordynację i realizację zadań w organizacji
Praktyczna nauka
Zajęcia obejmują wykłady, ćwiczenia, warsztaty, case'y, testy.
Ekspercka kadra
Doświadczeni wykładowcy (25 lat doświadczenia w budowaniu zespołów, współpracy z klientami, budowie trwałej relacji rodzinnej).
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników24
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel edukacyjny szkolenia "ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI" to przygotowanie uczestników do:- stosowania metod zarządzania projektami gwarantujących dowożenie celów
- planowania projektu i wydania produktu
- pisania wymagań na produkt
- szacowania wartości biznesowej funkcji
- szacowania wielkości zadań
- przećwiczenia na grze pracy zespołu SCRUM
- planowania sprintów, codziennego zarządzania pracą i kończenia sprintów wyciągając wnioski i usprawniając pracę
- synchronizacji pracy między zespołami
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje zwinne wymagania do zdefiniowania projektu i produktu | Kryteria weryfikacji Weryfikuje zasadność pomysłów przekształcając je w możliwe do zweryfikowania hipotezy (Epiki) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje co użytkownicy będą mogli zrobić z produktem (funkcje i zdolności biznesowe) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje co eksperci będą mieli wytworzyć - zadania do wykonania (historyjki) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy i pielęgnuje backlog produktu | Kryteria weryfikacji Tłumaczy podróż klienta na epiki, funkcje i zdolności biznesowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Szacuje wartość funkcji i zdolności biznesowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje historyjki w backlogu produktu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Używa do szacowania wielkości historyjek jednej z metod (proste porównanie, tablica szacowania, Planning Poker ®) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Pielęgnuje backlog omawiając wymagania, dzieląc historyjki na mniejsze, szacując wielkość historyjek, ustalając kryteria akceptacji, dyskutując o zależnościach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planuje i aktualizuje wydanie produktu | Kryteria weryfikacji Ustala prędkość zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ustala ile historyjek zostanie wykonana w wydaniu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje mapę historyjek do planowania wydania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje i kategoryzuje ryzyka oraz planuje reakcje na ryzyka | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje zależności między zadaniami na tablicy zależności | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje czy zespół zdąży dostarczyć wszystkie historyjki do końca wydania obliczając zapas punktów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rekomenduje Product Ownerowi, jaką decyzję ma podjąć w związku z aktualizacją planu wydania (usunięcie historyjek czy wydłużenie czasu trwania wydania) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje szkielet procesu SCRUM do zarządzania dostarczaniem produktu/projektem | Kryteria weryfikacji Stosuje wydarzenia SCRUM (planowanie sprintu, codzienny SCRUM, przegląd sprintu i retrospekcję) do zarządzania dostarczaniem produktu/projektu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje rejestr produktu, rejestr sprintu, tablicę planowania, wykres wypalenia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przydziela odpowiedzialność Produkt ownerowi, SCRUM masterowi, zespołowi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Szacuje prędkość zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy definicję gotowości określając warunki, które muszą spełniać zadania, żeby nadawały się do opracowania podczas planowania sprintu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy definicję ukończenia określając jakie warunki musza być spełnione, żeby zadanie uznać za zakończone | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Planuje synchronizację między zespołami organizując spotkania dla Product ownerów i kierowników projektów/programu oraz dla SCRUM masterów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasady wprowadzania zmian w rejestrze produktu oraz rejestrze sprintu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje samoorganizujący się zespół | Kryteria weryfikacji Buduje zespoły o optymalnej wielości stosując liczbę Dulbara | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dba o stabilność zespołu dostosowując zmienność do poziomu zaufania zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Świadomie stosuje dynamikę zespołu Tuckmana do utrzymania wysokiej wydajności | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie nie wymaga wcześniejszego przygotowania.
PODSTAWOWE INFORMACJE O SZKOLENIU:
- Zajęcia odbywają się w godz. 8:00-16:00,
- Kurs prowadzony jest online w czasie rzeczywistym i obejmuje 16 godzin zegarowych,
- W trakcie pojedynczego dnia szkolenia przewidziane są 3 przerwy: dwie po 15 minut i jedna 30 minut, trwające w sumie 60 minut. Przerwy są ujęte w harmonogramie usługi, są wliczone w czas usługi rozwojowej i wykazane w polu „Liczba godzin usługi”.
- Na 16 godzin zegarowych kursu składają się: a) 13,5 godzin zegarowych zajęć (wykłady, ćwiczenia, odpowiedzi na pytania uczestników), b) 2 godziny zegarowej przerw (czas odpoczynku pomiędzy poszczególnymi blokami zajęć), c) 0,5 godziny zegarowej przeznaczonej na walidację (egzamin wewnętrzny online).
PROGRAM SZKOLENIA
1. Zwinne wymagania
- Zwinne wymagania
- Przetłumaczenie podróży klienta na epiki
- Rodzaje epików
- Definicja epiku
2. Backlog projektu i produktu - planowanie tablic
- Definicja funkcji produktu - roadmapa
- Definicja zdolności biznesowych
- Opracowanie Historyjek Użytkownika
- Estymacje wielkości historyjek
3. Wydanie produktu
- Planowanie wydania/MVP
- Pielęgnacja Backlogu produktu
- Aktualizacja wydania
4. Role w zespole (Scrum Master, Product Owner, Zespół)
5. Zwinny proces
6. Planowanie sprintu
- Co to jest sprint
- Prędkość zespołu
- Planowanie sprintu przez zespół i tworzenie Backlogu sprintu
7. Rejestr sprintu, tablica, wykres wypalenia
- Realizacja sprintu
- Codzienne spotkania
- Przegląd produktu
- Retrospekcja
- Definicja gotowości i ukończenia
8. Synchronizacja z innymi zespołami
- Product Owner Synch
- Scrum of Scrum
9. Jak obsługiwane są zmiany
- Zmiany w rejestrze sprintu w trakcie trwania sprintu
- Włączanie nowych historyjek użytkowników do Backlogu produktu
10. Co zrobić jeśli zespół nie buduje działających produktów
WALIDACJA - WEWNĘTRZNY EGZAMIN CERTYFIKUJĄCY
Osoba biorąca udział w kursie przystępuje egzaminu wewnętrznego (test online), który sprawdza nabytą wiedzę i umiejętności oraz uzyskane kompetencje. Po zaliczeniu egzaminu wydawany jest certyfikat.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ NA KURSIE
DZIEŃ 1 (godz. 08:00-16:00)
08:00 – 9:00 –Zwinne wymagania (1 godz. zegarowa) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
09:00 – 10:00 –Backlog projektu i produktu (1 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
10:00 – 10:15 – Przerwa (15 minut)
10:15 – 11:00 – Definiowanie funkcji (0,75 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
11:00 – 11:30 – Definiowanie zdolności biznesowych (0,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
11:30 – 12:30 – Opracowanie historyjek użytkownika (1,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
12:30 – 13:00 – Przerwa (30 minut)
13:00 – 14:30 – Planowanie wydania (1,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
14:30 – 15:00 – Pielęgnacja backlogu produktu (0,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
15:00 – 15:15 – Przerwa (15 minut)
15:15 – 15:45 – Aktualizacja wydania (0,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
15:45 – 16:00 – Zwinny proces (0,25 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją.
DZIEŃ 2 (godz. 08:00-16:00)
08:00 – 08:15 – Role w Scrum (0,25 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją.
08:15 – 09:15 – Planowanie sprintu (1 godz. zegarowa) - Wykład z prezentacją, ćwiczenie, dyskusja na żywo.
09:15 – 09:30 – Rejestr sprintu, tablica, wykres wypalenia (0,25 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją.
09:30 – 09:45 – Przerwa (15 minut)
09:45 – 12:15 – Realizacja sprintu, wydania (2,5 godz. zegarowe) - Wykład z prezentacją, ćwiczenie, dyskusja na żywo
12:15 – 12:45 – Przerwa (30 minut)
12:45 – 13:45 – Definicja gotowości i ukończenia (1 godz. zegarowe) - Wykład z prezentacją, ćwiczenie, dyskusja na żywo
13:45 – 14:00 – Synchronizacja z innymi zespołami (0,25 godz.) - Wykład, dyskusja na żywo
14:00 – 14:30 – Jak obsługiwane są zmiany (0,5 godz.) - Wykład, dyskusja na żywo
14:30 – 14:45 – Co zrobić jeśli zespół nie buduje działających produktów (0,25 godz.) - Wykład, dyskusja na żywo
14:45 – 15:00 – Przerwa (15 minut)
15:00 - 15:30 - Samoorganizacja zespołu (0,5 godz. zegarowej) - Wykład, dyskusja na żywo
15:30 - 16:00 - Walidacja - test jednokrotnego wyboru
WARUNKI ORGANIZACYJNE
Usługa jest prowadzona zdalnie na żywo. Przy jednym stanowisku komputerowym może pracować kilka osób.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Zwinne wymagania (1 godz. zegarowa) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Backlog projektu i produktu (1 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Przerwa (15 minut) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Definiowanie funkcji (0,75 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Definiowanie zdolności biznesowych (0,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Opracowanie historyjek użytkownika (1,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Przerwa (30 minut) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Planowanie wydania (1,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Pielęgnacja backlogu produktu (0,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Przerwa (15 minut) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Aktualizacja wydania (0,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Zwinny proces (0,25 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Role w Scrum (0,25 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Planowanie sprintu (1 godz. zegarowa) - Wykład z prezentacją, ćwiczenie, dyskusja na żywo | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Rejestr sprintu, tablica, wykres wypalenia (0,25 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Przerwa (15 minut) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Realizacja sprintu, wydania (2,5 godz. zegarowe) - Wykład z prezentacją, ćwiczenie, dyskusja na żywo | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Przerwa (30 minut) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Definicja gotowości i ukończenia (1 godz. zegarowe) - Wykład z prezentacją, ćwiczenie, dyskusja na żywo | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Synchronizacja z innymi zespołami (0,25 godz.) - Wykład, dyskusja na żywo | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Jak obsługiwane są zmiany (0,5 godz.) - Wykład, dyskusja na żywo | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Co zrobić jeśli zespół nie buduje działających produktów (0,25 godz.) - Wykład, dyskusja na żywo | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Przerwa (15 minut) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Samoorganizacja zespołu (0,5 godz. zegarowej) - Wykład, dyskusja na żywo | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Walidacja - test jednokrotnego wyboru | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
IZABELA WOJTACHNIK
Jestem certyfikowanym coachem, trenerem zmiany, trenerem biznesu i menedżerem z ponad 20 letnim doświadczeniem. W swojej pracy wykorzystuje 23 letnie doświadczenie w biznesie w pracy z ludźmi.
Prywatnie żona i mama trzech synów. Jestem entuzjastką psychologii pozytywnej i jazdy na rowerze.
W swojej pracy realizuję doskonalenie kompetencji innych z zakresu rozwoju potencjału, asertywności, pewności siebie, zarządzania sobą w czasie, równowagi na sesjach indywidualnych, konsultacjach, programach rozwojowych w organizacjach.
Pomogłam kilkuset klientom na indywidualnych sesjach coachingowych i mentoringowych. Rocznie szkolę i prowadzę 1200 osób na warsztatach oraz na szkoleniach i w kursach online. Jestem autorką Akademii Satysfakcji Zawodowej i Pewności Siebie. Z moich ebooków i poradników skorzystało już tysiące osób.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują w trakcie szkolenia materiały w wersji elektronicznej:
- Zeszyt ćwiczeń
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest:
- Zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
- Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu szkoleń, który jest dostępny pod adresem https://platforma.digitalpassion.pl/regulamin-szkolen/
Przed podpisaniem umowy o dofinansowanie szkolenia z Operatorem, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia terminu szkolenia i dostępności wolnych miejsc:
www.digitalpassion.pl
Informujemy, że w trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora lub innej jednostki wyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji usługi.
Informacje dodatkowe
Uwaga:
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na usługi z naszej oferty. Zapraszamy do kontaktu:
www.digitalpassion.pl
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb jak również zrealizować w formie zamkniętej - dedykowanej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Aby zapewnić komfortowe i efektywne uczestnictwo w szkoleniach online prowadzonych za pośrednictwem platformy Zoom, uczestnik powinien spełnić następujące wymagania techniczne:
1. Sprzęt:
- Komputer stacjonarny lub laptop z dostępem do internetu (zalecane)
- Alternatywnie: tablet lub smartfon (z ograniczoną funkcjonalnością)
- Sprawna kamera internetowa – zalecane włączenie w czasie szkolenia
- Mikrofon i głośniki/słuchawki – dla aktywnego udziału w dyskusjach i ćwiczeniach
2. Oprogramowanie:
- Zainstalowana najnowsza wersja aplikacji Zoom (https://www.zoom.com/pl)
3. Połączenie internetowe:
- Stabilne łącze internetowe o minimalnej prędkości: Download 5 Mbps / Upload 2 Mbps
- Zalecane połączenie przewodowe lub silne Wi-Fi
- Uczestnik powinien unikać równoczesnego korzystania z łącza przez inne aplikacje (np. YouTube, Netflix)
4. Środowisko pracy:
- Ciche, spokojne miejsce sprzyjające koncentracji i aktywnej pracy
- Możliwość udziału w pełnym czasie trwania szkolenia bez zakłóceń
- Zalecane: słuchawki z mikrofonem (headset) dla lepszej jakości dźwięku
5. Logowanie, obecność, nagrywanie szkolenia:
- Logowanie do Zoom min. 5 minut przed rozpoczęciem spotkania
- Uczestnik powinien logować się imieniem i nazwiskiem, by umożliwić identyfikację (sprawdzenie listy obecności) przez prowadzącego - "Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemy raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników"
- Aktywne uczestnictwo i obecność z włączoną kamerą są mile widziane i wpływają na jakość współpracy w grupie
- Usługa jest nagrywana w celach archiwalnych oraz ewentualnej kontroli. Prosimy o włączenie kamery podczas uczestnictwa w zajęciach.
UWAGA! W celu zachowania wszystkich niezbędnych funkcji programu, prosimy o zainstalowanie aplikacji ZOOM. Nie rekomendujemy korzystania z telefonów komórkowych czy też tabletów.