Unico Biznes: Budowanie efektywnego zespołu. Szkolenie z technik budowania relacji w zespole z wykorzystaniem metody LEGO SERIOUS PLAY
Unico Biznes: Budowanie efektywnego zespołu. Szkolenie z technik budowania relacji w zespole z wykorzystaniem metody LEGO SERIOUS PLAY
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie polecamy zespołom, zarówno tym na początku drogi jak i tym, które długo funkcjonują. Szkolenie przeznaczone jest dla zespołu współpracującego ze sobą w ramach jednej firmy: może to być kierownik ze swoim zespołem, grupa kierowników współpracująca razem, grupa specjalistów z jednego zespołu lub osoby z różnych zespołów, ale współpracujących ze sobą np. w ramach jednego projektu.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji20-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego i skutecznego budowania oraz wzmacniania zespołów w organizacji poprzez rozwijanie umiejętności diagnozy sytuacji zespołowej, tworzenia zasad współpracy oraz efektywnej komunikacji. Szkolenie prowadzi do zrozumienia mechanizmów budowania bezpieczeństwa psychologicznego i wykorzystania różnych stylów komunikacji w pracy zespołowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje elementy metody LEGO SERIOUS PLAY w kontekście budowania zespołu. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje podstawowe założenia metody LEGO SERIOUS PLAY. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje korzyści wynikające z zastosowania metody w procesie integracyjnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wybiera właściwe techniki LEGO SERIOUS PLAY do pracy zespołowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje czynniki wpływające na bezpieczeństwo psychologiczne w zespole. | Kryteria weryfikacji Wskazuje zachowania wspierające bezpieczeństwo psychologiczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia postawy sprzyjające i utrudniające współpracę w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wybiera właściwe strategie wzmacniające poczucie bezpieczeństwa w grupie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Rozróżnia style komunikacji i ich wpływ na pracę zespołową. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje style komunikacji w różnych sytuacjach zespołowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje, jaki styl komunikacji najlepiej sprawdzi się w danej sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wybiera odpowiednią technikę komunikacyjną w zależności od profilu osobowościowego rozmówcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zależnie od momentu, w którym znajduje się Twój zespół dostosowujemy warsztat do aktualnej sytuacji i problemu który ma rozwiązać. Może to być sytuacja, w której jesteście nowym zespołem i potrzebujecie dobrej komunikacji, wspólnych norm i zasad współpracy by jak najlepiej rozwiązywać pojawiające się wyzwania. Może to być sytuacja, w której w zespole coś nie działa, np.brak współpracy lub konflikty. Warsztat pozwala rozwiązać pojawiające się problemy i zbudować solidne podstawy do realizacji zadań jakie stoją przed zespołami.
W szkoleniu wykorzystujemy m.in. metodę LEGO SERIOUS PLAY. Dzięki tej metodzie docieramy do zasobów pracowników, ich wyobraźni i kreatywności, do której przy zastosowaniu innych metod nie mielibyśmy dostępu. Uczestnicy „odkrywają” wiedzę, której sami nie są świadomi, że ją posiadają. Metoda ta zapewnia pełne zaangażowanie w wypracowane rozwiązania w trakcie warsztatów i ich realizację w praktyce.
Termin szkolenia: Podany termin szkolenia ma charakter orientacyjny. Po zebraniu minimalnej liczby uczestników (6 osoby) termin zostanie uzgodniony, aby jak najlepiej dopasować się do potrzeb grupy.
Dzień 1. Budowanie zespołu
- Wspólne rozumienie zespołu, jego celu i roli w organizacji.
- Diagnoza stanu obecnego zespołu z wykorzystaniem modelu rozwoju.
- Uzgodnienie priorytetowych obszarów wymagających zmiany.
- Zasady współpracy zespołu zapewniające jego większą efektywność.
Dzień 2. Bezpieczeństwo psychologiczne
- Czym jest bezpieczeństwo psychologiczne w zespole.
- Postawy i zachowania wspierające bezpieczeństwo psychologiczne.
- Informacja zwrotna dotycząca indywidualnych zachowań.
Dzień 3. Efektywna współpraca
- Style i poziomy komunikacji w zespole.
- Wzajemne rozumienie na wszystkich poziomach.
- Profile osobowościowe i ich rola w zespole. Indywidualne testy.
- Ćwiczenia na zrozumienie profili i świadomość ich roli dla zespołu.
---
- Szkolenie prowadzone jest w grupach od 6 do 10 osób.
- Minimalna ilość uczestników potrzebna do realizacji usługi: 6 osoby
- Uczestnik posiada samodzielne stanowisko pracy.
- Warunkiem koniecznym do osiągnięcia celu szkolenia jest 100% frekwencja oraz zaangażowanie Uczestnika.
- Usługa realizowana jest w 30 godzinach dydaktycznych (godzina dydaktyczna = 45 minut).
- Zajęcia praktyczne: 13 godzin dydaktycznych / zajęcia teoretyczne: 17 godzin dydaktycznych
- Przerwy nie wliczają się do godzin usługi.
- Podstawą do rozliczenia usługi, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia
- Termin szkolenia: Podany termin szkolenia ma charakter orientacyjny. Po zebraniu minimalnej liczby uczestników (3 osoby) termin zostanie uzgodniony, aby jak najlepiej dopasować się do potrzeb grupy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Dzień 1. Wprowadzenie, zasady współpracy w trakcie szkolenia (teoria) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Dzień 1. Cel zespołu (teoria) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Dzień 1. Wspólna wizja zespołu (teoria) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Dzień 1. Model diagnozy zespołu (teoria) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Dzień 1. Diagnoza zespołu i obszary priorytetowe cz. 1 (praktyka) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Dzień 1. Przerwa | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Dzień 1. Diagnoza zespołu i obszary priorytetowe cz. 2 (praktyka) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Dzień 1. Zasady współpracy (teoria) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Dzień 1. Weryfikacja postępów uczenia się oraz podsumowanie dnia (teoria) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Dzień 2. Rozumienie bezpieczeństwa psychologicznego i jego znaczenie dla efektywności zespołu (teoria) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Dzień 2. Postawy i zachowania wspierające bezpieczeństwo psychologiczne (teoria) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Dzień 2. Autorefleksja na temat własnych postaw i zachowań wspierających bezpieczeństwo psychologiczne (praktyka) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Dzień 2. Przerwa | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Dzień 2. Informacja zwrotna rola i zasady (teoria) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Dzień 2. Informacja zwrotna na temat postaw i zachowań w zespole wspierających i wymagających poprawy (praktyka) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Dzień 2. Weryfikacja postępów uczenia się oraz podsumowanie dnia (praktyka) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Dzień 3. Style komunikacji - rozpoznawanie i diagnoza własnego stylu (teoria) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Dzień 3. Poziomy komunikacji (teoria) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Dzień 3. Profile osobowości na bazie stylów uczenia się - diagnoza własnego profilu (praktyka) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Dzień 3. Przerwa | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Dzień 3. Rola i znaczenie profili osobowości w zespole. Omówienie i ćwiczenia pogłębiające rozumienie i docenianie każdego profilu (praktyka) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Dzień 3. Weryfikacja efektów uczenia | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grażyna Krysztofowicz | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 132,80 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 360,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto137,76 PLN
- Koszt osobogodziny netto112,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Grażyna Krysztofowicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt materiałów szkoleniowych dostosowanych tematycznie do realizowanej usługi rozwojowej: Budowanie zespołu
Materiały zawierają pojęcia teoretyczne oraz ćwiczenia praktyczne.
Informacje dodatkowe
Możliwość dostosowania terminu: Rafał Lisser, tel: (+48) 724 787 771
Jeżeli złożyłeś wniosek u Operatora, ale nie zapisałeś się na usługę, skontaktuj się z nami w celu rezerwacji.
Unico Sp. z o.o. zapewnia salę szkoleniową z osobnymi stanowiskami dla każdego Uczestnika. Sale są dostosowane do wymogów sanitarno-epidemiologicznych oraz wymogów BHP. Każde szkolenie w Unico jest ubezpieczone.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT, pod warunkiem że dofinansowanie pokrywa co najmniej 70% kosztów szkolenia. W przypadku mniejszego wsparcia finansowego, do ceny netto usługi dodawany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Przepis na podstawie którego stosowane jest zwolnienie od podatku (stawka VAT zw.): Zwolnienie z podatku VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2015 r., poz.736).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi