Szkolenie na silnego lidera w zespole - świadome przywództwo ekologiczne, budowanie ekologicznej kultury organizacyjnej
Szkolenie na silnego lidera w zespole - świadome przywództwo ekologiczne, budowanie ekologicznej kultury organizacyjnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do:
- osób, które niedawno objęły stanowiska kierownicze,
- osób odpowiedzialnych za zarządzanie zespołami specjalistycznymi
- pracowników, którzy są przygotowywani do objęcia stanowisk kierowniczych,
- pracowników działu HR,
- dla wszystkich osób, które chcą pogłębić swoją wiedzę o zarządzaniu zespołem.
Usługa ta pozwala na rozwój zaawansowanych kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju i ekologii, wspierając transformację w kierunku zielonej gospodarki.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji09-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności świadomego przywództwa ekologicznego, które umożliwi liderom efektywne budowanie i promowanie proekologicznej kultury organizacyjnej, wpływającej na zrównoważony rozwój firmy oraz zwiększającej zaangażowanie zespołu w działania na rzecz ochrony środowiska.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Przedstawia pięć kluczowych dysfunkcji pracy zespołowej, a także skutecznie stosuje strategie i narzędzia umożliwiające przezwyciężanie tych dysfunkcji w celu budowania bardziej efektywnych i zintegrowanych zespołów | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia oraz omawia pięć kluczowych dysfunkcji pracy zespołowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje i interpretuje różne style zachowań według modelu DISC D3 | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie identyfikuje style zachowań na podstawie opisów lub obserwacji zachowań w symulowanych sytuacjach oraz prawidłowo interpretuje ich charakterystyki, wskazując odpowiednie strategie komunikacji i współpracy dostosowane do każdego stylu według modelu DISC D3 | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie identyfikuje źródła konfliktów w zespole, a także dobiera i stosuje odpowiednie strategie rozwiązywania konfliktów, aby zminimalizować ich negatywny wpływ na współpracę | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i opisuje źródła konfliktów w analizowanych przypadkach lub symulacjach, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje trwalsze relacje z Klientami, pracownikami, kontrahentami | Kryteria weryfikacji Uczestnik dba o relacje z klientami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zmniejsza napięcia występujące podczas pracy zespołowej | Kryteria weryfikacji Uczestni stosuje techniki i strategie zarządzania napięciami w pracy zespołowej, co prowadzi do widocznego obniżenia poziomu konfliktów oraz poprawy współpracy i atmosfery w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Model 5 dysfunkcji pracy zespołowej – wprowadzenie w kontekście zrównoważonego rozwoju: Jak konstruować zespół, aby unikać destruktywnych dysfunkcji i wspierać ekologiczne praktyki. Rola zaufania, konfliktu i zaangażowania w efektywne i zrównoważone funkcjonowanie zespołów.
- Zaufanie jako fundament zrównoważonego rozwoju w pracy zespołowej: Korzyści z relacji opartych na zaufaniu w kontekście ekologicznych inicjatyw, sposoby budowania zaufania w zespołach działających na rzecz zrównoważonego rozwoju, wartości zespołu promujące odpowiedzialność ekologiczną.
- Praktyczne ćwiczenia budujące zaufanie w kontekście zrównoważonego rozwoju: Ćwiczenia oparte na zasadzie 13 zachowań wspierających zaufanie i integrację działań ekologicznych w zespole.
- Konstruktywny konflikt w kontekście wyzwań ekologicznych: Definicja i kontinuum konfliktu w projektach związanych ze zrównoważonym rozwojem, autorefleksja w kontekście problemów środowiskowych.
- Radzenie sobie z sytuacjami konfliktowymi w zespole zorientowanym na zrównoważony rozwój: Rola dyrektora w promowaniu ekologicznych wartości, budowanie zdrowej komunikacji w zespole z uwzględnieniem aspektów środowiskowych, rola postawy członków zespołu w realizacji celów ekologicznych.
- Budowanie motywacji i odpowiedzialności w zespole wg P. Lencioni w kontekście zrównoważonego rozwoju: Teoria i ćwiczenia praktyczne związane z motywowaniem zespołów do osiągania celów z zakresu ekologii i zrównoważonego rozwoju.
- Orientacja na wynik w projektach związanych ze zrównoważonym rozwojem: Jak realizować cele zespołu w kontekście ekologicznych inicjatyw. Jak model 5 dysfunkcji zespołu wpływa na osiąganie celów związanych z zrównoważonym rozwojem.
- Zarządzanie poprzez wartości w kontekście zrównoważonego rozwoju – budowanie zaangażowanej i odpowiedzialnej postawy pracowników wg K. Blacharda: Promowanie wartości ekologicznych w zarządzaniu, które wspierają odpowiedzialność i zaangażowanie w projekty związane z ochroną środowiska.
Szkolenie składa się z 8 godzin zegarowych teorii oraz 8 godzin zegarowych praktyki.
Walidacja odbywa się w formie testu oraz obserwacji w warunkach symluowanych. Podczas szkolenia nagrane zostaną filmiki potrzebne do walidacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto250,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto250,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Kałuża- Bonczyk
kontrahentów w całym kraju, promując znane, zagraniczne i polskie marki.
Mam doświadczenie w kierowaniu działaniami handlowymi, w budowaniu zespołów.
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów ponad 4 lata: szkolenia sprzedażowe, komunikacja i psychologiczne
aspekty radzenia sobie z emocjami i ze stresem.
Moją największą pasją są ludzie. Ogromną radość sprawia mi uczestnictwo we wzroście i rozwoju moich klientów zarówno na sali szkoleniowej jak i w pracy jeden na jeden w trakcie sesji coachingowych. Specjalizuję się w
pracy z emocjami. Swoje warsztaty prowadzę opierając się na wartościach i rozwoju mentalnym uczestników.
Posiadam certyfikat w dziedzinie zrównoważonego rozwoju.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na szkoleniu Uczestnik ma zagwarantowane:
- autorskie opracowane materiały szkoleniowe w formie wydruku oraz w wersji PDF,
- wykwintne serwisy kawowe i eleganckie dania gorące,
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi