🎯 ZAWÓD MENADŻER 🎯 - Nowoczesne przywództwo 4.0. Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym. Angażowanie i motywowanie. Rozwój pracowników. Rozwiązywanie konfliktów. Dowożenie celów.
🎯 ZAWÓD MENADŻER 🎯 - Nowoczesne przywództwo 4.0. Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym. Angażowanie i motywowanie. Rozwój pracowników. Rozwiązywanie konfliktów. Dowożenie celów.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dlaczego warto
W ciągu 10 lat 49% pracowników będzie pochodziło z pokolenia Z i Alfa, a konflikty pokoleniowe już dziś niszczą zespoły. Dlatego naucz się skutecznie zarządzać zespołem wielopokoleniowym. Dowiedz się jak angażować i motywować pracowników z różnych pokoleń. Dowiedz się jak planować kompetencje, zatrudniać i rozwijać pracowników. Zdobądź narzędzia do rozwiązywania konfliktów w sposób efektywny. Naucz się dowożenia celów i szybkiego reagowania na zmiany. Odkryj nowoczesne przywództwo 4.0.
Dla kogo:
- Właściciele
- Prezesi i Członkowie Zarządów
- Dyrektorzy i menadżerowie
- Liderzy zespołów
- Osoby planujące awans
- Kierownicy projektów
Kompleksowe przygotowanie
Kurs od podstaw uczy zarządzania i przywództwa na różnych poziomach hierarchii. Przygotowuje do zarządzania, angażowania, motywowania i rozwiązywania konfliktów w zespołach wielopokoleniowych.
Praktyczna nauka
Zajęcia obejmują wykłady, ćwiczenia, warsztaty, case'y, testy.
Ekspercka kadra
Doświadczeni wykładowcy (20 lat doświ
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników24
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „ZAWÓD MENADŻER” ma na celu przygotowanie lidera do zarządzania, angażowania, motywowania i rozwiązywania konfliktów w zespołach wielopokoleniowych. w oparciu o najnowszą wiedzę o zarządzaniu z zakresu narzędzi budowy kultury zespołu, organizacji procesu zespołowego, metod delegowania, zatrudniania, planowania kompetencji zespołu, motywowania pracowników, sposobów udzielania bieżącej informacji zwrotnej oraz rozwiązywania konfliktów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Buduje zaangażowanie zespołu przy wykorzystaniu kultury zespołu i systemu motywacji | Kryteria weryfikacji Definiuje kulturę razem z zespołem (misja, cele, wartości, normy, kodeks honorowy) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Projektuje system motywacyjny w oparciu o koncepcję Motywacji 4.0 (potrzeby zespołu, wartości i cele, emocje, uznanie i informację zwrotną | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozumie różnice pokoleniowe w komunikacji i motywacji oraz stosuje różne motywatory zależnie od pokolenia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planuje proces zespołowy | Kryteria weryfikacji Planuje cykl wydarzeń zespołu (ciągły lub iteracyjny) uwzględniając takie wydarzenia jak planowanie, synchronizacja, przegląd wyników, retrospekcja, planowanie wydania, oddanie wydania, synchronizacja zespołów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje zakres, cel, zasady i różnice prowadzenia spotkań operacyjnych w wybranych komórkach organizacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Prowadzi okresowe spotkania usprawniające pracę i procesy biznesowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zarządza kompetencjami w zespole i rozwojem pracowników | Kryteria weryfikacji Przygotowuje matrycę kompetencji oraz związany z nią plan szkoleń dla wybranego zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje talenty w zespole oraz planuje rozwój pracowników zgodnie z ich talentami i potrzebami zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Skutecznie rozwiązuje konflikty | Kryteria weryfikacji Identyfikuje powody konfliktów, stany umysłu osób zaangażowanych w konflikt i role które pracownicy przyjmują w trakcie konfliktu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wybiera najwłaściwszy styl rozwiązania konfliktu i przeprowadza negocjacje oparte na zasadach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie jest kierowane do osób planujących zostać menadżerem lub menadżerów, którzy ukończyli edukację menadżerską co najmniej 4 lata przed przystąpieniem do kursu. Szkolenie nie wymaga wcześniejszego przygotowania.
PODSTAWOWE INFORMACJE O SZKOLENIU:
- Zajęcia odbywają się w godz. 8:00-16:00,
- Kurs prowadzony jest online w czasie rzeczywistym i obejmuje 24 godziny zegarowe,
- W trakcie pojedynczego dnia szkolenia przewidziane są 3 przerwy: dwie po 15 minut i jedna 30 minut, trwające w sumie 60 minut. Przerwy są ujęte w harmonogramie usługi, są wliczone w czas usługi rozwojowej i wykazane w polu „Liczba godzin usługi”.
- Na 24 godziny zegarowe kursu składają się: a) 20,5 godzin zegarowych zajęć (wykłady, ćwiczenia, odpowiedzi na pytania uczestników), b) 3 godziny zegarowej przerw (czas odpoczynku pomiędzy poszczególnymi blokami zajęć), c) 0,5 godziny zegarowej przeznaczonej na walidację (egzamin wewnętrzny online).
PROGRAM SZKOLENIA
- Przywództwo
- Dlaczego chcę być przywódcą
- Kim jest przywódca
- Rozwój dojrzałości przywódczej
- Role przywódcy
- Budowa kultury zespołu
- 3 umiejętności potrzebne do budowy kultury
- Misja i wizja zespołu
- Wartości
- Zasady
- Kodeks honorowy
- Proces zespołowy
- Jak pracują zespoły
- Przywódca 4.0 dostarcza zdolności biznesowe
- Planowanie
- Synchronizacja pracy
- Przegląd wyników
- Retrospekcja
- Kompetencje lidera
- Kompetencje pracowników
- Zatrudnianie i zwalnianie
- Przekazywanie odpowiedzialności
- Expose menadżera
- Motywowanie i nagradzanie
- Informacja zwrotna
- Korzystanie z technologii cyfrowych
- Zarządzanie rolami zespołowymi
- Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym
- Charakterystyka poszczególnych pokoleń (generacja Z, millenialsi, X i Baby Boomersi, Alfa).
- Na czym polegają różnice pokoleniowe
- Jak stereotypy o innych pokoleniach niszczą komunikację
- Z czego wynika konflikt pokoleniowy i jak go rozwiązać
- Jak motywować pracowników z poszczególnych pokoleń
- Rozwiązywanie konfliktów
- Z czego wynika zachowanie w trakcie konfliktu
- Rodzaje konfliktów
- 3 stany umysłu
- Role w trakcie konfliktu
- Powody konfliktów
- Stworzenie nowych możliwości i przełamanie schematu walki
- Negocjacje oparte na zasadach
WALIDACJA - WEWNĘTRZNY EGZAMIN CERTYFIKUJĄCY
Osoba biorąca udział w kursie przystępuje egzaminu wewnętrznego (test online), który sprawdza nabytą wiedzę i umiejętności oraz uzyskane kompetencje. Po zaliczeniu egzaminu wydawany jest certyfikat.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ NA KURSIE
DZIEŃ 1 (godz. 08:00-16:00)
08:00 – 9:30 – Przywództwo - dlaczego chcę być przywódcą, kim jest przywódca, rozwój dojrzałości przywódczej, role zwinnego przywódcy (1,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, testy, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
09:30 – 09:45 – Przerwa (15 minut)
9:45 – 11:15 – Budowa kultury zespołu - wstęp, 3 umiejętności potrzebne do budowy kultury, misja i wizja zespołu (1,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
11:15 – 11:30 – Przerwa (15 minut)
11:30 – 13:00 – Budowa kultury zespołu - wartości, zasady, kodeks honorowy (1,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
13:00 – 13:30 – Przerwa (30 minut)
13:30 – 16:00 – Proces zespołowy - jak pracują zespoły, przywódca 4.0 dostarcza zdolności biznesowe, planowanie, synchronizacja pracy, przegląd wyników (2,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, dyskusja na żywo.
DZIEŃ 2 (godz. 08:00-16:00)
08:00 – 9:30 – Proces zespołowy - retrospekcja (1,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
09:30 – 09:45 – Przerwa (15 minut)
9:45 – 11:15 – Kompetencje menadżera - planowanie kompetencji zespołu i pracowników, zatrudnianie i zwalnianie (1,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
11:15 – 11:30 – Przerwa (15 minut)
11:30 – 13:00 – Kompetencje menadżera - przekazywanie odpowiedzialności, expose menadżera (1,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
13:00 – 13:30 – Przerwa (30 minut)
13:30 – 16:00 – Kompetencje menadżera - motywowanie i nagradzanie, informacja zwrotna, korzystanie z technologii cyfrowych (2,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, film, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
DZIEŃ 3 (godz. 08:00-16:00)
08:00 – 9:30 – Proces zespołowy - Zarządzanie rolami zespołowymi (1,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, test, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
09:30 – 09:45 – Przerwa (15 minut)
9:45 – 11:45 – Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym - Charakterystyka poszczególnych pokoleń (generacja Z, millenialsi, X i Baby Boomersi, Alfa), na czym polegają różnice pokoleniowe, jak stereotypy o innych pokoleniach niszczą komunikację, z czego wynika konflikt pokoleniowy i jak go rozwiązać, jak motywować pracowników z poszczególnych pokoleń (1,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
11:45 – 12:00 – Przerwa (15 minut)
12:00 – 13:30 – Rozwiązywanie konfliktów - z czego wynika zachowanie w trakcie konfliktu, rodzaje konfliktów, 3 stany umysłu, role w trakcie konfliktu (1,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
13:30 – 14:00 – Przerwa (30 minut)
14:00 – 15:30 – Rozwiązywanie konfliktów - powody konfliktów, stworzenie nowych możliwości i przełamanie schematu walki, negocjacje oparte na zasadach (1,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo.
15:30 - 16:00 - Walidacja - test jednokrotnego wyboru
WARUNKI ORGANIZACYJNE
Usługa jest prowadzona zdalnie na żywo. Przy jednym stanowisku komputerowym może pracować kilka osób.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Przywództwo - Wykład z prezentacją, testy, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Przerwa (15 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Budowa kultury zespołu - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Przerwa (15 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Budowa kultury zespołu - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Przerwa (30 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Proces zespołowy - Wykład z prezentacją, dyskusja na żywo. | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Proces zespołowy - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Przerwa (15 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Kompetencje menadżera - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Przerwa (15 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Kompetencje menadżera - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Przerwa (30 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Kompetencje menadżera - Wykład z prezentacją, film, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Proces zespołowy - Wykład z prezentacją, test, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Przerwa (15 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Przerwa (15 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Rozwiązywanie konfliktów - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Przerwa (30 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Rozwiązywanie konfliktów - Wykład z prezentacją, ćwiczenia, dyskusja na żywo. | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Walidacja - test jednokrotnego wyboru | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,83 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,83 PLN
Prowadzący
Prowadzący
ROBERT WOJTACHNIK
Od 25 lat zarabiam na życie podwyższaniem efektywności przedsiębiorstw. Obroniłem doktorat na ten temat. Dzięki mojej pracy klienci osiągają ROI 100-500% i dowożą projekty na czas.
Przez 20 lat zarządzałem firmą, która usprawniała przedsiębiorstwa i tworzyła algorytmy Sztucznej Inteligencji.
Zarządzałem kilkudziesięcioma projektami optymalizacji, automatyzacji i cyfryzacji procesów z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji w takich firmach jak Orlen, Toi Toi, Media Expert, Iglotex, DHL Excel, Saria, Hellmann Worldwide Logistics, Fiege, itp.
Jestem twórcą programów rozwojowych dla menadżerów: Akademia Mistrzów Efektywności, Zawód Menadżer i HR Excellence.
Zaufała mi najlepsza uczelnia techniczna w Polsce, gdzie uczę cyfryzacji i zarządzania. To gwarancja wiedzy na najwyższym światowym poziomie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują w trakcie szkolenia materiały w wersji elektronicznej:
- Zeszyt ćwiczeń
- Test dojrzałości przywódczej
- Test kompetencji przywódczych
- Przykład systemu motywacyjnego
- Arkusz kalkulacyjny - Mapa kompetencji i plan szkoleń
- Przykład kodeksu honorowego
- Instrukcja - jak wdrażać wartości zespołu
- Lista wartości zawodowych
- Przykład Expose menadżera
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest:
- Zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
- Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu szkoleń, który jest dostępny pod adresem https://platforma.digitalpassion.pl/regulamin-szkolen/
Przed podpisaniem umowy o dofinansowanie szkolenia z Operatorem, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia terminu szkolenia i dostępności wolnych miejsc:
www.digitalpassion.pl
Informujemy, że w trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora lub innej jednostki wyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji usługi.
Informacje dodatkowe
Uwaga:
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na usługi z naszej oferty. Zapraszamy do kontaktu:
www.digitalpassion.pl
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb jak również zrealizować w formie zamkniętej - dedykowanej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Aby zapewnić komfortowe i efektywne uczestnictwo w szkoleniach online prowadzonych za pośrednictwem platformy Zoom, uczestnik powinien spełnić następujące wymagania techniczne:
1. Sprzęt:
- Komputer stacjonarny lub laptop z dostępem do internetu (zalecane)
- Alternatywnie: tablet lub smartfon (z ograniczoną funkcjonalnością)
- Sprawna kamera internetowa – zalecane włączenie w czasie szkolenia
- Mikrofon i głośniki/słuchawki – dla aktywnego udziału w dyskusjach i ćwiczeniach
2. Oprogramowanie:
- Zainstalowana najnowsza wersja aplikacji Zoom (https://www.zoom.com/pl)
3. Połączenie internetowe:
- Stabilne łącze internetowe o minimalnej prędkości: Download 5 Mbps / Upload 2 Mbps
- Zalecane połączenie przewodowe lub silne Wi-Fi
- Uczestnik powinien unikać równoczesnego korzystania z łącza przez inne aplikacje (np. YouTube, Netflix)
4. Środowisko pracy:
- Ciche, spokojne miejsce sprzyjające koncentracji i aktywnej pracy
- Możliwość udziału w pełnym czasie trwania szkolenia bez zakłóceń
- Zalecane: słuchawki z mikrofonem (headset) dla lepszej jakości dźwięku
5. Logowanie, obecność, nagrywanie szkolenia:
- Logowanie do Zoom min. 5 minut przed rozpoczęciem spotkania
- Uczestnik powinien logować się imieniem i nazwiskiem, by umożliwić identyfikację (sprawdzenie listy obecności) przez prowadzącego - "Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemy raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników"
- Aktywne uczestnictwo i obecność z włączoną kamerą są mile widziane i wpływają na jakość współpracy w grupie
- Usługa jest nagrywana w celach archiwalnych oraz ewentualnej kontroli. Prosimy o włączenie kamery podczas uczestnictwa w zajęciach.
UWAGA! W celu zachowania wszystkich niezbędnych funkcji programu, prosimy o zainstalowanie aplikacji ZOOM. Nie rekomendujemy korzystania z telefonów komórkowych czy też tabletów.