Happy Team Culture - jak budować szczęśliwe i zaangażowane zespoły w różnorodnym środowisku.Kultura budowania zespołu.
Happy Team Culture - jak budować szczęśliwe i zaangażowane zespoły w różnorodnym środowisku.Kultura budowania zespołu.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Menedżerów i liderów zespołów na wszystkich szczeblach organizacji.
- Specjalistów HR odpowiedzialnych za rozwój kultury organizacyjnej.
- Członków zespołów, którzy chcą aktywnie uczestniczyć w budowaniu pozytywnego środowiska pracy.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji23-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w praktyczne narzędzia i strategie do budowania pozytywnej, angażującej i inkluzywnej kultury zespołowej. Uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć środowisko, w którym każdy członek zespołu czuje się doceniony, szanowany i ma możliwość rozwoju. Szkolenie uwzględnia specyfikę pracy w różnorodnych zespołach, uwzględniając różnice kulturowe, pokoleniowe i inne.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnicy potrafią zdefiniować kluczowe elementy kultury zespołowej i jej | Kryteria weryfikacji Umiejętność wskazania i opisania cech pozytywnej kultury zespołowej. Prezentacja wyników ćwiczeń grupowych i burzy mózgów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnicy rozumieją rolę różnorodności w zespole i potrafią identyfikować korzyści oraz wyzwania związane z tym tematem. | Kryteria weryfikacji Zdolność rozróżnienia korzyści i wyzwań wynikających z różnorodności w zespole.Dyskusja i analiza przypadków z rzeczywistych firm. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnicy potrafią efektywnie komunikować się w zróżnicowanym zespole, uwzględniając różne style komunikacji. | Kryteria weryfikacji Umiejętność zastosowania różnych form komunikacji w zależności od sytuacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnicy znają metody budowania i utrzymywania zaufania w zespole. | Kryteria weryfikacji Umiejętność zaprezentowania działań, które wzmacniają zaufanie i współpracę w zespole. - Ćwiczenia integracyjne i ocena postawy liderów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Cel biznesowy
Podniesienie średniego wyniku w ankietach satysfakcji pracowników o co najmniej 3% w ciągu 12 miesięcy po zakończeniu szkolenia w zespołach, które wzięły w nim udział.Ważne jest, aby zaangażować menedżerów i liderów zespołów w proces wdrażania wiedzy i umiejętności zdobytych na szkoleniu.
Należy regularnie zbierać feedback od pracowników i dostosowywać działania do ich potrzeb.
Efekt usługi
- Zrozumiesz, jakie czynniki wpływają na zaangażowanie i szczęście w zespole.
- Nauczysz się rozpoznawać i zarządzać różnorodnością w zespole.
- Poznasz praktyczne narzędzia do budowania zaufania i komunikacji w zespole.
- Dowiesz się, jak rozwiązywać konflikty w sposób konstruktywny.
- Nauczysz się motywować i inspirować członków zespołu.
- Zdobędziesz wiedzę na temat budowania kultury feedbacku.
- Opracujesz plan działania na rzecz budowania pozytywnej kultury w Twoim zespole.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
- Zadanie praktyczne: Uczestnicy wykonują zadanie praktyczne (case study).
- Obserwacja: Obserwatorzy oceniają zachowania uczestników w miejscu pracy po szkoleniu, aby ocenić zmianę zachowań.
- Wywiad swobodny: Przeprowadzane są wywiady z uczestnikami i ich przełożonymi, aby zebrać informacje na temat wpływu szkolenia na ich pracę.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Fundamenty Budowania Szczęśliwych i Zaangażowanych Zespołów
9:00 – 9:15 | Wprowadzenie do szkolenia
- Powitanie uczestników i przedstawienie celu szkolenia.
- Krótkie zapoznanie z programem dwóch dni.
- Filozofia „Happy Team Culture” i jej znaczenie w organizacji.
- Wprowadzenie do kultury zespołowej oraz wartości, które ją budują.
9:15 – 10:30 | Czym jest Kultura Zespołowa?
- Definicja kultury organizacyjnej a kultura zespołowa.
- Znaczenie pozytywnej kultury w budowaniu zaangażowania.
- Cechy zespołów o wysokim poziomie zaangażowania.
- Ćase study: „Cechy idealnego zespołu”
10:30 – 10:45 | Przerwa
10:45 – 12:15 | Różnorodność w Zespole – Wyzwania i Korzyści
- Jak różnorodność (kulturowa, pokoleniowa, doświadczeniowa) wpływa na zespół?
- Korzyści płynące z pracy w zróżnicowanych zespołach.
- Case study: „Zrozumienie różnorodności”
12:15 – 13:00 | Komunikacja w Zespole – Klucz do Budowania Relacji
- Typy komunikacji w zespole: werbalna, niewerbalna, formalna, nieformalna.
- Efektywna komunikacja w zróżnicowanym zespole
- Case study - wyzwania i rozwiązania.
13:00 – 13:45 | Lunch (przerwa)
13:45 – 15:00 | Budowanie Zaufania w Zespole
- Rola zaufania w zespołach – fundament sukcesu i zaangażowania.
- Jak liderzy mogą budować i utrzymywać zaufanie w zespole?
- Case study- Co pomaga a co przeszkadza w budowaniu zaufania?
Dzień 2: Motywowanie Zespołu, Radzenie Sobie z Konfliktami i Utrzymywanie Zaangażowania
9:00 – 9:30 | Refleksja nad Dniem 1 i Cele Dnia 2
- Podsumowanie poprzedniego dnia.
- Omówienie celów na Dzień 2 i wyzwań związanych z utrzymaniem zaangażowania w zespole.
9:30 – 10:45 | Motywowanie Zespołu – Sposoby i Strategie
- Czym jest w ogóle motywacja?
- Ćwiczenie- Co mnie motywuje?
- Jak mogą motywować innych do działania?
10:45 – 11:00 | Przerwa
11:00 – 12:15 | Zarządzanie Konfliktami w Zespole
- Jakie mogą być źródła konfliktów w zespole?
- Techniki rozwiązywania konfliktów – wspólny cel i wspólne wartości.
- Rola lidera w mediacji i zapobieganiu konfliktom.
- Case study: „Rozwiązywanie konfliktów w zespole”
12:15 – 13:00 | Zaangażowanie Zespołu – To co zrobić, żeby utrzymać poziom zaangażowania?
- Case study: Jakie są symptomy spadku zaangażowania? (ryba)
- Jak liderzy mogą reagować na spadek zaangażowania? Od czego mogę zacząć?
- Case study: „Plan zaangażowania zespołu” – opracowanie działań.
13:00 – 13:45 | Lunch (przerwa)
13:45 – 15:00 | Dbanie o Dobrostan Zespołu i Lidera
- Jak dobrostan lidera wpływa na dobrostan zespołu?
- Znaczenie balansu praca-życie dla efektywności i zaangażowania.
- Case study: Jakie techniki dbania o dobrostan mogą pomóc w utrzymaniu zaangażowania?
15:00 – 15:30 | Podsumowanie Szkolenia i Dalsze Kroki
- Kluczowe wnioski z dwóch dni szkolenia.
- Zakończenie
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Wprowadzenie do szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Czym jest Kultura Zespołowa? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Różnorodność w Zespole – Wyzwania i Korzyści | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Komunikacja w Zespole – Klucz do Budowania Relacji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Lunch (przerwa) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Budowanie Zaufania w Zespole | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Refleksja nad Dniem 1 i Cele Dnia 2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Motywowanie Zespołu – Sposoby i Strategie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Zarządzanie Konfliktami w Zespole | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Zaangażowanie Zespołu – To co zrobić, żeby utrzymać poziom zaangażowania? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Dbanie o Dobrostan Zespołu i Lidera | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Podsumowanie Szkolenia i Dalsze Kroki | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Warunki uczestnictwa
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej)
-konsultacje poszkoleniowe do 4 tygodni po zakończeniu szkolenia.
Informacje dodatkowe
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym, za pomocą aplikacji Teams.
- szkolenie jest realizowane w kameralnej grupie uczestników, maksymalnie 14 osób.
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
- podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
- otrzymujesz certyfikat
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: bezpłatna aplikacja Microsoft Teams
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: komputer / laptop z systemem Windows 7/8/10, Mac OS, głośniki oraz mikrofon. Dodatkowo do zdania egzaminu niezbędna jest kamera. Przeglądarka Internet Explorer 11, Microsoft Edge, najnowsza wersja programu Chrome lub najnowsza wersja przeglądarki Firefox, Safari.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego: dowolne łącze internetowe