Szkolenie - Pogłębiona komunikacja
Szkolenie - Pogłębiona komunikacja
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przewidziane dla osób dorosłych, które ukończyły 18 rok życia i z własnej inicjatywy chcą podnieść swoje umiejętności/ kompetencje/ kwalifikacje, mających miejsce zamieszkania (w rozumieniu KC), zatrudnienia lub pobierania nauki na terenie subregionu „SM” (powiat mielecki, powiat kolbuszowski) województwa podkarpackiego, z wyłączeniem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą lub oświatową.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji25-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie z podstaw komunikacji przygotowuje uczestnika do przekazywania informacji w sposób otwarty, uczciwy, jasny, uporządkowany i konkretny. Przygotowuje także do komunikowania się wewnątrz i na zewnątrz przedsiębiorstwa z różnymi osobami oraz budowania długotrwałych relacji opartych na wzajemności i szacunku.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Przekazuje informacje w sposób jasny i uporządkowany | Kryteria weryfikacji Omawia kluczowe zasady jasnej i logicznej komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Porządkuje i strukturyzuje treść przekazu zgodnie z priorytetami odbiorcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Komunikuje się w sposób otwarty i uczciwy | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zasady uczciwości i otwartości w komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Potrafi zidentyfikować sytuacje wymagające otwartości i zastosować odpowiednią postawę komunikacyjną. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje długotrwałe relacje interpersonalne | Kryteria weryfikacji Określa kluczowe elementy budowania relacji opartych na szacunku i wzajemności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocenia potrzeby i oczekiwania odbiorców w relacjach interpersonalnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikujemetaprogramy i ich znaczenie w formułowanych wypowiedziach. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje znaczenie identyfikowanych metaprogramów dla skuteczności komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia różne rodzaje metaprogramów i ich zastosowanie w komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kategoryzuje metaprogramy według ich wpływu na styl wypowiedzi oraz odbiór komunikatu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Dostosowuje sposób komunikacji do odbiorcy | Kryteria weryfikacji Analizuje reakcje odbiorców na różne sposoby komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Komunikuje się z różnymi osobami wewnątrz i na zewnątrz przedsiębiorstwa | Kryteria weryfikacji Przygotowuje strategie komunikacji dostosowane do różnych typów odbiorców. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Nadzoruje proces komunikacyjny w celu osiągnięcia zamierzonych rezultatów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozumie potrzeby komunikowane przez rozmówcę i wykazuje w stosunku do niego empatię | Kryteria weryfikacji Identyfikuje główne potrzeby rozmówcy poprzez analizę jego wypowiedzi i języka niewerbalnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Formułuje pytania uzupełniające w celu wyjaśnienia i doprecyzowania potrzeb rozmówcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Pre test
- Komunikacja - czym jest?
- Model komunikacji wg Schultz von Thun
- Systemy reprezentacji
- Przeniesienie uwagi na innych ludzi
- Metaprogramy
- Budowanie mapy świata
- Hierarchia potrzeb Maslova
- Poziomy rozwoju Diltsa
- Trudna komunikacja
- Efektywna komunikacja
- Słuchanie i słyszenie
- Ton i akcent wypowiedzi
- Zakłócenia w procesie komunikacji – narzędzia do radzenia sobie z nimi
- Bariery w komunikacji
- Model komunikacyjny Virginii Satir
- Dostosowanie języka komunikacji do poziomu kompetencji i motywacji
- Asertywność jako baza skutecznej komunikacji
- Strategia zakończenie i podsumowania
- Post test - walidacja
Szkolenie ma charakter interaktywny, co oznacza, że wszyscy aktywnie uczestniczą w szkoleniu.
Szkolenie realizowane będzie z zastosowaniem metod aktywizujących uczestników: ćwiczeń praktycznych, pracy indywidualnej, pracy w grupach i dyskusji grupowej.
Szkolenie odbywa się w godzinach zegarowych, czyli 1 godzina szkolenia równa się 60 minut.
Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie.
Usługa nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom.
Usługa nie jest świadczona przez podmiot, z którym pracodawca lub delegowany pracownik korzystający ze wsparcia są powiązani kapitałowo lub osobowo.
Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera.
Usługodawca nie jest podmiotem jednocześnie korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce.
Usługodawca oświadcza, że proces walidacji jest zgodny z wytycznymi BUR.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 pre test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Komunikacja - czym jest? Model komunikacji wg Schultz von Thun. Systemy reprezentacji | Prowadzący Izabela Godlewska | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Przerwa | Prowadzący Izabela Godlewska | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Przeniesienie uwagi na innych ludzi. Metaprogramy | Prowadzący Izabela Godlewska | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Budowanie mapy świata. Hierarchia potrzeb Maslova | Prowadzący Izabela Godlewska | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Przerwa | Prowadzący Izabela Godlewska | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Poziomy rozwoju Diltsa. Trudna komunikacja | Prowadzący Izabela Godlewska | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Efektywna komunikacja. Słuchanie i słyszenie | Prowadzący Izabela Godlewska | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa | Prowadzący Izabela Godlewska | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Ton i akcent wypowiedzi. Zakłócenia w procesie komunikacji – narzędzia do radzenia sobie z nimi | Prowadzący Izabela Godlewska | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Bariery w komunikacji. Model komunikacyjny Virginii Satir. Dostosowanie języka komunikacji do poziomu kompetencji i motywacji | Prowadzący Izabela Godlewska | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Przerwa | Prowadzący Izabela Godlewska | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Asertywność jako baza skutecznej komunikacji. Strategia zakończenie i podsumowania | Prowadzący Izabela Godlewska | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 walidacja - post test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 440,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 440,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Izabela Godlewska
Robeta Kyosaki, Franka Farrellyego, Anthonego Robbinsa i innych mistrzów zarządzania. Wartością definiującą jej działanie są przede wszystkim LUDZIE - praca z nimi i dla ich dobra, we wzajemnym szacunku, EKOLOGIA - działanie w zgodzie z klientem i jego światem oraz STRUKTURA, której podstawę stanowi umiejętność postrzegania rzeczy takimi jakimi są, zrozumienia ponad treścią wypowiadanych słów, szukania pozytywnych intencji po to, by w zgodzie zmieniać, budować, tworzyć. Jej dewizą jest: „SŁUCHANIE Z OCZAMI OTWARTYMI NA UCZUCIA”. 100% uważności na drugiego człowieka pozwala jej stawiać czoła najtrudniejszym wyzwaniom zarówno w procesie treningu
grupowego jak i coachingu indywidualnego.
Uczestniczyła jako trener w wielu projektach szkoleniowych dla firm, zarówno prowadząc warsztaty samodzielnie, jak również w tandemie trenerskim. Posiada 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Wykształcenie wyższe. Adres mailowy trenera: godlewska.iza@gmail.com
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują komplet materiałów szkoleniowych i dydaktycznych w tym: materiały szkoleniowe (skrypty ze szkolenia podsumowujący wiedzę) notatnik, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia/certyfikat.
Warunki uczestnictwa
Aby wziąć udział w szkoleniu należy skontaktować się z organizatorem szkolenia pod nr. telefonu: 504421605 lub mailowo: malgorzata.solich@trendy-s.pl. Zapis przez BUR na usługę.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia/ certyfikatu oraz otrzymania refundacji jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu wiedzy
Informacje dodatkowe
Cena zawiera: koszty przeprowadzenia szkolenia, materiałów szkoleniowych, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia/ certyfikaty.
Przerwy są wliczane w czas szkolenia.
W przypadku uczestniczenia w usłudze osoby z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do jej potrzeb.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Koszt przeprowadzenia walidacji jest wliczony w koszt szkolenia - nie stanowi dodatkowego kosztu.
Kwota uwzględnia zwolnienie z Vat: § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U.Nr 2013 poz. 1722).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi