PRECYZYJNE PRZEKAZYWANIE INFORMACJI
PRECYZYJNE PRZEKAZYWANIE INFORMACJI
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Adresatami w/w programu szkoleniowo– wdrożeniowego są pracownicy, całe zespoły danej firmy oraz menedżerowie zarządzający zespołami pracowniczymi.
Do udziału w warsztatach zapraszamy pracowników, menedżerów, oraz wszystkich tych, którzy chcieliby rozwijać swoje umiejętności komunikacji i wspólnej pracy w zespole.
Usługa również adresowana jest dla Uczestników Projektu:
- Małopolski Pociąg do Kariery – sezon 1
- Nowy start w Małopolsce z EURESem
- Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Kierunek - Rozwój
- Działanie 5.11 Kształcenie Ustawiczne
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji18-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do skutecznego komunikowania się ludzi między sobą i w zespole, precyzyjnego przekazywania nawzajem danych, informacji, a dzięki czemu zapewnienia sprawnego obiegu dokładnych danych i właściwe rozumianych informacji w firmie. Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili stosować zasady komunikacji budującej współpracę w zespole, unikać typowych błędów w trakcie przekazywania informacji, stosować odpowiednie narzędzia komunikacyjne i techniki precyzowania informacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Skutecznie i precyzyjnie komunikuje się | Kryteria weryfikacji Dostosowuje wypowiedzi do rozmówcy, reaguje na oznaki niezrozumienia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Stosuje w rozmowach ze współpracownikami skuteczne metody prowadzenia rozmów oraz techniki komunikacyjne | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje techniki komunikacji oraz precyzji komunikatu adekwatnie do sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Potrafi argumentować swoje zdanie | Kryteria weryfikacji Dobiera argumenty w zależności od sytuacjii nastawienia rozmówcy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Potrafi kierować rozmową, w taki sposób aby osiągnąć zakładany celu | Kryteria weryfikacji Ma jasno określony cel rozmowy, którego konsekwentnie się trzyma | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Znaczenie komunikacji w organizacji
- Rodzaje komunikacji interpersonalnej (komunikacja jedno- i dwustronna, formalna i nieformalna)
- Komunikacja niewerbalna i werbalna (mowa ciała, znaczenie pierwszego wrażenia, spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego)
- Lejek komunikacyjny – od tego, co mówimy do tego, co odbiorca zapamiętuje
- Przekazywanie informacji zwrotnej
- Przegląd barier i przeszkód komunikacyjnych
- Eliminowanie barier komunikacyjnych na różnych poziomach komunikowania się
Usprawnianie procesu komunikacji podczas realizacji zadań
- Typy osobowości vs. dobór sposobu komunikacji
- Typowe zachowania pracowników i sposoby reagowania
- Skuteczne zbieranie informacji poprzez zadawanie pytań
- Rodzaje pytań, konsekwencje różnych pytań
- Poziomy aktywności słuchania
- Techniki komunikacyjne m.in.: praktyka parafrazy i jej wpływ na zrozumienie komunikatów
Komunikacja w konflikcie
- Diagnoza własnych preferencji zachowań jakie realizujemy w sytuacji konfliktowej
- Diagnoza sytuacji, w których świadomie dobrany styl reagowania najlepiej realizuje nasz cel
Znaczenie komunikacji i jej wpływ na osiąganie zespołowych i indywidualnych celów
- Komunikacja, a budowa i osiąganie celów zespołowych.
- Przegląd czynników wpływających na efektywność spotkań zespołowych
- Techniki komunikacyjne wykorzystywane w sytuacjach współpracy
- Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej po zdarzeniu
Uczestnicy wypracują własny i/lub zespołowy:
- Sposób komunikowania się i przekazywania informacji w zespole oraz
- Zyskają samoświadomość swoich preferencji percepcyjnych
- Poznają swój styl i sposób formułowania wypowiedzi
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Wprowadzenie. Znaczenie komunikacji w organizacji | Prowadzący Ewa Puzia | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Przerwa | Prowadzący Ewa Puzia | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Znaczenie komunikacji w organizacji cd | Prowadzący Ewa Puzia | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Przerwa | Prowadzący Ewa Puzia | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Usprawnianie procesu komunikacji podczas realizacji zadań | Prowadzący Ewa Puzia | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa | Prowadzący Ewa Puzia | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Usprawnianie procesu komunikacji podczas realizacji zadań cd. | Prowadzący Ewa Puzia | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Komunikacja w konflikcie | Prowadzący Ewa Puzia | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Przerwa | Prowadzący Ewa Puzia | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Komunikacja w konflikcie cd | Prowadzący Ewa Puzia | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa | Prowadzący Ewa Puzia | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Znaczenie komunikacji i jej wpływ na osiąganie zespołowych i indywidualnych celów | Prowadzący Ewa Puzia | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa | Prowadzący Ewa Puzia | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Znaczenie komunikacji i jej wpływ na osiąganie zespołowych i indywidualnych celów cd. | Prowadzący Ewa Puzia | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja | Prowadzący Ewa Puzia | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 968,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto123,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewa Puzia
20–letnie doświadczenie w doradztwie i szkoleniach z zakresu Przywództwa i HR Development. Specjalizuje się tematyce: zarządzania zmianą, zwinnego zarzadzania i przywództwa w świecie VUCA, oraz zwiększania efektywności biznesowej: osobistej, zespołów, liderów (poprzez: kształtowanie współpracy zespołowej i przepływu informacji w firmie, zarządzanie wynikami, zarządzania zadaniami i priorytetami, budowania zaangażowania, budowania odporności liderów i pracowników, radzenia sobie ze stresem i presją czasu, radzenia sobie z nadmiarem informacji, rozwiązywania problemów z zastosowaniem krytycznego myślenie, prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami).
Specjalizuje się także w mapowaniu i optymalizowaniu procesów, określaniu celów i wskaźników KPI, kanban. Prowadzi audyty organizacyjne i procesowe przy użyciu narzędzi lean management. Posiada także doświadczenie w doradztwie i szkoleniach z zakresu HR Development (m.in.: tworzenia modeli kompetencyjnych, prowadzenia audytów kompetencyjnych metodą AC/DC oraz 360 stopni, zarządzania procesami szkoleniowo-rozwojowymi).
Absolwentka Psychologii (UŁ) . Ukończyła Podyplomowe Studia ZZL (UŁ) i Podyplomowe Studia z Lean Management (SGH).
Od 2009 Vice Prezes Zarządu w Respect sp. z o.o.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkoleń otrzymują materiały szkoleniowe zawierające treści prezentowane podczas szkolenia w postaci podręczników, prezentacji, zadań i testów stosowanych do indywidualnego wykorzystania. Na koniec szkolenia uczestnicy otrzymują od trenera zadanie wdrożeniowe, którego celem jest pomoc w transferze nowo rozwijanych kompetencji na stanowisku pracy.
Dodatkowo, w przeciągu 1-2 tygodni po szkoleniu uczestnicy otrzymują również tzw. materiały poszkoleniowe, które zawierają wszystkie wypracowane przez grupę uczestników kluczowe pomysły, usprawnienia, nowe metody pracy oraz podsumowania zadań praktycznych realizowanych podczas warsztatu. Materiały poszkoleniowe stanowią wsparcie dla utrwalenie procesu rozwojowego, a także wdrożeniowego.
Każdy z uczestników szkolenia otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia.
Szkolenie z w/w tematyki może zostać poprowadzone również w formie zdalnej.
Informacje dodatkowe
Proponowane przez nas programy rozwojowe realizowane są w oparciu o naszą metodyką TO BE czyli Training Oriented on Business Efficiency.
Programy rozwojowo – wdrożeniowe TO BE to:
- Standard nastawiony na efektywność biznesową i realizację celów organizacji
- Programy angażujące ludzi do zmiany i ciągłego doskonalenia efektywności swojej pracy
- Wysokoefektywna inwestycja w rozwój pracowników
- Nowoczesne i innowacyjne narzędzia do zarządzania kompetencjami
- Zespół trenerów praktyków, ekspertów i menedżerów biznesu
TO BE to efektywne programy rozwojowo – wdrożeniowe oparte o:
- Licencjonowany Model SEB (Szkolenia Efektywne Biznesowo)
- 4 poziomowy Model Partnerstwa Biznesowego J. Kirkpatrick’a
- Podejście Kaizen i Lean Management
Respect jest obecnie jedną z kilku firm szkoleniowych w kraju certyfikowaną w metodologii SEB (Szkoleń Efektywnych Biznesowo), proces certyfikacji został zakończony w 2015.
Adres
Adres
W przypadku zamkniętych grup szkoleniowych (ten sam pracodawca dla wszystkich uczestników szkolenia) decyzja o wyborze miejsca realizacji usługi, każdorazowo podejmowana jest zgodnie z życzeniem i sugestiami zleceniodawcy.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Uwzględnienie wymagań dla osób ze szczególnymi potrzebami