Szkolenie. Akademia HR- Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy.
Szkolenie. Akademia HR- Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
• właściciele firmy,
• pracownicy zatrudnieni na stanowiskach kierowniczych/menadżerskich,
• pracownicy objęci planami związanymi z awansem tj. osoby planowane do objęcia stanowiska kierowniczego/menadżerskiego,
• pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi pracownicy zespołu HR
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji12-05-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest nabycie kompetencji Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy. Usługa przygotowuje do zrozumienia i wykorzystania nowych trendów w obszarze HR/zarządzania kapitałem ludzkim. Wykorzystania dobrych praktyk HR w obszarach związanych ze zmianami na rynku pracy i otoczeniem społecznym. Wdrażania zmian w organizacji w wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. Pracy z różnymi grupami interesariuszy procesów zmian, radzenie sobie z oporem przed zmianami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: Opisuje znaczenie zmian społecznych i gospodarczych (na poziomie Polski i świata) i ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje przykłady przemian społecznych i gospodarczych w Polsce i na świecie oraz interpretuje ich wpływ na sposób zarządzania ludźmi w organizacjach, w tym na działania związane z zatrudnieniem, rozwijaniem umiejętności pracowników czy dbaniem o różnorodność. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się WIEDZA: Opisuje nowe trendy w obszarze HR / zarzadzania kapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje współczesne trendy w HR i opisuje ich znaczenie dla wyzwań oraz polityki personalnej firmy, dostosowując analizę do specyfiki organizacji i jej otoczenia rynkowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Monitoruje działania, programy HR, które wdrażają najczęściej firmy z jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami. | Kryteria weryfikacji Nadzoruje i analizuje popularne programy lub działania HR w swojej branży, jasno określając ich zalety, wady oraz możliwe ryzyka, wraz z przykładami ich praktycznego wykorzystania. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Sporządza wnioski z analizy dobrych praktyk HR innych organizacji i wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach. | Kryteria weryfikacji Opracowuje wyniki na podstawie analizy dobrych praktyk HR z innych firm i wdraża je w swoich planach organizacyjnych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Opracowuje innowacyjne rozwiązania w obszarze polityki personalnej własnej firmy i sprawnie włącza w ich realizację wszystkie grupy pracowników, których te zmiany dotyczą. | Kryteria weryfikacji Analizuje stopień zaangażowania pracowników w proces zmian i monitoruje ich adaptacje do nowych rozwiązań oraz ocenia efektywność włączenia wszystkich grup pracowników w realizację innowacyjnych działań. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Wspiera u pracowników budowanie nowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Kryteria weryfikacji Udziela pomocy pracownikom w identyfikacji ich potrzeb. Pomaga pracownikom w kształtowaniu nowych postaw i zachowań, które są zgodne z ewoluującą sytuacją i wymaganiami firmy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Ocenia gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian. | Kryteria weryfikacji Szacuje zdolność przedsiębiorstwa i pracowników do realizacji zmian. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Wdraża w organizacji zmiany związane z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. | Kryteria weryfikacji Wprowadza zmiany dotyczące stosowania nowoczesnych rozwiązań i procesów w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Diagnozuje potrzeby różnych interesariuszy i zróżnicowanych grup pracowniczych (z uwzględnieniem m.in. płci, wieku, pochodzenia etnicznego i poglądów) i przygotowuje dla nich odpowiednie programy HR ukierunkowane nie tylko na zaspokojenie tych potrzeb, lecz także na pełną integrację pracowników w ramach organizacji. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę potrzeb różnych grup interesariuszy i pracowników, z uwzględnieniem różnych czynników, a następnie tworzy dopasowane programy HR, które nie tylko odpowiadają na te potrzeby, ale również sprzyjają pełnej integracji pracowników w organizacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Identyfikuje źródła (np. obawy pracowników przed utratą pracy, niedopasowaniem kompetencji itp.) i sprawnie eliminuje przejawy oporu przed zmianami. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje przyczyny oporu i skutecznie usuwa przeszkody w procesie wprowadzania zmian. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Identyfikuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca i menedżerska, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w stosunku do procesów zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. Omawia je na bieżąco i uwzględnia w swoich działaniach. | Kryteria weryfikacji Analizuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grup interesariuszy w kontekście zmian związanych z wprowadzaniem nowych rozwiązań HR. Na bieżąco dyskutuje te kwestie i uwzględnia je w swoich działaniach. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się WIEDZA: Odpowiednio do potrzeb różnych grup interesariuszy objaśnia działania związane z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. | Kryteria weryfikacji Przedstawia zasady i etapy wdrażania nowych rozwiązań HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Kształtuje wśród współpracowników pozytywne nastawienie do zmian. | Kryteria weryfikacji Wzbudza wśród współpracowników otwartość i pozytywne podejście do zmian. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1:
- Znaczenie zmian społecznych i gospodarczych oraz ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim.
- Nowe trendy w HR i ich wpływ na politykę personalną firm.
- Monitorowanie działań i programów HR wdrażanych w branży uczestników.
- Analiza dobrych praktyk HR innych organizacji oraz wykorzystanie ich w planowanych wdrożeniach.
- Opracowywanie innowacyjnych rozwiązań w polityce personalnej własnej firmy.
- Wspieranie pracowników w budowaniu nowych postaw i zachowań zgodnych z wymaganiami firmy.
- Ocena gotowości przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian.
Dzień 2:
- Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i procesów HR w organizacji.
- Diagnozowanie potrzeb różnych interesariuszy i grup pracowniczych oraz przygotowywanie odpowiednich programów HR.
- Identyfikacja źródeł oporu przed zmianami oraz strategie ich eliminacji.
- Identyfikacja potrzeb i obaw interesariuszy oraz ich uwzględnianie w procesach zmian.
- Objaśnianie działań związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR odpowiednio do potrzeb interesariuszy.
- Kształtowanie pozytywnego nastawienia do zmian wśród współpracowników.
- Integracja pracowników poprzez programy HR wspierające różnorodność i pełne włączenie w organizację.
Dzień 3:
- Monitorowanie efektywności wdrożonych zmian i ich wpływu na organizację.
- Sporządzanie wniosków na podstawie analizy wdrożeń i ich rezultatów.
- Dostosowywanie polityki personalnej w odpowiedzi na nowe wyzwania rynkowe i organizacyjne.
- Wspieranie współpracowników w adaptacji do wprowadzonych zmian i kształtowanie kultury otwartości na zmiany.
- Omówienie możliwości dalszego doskonalenia innowacyjnych rozwiązań w obszarze HR.
- Walidacja – test teoretyczny, analiza dowodów i deklaracji.
Liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.)
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Szkolenie obejmuje 20 godzin , przy czym każda godzina trwa 60 minut. Każdego dnia zajęć przewidziana jest 15-minutowa przerwa.
Szkolenie obejmuje 6 godzin 45 minut zajęć praktycznych wraz z walidacją zostały one odpowiednio zaznaczone w harmonogramie dodatkowo 12 godzin 30 minut to zajęcia teoretyczne.
Przerwy są wliczone do czasu trwania usługi.
Program kończy się walidacją w formie testu teoretycznego oraz analizy dowodów i deklaracji.
Wybrane metody walidacji umożliwiają zweryfikowanie wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych (postaw).
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania oceny efektów uczenia się.
Minimalny poziom kwalifikowalności poprawnych odpowiedzi w teście wiedzy wynosi 80%
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 Znaczenie zmian społecznych i gospodarczych oraz ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim. - (ćwiczenia, rozmowa na żywo) | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 Nowe trendy w HR i ich wpływ na politykę personalną firm. - (ankiety, rozmowa na żywo) | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 Monitorowanie działań i programów HR wdrażanych w branży uczestników. - (ćwiczenia, testy, rozmowa na żywo) | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 Analiza dobrych praktyk HR innych organizacji oraz wykorzystanie ich w planowanych wdrożeniach. - (ćwiczenia, testy, rozmowa na żywo) | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 Przerwa | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 Opracowywanie innowacyjnych rozwiązań w polityce personalnej własnej firmy. - (ćwiczenia, rozmowa na żywo, testy) | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 Wspieranie pracowników w budowaniu nowych postaw i zachowań zgodnych z wymaganiami firmy. - (ćwiczenia, testy, rozmowa na żywo) | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 Ocena gotowości przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian. - (ankiety, rozmowa na żywo) | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i procesów HR w organizacji. - (ćwiczenia, testy, rozmowa na żywo) | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 Diagnozowanie potrzeb różnych interesariuszy i grup pracowniczych oraz przygotowywanie odpowiednich programów HR. - (ćwiczenia, testy, rozmowa na żywo) | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 Identyfikacja źródeł oporu przed zmianami oraz strategie ich eliminacji. - (ćwiczenia, rozmowa na żywo) | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 Identyfikacja potrzeb i obaw interesariuszy oraz ich uwzględnianie w procesach zmian. - (ćwiczenia, testy, rozmowa na żywo) | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 Przerwa | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 Objaśnianie działań związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR odpowiednio do potrzeb interesariuszy. - (ćwiczenia, rozmowa na żywo, ankiety) | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 Kształtowanie pozytywnego nastawienia do zmian wśród współpracowników. - (ćwiczenia, testy, rozmowa na żywo) | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 Integracja pracowników poprzez programy HR wspierające różnorodność i pełne włączenie w organizację. - (ćwiczenia, testy, rozmowa na żywo) | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 Monitorowanie efektywności wdrożonych zmian i ich wpływu na organizację. - (ćwiczenia, rozmowa na żywo, testy) | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 Sporządzanie wniosków na podstawie analizy wdrożeń i ich rezultatów. - (ćwiczenia, ankiety, rozmowa na żywo) | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 Dostosowywanie polityki personalnej w odpowiedzi na nowe wyzwania rynkowe i organizacyjne. - (ćwiczenia, testy, rozmowa na żywo) | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 Wspieranie współpracowników w adaptacji do wprowadzonych zmian i kształtowanie kultury otwartości na zmiany. - (ćwiczenia, współdzielenie ekranu, testy) | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 Przerwa | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 Omówienie możliwości dalszego doskonalenia innowacyjnych rozwiązań w obszarze HR. - (ćwiczenia, rozmowa na żywo, testy) | Prowadzący Marek Kurkowski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 Walidacja – test teoretyczny, analiza dowodów i deklaracji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marek Kurkowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma drogą mailową skrypt szkoleniowy (prezentacja, testy oraz ćwiczenia).
Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej zostanie potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora liście obecności, a w części dla usługi zdalnej w czasie rzeczywistym fakt uczestnictwa zostanie potwierdzony raportem z logowania.
Dostawca usług potwierdza, że cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz że jest adekwatna do jej zakresu.
Dostawca usług potwierdza, iż karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
Dostawca usług potwierdza, że usługa rozwojowa będzie realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami prawa o VAT.
Dostawca usług potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
Dostawca usług potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Dostawca usług potwierdza, że usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia nazajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
Dostawca usług potwierdza, że usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills:literacy, numeracy, ICT skills).
Dostawca usług potwierdza, że usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Dostawca usług potwierdza, że cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Przyjęta metoda walidacji - test teoretyczny oraz analiza dowodów i deklaracji - w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Usługodawca oświadcza, że proces walidacji jest zgodny z wytycznymi BUR
Informacje dodatkowe
Ujęte godziny szkolenia są godzinami zegarowymi tj. godzina = 60 minut.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania 80% punktów z testu wiedzy oraz zaliczenie analizy dowodów i deklaracji z obszaru zmian wynikających z przeobrażeń na rynku pracy
Dokument potwierdza, że zostały zastosowane rozwiązania zapewniające rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji. tzn. osoba prowadząca usługę, nie dokonuje weryfikacji efektów uczenia się uczestników usługi.
Dostawca usługi potwierdza brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy dostawcą usługi a pracodawcą lub osobą dorosłą korzystająca ze wsparcia.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Projekcie albo przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Operatorem lub partnerem
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa rozwojowa zostanie przeprowadzona za pośrednictwem platformy ZOOM.
Warunki techniczne
- urządzenie przenośne/mobilne lub stacjonarne (komputer/laptop/tablet) z kamerą, mikrofonem i głośnikami;
- procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- system operacyjny taki jak min. Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS;
- aktualne wersje przeglądarki np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Brave, Safari, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer, Yandex;
- uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry:
- dostęp do internetu o zalecanej szybkości - minimalna prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s;
Uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów;
Program darmowy.
Link do programu: https://zoom.us/support/download
Link będzie wysłany uczestnikom drogą mailową dwa dni przed rozpoczęciem usługi. Ważność linku obejmuje czas usługi.
Podczas realizacji usługi rozwojowej zostaną uwzględnione potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027