Budowanie zespołu w firmie.
Budowanie zespołu w firmie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy wszystkich szczebli.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji29-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój kluczowych kompetencji efektywnego budowania zespołu między pracownikami wszystkich szczebli. Zwiększenie świadomości wyzwań w zespole i zdobycie praktycznych wskazówek dotyczących współpracy. Wypracowanie konkretnych zasad usprawniających współpracę w zespole. Budowanie pozytywnych relacji i wzmacnianie więzi w zespole.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętności budowania zaufania i zaangażowania | Kryteria weryfikacji – rozwój umiejętności wspólnego podejmowania decyzji i pracy nad wspólnymi celami.- budowanie poczucia wspólnej odpowiedzialności i przynależności do zespołu. - rozwijanie postawy proaktywnej, sprzyjającej wymianie wiedzy i doświadczeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Umiejętność i postawa nastawiona na rozwiązywanie konfliktów i budowanie pozytywnych relacji | Kryteria weryfikacji - poznanie sposobów na rozwiązywania sporów i minimalizowanie napięć w zespole.- – rozwój umiejętności wspólnego podejmowania decyzji i pracy nad wspólnymi celami. - – identyfikacja indywidualnych kompetencji oraz ich wpływu na funkcjonowanie zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Zwiększenie efektywności pracy zespołu | Kryteria weryfikacji – rozwój umiejętności efektywnego działania w grupie, - umiejętność wyznacznia i realizacji celów w grupie, - uświadomienie w jaki sposób umiejętne delegowanie zadań i ich realizacja wpływa na atmosferę pracy w firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Dostawca Usług zapewnia inną osobę do przeprowadzenia walidacji niż do procesu kształcenia.
Program
Program
Czas rozpoczęcia przerw zostanie dostosowany do realnych potrzeb grupy.
DZIEŃ 1
Moduł 1: Wprowadzenie
Istota zespołu i jego rola w organizacji
Etapy rozwoju zespołu
Role zespołowe
Czynniki wpływające na motywację w pracy zespołowej.
Strategie budowania zaangażowania w organizacji.
Znaczenie doceniania i feedbacku w pracy zespołowej.
Zarządzanie konfliktami i rozwiązywanie problemów w zespole
Planowanie i priorytetyzacja zadań w zespole.
Narzędzia wspierające efektywność zespołu
Kultura organizacyjna i jej wpływ na pracę zespołu
Moduł 2: Gra zespołowa Karuzela wartości - gra realizowana na świeżym powietrzu (o ile pozwolą warunki pogodowe)
Cel modułu: Wartości firmy i ich rolą w pracy.
Opis: Uczestnicy w grupach tworzą wartości, które wspierają współpracę, oraz identyfikują zachowania, które te wartości mogą osłabiać. Po grze nastąpi podsumowanie i wnioski.
Zysk: Lepsze zrozumienie kluczowych wartości wspierających zespół i ich praktyczne zastosowanie. Zidentyfikowanie punktów, gdzie mamy dysonans wiedzy (niby wartości są ale nie wszyscy je dostrzegają).
DZIEŃ 2
Moduł 1: Gra zespołowa – Emocje
Cel modułu: Głównie rozrywka, w drugiej kolejności integracja.
Opis: Osoba wychodzi z trenerem i wraca odgrywając co zobaczyła na karteczce.
Zysk: Wzmocnienie współpracy, wyluzowanie zespołu. Pokazanie wartości otwartości. Zbudowanie podstaw pod ćwiczenie moduł nr 3.
Moduł 3: Wzajemne docenianie
Cel modułu: Budowanie pozytywnych relacji i wzmacnianie więzi w zespole.
Opis: Każdy uczestnik mówi coś pozytywnego o innej osobie w zespole. Ćwiczenie kończy wspólna refleksja na temat wartości wzajemnego uznania.
Zysk: Wzrost zaufania i poprawa atmosfery w zespole poprzez pozytywną komunikację.
Podsumowanie szkolenia i ewaluacja
Zysk: Utrwalenie efektów szkolenia i podkreślenie znaczenia wartości i współpracy w codziennej pracy zespołu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Realizacja Szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto996,30 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto810,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Wiśniewski
Menadżer z ponad 20-letnim doświadczeniem na stanowiskach związanych z zarządzaniem operacyjnym i sprzedażą. W trakcie realizacji kontraktów menadżerskich odpowiedzialny m.in. za organizację i wprowadzanie nowych projektów.
Prawnik. Ukończył także Ekonomikę i Zarządzania Firmami na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Dyplomowany menedżer systemów zarządzania jakością oraz trener-szkoleniowiec.
Obecnie pracuje jako doradca biznesowy dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz szkoleniowiec prowadzący między innymi specjalistyczne warsztaty dotyczące sprzedaży oraz problematyki zarządzania i przywództwa.
W działalności doradczej wspiera zmianę w przedsiębiorstwie oraz wspomaga przełożenie wizji i strategii na procesy i procedury wykonawcze oraz skuteczne projekty optymalizujące istniejące organizacje. W praktyce zawodowej wyspecjalizował się otwieraniu i rozwoju punktów sprzedażowo-usługowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas szkolenia będzie udostępniana prezentacja, która zostanie wysłana do Uczestników szkolenia po zakończonym szkoleniu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi