Motywowanie i docenianie pracowników
Możliwość dofinansowania
Motywowanie i docenianie pracowników
Numer usługi 2025/03/31/8345/2660214
1 599,00 PLN
brutto
1 300,00 PLNnetto
199,88 PLNbrutto/h
162,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie „Motywowanie i docenianie pracowników” skierowane jest do:
- Managerów i Liderów zespołów - aby poprawić poziom motywacji pracowników w zespole, sprawić, by bardziej angażowali się w wykonywanie działań i współpracę oraz poznać sposoby doceniania.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji03-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wyposażamy uczestników szkolenia w narzędzia managerskie, które pozwolą motywować zespół, angażować w pracę oraz budować pozytywne nastawienie pracowników dzięki motywowaniu. Kładziemy nacisk na praktyczny trening umiejętności podczas szkolenia.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • Rozwinięcie roli lidera w procesie motywowania i angażowania zespołu.• Rozwój umiejętności dostosowywania narzędzi motywacyjnych i angażujących do poziomu kompetencji i zaangażowania swoich pracowników. • Poznanie nowoczesnych modeli motywowania i sposobów na zwiększanie zaangażowania w zadania i do współpracy. • Rozumienie roli doceniania pracowników w codziennej pracy managera. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Potrafi dobrać odpowiednie techniki motywacyjne do potrzeb zespołu i potrafi je wdrożyć w codziennej pracy. • Potrafi budować atmosferę współdziałania poprzez skuteczną komunikację. • Stosuje różne metody doceniania, dostosowane do indywidualnych preferencji członków zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
- Zaangażowanie do pracy - Wyniki Badania Instytutu Gallupa. Koncentracja uczestników na aspekcie, na który mają wpływ oraz poszukanie możliwości zwiększania wpływu.
- Rola lidera w motywowaniu i angażowaniu.
- Motywowanie i zaangażowanie w oparciu o indywidualne potrzeby – skuteczne techniki.
- Wciąganie innych do wspólnej pracy.
- Motywacja 3. 0. Autonomia, mistrzostwo, cel – 3 wymiary skutecznego motywowania i angażowania pracowników w codzienne życie organizacji.
- Proces Motywacji Błyskawicznej (Metoda 6 kroków) - Michael Pantalon. 6 pytań do skutecznej zmiany i zaangażowania pracownika.
- Model 3 kroków – przygotuj, pomóż, dopilnuj.
- Rola doceniania w budowaniu poczucia sprawczości i angażowaniu pracowników.
- Jakie powinno być docenienie, żeby dodawało skrzydeł? Jak częste?
- Czym różni się docenianie od pochwał czy wyrażania uznania?
- 5 języków doceniania. Jak stosować je w zarządzaniu zespołem?
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 1
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Motywowanie i docenianie pracowników | Prowadzący Dorota Kabat | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 599,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto199,88 PLN
- Koszt osobogodziny netto162,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Dorota Kabat
Moja ekspertyza to zarządzanie, a w szczególności przeprowadzanie zmian, budowanie i rozwijanie zespołów.
Specjalizuję się w tematach związanych z zarządzaniem oraz zwiększaniem efektywności osobistej, zespołowej i organizacyjnej. Szczególnie ważnymi obszarami są dla mnie: przywództwo, zarządzanie zmianą, wiekiem oraz różnorodnością pokoleń, a także innowacyjność i efektywność w biznesie. Prowadzę także szkolenia Train the Trainers.
Jestem certyfikowanym asesorem metodologii Cubiks do prowadzenia AC oraz DC. Posiadam certyfikat N.E.W.S® Navigation - MAT (Manager as a Team Navigator) oraz certyfikat N.E.W.S.® Team Navigation do pracy facylitacyjnej na poziomach zespołu i rozwoju indywidualnego. Jestem także certyfikowanym coachem ICF.
W swoich projektach chętnie korzystam z różnorodnych form rozwojowych, takich jak mentoring, coaching, szkolenia, warsztaty follow up i indywidualne konsultacje.
Klienci, dla których pracowałam to m.in.: Orange, PKO BP, mBank, Santander, NBP, Euro Net, Warta, Prudential, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, Grupa NSG, Franke Foods, Flugger, Jeronimo Martins Polska, Neuca, PESA Bydgoszcz, Skoda Auto Polska, MAN Bus, Volvo Car Corporation, Polskie Linie Lotnicze LOT, DPD.
Specjalizuję się w tematach związanych z zarządzaniem oraz zwiększaniem efektywności osobistej, zespołowej i organizacyjnej. Szczególnie ważnymi obszarami są dla mnie: przywództwo, zarządzanie zmianą, wiekiem oraz różnorodnością pokoleń, a także innowacyjność i efektywność w biznesie. Prowadzę także szkolenia Train the Trainers.
Jestem certyfikowanym asesorem metodologii Cubiks do prowadzenia AC oraz DC. Posiadam certyfikat N.E.W.S® Navigation - MAT (Manager as a Team Navigator) oraz certyfikat N.E.W.S.® Team Navigation do pracy facylitacyjnej na poziomach zespołu i rozwoju indywidualnego. Jestem także certyfikowanym coachem ICF.
W swoich projektach chętnie korzystam z różnorodnych form rozwojowych, takich jak mentoring, coaching, szkolenia, warsztaty follow up i indywidualne konsultacje.
Klienci, dla których pracowałam to m.in.: Orange, PKO BP, mBank, Santander, NBP, Euro Net, Warta, Prudential, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, Grupa NSG, Franke Foods, Flugger, Jeronimo Martins Polska, Neuca, PESA Bydgoszcz, Skoda Auto Polska, MAN Bus, Volvo Car Corporation, Polskie Linie Lotnicze LOT, DPD.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają materiały - skrypt szkoleniowy z zakresu szkolenia w formie pdf.
Adres
Adres
Gdańsk
Gdańsk
woj. pomorskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Agnieszka Dębińska
E-mail
adebinska@oditk.pl
Telefon
(+48) 502 939 929