Zarządzanie zespołem – praktyczny warsztat dla Managera i Lidera
Możliwość dofinansowania
Zarządzanie zespołem – praktyczny warsztat dla Managera i Lidera
Numer usługi 2025/03/31/8345/2660124
2 706,00 PLN
brutto
2 200,00 PLNnetto
169,13 PLNbrutto/h
137,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie „Zarządzanie zespołem” skierowane jest do:
- Managerów i Liderów zespołów - aby poprawić umiejętności zarządzania zespołem, który osiąga cele i wyniki, działa według ustalonych zasad i dba o wzajemne relacje
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji03-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wyposażamy uczestników szkolenia w narzędzia managerskie wspierające zarządzanie podległymi zespołami. Kładziemy nacisk na praktyczny trening umiejętności podczas szkolenia, co pozwoli managerom ustalać zasady pracy zespołu, skuteczniej zarządzać zadaniami w zespole i je monitorować oraz udzielać informacji zwrotnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • Dzięki analizie własnych zasobów menedżerskich określenie mocnych stron i obszarów do dalszej pracy.• Trening przekazywania zespołowi oczekiwań i zasad współpracy. • Poznanie praktycznych narzędzi do skutecznego motywowania i delegowania zadań w zespole. • Trening przekazywania informacji zwrotnych (rozwojowych i korygujących zachowania). | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Potrafi przekazać zespołowi swoje oczekiwania na temat pracy zespołu i ustalić zasady współpracy. • Zna i umie zastosować różne narzędzia menedżerskie potrzebne do zarządzania zespołem. • Potrafi motywować pracowników do wykonywania zadań. • Umie delegować w zespole zadania, monitorować je i egzekwować. • Potrafi udzielić pracownikowi informacji zwrotnej odpowiednio do sytuacji (rozwojowej i korygującej). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
- Rola managera w organizacji. Rozumienie uwarunkowań biznesowych i firmowych.
- Budowanie autorytetu w zespole. Jakie działania warto podjąć, aby być zarówno autorytetem merytorycznym jak i osobą budzącą pozytywne emocje. Co jest moim zasobem?
- Normy, zasady i standardy pracy w moim zespole: co potrzebuję wzmocnić w moim zespole, na co szczególnie położyć nacisk, by osiągać długofalowe i wysokie rezultaty?
- Jak przekazać swoje oczekiwania do zespołu, aby osiągnąć właściwy efekt?
- Źródła motywacji i zaangażowania. Formułowanie celów i zlecanie zadań w sposób budujący zaangażowanie i odpowiedzialność. Motywowanie pozafinansowe.
- Jak skutecznie delegować zadania w zależności od poziomu dojrzałości pracowników?
- Jak monitorować efekty pracy i jakie interwencje podejmować w sytuacji napotkanych trudności?
- Jak egzekwować zadania? Co, kiedy zadanie nie jest wykonywane?
- Komunikacja w zespole. Informacja zwrotna wzmacniająca i korygująca. Trening prowadzenia rozmów.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 2
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Zarządzanie zespołem – praktyczny warsztat dla Managera i Lidera | Prowadzący Agnieszka Nowicka–Przyborska | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Zarządzanie zespołem – praktyczny warsztat dla Managera i Lidera | Prowadzący Agnieszka Nowicka–Przyborska | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 706,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto169,13 PLN
- Koszt osobogodziny netto137,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Agnieszka Nowicka–Przyborska
Mój obszar ekspercki to zarządzanie, rozwój kompetencji menadżerskich i osobistych.
Główne obszary, w których wspieram rozwój to: przywództwo, efektywność osobista, zarządzanie przez cele, zarządzanie zmianą, zarzadzanie zespołem, zarządzanie różnorodnością kulturową i pokoleniową, motywacja, komunikacja w zespołach, wystąpienia biznesowe, savoir-vivre biznesowy.
Jestem praktykiem zarządzania z 17-letnim doświadczeniem menadżerskim. Pracowałam w dużych firmach (WARTA, Poczta Polska, PZU), w sektorach B2B oraz klienta indywidualnego. Byłam odpowiedzialna m.in. za: zarządzanie siecią sprzedaży, negocjowanie kontraktów, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, działania marketingowe, nadzorowanie badań i analiz rynku oraz budowanie wizerunku firmy. Odpowiadałam za rozwój kompetencji pracowniczych, sprawną komunikację i pracę zespołów. Daje mi to ogromny bagaż wiedzy i doświadczeń, którymi chętnie dzielę się na sali szkoleniowej oraz w trakcie konsultacji.
Jestem certyfikowanym trenerem biznesu, absolwentką Szkoły Trenerów Grupy SET, a także certyfikowanym partnerem i konsultantem Extended DISC Polska. Jestem również doktorantką na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego.
Współpracowałam m.in. z: PZU, Orange, KGHM Polska Miedź, PGE, Energa, PKO BP, mBank, Bosch, Vokswagen Group, LPP, Ziaja, Damen, NFM, Budimex, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Środowiska, PAN.
Główne obszary, w których wspieram rozwój to: przywództwo, efektywność osobista, zarządzanie przez cele, zarządzanie zmianą, zarzadzanie zespołem, zarządzanie różnorodnością kulturową i pokoleniową, motywacja, komunikacja w zespołach, wystąpienia biznesowe, savoir-vivre biznesowy.
Jestem praktykiem zarządzania z 17-letnim doświadczeniem menadżerskim. Pracowałam w dużych firmach (WARTA, Poczta Polska, PZU), w sektorach B2B oraz klienta indywidualnego. Byłam odpowiedzialna m.in. za: zarządzanie siecią sprzedaży, negocjowanie kontraktów, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, działania marketingowe, nadzorowanie badań i analiz rynku oraz budowanie wizerunku firmy. Odpowiadałam za rozwój kompetencji pracowniczych, sprawną komunikację i pracę zespołów. Daje mi to ogromny bagaż wiedzy i doświadczeń, którymi chętnie dzielę się na sali szkoleniowej oraz w trakcie konsultacji.
Jestem certyfikowanym trenerem biznesu, absolwentką Szkoły Trenerów Grupy SET, a także certyfikowanym partnerem i konsultantem Extended DISC Polska. Jestem również doktorantką na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego.
Współpracowałam m.in. z: PZU, Orange, KGHM Polska Miedź, PGE, Energa, PKO BP, mBank, Bosch, Vokswagen Group, LPP, Ziaja, Damen, NFM, Budimex, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Środowiska, PAN.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają materiały - skrypt szkoleniowy z zakresu szkolenia w formie pdf.
Adres
Adres
Gdańsk
Gdańsk
woj. pomorskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Agnieszka Dębińska
E-mail
adebinska@oditk.pl
Telefon
(+48) 502 939 929