Skuteczne zasady przekazywania, zlecanie zadań oraz egzekwowania rezultatów przez Szefa, czyli co zrobić, aby mnie posłuchano
Skuteczne zasady przekazywania, zlecanie zadań oraz egzekwowania rezultatów przez Szefa, czyli co zrobić, aby mnie posłuchano
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Administracja publiczna
- Grupa docelowa usługi
Kierownicy zespołów, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności budowania dobrych zespołów i efektywnego zarządzania nimi, umiejętności tworzenia satysfakcjonujących relacji zawodowych. Menadżerowie, którzy chcą posiadać umiejętności wydobywania z pracowników większego zaangażowania oraz budowania u nich odpowiedzialności za rezultaty swoich działań.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników100
- Data zakończenia rekrutacji30-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna
- Liczba godzin usługi4
Cel
Cel
Cel edukacyjny
• Przedmiotem zajęć jest wskazanie, jak klarownie, jasno przekazywać informacje o swoich oczekiwaniach co do sposobu realizacji zadania. Co jeśli robi się to mniej skutecznie? Budowana mozolnie dobra relacja ze współpracownikiem może, ze względu na banalne błędy w komunikacji zamienić się w ostrą rywalizację w zespole.• Najczęstsze bariery w komunikacji związane są z trzema fundamentami: Percepcja komunikatów, Emocje jakie przeżywamy podczas rozmowy
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • Nauczysz się przekonywać do współpracy, odpowiednio wyrażać emocje oraz informować innych o swoich potrzebach i oczekiwaniach.• Podniesiesz kompetencje kształtowania relacji i współpracy na linii przełożony - pracownik. • Rozwiniesz umiejętności skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji. • Zwiększysz efektywność, rzetelność i wydajność działań pracowników urzędu. • Zdobędziesz kompetencje efektywnego inspirowania, motywowania pracy zespołu do realizacji powierzonych zadań poprzez zwiększone umiejętności komunikacji. • Otrzymasz odpowiedzi na pytania: - Jak umiejętnie rozwijać wśród pracowników wysoką motywacje do realizacji zadań? - Jak efektywnie tworzyć swoje wypowiedzi, aby być posłuchanym? - Jak skutecznie przekonywać innych do właściwej współpracy? | Kryteria weryfikacji tak | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
1. Lepsza jakość Komunikacji to lepsza jakoś pracy:
• 3 fundamenty efektywnej komunikacji w zespole i na poziomie manager – podwładny.
• Czy mój pracownik, dobrze mnie zrozumiał? Bariery komunikacji wynikające z różnych sposobów rozumienia otrzymywanych informacji.
• Jak ograniczyć błędy i niejasności w komunikacji w pracownikiem.
• Jak reagować na emocje pracownika? Bariery i błędy komunikacji o podłożu emocjonalnym.
• Komunikacja osoby Pewnej Siebie czyli moc szefa z autorytetem.
• Jak zbudować wizerunek osoby pewnej siebie.
• Jak reagować, jeśli odczuwam brak szacunku od pracownika?
2. Zaangażowanie w pracy - źródła motywacji do rozwijania swoich kompetencji:
• Jak reagować na brak zaangażowania i opór pracownika czyli motywacja wewnętrzna vs zewnętrzna, czyli jak wzmacniać chęci do zaangażowania w realizację zadań instytucji.
• Rozwijanie, uczenie i motywowanie pracowników do samodzielnego wykonywania zadań.
• Jak chwalić rezultaty działań czyli dlaczego dumny i pewny siebie współpracownik jest bardziej zaangażowany.
• Mój pracownik wykonuje absolutnie minimum- czyli Jak usuwać najczęstsze blokady wykazywania odpowiedzialności za rezultaty swoich działań?
• Najlepszy sposób skutecznej reakcji na błędy pracowników, rola dobrej informacji zwrotnej w procesie budowania zaangażowania do lepszych rezultatów.
3. Delegowanie zadań, udzielanie instrukcji to sztuka czy podstawowe narzędzie menedżera:
• Zasady skutecznego delegowania zadań- wydawania polecenie.
• 5 zasad dobrego przekazu informacji- jasna komunikacja ponad wszystko.
• Jak reagować jeśli polecenia i sposoby wykonywania zadań rodzą konflikt?
4. Podsumowanie szkolenia.
Zajęcia będą miały charakter praktyczny: Krótkie opisy teoretyczne; ćwiczenia i dyskusja; Dzielenie się praktycznym doświadczeniami prowadzącego; Studium przypadku.
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto449,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto449,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto112,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto112,25 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Szczegóły: https://frdl.org.pl/tematy/rozwoj-osobisty/zarzadzanie-1/100157
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy zoom, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.