Rozmowy z pracownikiem
Możliwość dofinansowania
Rozmowy z pracownikiem
Numer usługi 2025/03/28/8345/2655478
1 300,00 PLN
brutto
1 300,00 PLNnetto
162,50 PLNbrutto/h
162,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie „Rozmowy z pracownikiem” skierowane jest do:
- Managerów i Liderów zespołów - aby poprawić kompetencje komunikacyjne z zespołem oraz umiejętności prowadzenia rozmów z pracownikiem, w tym na trudne tematy.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój”, Wektor, Projekt „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1”.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji18-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wyposażamy uczestników szkolenia w narzędzia managerskie pomocne w prowadzeniu rozmów z pracownikami, w tym w obliczu trudnych sytuacji. Kładziemy nacisk na praktyczny trening umiejętności podczas szkolenia. Dzięki temu managerowie będą gotowi do prowadzenia konstruktywnych rozmów, które będą kończyć się określonym rezultatem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • Rozumienie czynników, które sprawiają, że niektóre rozmowy są trudne.• Doskonalenie umiejętności radzenia sobie z obawami i ograniczeniami w komunikacji. • Zwiększenie pewności siebie w prowadzeniu trudnych rozmów w firmie (z pracownikiem, przełożonym, współpracownikiem, sponsorem projektu, interesariuszem). • Świadome kształtowanie roli lidera jako osoby prowadzącej trudne rozmowy. • Umiejętność przeprowadzania trudnych rozmów w sposób wspierający i motywujący. • Skuteczne przekazywanie informacji zwrotnej o niesatysfakcjonujących wynikach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Potrafi zidentyfikować własne obawy i ograniczenia w prowadzeniu trudnych rozmów. Wykazuje gotowość do podejmowania rozmów w różnych kierunkach organizacji (zespół, przełożeni, sponsorzy). • Wykorzystuje odpowiednie strategie, aby prowadzić rozmowy w sposób konstruktywny. • Komunikuje się w sposób jasny, rzeczowy i minimalizuje opór rozmówcy. • Umie przeprowadzić rozmowę korygującą, stosując konstruktywny feedback. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
- Co powoduje, że niektóre rozmowy postrzegasz jako trudniejsze od innych?
- Rola lidera w prowadzeniu trudnych rozmów.
- Oddzielanie problemu od osoby – jak rozmawiać obiektywnie i rzeczowo?
- Model komunikowania niepopularnych/trudnych decyzji.
- Rozmowa o niekonstruktywnej postawie i niesatysfakcjonujących wynikach.
- Co, gdy pierwsza rozmowa nie przyniosła rezultatów?
- Zebranie od uczestników trudnych sytuacji (mini case study).
- Trening skutecznej komunikacji w trudnych sytuacjach.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 1
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Rozmowy z pracownikiem | Prowadzący Dorota Kabat | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 300,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto162,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto162,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Dorota Kabat
Moja ekspertyza to zarządzanie, a w szczególności przeprowadzanie zmian, budowanie i rozwijanie zespołów.
Specjalizuję się w tematach związanych z zarządzaniem oraz zwiększaniem efektywności osobistej, zespołowej i organizacyjnej. Szczególnie ważnymi obszarami są dla mnie: przywództwo, zarządzanie zmianą, wiekiem oraz różnorodnością pokoleń, a także innowacyjność i efektywność w biznesie. Prowadzę także szkolenia Train the Trainers.
Jestem certyfikowanym asesorem metodologii Cubiks do prowadzenia AC oraz DC. Posiadam certyfikat N.E.W.S® Navigation - MAT (Manager as a Team Navigator) oraz certyfikat N.E.W.S.® Team Navigation do pracy facylitacyjnej na poziomach zespołu i rozwoju indywidualnego. Jestem także certyfikowanym coachem ICF.
W swoich projektach chętnie korzystam z różnorodnych form rozwojowych, takich jak mentoring, coaching, szkolenia, warsztaty follow up i indywidualne konsultacje.
Klienci, dla których pracowałam to m.in.: Orange, PKO BP, mBank, Santander, NBP, Euro Net, Warta, Prudential, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, Grupa NSG, Franke Foods, Flugger, Jeronimo Martins Polska, Neuca, PESA Bydgoszcz, Skoda Auto Polska, MAN Bus, Volvo Car Corporation, Polskie Linie Lotnicze LOT, DPD.
Specjalizuję się w tematach związanych z zarządzaniem oraz zwiększaniem efektywności osobistej, zespołowej i organizacyjnej. Szczególnie ważnymi obszarami są dla mnie: przywództwo, zarządzanie zmianą, wiekiem oraz różnorodnością pokoleń, a także innowacyjność i efektywność w biznesie. Prowadzę także szkolenia Train the Trainers.
Jestem certyfikowanym asesorem metodologii Cubiks do prowadzenia AC oraz DC. Posiadam certyfikat N.E.W.S® Navigation - MAT (Manager as a Team Navigator) oraz certyfikat N.E.W.S.® Team Navigation do pracy facylitacyjnej na poziomach zespołu i rozwoju indywidualnego. Jestem także certyfikowanym coachem ICF.
W swoich projektach chętnie korzystam z różnorodnych form rozwojowych, takich jak mentoring, coaching, szkolenia, warsztaty follow up i indywidualne konsultacje.
Klienci, dla których pracowałam to m.in.: Orange, PKO BP, mBank, Santander, NBP, Euro Net, Warta, Prudential, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, Grupa NSG, Franke Foods, Flugger, Jeronimo Martins Polska, Neuca, PESA Bydgoszcz, Skoda Auto Polska, MAN Bus, Volvo Car Corporation, Polskie Linie Lotnicze LOT, DPD.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają materiały - skrypt szkoleniowy z zakresu szkolenia w formie pdf.
Szkolenie jest zwolnione z VAT, jeśli jest finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych.
„Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój”.
Adres
Adres
Gdańsk
Gdańsk
woj. pomorskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Agnieszka Dębińska
E-mail
adebinska@oditk.pl
Telefon
(+48) 502 939 929