Personal branding – siła marki osobistej
Możliwość dofinansowania
Personal branding – siła marki osobistej
Numer usługi 2025/03/28/8345/2655264
2 200,00 PLN
brutto
2 200,00 PLNnetto
137,50 PLNbrutto/h
137,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie „Personal branding – siła marki osobistej” skierowane jest do:
- Przedsiębiorców i freelancerów – osób prowadzących własny biznes, które chcą wyróżnić się na rynku i zyskać większe zaufanie klientów.
- Menadżerów i liderów – osób zajmujących stanowiska kierownicze, które chcą budować swój autorytet i profesjonalny wizerunek.
- Specjalistów i ekspertów branżowych – osób chcących umocnić swoją pozycję w branży i być postrzegane jako liderzy opinii.
- Osób poszukujących pracy lub zmieniających ścieżkę kariery – kandydatów, którzy chcą wyróżnić się na rynku pracy i zwiększyć swoją atrakcyjność dla pracodawców.
- Osób aktywnych w mediach społecznościowych – influencerów, blogerów i twórców treści, którzy chcą skutecznie budować swój wizerunek w internecie.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój”, Wektor, Projekt „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1”.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji10-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest zrozumienie, jak można zyskać świeże i szersze spojrzenie na cały proces autoprezentacji i osobistego marketingu. Dostarczamy uczestnikom inspiracji i narzędzi potrzebnych do tworzenia i rozwijania marek osobistych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumiesz istotę budowania marki osobistej – czym jest, jakie ma znaczenie w rozwoju kariery zawodowej, jak w praktyce kreować swój wizerunek w sposób spójny i autentyczny.Zidentyfikujesz swoje unikalne cechy i mocne strony - rozwiniesz umiejętności prezentowania siebie i swoich kompetencji w sposób przekonujący. Poznasz skuteczne narzędzia do promowania swojej marki (np. networking, media społecznościowe). Nauczysz się świadomie nadawać kierunek swojej karierze i budować swoją pozycję w oczach pracodawcy. Stworzysz plan działania dla swojej marki osobistej i dowiesz się, jak krok po kroku wdrożyć go w życie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:Potrafi zdefiniować pojęcie marki osobistej i jej znaczenie w kontekście kariery - wymienić kluczowe elementy składające się na silną markę osobistą. Przeprowadza analizę swoich mocnych stron i wyróżników - potrafi określić, co go wyróżnia na tle konkurencji oraz tworzy własny profil unikatowych cech, które mogą być elementem budowania marki. Wskazuje i omawia działania, które pomagają budować markę osobistą. Zna potencjalne trudności w budowaniu marki osobistej - opracowuje strategię radzenia sobie z brakiem motywacji i krytyką. Tworzy indywidualny plan budowania swojej marki - zawiera on konkretne cele, działania oraz harmonogram ich realizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
- Co to znaczy w praktyce budować osobistą markę?
- Na czym budować swoją osobistą unikatowość? Czym się wyróżniać na tle innych?
- Jakie działania podejmować, by pokazywać zorientowanie na klienta zewnętrznego lub wewnętrznego, networking – jako sposoby eksponowania siebie i swojej osobistej marki
- Źródła wsparcia i inspiracji: Wartościowe osobyz mojego otoczenia zawodowego (od kogo i czego chcę się nauczyć). Sieć moich relacji (o kogo i jak dbam).
- Przeszkody w trakcie realizacji planu budowania własnej marki: Co kiedy stracę zapał i spadnie mi motywacja? Co w sytuacji porażek? Co kiedy moje pomysły i postawa nie znajdą akceptacji?
- Mój osobisty plan budowania swojej marki.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 2
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Personal branding – siła marki osobistej | Prowadzący Dorota Kabat | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Personal branding – siła marki osobistej | Prowadzący Dorota Kabat | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto137,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto137,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Dorota Kabat
Specjalizuje się w tematach związanych z zarządzaniem oraz zwiększaniem efektywności osobistej, zespołowej i organizacyjnej. Szczególnie ważnymi obszarami są dla niej: przywództwo, zarządzanie zmianą, wiekiem oraz różnorodnością pokoleń, a także innowacyjność i efektywność w biznesie. Prowadzi także szkolenia Train the Trainers.
W swojej karierze zajmowała stanowiska menadżerskie od średniego do wyższego poziomu, w polskich firmach, jak i korporacjach globalnych.
Jej większe projekty rozwojowe obejmują: kompleksowe programy rozwoju kompetencji menadżerskich wg zasady 70-20-10 (w zróżnicowanej formule, również działań on the job) w branży motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej oraz dla produkcji, programy związane z przeprowadzaniem zmian organizacyjnych dla firm z branży spedycyjnej, produkcyjnej oraz farmaceutycznej, programy rozwoju talentów oraz wdrożenie programu mentoringowego dla firm z branży spedycyjnej oraz na produkcji.
Jest certyfikowanym asesorem metodologii Cubiks do prowadzenia AC oraz DC. Posiadam certyfikat N.E.W.S® Navigation - MAT (Manager as a Team Navigator) oraz certyfikat N.E.W.S.® Team Navigation do pracy facylitacyjnej na poziomach zespołu i rozwoju indywidualnego. Jest także certyfikowanym coachem ICF. Klienci, dla których pracowała to m.in.: Orange, PKO BP, mBank, Santander, NBP, Euro Net, Warta, Prudential, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, Grupa NSG, Franke Foods, Flugger, Jeronimo Martins Polska, Neuca, PESA , Skoda Auto Polska, MAN Bus, LOT, Volvo
W swojej karierze zajmowała stanowiska menadżerskie od średniego do wyższego poziomu, w polskich firmach, jak i korporacjach globalnych.
Jej większe projekty rozwojowe obejmują: kompleksowe programy rozwoju kompetencji menadżerskich wg zasady 70-20-10 (w zróżnicowanej formule, również działań on the job) w branży motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej oraz dla produkcji, programy związane z przeprowadzaniem zmian organizacyjnych dla firm z branży spedycyjnej, produkcyjnej oraz farmaceutycznej, programy rozwoju talentów oraz wdrożenie programu mentoringowego dla firm z branży spedycyjnej oraz na produkcji.
Jest certyfikowanym asesorem metodologii Cubiks do prowadzenia AC oraz DC. Posiadam certyfikat N.E.W.S® Navigation - MAT (Manager as a Team Navigator) oraz certyfikat N.E.W.S.® Team Navigation do pracy facylitacyjnej na poziomach zespołu i rozwoju indywidualnego. Jest także certyfikowanym coachem ICF. Klienci, dla których pracowała to m.in.: Orange, PKO BP, mBank, Santander, NBP, Euro Net, Warta, Prudential, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, Grupa NSG, Franke Foods, Flugger, Jeronimo Martins Polska, Neuca, PESA , Skoda Auto Polska, MAN Bus, LOT, Volvo
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają materiały - skrypt szkoleniowy z zakresu szkolenia w formie pdf.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest zwolnione z VAT, jeśli jest finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych.
„Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój”.
Adres
Adres
Gdańsk
Gdańsk
woj. pomorskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Agnieszka Dębińska
E-mail
adebinska@oditk.pl
Telefon
(+48) 502 939 929