Indywidualny kurs języka angielskiego - General English - z egzaminem TGLS na poziomie B1
Indywidualny kurs języka angielskiego - General English - z egzaminem TGLS na poziomie B1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Usługa przeznaczona jest dla osób dorosłych, które wcześniej uczyły się języka angielskiego i posługują się nim na poziomie A2/A2+.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji07-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie pozwoli na przygotowanie uczestnika kursu do komunikowania się w języku angielskim na poziomie B1 wg CEFR.Zdobycie umiejętności posługiwania się językiem obcym otworzy przed uczestnikiem nowe możliwości, uświadomi dalsze perspektywy rozwoju poprzez nawiązanie nowych kontaktów, łatwość w podróżowaniu i poznawaniu świata.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA Zna podstawowe i średniozaawansowane struktury gramatyczne. Ma zasób słownictwa wystarczający do prowadzenia rozmów na codzienne tematy. Rozumie główne myśli prostych tekstów pisanych i mówionych na znane tematy. Zna podstawowe zwroty idiomatyczne oraz kolokacje. | Kryteria weryfikacji Gramatyka: poprawnie stosuje podstawowe i średniozaawansowane struktury gramatyczne (np. czasy przeszłe, przyszłe, tryby warunkowe, stronę bierną w prostych konstrukcjach), potrafi poprawnie budować zdania twierdzące, przeczące i pytające w różnych czasach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozumienie struktur językowych: potrafi rozpoznać formalny i nieformalny rejestr języka w prostych sytuacjach, rozumie proste teksty i wypowiedzi dotyczące codziennych sytuacji | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Słownictwo: posiada zasób słów wystarczający do prowadzenia rozmów na tematy codzienne (praca, podróże, zakupy, zdrowie, hobby), zna podstawowe kolokacje i zwroty idiomatyczne. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIMówienie: Potrafi prowadzić proste rozmowy na znane tematy, opisywać swoje doświadczenia, plany i opinie. Rozumienie ze słuchu: Rozumie ogólny sens wypowiedzi oraz najważniejsze informacje w prostych rozmowach i nagraniach. Czytanie: Rozumie główne informacje w krótkich artykułach, e-mailach, ogłoszeniach czy instrukcjach. Pisanie: Potrafi napisać krótkie wiadomości, e-maile, opisy lub proste eseje na codzienne tematy. | Kryteria weryfikacji Mówienie: potrafi płynnie i spójnie mówić na znane tematy, chociaż z pauzami i drobnymi błędami. Umie wyrazić swoje opinie, opisać doświadczenia oraz plany na przyszłość. Potrafi stosować proste strategie kompensacyjne, np. parafrazowanie, gdy brakuje mu słowa. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Rozumienie ze słuchu: Rozumie ogólny sens i kluczowe informacje w standardowych rozmowach oraz prostych nagraniach audio/video. Potrafi zrozumieć pytania i polecenia wypowiedziane w umiarkowanym tempie. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Czytanie: Potrafi znaleźć najważniejsze informacje w tekstach użytkowych (np. e-maile, ogłoszenia, instrukcje). Rozumie proste artykuły prasowe lub opisy dotyczące codziennych sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Pisanie: Potrafi napisać krótkie, spójne teksty (np. e-mail, list formalny, opis, opowiadanie). Umie poprawnie stosować podstawowe struktury językowe w piśmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNEMoże uczestniczyć w rozmowach z native speakerami, o ile rozmówcy mówią wyraźnie i powoli. Potrafi dostosować język do podstawowych sytuacji społecznych (np. zamawianie w restauracji, pytanie o drogę, small talk). Może skutecznie radzić sobie w podróży, pytając o informacje i wyrażając swoje potrzeby. Jest w stanie zrozumieć różnice kulturowe i unikać nieporozumień językowych w podstawowym zakresie. | Kryteria weryfikacji Zdolność do prowadzenia interakcji językowej – osoba potrafi podtrzymać konwersację, nawet jeśli popełnia błędy.Dostosowanie języka do sytuacji – używa odpowiednich form grzecznościowych i potrafi rozpoznać kontekst formalny i nieformalny. Radzenie sobie w sytuacjach życia codziennego np. rozmowa w sklepie, pytanie o drogę. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
przez Radę Europy.
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęŁucja Falfus Face 2 Face
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja The Global Language System Polska
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Ramowy program usługi
Pokaż program
- Kurs obejmuje 40 godzin dydaktycznych 45 minutowych (to 30 godzin zegarowych)
- zajęcia prowadzone będą zgodnie z założeniami Metody Direct, z głównym naciskiem na rozwój komunikacji
- zajęcia przeprowadzone będa na podstawie podręczników Direct Method for English
- w ramach usługi kursanci otrzymają darmowy dostęp do materiałów szkoleniowych dostępnych na platformie e-learningowej
- zajęcia prowadzone będą przez native speakers
- uzupełnieniem kursu będą dodatkowe materiały multimedialne oraz dodatkowe konwersacje w ramach paneli dyskusyjnych organizowanych przez Face 2 Face (panel dostosowany do poziomu językowego kursantów
- Zagadnienia tematyczne: udzielanie rad ● mówienie o wadach i zaletach ● mówienie o rzeczach, które wydarzyły się w przeszłości przed inną czynnością / past perfect tense) ● relacjonowanie wypowiedzi ● praca z wymową, czytanie symboli fonetycznych ● mówienie o rzeczach, na które możesz sobie pozwolić ● jak otworzyć konto bankowe, dialogi sytuacyjne w banku, rodzaje kont itp ● tworzenie zdań w trybie przypuszczającym ● mówienie o rzeczach irytujących ● opisywanie sytuacji problematycznych● wyjaśnianie oraz podawanie przyczyn ● zwroty związane z jedzeniem, dialog w restauracji ● trzeci tryb warunkowy – mówienie o rzeczach, które mogły ale nie wydarzyły się w przeszłości ● social networking i blogging jako popularna forma komunikacji i nawiązywania kontaktów biznesowych● opis rzeczy, które wydarzyły się w przeszłości i mają wpływ na teraźniejszość / present perfect tense) ● ruch uliczny, znaki drogowe, zasady ruchu drogowego w różnych krajach ● poprawna wymowa rozróżnianie i praca z dźwiękami w języku angielskim ● relacjonowanie pytań: report questions ● jedzenie i zdrowie ● konstrukcja “make somebody do something” oraz “want sb to do sth” oraz have sth done” ● środowisko, problem z zanieczyszczeniem oraz środki zaradcze ● użycie ‘since’ and ‘for’ ● użycie present perfect w konwersacji ● uprzejma prośba (czasowniki modalne – could, may, might) ● omawianie zwyczajów, sportów, zawodów ● użycie “to be accustomed to, used to, get used to, getting used to” ● poprawna wymowa “silent letters” ● silne zakazy, nakazy, regulacje “things we are forbidden from doing” ● relacjonowanie nakazów, zakazów, rad” ● ludzie I środowisko ● relacjonowanie sugestii: to report suggestions ● praca z wymową – symbole fonetyczne ● rzeczy, które będą ukończone do konkretnego czasu w przyszłości / future perfect simple ● wyrażanie przeszłości i spekulacji odnośnie przeszłości ● uzależnienia ● bloggowanie i social media jako narzędzie promocji i reklamy - kontynuacja ● praca i emerytura ● zaimki względne ● użycie przecinków w poszczególnych ''clauses''● wyrażanie wątpliwości ● wyrażanie stosunku względem danej sytuacji ● użycie wyrażeń „unreal past” ● zmiany i relacjonowanie zachodzących zmian ● wyrażenie żalu odnośnie obecnych i przeszłych ● wyrażanie irytacji ● wyrażanie przeszłości za pomocą used to vs would ● strona bierna i czynna oraz zasady użycia ● wyrażanie aprobaty i braku aprobaty ● relacjonowanie nakazów, zakazów, poleceń ● użycie różnych czasowników do relacjonowania zdarzeń, formułowania zapytań.
- Gramatyka: past perfect ● reported speech ● always & present continuous ● so that ● 3rd conditional ● mixed conditionals ● Present Perfect ●reported questions ● how long / since /for ● be / become / get used to + gerund or noun ● reported speech - things we report using infinitives ● reported speech - suggestions ● future perfect ● can’t / couldn’t have done ●I saw him going upstairs vs. I saw him go upstairs ● verbs + gerund or bare infinitive ● active and passive participles ● relative pronouns ● identifying and non-identifying relative clauses ● commas in identifying and non-identifying relative clauses ● what and which as relative pronouns ● beforehand and afterwards ● as if / as though + past tense ● it is time ● it's better ● rapid / fast / quick ● wish ● stop smoking vs. stop to smoke verbs + gerund or infinitive ● be said / believed / known / thought + infinitive or perfect infinitive ● past perfect continuous ● future perfect continuous ● version ● the indefinite article a/an ● the definite article the ● 2nd conditional - revision ● 3rd conditional - revision ● suppose / supposing ● used to vs. would ● reported speech
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 22-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 06-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 29-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:35 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 30 język angielski na poziomie B1 | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:35 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 30 Walidacja - egzamin TGLS - część pisemna na poziomie B1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 30 Walidacja - egzamin TGLS - część ustna na poziomie B1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto125,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto125,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto230,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto230,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto220,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto220,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ron Archer
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- podręcznik kursowy (dodatkowo płatny)
- dodatkowe materiały w formie multimedialnej lub kserokopii zapewnia SJ Face 2 Face
Warunki uczestnictwa
Warunkiem koniecznym jest podpisanie umowy na świadczenie usług edukacyjnych z SJ Face 2 Face.
Kurs prowadzony będzie dla osób, które posługują się językiem angielskim na poziomie A2/A2+
Informacje dodatkowe
Instytucja szkoleniowa Łucja Falfus Face 2 Face jest zwolniona z podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.3.2004 r. (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 106 z póź. zm).
Warunkiem koniecznym uczęszczania na kurs jest podpisanie umowy na świadczenie usług edukacyjnych z SJ Face 2 Face.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
a) platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Platforma do wideokonferencji TEAMS zapewnia wysoką jakość obrazu oraz audio w technologii HD. Platforma pozwala na udział w spotkaniach online z dowolnego urządzenia, PC, Mac, tabletów oraz smartfonów.
b) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji,
- Połączenie internetowe - 3G lub 4G/LTE
- kolumny / słuchawki i mikrofon – wbudowane, USB plug-in lub wireless Bluetooth
- kamera wbudowana lub USB plug-in
- procesor min. 1 rdzeniowy 1Ghz, rekomendowany Dual Core 2Ghz lub wyższy
- pamięć RAM bez min, rekomendowanaGb
Wymagania systemowe dla komputerów
- macOS X z macOS 10.7 lub późniejszy
- Windows XP z SP3 lub późniejszy
- Linux 6.4 lub późniejszy
- Wymagania systemowe dla tabletów i smartfonów:
- Surface PRO 2 lub późniejszy z Win 8.1 lub późniejszy
- iOS oraz urządzenia z Android
- urządzenia Blackberry
c) Wymagania dot. przepustowości łącza
Przepustowość wykorzystywana przez zoom jest optymalizowana pod kątem najlepszych wydajności w oparciu o sieć uczestników. Automatycznie dostosuje się do środowisk 3G, WiFi lub przewodowych.
Zalecana przepustowość dla spotkań i webinarów:
W przypadku połączeń wideo 1: 1:
600 kb / s (w górę / w dół) dla wysokiej jakości wideo
1,2 Mb / s (w górę / w dół) dla wideo HD 720p
- d) Uczestnicy łączą się za pomocą linku o umówionej porze (według harmonogramu usługi). Dane dostępowe niezbędne do monitorowania usługi w czasie rzeczywistym zostaną przekazane Operatorowi. Usługa będzie rejestrowana audiowizualnie i archiwizowana zgodnie z regulaminem projektu.