Delegowanie i egzekwowanie w zespole – praktyczne warsztaty dla Managera i Lidera
Możliwość dofinansowania
Delegowanie i egzekwowanie w zespole – praktyczne warsztaty dla Managera i Lidera
Numer usługi 2025/03/27/8345/2653778
1 300,00 PLN
brutto
1 300,00 PLNnetto
162,50 PLNbrutto/h
162,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie „Delegowanie i egzekwowanie” skierowane jest do:
- Managerów i Liderów zespołów - aby poprawić umiejętności skutecznego organizowania pracy w zespole dzięki delegowaniu, monitorowaniu i egzekwowaniu zadań.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój”, Wektor, Projekt „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1”.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji03-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wyposażamy uczestników szkolenia w praktyczne narzędzia managerskie wspierające zarządzanie podległymi zespołami. Kładziemy nacisk na praktyczny trening umiejętności podczas szkolenia, co pozwoli managerom, skuteczniej zarządzać zadaniami w zespole i je monitorować i reagować w trudnych sytuacjach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • Rozumienie sensu delegowania i budowania w zespole odpowiedzialności za zadanie.• Rozwój umiejętności delegowania zadań w odniesieniu do dojrzałości pracownika. • Trening prowadzenia z pracownikiem rozmów zlecających. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Zna i umie zastosować różne narzędzia menedżerskie potrzebne do zarządzania zespołem. • Umie skutecznie zarządzać zadaniami w zespole: delegować, monitorować je i egzekwować. • Zna techniki rozwiązywania trudnych sytuacji z pracownikiem, kiedy zadanie nie zostało wykonane/ zadanie nie spełnia oczekiwań. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Prework: kwestionariusz Style Przywództwa autorstwa GRUPY ODITK
- Delegowanie – czemu warto? Jakie korzyści możemy odnieść jako managarowie, a jakie pracownicy i firma?
- Co przeszkadza nam delegować?
- Jakie są skutki niedelegowania? Dla mnie, ludzi w zespole, organizacji?
- Delegowanie jako narzędzie budujące zaangażowanie lub frustrację.
- Jak skutecznie delegować zadania lub uprawnienia w zależności od poziomu dojrzałości pracowników? (koncepcja K. Blancharda).
- Jaki jest mój styl zarządzania (analiza wyników kwestionariusza online).
- Jak monitorować efekty pracy i jak rozmawiać o tym z pracownikiem?
- Trudne sytuacje w zarządzaniu pracownikami i zadaniami. Rola managera, odpowiedzialność pracownika. Drabinka interwencji.
- Jak styl zarządzania managera/ lidera wpływa na jego skuteczność, efektywności pracy zespołu oraz poszczególnych pracowników?
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 1
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Delegowanie i egzekwowanie w zespole – praktyczne warsztaty dla Managera i Lidera | Prowadzący Agnieszka Nowicka–Przyborska | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 300,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto162,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto162,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Agnieszka Nowicka–Przyborska
Mój obszar ekspercki to zarządzanie, rozwój kompetencji menadżerskich i osobistych.
Główne obszary, w których wspieram rozwój to: przywództwo, efektywność osobista, zarządzanie przez cele, zarządzanie zmianą, zarzadzanie zespołem, zarządzanie różnorodnością kulturową i pokoleniową, motywacja, komunikacja w zespołach, wystąpienia biznesowe, savoir-vivre biznesowy.
Jestem praktykiem zarządzania z 17-letnim doświadczeniem menadżerskim. Pracowałam w dużych firmach (WARTA, Poczta Polska, PZU), w sektorach B2B oraz klienta indywidualnego. Byłam odpowiedzialna m.in. za: zarządzanie siecią sprzedaży, negocjowanie kontraktów, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, działania marketingowe, nadzorowanie badań i analiz rynku oraz budowanie wizerunku firmy. Odpowiadałam za rozwój kompetencji pracowniczych, sprawną komunikację i pracę zespołów. Daje mi to ogromny bagaż wiedzy i doświadczeń, którymi chętnie dzielę się na sali szkoleniowej oraz w trakcie konsultacji.
Jestem certyfikowanym trenerem biznesu, absolwentką Szkoły Trenerów Grupy SET, a także certyfikowanym partnerem i konsultantem Extended DISC Polska. Jestem również doktorantką na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego.
Współpracowałam m.in. z: PZU, Orange, KGHM Polska Miedź, PGE, Energa, PKO BP, mBank, Bosch, Vokswagen Group, LPP, Ziaja, Damen, NFM, Budimex, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Środowiska, PAN.
Główne obszary, w których wspieram rozwój to: przywództwo, efektywność osobista, zarządzanie przez cele, zarządzanie zmianą, zarzadzanie zespołem, zarządzanie różnorodnością kulturową i pokoleniową, motywacja, komunikacja w zespołach, wystąpienia biznesowe, savoir-vivre biznesowy.
Jestem praktykiem zarządzania z 17-letnim doświadczeniem menadżerskim. Pracowałam w dużych firmach (WARTA, Poczta Polska, PZU), w sektorach B2B oraz klienta indywidualnego. Byłam odpowiedzialna m.in. za: zarządzanie siecią sprzedaży, negocjowanie kontraktów, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, działania marketingowe, nadzorowanie badań i analiz rynku oraz budowanie wizerunku firmy. Odpowiadałam za rozwój kompetencji pracowniczych, sprawną komunikację i pracę zespołów. Daje mi to ogromny bagaż wiedzy i doświadczeń, którymi chętnie dzielę się na sali szkoleniowej oraz w trakcie konsultacji.
Jestem certyfikowanym trenerem biznesu, absolwentką Szkoły Trenerów Grupy SET, a także certyfikowanym partnerem i konsultantem Extended DISC Polska. Jestem również doktorantką na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego.
Współpracowałam m.in. z: PZU, Orange, KGHM Polska Miedź, PGE, Energa, PKO BP, mBank, Bosch, Vokswagen Group, LPP, Ziaja, Damen, NFM, Budimex, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Środowiska, PAN.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają materiały - skrypt szkoleniowy z zakresu szkolenia w formie pdf.
Szkolenie jest zwolnione z VAT, jeśli jest finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych.
„Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój”.
Adres
Adres
Gdańsk
Gdańsk
woj. pomorskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Agnieszka Dębińska
E-mail
adebinska@oditk.pl
Telefon
(+48) 502 939 929