Akademia HR - Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy
Akademia HR - Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- właściciele firm, przedsiębiorstw, organizacji - niezależnie od jej wielkości,
- osoby odpowiedzialne za politykę personalną firmy,
- kadry HR,
- kadra menadżerska,
- pracowników, wobec których właściciele mają plany związane z awansem na stanowisko kierownicze
- u których stwierdzono lukę kompetencyjną w zakresie Przygotowania organizacji do wyzwań rynku pracy.
- osoby które przez firmę zostały zgłoszone do udziału w projekcie.
- nie jest wymagany opis funkcji, doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności niezbędnych do udziału w szkoleniu.
- uczestnicy usługi nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji27-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi27
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do tworzenia strategii procesów HR ukierunkowanych na zrównoważony rozwój, w tym uwzględniający kwestie „zielonej gospodarki”. Wdrażania rozwiązań gwarantujących rozwój organizacji oparty o analizę potrzeb różnych grup interesariuszy oraz aktywnego włączenie w procesy rozwojowe wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników, dając im jednocześnie możliwość czerpania korzyści z realizacji celów firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opracowuje założenia zrównoważonego rozwoju i potrafi je przełożyćna grunt własnej firmy oraz założenia polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji - Określa kluczowe obszary, w których konieczne jest wprowadzenie zmian i rozwoju.- Wskazują przykłady potrzeb rozwojowych organizacji oraz wybierają najważniejsze z nich | Metoda walidacji Debata swobodna |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby rozwojowe organizacji i przekłada je na strategięHR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje pojęcie zrównoważonego rozwoju jak i jego główne założenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Formułuje wyzwania polityki personalnej w odniesieniu do założeń„zielonej gospodarki”. | Kryteria weryfikacji Wymienia najważniejsze wyzwania polityki personalnej, wskazując jak można im sprostać w kontekście "zielonej gospodarki" | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje, jak wykorzystać aktualną sytuację na rynku pracy i występującena nim trendy do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Ocenia i przedstawia aktualne trendy na rynku pracy, omawiając ich wpływ na kształtowanie nowoczesnej polityki personalnej. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Wykonuje pełną diagnozę potrzeb różnych grup interesariuszy (m.in.:kadra zarządzająca, kadra menedżerska i pracownicy, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w zakresie wykorzystania procesów HR. Włącza te grupy oraz partnerów społecznych w proces kreowania polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Definiuje wybrane elementy diagnozy potrzeb interesariuszy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Identyfikuje poziom satysfakcji pracowników z programów i procesów HR ze szczególnym podkreśleniem kwestii zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Określa główne czynniki wpływające na satysfakcję pracowników i wyjaśniają, jak zrównoważony rozwój wpływa na te czynniki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje kompleksową strategię procesów HR, ukierunkowaną nazrównoważony rozwój kapitału ludzkiego w organizacji. | Kryteria weryfikacji Wskazuje elementy strategii HR w zwiększeniu zaangażowania pracowników w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Monitoruje wdrażanie strategii HR w oparciu o precyzyjne wskaźniki.Dostosowuje ją do zmieniającej się sytuacji i oczekiwań wewnętrznych interesariuszy | Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe wskaźniki sukcesu, opisuje efekty działań podjętych w ramach strategii hr oraz sposobu ich dostosowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Właściwie objaśnia planowane i wdrażane procesy rozwojowe z obszaruHR i pozyskuje dla nich wsparcie wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników. | Kryteria weryfikacji Sporządza plan i sposób wdrażania procesów rozwojowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Wdraża rozwiązania ukierunkowane na łączenie efektywnościorganizacji (realizacja celów firmy) z konkretnymi korzyściami dla pracowników. | Kryteria weryfikacji Wymienia najważniejsze rozwiązania ukierunkowane na łączenie efektywności organizacji a konkretnymi korzyściami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Przygotowuje firmowy kodeks etyczny, formułujący wartości ważne dlakultury organizacyjnej, przekładające się na konkretne reguły postępowania, a także długofalowy program kształcenia etycznego. | Kryteria weryfikacji Wyodrębnia i uzasadnia kluczowe elementy firmowego kodeksu etycznego oraz zaprojektują program kształcenia etycznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kształtuje partnerskie relacje między HR a głównymi grupami współpracowników w firmie- w tym z Zarządem. | Kryteria weryfikacji Wyróżnia działania sprzyjające budowaniu partnerskich relacji między HR a współpracownikami, w tym z Zarządem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwija w firmie poczucie wrażliwości proekologicznej, postawy odpowiedzialności za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady inicjatywy zwiększających wrażliwość proekologiczną i odpowiedzialność za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tłumaczy zasady zrównoważonego rozwoju w ramach firmy, zeszczególnym odniesieniem do procesów HR. | Kryteria weryfikacji Interpretuje i wyjaśnia zasady zrównoważonego rozwoju, szczególnie w kontekście ich zastosowania w procesach HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kompetencja: Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy.
Grupa kompetencji: Orientacja biznesowa i strategiczna .
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy.. Tworzenia strategii procesów HR ukierunkowanych na zrównoważony rozwój, w tym uwzględniający kwestie „zielonej gospodarki”. Wdrażania rozwiązań gwarantujących rozwój organizacji oparty o analizę potrzeb różnych grup interesariuszy oraz aktywne włączenie w procesy rozwojowe wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników, dając im jednocześnie możliwość czerpania korzyści z realizacji celów firmy.
Grupą docelową są osoby zgłoszone do projektu przez firmę, posiadające lukę kompetencyjną z zakresu: Przygotowania organizacji do wyzwań rynku pracy, w tym osoby z zespołów HR, pracowników/pracownic odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi oraz menadżerów/menadżerki lub kandydatów/kandydatek na menadżerów, przedsiębiorców i właścicieli firm ponadto, nie jest wymagany opis funkcji, doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności niezbędnych do udziału w szkoleniu.
Przed rozpoczęciem szkolenia, uczestnicy mogą uzupełnić swoją wiedzę poprzez kursy online dostępne na polskich platformach edukacyjnych takich jak Navoica i Akademia PARP, a także literaturę branżową, w tym książki i artykuły dostępne w polskich bibliotekach cyfrowych. Warto również skorzystać z warsztatów, seminariów tematycznych.
1. Wprowadzenie i identyfikacja potrzeb rozwojowych organizacji
Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju w organizacji (teoria)
- Definicja i znaczenie zrównoważonego rozwoju w kontekście biznesowym.
- Omówienie korzyści wynikających z wdrażania zrównoważonego rozwoju w firmie.
- Przełożenie założeń zrównoważonego rozwoju na politykę personalną.
Identyfikacja potrzeb rozwojowych organizacji ( praktyka)
- Proces identyfikacji kluczowych potrzeb rozwojowych organizacji.
- Analiza i przekształcenie potrzeb rozwojowych na strategię HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój.
- Dyskusja nad wyzwaniami w kontekście polityki personalnej i zrównoważonego rozwoju.
Diagnoza potrzeb interesariuszy w kontekście HR ( praktyka)
- Przeprowadzanie diagnozy potrzeb różnych grup interesariuszy, w tym kadry zarządzającej, menedżerskiej, pracowników oraz przedstawicieli różnych grup społecznych, kulturowych i wiekowych.
- Włączanie interesariuszy i partnerów społecznych w proces kreowania polityki personalnej.
- Praktyczne ćwiczenia z zakresu diagnozowania i włączania interesariuszy w rozwój polityki HR.
2. Strategia HR i wdrażanie zrównoważonego rozwoju
Opracowanie strategii HR ukierunkowanej na zrównoważony rozwój
- Przygotowanie kompleksowej strategii procesów HR, z naciskiem na zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego. ( teoria)
- Omówienie metod monitorowania wdrażania strategii HR, w tym identyfikacja precyzyjnych wskaźników efektywności. (teoria)
- Ćwiczenia praktyczne w opracowywaniu i dostosowywaniu strategii HR do zmieniającej się sytuacji i oczekiwań wewnętrznych interesariuszy.
Nowoczesne podejście do rynku pracy i kształtowanie polityki personalnej ( praktyka)
- Analiza aktualnej sytuacji na rynku pracy oraz identyfikacja kluczowych trendów.
- Wykorzystanie trendów rynkowych do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej, w kontekście zrównoważonego rozwoju.
- Praktyczne podejście do wdrażania elastycznych modeli zatrudnienia i nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnych.
Wdrażanie rozwiązań łączących efektywność organizacji z korzyściami dla pracowników ( praktyka)
- Praktyczne przykłady wdrażania rozwiązań, które łączą realizację celów firmy z konkretnymi korzyściami dla pracowników.
- Omówienie metod rozwijania w firmie postaw proekologicznych i odpowiedzialności za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy.
- Ćwiczenia z zakresu komunikacji zasad zrównoważonego rozwoju wewnątrz firmy.
3. Partnerstwo, etyka i długofalowe planowanie
Kształtowanie partnerskich relacji w organizacji ( praktyka)
- Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji między HR a głównymi grupami współpracowników, w tym Zarządem.
- Wspieranie Zarządu w realizacji strategii zrównoważonego rozwoju.
- Praktyczne warsztaty z budowania zaufania i szacunku w relacjach z różnymi interesariuszami.
Tworzenie firmowego kodeksu etycznego ( praktyka)
- Opracowanie kodeksu etycznego, który definiuje wartości kluczowe dla kultury organizacyjnej.
- Przekładanie wartości na konkretne reguły postępowania w firmie.
- Projektowanie długofalowego programu kształcenia etycznego w organizacji.
Podsumowanie i refleksja nad wdrażaniem zrównoważonego rozwoju ( praktyka)
- Omówienie zasad zrównoważonego rozwoju w kontekście procesów HR i sposobów ich wdrażania.
- Praktyczna sesja refleksyjna nad zdobytymi umiejętnościami i wnioskami z całego szkolenia.
- Przygotowanie planu dalszego rozwoju i monitorowania wdrażanych strategii oraz podsumowanie najważniejszych wniosków.
Walidacja efektów uczenie się ( praktyka)
Uczestnicy usługi nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności tj.: ćwiczenia, burza mózgów, studium przypadków, metoda symulacyjna, rozmowa kierowana.
Weryfikacja postępów oraz ocena osiągnięcia efektów uczenia się dokonywana będzie w trakcie realizacji szkolenia na bieżąco na podstawie testów przed i po szkoleniu, quizów, zadań praktycznych, podsumowania dokonywane indywidualnie.
Wybrana metoda walidacji umożliwia zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych (postaw).
Program zawiera wszystkie efekty uczenia się.
Przerwy oraz walidacja wliczają się w czas trwania usługi.
Zajęcia teoretyczne 5 godzin zegarowych.
Zajęcia praktyczne 19 godzin zegarowych.
Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla firmy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju w organizacji(teoria) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Identyfikacja potrzeb rozwojowych organizacji(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Diagnoza potrzeb interesariuszy w kontekście HR -Przeprowadzanie diagnozy potrzeb różnych grup interesariuszy(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Diagnoza potrzeb interesariuszy w kontekście HR -Włączanie interesariuszy(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Diagnoza potrzeb interesariuszy w kontekście HR -Praktyczne ćwiczenia(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Opracowanie strategii HR ukierunkowanej na zrównoważony rozwój -Przygotowanie kompleksowej strategii procesów HR(teoria) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Opracowanie strategii HR ukierunkowanej na zrównoważony rozwój -Omówienie metod monitorowania(teoria) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Opracowanie strategii HR ukierunkowanej na zrównoważony rozwój-Ćwiczenia praktyczne(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Nowoczesne podejście do rynku pracy i kształtowanie polityki personalnej(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Wdrażanie rozwiązań łączących efektywność organizacji z korzyściami dla pracowników(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Kształtowanie partnerskich relacji w organizacji(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Tworzenie firmowego kodeksu etycznego(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Podsumowanie i refleksja nad wdrażaniem zrównoważonego rozwoju -Omówienie zasad (praktyka0 | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Podsumowanie i refleksja nad wdrażaniem zrównoważonego rozwoju -Praktyczna sesja(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Podsumowanie i refleksja nad wdrażaniem zrównoważonego rozwoju -Przygotowanie planu (praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 01-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Walidacja efektów uczenia się ( test teoretyczny, debata swobodna, obserwacja w warunkach symulowanych )(praktyka) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 915,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 915,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Niczyporuk
studiów podyplomowych z Zarządzania i Marketingu na Politechnice Lubelskiej.
** Odbyte liczne szkolenia m.inn. Szkolenie I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach,
Pracownik HR VCC – kurs trenerski, Kurs Trenerski – metody pracy grupowej, Train the Trainers –
Amerykański Certyfikat Trenerski, NLP Praktyk, cykl szkoleń autorskich Anthonego Robbinsa w
Londynie, Kurs Samokontroli Umysłu Metodą Silvy poziomy I, II, III, ukończonych wiele kursów z
technik sprzedaży, komunikacji, zarządzania i organizacji firmy, technik marketingu, rozwoju
osobistego.
16 lat doświadczenia w zarządzaniu firmą. 5 lat jako menadżer w 5 oddziałach ze 150
pracownikami. Od 2008 roku jako właściciel firmy outsourcingowo-szkoleniowej przeszkolonych
około 15 000 osób w różnych dziedzinach.
Pozyskiwanie kontrahentów współpraca m.in. z Reiffeisen, Millenium Bank, Netia, mBank, NOM.
Zarządzanie kampaniami marketingowymi, finansami i ZZL.
14 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń gdzie przekazuje swoją praktyczna wiedzę z technik
sprzedaży, komunikacji, zarządzania i organizacji firmy, marketingu, przedsiębiorczości,
przeprowadzonych co najmniej 120-
godzin szkoleń o podobnej tematyce dla osób
dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia
szkolenia.
W sumie przeprowadzonych ponad 5000 godz. szkoleń.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
zeszyt, długopis, niezbędne pomoce i materiały szkoleniowe, materiały w formie elektronicznej oraz papierowej
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz podpisanie umowy z Operatorem projektu.
Cena obejmuje szkolenie objęte dofinansowaniem w wysokości przynajmniej 70% w przypadku mniejszego dofinansowania doliczamy 23% VAT. (szkolenia zawodowe finansowane w min. 70% ze środków publicznych podlegają zwolnieniu z VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dn. 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień; w innym przypadku do podanej ceny netto należy doliczyć 23% VAT.
Szkolenie ma charakter otwarty jednakże możemy je dostosować do indywidualnych preferencji i potrzeb firmy jako szkolenie zamknięte dedykowane dla konkretnej firmy. W takim przypadku prosimy o bezpośredni kontakt.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Unlimited Centrum Szkoleń Lublin tel 533 993 337.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych (obejmuje 24 godz. - 8 godz. każdego dnia, w tym: dwie przerwy 15 min. oraz jedna przerwa 30 min, walidacja 30min).
Jeśli w usłudze uczestniczą osoby z niepełnosprawnością, usługa i warunki zostaną dostosowane do ich potrzeb.
Uczestnik otrzyma Zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu. Uczestnik zobowiązany jest do oceny usługi w BUR po jej zakończeniu.
Podczas każdego dnia szkolenia zostanie udostępniona lista obecności do podpisu. Cena usługi zawiera koszt walidacji.
Warunkiem otrzymania refundacji jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenie zajęć w formie walidacji na poziomie min 55 %.
Istnieje rozdzielność pomiędzy procesem kształcenia i walidacji tzn. os. prowadząca usługę, nie dokonuje weryfikacji efektów uczenia się uczestników usługi.
Za przygotowanie, przeprowadzenie, ocenę testu wiedzy odpowiada osoba prowadząca walidację usługi na podstawie programu, skryptu, efektów uczenia się i kryteriów weryfikacji.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi