Programista Python Developer (STUDIA ONLINE)
Programista Python Developer (STUDIA ONLINE)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Grupa docelowa usługi
Dla kogo?
- Osób, które nie miały styczności z tym językiem programowania.
- Osób, które chcą zostać programistą.
- Analityków.
- Inżynierów i naukowców.
- Webmasterów.
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji13-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi180
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest zapoznanie słuchaczy z technikami programowania w języku Python, a także dokładnego poznania najpopularniejszych oraz użytecznych pakietów z punktu widzenia przetwarzania i analizy danych. Studia odpowiednie dla osób, które nie miały wcześniej styczności z tym językiem programowania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI- Korzysta z narzędzi takich jak GIT i platformy deweloperskie. - - Tworzy aplikacje webowe w Django. - Efektywnie przetwarza i analizuje dane z wykorzystaniem Pandas i Numpy. - Implementuje modele uczenia maszynowego. | Kryteria weryfikacji Programuje w pythonie | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE - Samodzielnie tworzy i wdraża aplikacjie w Pythonie. - Efektywnie współpracuje w zespole developerskim. - Rozwiązuje problemy przy użyciu technik uczenia maszynowego. - Zarządza projektem programistycznym. | Kryteria weryfikacji ocena promotora podczas obrony projejktuy | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się WiedzaWyjaśnia podstawowe zasady projektowania UX/UI, w tym projektowania interfejsów użytkownika, doświadczeń użytkownika oraz projektowania dla urządzeń noszalnych (Wearable Design). | Kryteria weryfikacji Stosuje zasady projektowania UX/UI, | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAMOWANIE W PYTHONIE (50 godz.)
- Instalacja i konfiguracja środowiska pracy developera (4 godz.)
- Podstawy języka Python i programowanie proceduralne (14 godz.)
- Biblioteka standardowa języka Python i biblioteki zewnętrzne (10 godz.)
- Programowanie obiektowe w Pythonie (14 godz.)
- Obsługa wyjątków i testowanie oprogramowania (8 godz.)
Zagadnienia UX/UI (18 godz.)
- Wprowadzenie do UX / UI (3 godz.)
- Podstawy projektowania UX (9 godz.)
- Podstawy projektowania UI i Wearable Design (6 godz.)
NARZĘDZIA DEVELOPERA (14 godz.)
- Wprowadzenie do GIT (4 godz.)
- Narzędzia i platformy developera (10 godz.)
BUDOWANIE APLIKACJI w DJANGO (30 godz.)
- Wprowadzenie do Django (6 godz.)
- Teoria baz danych i modelowanie (6 godz.)
- Tworzenie i zarządzanie komponentami aplikacji Django (18 godz.)
ANALIZA DANYCH W PYTHONIE (28 godz.)
- Wprowadzenie do bibliotek Pandas i Numpy (10 godz.)
- Przetwarzanie i czyszczenie danych z Pandas (10 godz.)
- Analiza danych z wykorzystaniem Pandas i Numpy (6 godz.)
- Wizualizacja danych z Pandas i bibliotekami do wizualizacji (2 godz.)
UCZENIE MASZYNOWE (32 godz.)
- Uczenie maszynowe (4 godz.)
- Modele uczenia maszynowego - ML (8 godz.)
- Modele uczenia maszynowego - regresja logistyczna (8 godz.)
- Sieć neuronowa (FFN) oraz uczenie głębokie (8 godz.)
- Inne zagadnienia ML (4 godz.)
PROJEKT (8 godz.)
- Seminarium projektowe (8 godz.)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Spotkanie z opiekunem merytorycznym | Prowadzący Szymon Guzik | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 41,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 41,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Szymon Guzik
w firmach międzynarodowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały w wersji elektronicznej
Przedstawiona powyżej cena obejmuje obecnie obowiązującą promocje w czesnym oraz obejmuje system płatności 10 rat.
Istnieje możliwość dodania ceny na życzenie - w systemie płatności 1, 2 i 12 rat.
W tym celu prosimy o kontakt z biurem rekrutacji wskazanym powyżej rekrutacjasp@gdansk.merito.pl
Warunki uczestnictwa
Szczegóły pod linkiem https://www.merito.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/zasady-rekrutacji
Informacje dodatkowe
Wymagany dodatkowo zapis przez formularz uczelniany:
https://www.merito.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/kierunki/programista-python-developer
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania: posiadanie sprzętu elektronicznego z dostępem do internetu, monitor, klawiatura.
Uczelnia zapewnia dostęp do platformy TEAMs.