Customer experience management (STUDIA ONLINE)
Customer experience management (STUDIA ONLINE)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
- Studia skierowane są do osób pragnących zdobyć nowe kompetencje w zakresie CEM.
- Właściciele i managerowie wszystkich firm z wszystkich sektorów pragnący zbudować przewagę konkurencyjną poprzez oparcie zarządzania firmą o zarządzanie relacjami z klientami.
- Pracownicy i managerowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta chcący podnieść swoje kompetencje, jakość i efektywność pracy.
- Osoby odpowiedzialne za wdrażanie i koordynowanie działań zawiązanych z jakością oraz planowaniem i koordynowaniem procesów doskonalących w firmach.
- Wszystkie osoby, niezależnie od dotychczasowego wykształcenia i doświadczenia, które opierają swój sposób działania na empatii, relacyjności i szacunku do drugiego człowieka.
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników36
- Data zakończenia rekrutacji10-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi173
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest nie tylko przygotowanie właścicieli, menedżerów i pracowników firm do kompleksowego zastosowania takiego podejścia, wdrożenia strategii i narzędzi z zakresu Customer experience management, ale również przekazanie wiedzy, najnowszych rozwiązań i przykładów skutecznej komunikacji z klientami, zmiany myślenia i podejścia na takie, które jest oparte o empatię, szacunek i kulturę komunikacji z klientami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA - Opisuje koncepcje i narzędzia Customer Experience (CX) - Rozpoznaje różnorodne metody badania opinii, satysfakcji i doświadczeń klientów. - Wyjaśnia rolę nowych technologii w zarządzaniu doświadczeniem klienta, w tym digital CX i omnichannel CX. - Tłumaczy prawne aspekty zarządzania relacjami z klientami. - Objaśnia rolę liderów w tworzeniu kultury zorientowanej na klienta w organizacji | Kryteria weryfikacji 60 % poprawnych odpowiedzi z testu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji ocena przez promotora - obrona projektu | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI- Tworzy i wdraża strategie CEM. - Przeprowadza audyt doświadczeń klientów w firmie oraz ocenić gotowość organizacji do wdrożenia CEM. - Mapuje ścieżki doświadczeń klienta oraz identyfikuje punkty kontaktowe w procesie obsługi, które wymagają usprawnienia. | Kryteria weryfikacji wykonanie case study, dyskusja | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Kryteria weryfikacji ocena promotora obrona projektu | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE - Buduje i utrzymuje efektywne relacje z klientami poprzez odpowiednią komunikację werbalną i pisemną. - Tworzenia innowacyjne rozwiązania w obszarze zarządzania doświadczeniem klienta, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku. | Kryteria weryfikacji ocena promotora podczas obrony projejktu | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji ocena promotora podczas obrony projejktuy | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
WIEDZA O KLIENCIE (24H)
- Persona - zbuduj prawdziwy obraz swojego Klienta (6 godz.)
- Voice of Customer i customer data (6 godz.)
- Budowanie relacji i skuteczna komunikacja z klientem (10 godz.)
ISTOTA CX I ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIEM KLIENTA (98H)
- Istota CX i CEM (6 godz.)
- Audyt CX - co i jak badać przygotowując firmę do wdrożenia CEM (6 godz.)
- Budowa i wdrażanie strategii CEM (12 godz.)
- Employee experience czyli jak doświadczenia pracowników wpływają na doświadczenia Klientów (12 godz.)
- Zarządzanie procesami nakierowanymi na klienta (8 godz.)
- Product and service experience - Jak projektować produkty i usługi dla klientów (8 godz.)
- Metody badań opinii i satysfakcji klientów (10 godz.)
- Zarządzanie call center w służbie CX (4 godz.)
- Jak mówić i pisać, by klient zauważył, zrozumiał i kupił nasz przekaz (6 godz.)
- Nowe technologie i digital CX (4 godz.)
- Omnichannel customer experience management (4 godz.)
- Aspekty prawne w zarządzaniu relacjami z Klientami (4 godz.)
- Mapowanie podróży Klienta (8 godz.)
- CRM - programy do zarządzania Klientami (6 godz.)
FIRMA W PROCESIE ZMIAN (20H)
- Lider w procesie zarządzania zmianą (6 godz.)
- Zarządzanie zmianą we wdrażaniu CX (6 godz.)
- Wskaźniki biznesowe realizacji CX i EX (8 godz.)
WDRAŻANIE CEM - CASE STUDIES
- CEM w branży bankowo-finansowej (8 godz.)
- CEM w branży turystyczno-hotelarskiej (8 godz.)
- CEM w średniej wielkości firmie usługowej (8 godz.)
PROJEKT I SEMINARIUM DYPLOMOWE (8H)
- Seminarium dyplomowe (8 godz.)
- FORMA ZALICZENIA: testy semestralne i egzamin końcowy polegający na obronie projektu
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Istota CX i CEM | Prowadzący Anna Gapińska | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Employee experience, czyli jak doświadczenia pracowników wpływają na doświadczenia klientów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Mapowanie podróży klienta | Prowadzący Anna Piosik | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Persona - zbuduj prawdziwy obraz swojego klienta | Prowadzący Anna Piosik | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 05:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Mapowanie podróży klienta | Prowadzący Anna Piosik | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Istota CX i CEM | Prowadzący Anna Gapińska | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Audyt CX - co i jak badać przygotowując firmę do wdrożenia CEM | Prowadzący Anna Gapińska | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Mapowanie podróży klienta | Prowadzący Anna Piosik | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Budowanie relacji i skuteczna komunikacja z klientem | Prowadzący Dorota Kabat | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Audyt CX - co i jak badać przygotowując firmę do wdrożenia CEM | Prowadzący Anna Gapińska | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Metody badań opinii i satysfakcji klientów | Prowadzący Dorota Kabat | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Audyt CX - co i jak badać przygotowując firmę do wdrożenia CEM | Prowadzący Anna Gapińska | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Meotody badań opinii i satysfakcji klientów | Prowadzący Dorota Kabat | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Budowanie relacji i skuteczna komunikacja z klientem | Prowadzący Dorota Kabat | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Metody badań opinii i satysfakcji klientów | Prowadzący Aleksandra Morawska - Wagner | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Voice of customer oraz customer data | Prowadzący Dorota Kabat | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Zarządzanie call center w służbie CX | Prowadzący Marcin Sawicki | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Employee experience, czyli jak doświadczenia pracowników wpływają na doświadczenia klientów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 37,57 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 37,57 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Gapińska
Anna Piosik
Dorota Kabat
Adam Latek
Koordynator kierunku „Hospitality” – unijnego programu „Intertour” mającego kształcić hotelarzy, którzy będą pracować na całym świecie.
Brał udział w otwarciach ponad 16 hoteli w Polsce i za granicą. Pomagał wprowadzić na polski rynek hotele marki Best Western.
Na co dzień współpracuje z inwestorami hotelarskimi, którym pomaga prowadzić obiekty hotelowe zgodnie ze sztuką gościnności. Prowadzi szkolenia dla hotelarzy praktyków. Współpracuje z międzynarodowymi sieciami hotelowymi i uczelniami hotelarskimi w Europie.
Pracował w międzynarodowych sieciach hotelarskich, m.in.: IHG, ACCOR, Choice Hotels, Hilton.
Janusz Kamieński
Data, Generali, Grupa Żywiec, innogy, Play, Raiffeisen Polbank, Reckitt Benckiser.
Konsultant akredytowanego przy Chartered Institute of Marketing programu Professional Diploma in Marketing. Ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w Polsce i na świecie (m.in. Berlin, Budapeszt, Shanghaj, Vancouver). Jego artykuły publikują najlepsze czasopisma biznesowe w Polsce, a prowadzony od listopada 2012 r. blog w tematyce strategii biznesowych oraz CX/CEM ma już ponad 1,9 mln wejść.
Aleksandra Morawska - Wagner
W trakcie swojej pracy badawczej współpracowała oraz prowadziła multidyscyplinarne zespoły. Koordynowała prace różnych działów badawczych. Odpowiedzialna również za tworzenie strategii i ustalanie celów wewnątrz organizacji.
Posiada doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym. Jej główni klienci działają w sektorze finansowym, telekomunikacyjnym, energetycznym oraz FMCG.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w dziedzinie badań marketingowych zdobyła dogłębne zrozumienie tego, czego potrzeba, aby tworzyć i dostarczać wyjątkowe doświadczenia klientom.
Marcin Sawicki
Menedżer z ponad 20-letnim stażem w branży obsługi klienta oraz contact center. Pracował dla firm z sektorów ubezpieczeń, opieki medycznej, telekomunikacyjnej, wynajmu nieruchomości. Odpowiedzialny za zbudowanie i zarządzanie contact center w PZU Zdrowie i Medicover oraz jakość operacyjną i ciągły rozwój w obszarze obsługi klienta w Nationale-Nederlanden.
Ekspert od zarządzania doświadczeniami klientów (Customer Experience) oraz pracowników (Employee Experience).
Posiada rozległą wiedzę na temat technologii wspierających procesy obsługi klienta, takich jak sztuczna inteligencja i systemy CRM.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały w wersji elektronicznej
Przedstawiona powyżej cena obejmuje obecnie obowiązującą promocje w czesnym oraz obejmuje system płatności 10 rat.
Istnieje możliwość dodania ceny na życzenie - w systemie płatności 1, 2 i 12 rat.
W tym celu prosimy o kontakt z biurem rekrutacji wskazanym powyżej rekrutacjasp@gdansk.merito.pl
Konieczność frekwencji min. 80%
W przypadku usług szkoleniowych realizowanych na odległość za pomocą połączenia internetowego z wykorzystaniem urządzeń takich jak komputer, tablet, inne urządzenia mobilne, Dostawca Usług powinien zadbać o odpowiednie udokumentowanie obecności wszystkich Uczestników na szkoleniu (np. poprzez monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na temat obecności/ aktywności każdego z Uczestników, czy też zebranie od Uczestników potwierdzeń przekazanych mailem, że uczestniczyli w szkoleniu) oraz sporządzenie listy obecności na szkoleniu.
Warunki uczestnictwa
Szczegóły pod linkiem https://www.merito.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/zasady-rekrutacji
Informacje dodatkowe
Wymagany dodatkowy zapis poprzez formularz uczelniany
https://www.merito.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/kierunki/customer-experience-management
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania: posiadanie sprzętu elektronicznego z dostępem do internetu, monitor, klawiatura, kamera.
Uczelnia zapewnia dostęp do platformy TEAMs.
Uczestnik musi logować się uczelnianym adresem mailowym na platformę Teams.