Akademia HR - Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
Akademia HR - Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby związane z zarządzanie zasobami ludzkimi, liderzy zespołów, kierownicy działów HR, specjaliści ds. HR, szkolenie kierowane do właścicieli przedsiębiorstw, osób przewidzianych do awansu na stanowisko kierownicze u których stwierdzono lukę kompetencyjną w zakresie Zrównoważonego zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy.
Osoby które przez firmę zostały zgłoszone do udziału w projekcie.
Nie jest wymagany opis funkcji, doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności niezbędnych do udziału w szkoleniu.
Uczestnicy usługi nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji22-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi27
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do pozyskiwania (w tym proces rekrutacji) oraz wykorzystania zróżnicowanego potencjału / talentów / doświadczeń pracowników. Dostosowania kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych, w tym gotowości do zmiany zakresu wykorzystywanych kompetencji (zob. reskilling). Kształtowania otwartości na wyzwania rozwojowe (zob. kultura Learning Agility).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje wpływ zmian na rynku pracyna możliwości i ewentualne trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Definiuje główne trendy i zmiany narynku pracy, które mają wpływ na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników o odpowiednim potencjale. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje metody oceny potencjałuzawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje różne metody oceny potencjałuzawodowego i wskazuje jakie metody oceny potencjału zawodowego są najbardziej odpowiednie dla konkretnego stanowiska w firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje obecne i przyszłepotrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów) | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje obecnei przyszłe potrzeby swoich pracowników, trafnie identyfikuje kluczowe obszary działalności firmy, w których niezbędne są konkretne kwalifikacje, kompetencje, doświadczenia i talenty | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje możliwości i potencjalnekorzyści dla firmy wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników | Kryteria weryfikacji Wymienia możliwościi korzyści jakie firma może osiągnąć dzięki zróżnicowaniu wewnętrznemu pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje oraz wdraża programyrekrutacji, selekcji i wdrażania nowych pracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników | Kryteria weryfikacji Projektuje strategię rekrutacji, któraumożliwia pozyskanie kandydatów o różnorodnych kompetencjach, talentach i doświadczeniach. Trafnie wybiera odpowiednie narzędzia selekcji kandydatów | Metoda walidacji Debata swobodna |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Wdraża narzędzia i procesy HR,pozwalające na stały monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Wskazuje główne obszary rozwojukompetencji pracowników, wskazuje elementy planu rozwoju indywidualnego dla pracowników, które uwzględniają ich obecne umiejętności, cele zawodowe oraz potrzeby organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HRukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji wymienia cechy głównych zmiani wyzwań, jakie stoją przed organizacją i społeczeństwem, dobiera odpowiednie narzędzia i programy rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża programy rozwoju i ścieżekkariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji nazywa i grupuje elementy programu rozwoju i ścieżekkariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje i pozytywnie wykorzystujepotencjał wynikający z wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.) | Kryteria weryfikacji Wskazuje mocne stronypracowników, charakteryzuje znaczenie różnorodności w miejscu pracy i identyfikuje je wśród kadry | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Inicjuje skuteczne programywymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą8 oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Kryteria weryfikacji Wymienia istniejące zasoby wiedzy worganizacji, ,wskazuje procesy, które umożliwią skuteczną wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Buduje pozytywne nastawienie igotowość pracowników do stałego rozwoju i nabywania nowych kompetencji (zob. reskilling). | Kryteria weryfikacji Wymienia metody aktywnego angażowania pracownikóww programy szkoleniowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Aktywnie kształtuje wartości i kulturępracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe (zob. kultura Learning Agility). | Kryteria weryfikacji Identyfikuje elementysprzyjające lub hamujące otwartość na nowe wyzwania rozwojowe, podejmuje działania mające na celu promowanie otwartości na nowe wyzwania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kompetencja: Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy.
Grupa kompetencji: Kompetencje profesjonalne.
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji Zrównoważonego zarządzania potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy. Pozyskiwania (w tym proces rekrutacji) oraz wykorzystania zróżnicowanego potencjału / talentów / doświadczeń pracowników. Dostosowania kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych, w tym gotowości do zmiany zakresu wykorzystywanych kompetencji (reskilling). Kształtowania otwartości na wyzwania rozwojowe (kultura Learning Agility).
Grupą docelową są osoby zgłoszone do projektu , posiadające lukę kompetencyjną z zakresu: Zrównoważonego zarządzania potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy, w tym osoby z zespołów HR, pracowników/pracownic odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi oraz menadżerów/menadżerki lub kandydatów/kandydatek na menadżerów, przedsiębiorców i właścicieli firm ponadto, nie jest wymagany opis funkcji, doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności niezbędnych do udziału w szkoleniu.
Przed rozpoczęciem szkolenia, uczestnicy mogą uzupełnić swoją wiedzę poprzez kursy online dostępne na polskich platformach edukacyjnych takich jak Navoica i Akademia PARP, a także literaturę branżową, w tym książki i artykuły dostępne w polskich bibliotekach cyfrowych. Warto również skorzystać z warsztatów, seminariów tematycznych.
1: Zmiany na rynku pracy i ocena potencjału pracowników
Wpływ zmian na rynku pracy na procesy HR ( teoria)
- Analiza aktualnych zmian na rynku pracy i ich wpływ na pozyskiwanie oraz utrzymanie pracowników.
- Dyskusja na temat wyzwań i możliwości w kontekście zatrudniania pracowników o odpowiednim potencjale.
Metody oceny potencjału zawodowego (praktyka )
- Przegląd narzędzi i technik oceny potencjału zawodowego kandydatów i obecnych pracowników.
- Ćwiczenia praktyczne dotyczące wyboru i zastosowania odpowiednich metod oceny potencjału we własnej firmie.
Identyfikacja potrzeb firmy w zakresie potencjału pracowników (praktyka)
- Analiza obecnych i przyszłych potrzeb firmy w kontekście kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów pracowników.
- Praktyczne zadanie polegające na stworzeniu profilu idealnych pracowników odpowiadających na potrzeby organizacji.
2: Budowanie i wdrażanie programów rekrutacyjnych
Kształtowanie zróżnicowanego potencjału w firmie
- Omówienie korzyści wynikających z wewnętrznego zróżnicowania pracowników pod względem doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego i innych cech. (teoria)
- Praktyczne ćwiczenie polegające na opracowaniu strategii kształtowania różnorodności w firmie. (praktyka)
Tworzenie programów rekrutacji, selekcji i onboardingowych ( praktyka)
- Budowanie skutecznych programów rekrutacyjnych i onboardingowych, które pozwolą pozyskiwać zróżnicowany potencjał pracowników.
- Warsztaty z projektowania procesów rekrutacji i selekcji z uwzględnieniem zróżnicowania kompetencji, talentów i doświadczeń.
Monitoring i rozwój kompetencji pracowników (praktyka)
- Wdrażanie narzędzi HR umożliwiających stały monitoring i rozwój kompetencji pracowników.
- Ćwiczenia praktyczne: opracowanie planu rozwoju kompetencji dostosowanego do zmieniających się wyzwań organizacyjnych.
3: Rozwój pracowników i kultura organizacyjna
Wdrażanie programów rozwoju i ścieżek kariery
- Projektowanie programów rozwoju kariery opartych na zróżnicowanym potencjale pracowników. (teoria)
- Praktyczne zadanie polegające na opracowaniu ścieżek kariery w oparciu o analizę potrzeb i możliwości pracowników. (praktyka)
Wykorzystanie wiedzy i doświadczeń między pokoleniami (praktyka)
- Inicjowanie programów wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami różnych grup wiekowych i zróżnicowanych kompetencyjnie.
- Ćwiczenia praktyczne: symulacja programów mentoringowych i intermentoringowych.
Kształtowanie kultury Learning Agility i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu ( praktyka)
- Budowanie kultury pracy sprzyjającej otwartości na nowe wyzwania rozwojowe oraz reskilling.
- Strategie przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu i wspieranie stałego rozwoju pracowników.
- Praktyczne warsztaty: opracowanie planu wdrażania kultury Learning Agility w organizacji.6
Walidacja efektów uczenia się ( praktyka)
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności tj.: ćwiczenia, burza mózgów, studium przypadków, metoda symulacyjna, rozmowa kierowana.
Weryfikacja postępów oraz ocena osiągnięcia efektów uczenia się dokonywana będzie w trakcie realizacji szkolenia na bieżąco na podstawie testów przed i po szkoleniu, quizów, zadań praktycznych podsumowania dokonywane indywidualnie.
Wybrana metoda walidacji umożliwia zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych (postaw).
Program zawiera wszystkie efekty uczenia się.
Przerwy oraz walidacja wliczają się w czas trwania usługi.
Zajęcia teoretyczne 6 godzin.
Zajęcia praktyczne 18 godzin.
Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla firmy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 27 Wpływ zmian na rynku pracy na procesy HR (teoria) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 27 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 27 Metody oceny potencjału zawodowego -Przegląd narzędzi i technik(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 27 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 27 Metody oceny potencjału zawodowego - Ćwiczenia praktyczne(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 27 Identyfikacja potrzeb firmy w zakresie potencjału pracowników -Analiza obecnych i przyszłych potrzeb firmy(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 27 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 27 Identyfikacja potrzeb firmy w zakresie potencjału pracowników(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 27 Kształtowanie zróżnicowanego potencjału w firmie ( teoria) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 27 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 27 Tworzenie programów rekrutacji, selekcji onboardingowych - Budowanie skutecznych programów(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 27 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 27 Tworzenie programów rekrutacji, selekcji i onboardingowych - Warsztaty z projektowania procesów(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 27 Monitoring i rozwój kompetencji pracowników -Wdrażanie narzędzi HR(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 27 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 27 Monitoring i rozwój kompetencji pracowników-Ćwiczenia praktyczne(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 27 Wdrażanie programów rozwoju i ścieżek kariery -Projektowanie programów(teoria) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 27 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 27 Wdrażanie programów rozwoju i ścieżek kariery -Praktyczne zadanie(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 27 Wykorzystanie wiedzy i doświadczeń między pokoleniami -Inicjowanie programów wymiany(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 27 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 27 Wykorzystanie wiedzy i doświadczeń między pokoleniami-Ćwiczenia praktyczne(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 27 Kształtowanie kultury Learning Agility i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu -Budowanie kultury pracy(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 27 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 27 Kształtowanie kultury Learning Agility i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu -Strategie przeciwdziałania wypaleniu(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 27 Kształtowanie kultury Learning Agility i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu -Praktyczne warsztaty(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 27 Walidacja efektów uczenia się ( test teoretyczny, debata swobodna, obserwacja w warunkach symulowanych )(praktyka) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 915,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 915,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Niczyporuk
studiów podyplomowych z Zarządzania i Marketingu na Politechnice Lubelskiej.
** Odbyte liczne szkolenia m.inn. Szkolenie I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach,
Pracownik HR VCC – kurs trenerski, Kurs Trenerski – metody pracy grupowej, Train the Trainers –
Amerykański Certyfikat Trenerski, NLP Praktyk, cykl szkoleń autorskich Anthonego Robbinsa w
Londynie, Kurs Samokontroli Umysłu Metodą Silvy poziomy I, II, III, ukończonych wiele kursów z
technik sprzedaży, komunikacji, zarządzania i organizacji firmy, technik marketingu, rozwoju
osobistego.
16 lat doświadczenia w zarządzaniu firmą. 5 lat jako menadżer w 5 oddziałach ze 150
pracownikami. Od 2008 roku jako właściciel firmy outsourcingowo-szkoleniowej przeszkolonych
około 15 000 osób w różnych dziedzinach.
Pozyskiwanie kontrahentów współpraca m.in. z Reiffeisen, Millenium Bank, Netia, mBank, NOM.
Zarządzanie kampaniami marketingowymi, finansami i ZZL.
14 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń gdzie przekazuje swoją praktyczna wiedzę z technik
sprzedaży, komunikacji, zarządzania i organizacji firmy, marketingu, przedsiębiorczości,
przeprowadzonych co najmniej 120-
godzin szkoleń o podobnej tematyce dla osób
dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia
szkolenia.
W sumie przeprowadzonych ponad 5000 godz. szkoleń.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
zeszyt, długopis, niezbędne pomoce i materiały szkoleniowe, materiały w formie elektronicznej oraz papierowej
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz podpisanie umowy z Operatorem projektu.
Cena obejmuje szkolenie objęte dofinansowaniem w wysokości przynajmniej 70% w przypadku mniejszego dofinansowania doliczamy 23% VAT. (szkolenia zawodowe finansowane w min. 70% ze środków publicznych podlegają zwolnieniu z VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dn. 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień; w innym przypadku do podanej ceny netto należy doliczyć 23% VAT.
Szkolenie ma charakter otwarty jednakże możemy je dostosować do indywidualnych preferencji i potrzeb firmy jako szkolenie zamknięte dedykowane dla konkretnej firmy. W takim przypadku prosimy o bezpośredni kontakt.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Unlimited Centrum Szkoleń Lublin tel 533 993 337.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych (obejmuje 24 godz. - 8 godz. każdego dnia, w tym dwie przerwy 15 min. oraz jedna przerwa 30 min, walidacja 30min).
Jeśli w usłudze uczestniczą osoby z niepełnosprawnością, usługa i warunki zostaną dostosowane do ich potrzeb.
Uczestnik otrzyma Zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu. Uczestnik zobowiązany jest do oceny usługi w BUR po jej zakończeniu.
Podczas każdego dnia szkolenia zostanie udostępniona lista obecności do podpisu.
Cena usługi zawiera koszt walidacji.
Warunkiem otrzymania refundacji jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenie zajęć w formie walidacji na poziomie min 55 %.
Istnieje rozdzielność pomiędzy procesem kształcenia i walidacji tzn. os. prowadząca usługę, nie dokonuje weryfikacji efektów uczenia się uczestników usługi.
Za przygotowanie, przeprowadzenie, ocenę testu wiedzy odpowiada osoba prowadząca walidację usługi na podstawie programu, skryptu, efektów uczenia się i kryteriów weryfikacji.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi