Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B2
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób dorosłych, które wcześniej uczyły się języka angielskiego na poziomie B1 lub wyżej.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji31-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi74
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest wykształcenie kompetencji językowej i komunikacyjnej umożliwiającejporozumiewanie się w języku angielskim w różnorodnych sytuacjach życiowych obejmujących życie
społeczne i zawodowe.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza1. Uczestnik formułuje wypowiedzi ustne i pisemne na tematy ogólne, zawodowe i społeczne stosując poznane słownictwo i struktury gramatyczne. 2. Konstruuje wypowiedzi dostosowane do kontekstu komunikacyjnego (formalnego i nieformalnego). 3. Używa poznane elementy wiedzy kulturowej i społecznej niezbędne do skutecznej komunikacji w środowisku międzynarodowym. | Kryteria weryfikacji Poprawnie używa użycia struktur i słownictwa w wypowiedziach pisemnych i ustnych (test językowy, wypowiedź ustna, prace domowe).Stosuje adekwatne formy językowe w sytuacjach komunikacyjnych (dialogi, symulacje). Trafnie reaguje w kontekstach kulturowo zróżnicowanych (ćwiczenia scenek, pytania otwarte w testach). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Umiejętności1. Uczestnik rozróżnia i definiuje złożone wypowiedzi ustne i pisemne, także dotyczące tematów abstrakcyjnych lub specjalistycznych. 2. Formułuje spójne, logiczne i szczegółowe wypowiedzi z użyciem odpowiedniego stylu i rejestru językowego. 3. Udziela się w rozmowie prowadzonej w naturalnym tempie z zachowaniem płynności, poprawności językowej i adekwatności wypowiedzi. 4. Stosuje strategie językowe wspomagające komunikację i rozwiązywanie problemów językowych w czasie rzeczywistym. | Kryteria weryfikacji Poprawnie stosuje zadania na rozumienie ze słuchu i czytanie ze zrozumieniem (test lub quiz).Udziela jakościowej wypowiedzi ustnej/pisemnej (np. e-mail, prezentacja, esej, opis). Prowadzi swobodną interakcję w dialogu z lektorem lub innym uczestnikiem (symulacja sytuacji, konwersacja). Skutecznie komunikuje się w zadaniach typu „problem-solving” lub w sytuacjach wymagających parafrazy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:1. Uczestnik wykorzystuje język angielski w pracy zespołowej i środowisku międzykulturowym. 2. Samodzielnie organizuje proces uczenia się. 3. Elastycznie dostosowuje język i styl wypowiedzi. | Kryteria weryfikacji Udziela się w zadaniach grupowych lub symulacjach zawodowych (np. wspólna prezentacja, dialog).Systematycznie odrabia zadania, w pracy wykorzystuje materiały dodatkowe (kontrola postępów, autorefleksja). Trafnie ocenia styl wypowiedzi w różnych kontekstach (np. różnice między formalną a nieformalną rozmową). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie łączy zalety metody bezpośredniej i komunikacyjnej. Metoda bezpośrednia pozwala słuchaczowi opanować najważniejsze umiejętności językowe – mówienie oraz rozumienie ze słuchu – w szybki i atrakcyjny sposób. Metoda komunikacyjna pomaga utrwalić angielską gramatykę i słownictwo w autentycznych kontekstach.
- nowoczesne i praktyczne słownictwo,
- interesujące pytania w naturalnej, współczesnej angielszczyźnie dotyczące życia codzinnego i praktycznych sytuacji,
- liczne ćwiczenia,
- ćwiczenia komunikacyjne.
Głównym celem metody bezpośredniej jest szybkie i skuteczne nauczanie umiejętności komunikacji w języku obcym, poprzez minimalizowanie użycia języka ojczystego w czasie lekcji i wykształcenie pewnych odruchów językowych. To prowadzi do myślenia w języku, którego się chcemy nauczyć, a dzięki temu łatwości w posługiwaniu się nim w praktyce.
SŁUCHANIE I MÓWIENIE
Metoda bezpośrednia kładzie duży nacisk na praktykę i pracę ustną – słuchanie i mówienie. Około 80% lekcji to praca ustna z lektorem, polegająca na kontrolowanym dialogu, w którym lektor zadaje pytania w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. W ten sposób nowy materiał jest ćwiczony zarówno w praktyce jak i w odpowiednim kontekście.
Najlepszym sposobem nauki języka jest po prostu mówienie nim. Słuchacze biorą aktywny udział w zajęciach, odpowiadając na pytania nauczyciela w pełnej formie tak, aby wydłużyć czas mówienia oraz ćwiczyć jak najwięcej słów i struktur gramatycznych.
Podsumowując, słownictwo jest ważniejsze od gramatyki, a najważniejsze jest mówienie.
ZAJĘCIA W JĘZYKU OBCYM
Zajęcia językowe metodą bezpośrednią odbywają się prawie wyłącznie w języku obcym.
Instrukcje wydawane są przez nauczyciela w języku obcym. Nauczyciel unika również tłumaczenia na język ucznia. W kolejnych partiach lekcji nowe pytania zawierają aktualnie wprowadzane słowa lub gramatykę, a resztę materiału słuchacz już zna z poprzednich lekcji.
Języka obcego uczymy się podobnie, jak dziecko uczące się swojego pierwszego języka. Słuchacz najpierw słyszy słowa, następnie wypowiada je imitując wymowę nauczyciela, a dopiero potem poznaje pisownię: czyta i pisze.
ODRUCHY JĘZYKOWE
Aby rozwinąć odpowiednie odruchy językowe, należy mówić szybko i bez zastanawiania się. Dzięki temu wykorzenia się nawyk myślenia po polsku i tłumaczenia na język obcy, który bardzo utrudnia rozumienie ze słuchu i mówienie w naturalnym tempie.
Prawie cała lekcja to praca ustna z lektorem, polegająca na tym, że lektor uczy nowego słownictwa lub zagadnienia gramatycznego, a potem zadaje pytania z użyciem tych słów i gramatyki tak, aby cały nowy materiał był ćwiczony w praktyce i w kontekście.
Uczymy słownictwa codziennego użytku, od początku kursu ze szczególnym uwzględnieniem najczęściej używanych słów z zakresu języka mówionego.
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Ćwiczenie pytań i odpowiedzi w małych grupach uczniów jest prawdopodobnie najbardziej rozpowszechnionym sposobem nauki, znanym od setek lat. Intensywna wymiana pytań i odpowiedzi między nauczycielem a uczniem służy wyrobieniu nawyków językowych. Uczeń osiąga automatyzm odpowiedzi dzięki naśladowaniu całych fraz i zdań.
Pytania i odpowiedzi w pierwszych etapach nauki są z góry określone i od tego wzoru nie powinien odbiegać ani nauczyciel, ani słuchacz. Słuchacz ćwiczy dokładnie te słowa i struktury gramatyczne, które są zawarte w pytaniach i odpowiedziach. W kolejnych etapach wprowadza się elementy własnej inwencji i słuchacz tworzy coraz więcej własnych, dowolnych odpowiedzi.
We wszystkich podręcznikach używamy dużej ilości interesujących pytań w naturalnym, współczesnym języku. Dzięki temu słuchacze mogą lepiej zapamiętać nowe słownictwo, a także używają go w większej liczbie kontekstów (różne zastosowania, struktury gramatyczne, kolokacje). To sprawia, że potrafią bardziej kreatywnie używać języka obcego zamiast zapamiętywać mechanicznie pojedyncze zdania.
POPRAWNOŚĆ
Nauczyciel kładzie duży nacisk na poprawność wypowiedzi pod względem wymowy, słownictwa i gramatyki, co utrwala prawidłowe nawyki językowe u słuchaczy, a także motywuje ich do dbania o formułowanie bezbłędnych zdań.
Ważne jest wypowiadanie się już od samego początku w sposób samodzielny, nawet jeśli może to oznaczać popełnianie błędów. Oczywiście błędy powinny być od razu poprawiane przez nauczyciela w przyjazny sposób, aby słuchacz uczył się powtarzając poprawną formę.
Znajomość zasad gramatycznych pojawia się z biegiem czasu: potrzebne zagadnienia gramatyczne poznajemy podczas lekcji, ćwicząc je od razu w praktyce w zdaniach, natomiast co jakiś czas robione są lekcje gramatyczne, poświęcone w całości utrwaleniu i wyjaśnieniu gramatyki.
POWTARZANIE MATERIAŁU
Nauka języka jest szybsza i znacznie bardziej efektywna za sprawą regularnych powtórek materiału. W metodzie bezpośredniej przeznacza się dużą część zajęć na ściśle zorganizowane powtarzanie materiału, dzięki czemu słuchacze zapamiętują szybko i na długo duże ilości nowego słownictwa i gramatyki.
Zaplanowany system powtórek sprawia, że uczeń ma kilkukrotny kontakt z każdą partią materiału – poczynając od powtórki na początku każdej lekcji, poprzez czytania i lekcje gramatyczne, aż do powtórzenia większej całości przed egzaminem.
Tajemnicą sukcesu w uczeniu się języka obcego są powtórki materiału. Nauka języka polega głównie na wykształceniu szybkich odruchów, podobnie jak pisanie na maszynie, albo gra na fortepianie – a takie odruchy można wykształcić jedynie przez częste powtórki.
INTERAKTYWNE I AKTYWIZUJĄCE METODY WYKORZYSTYWANE PODCZAS REALIZACJI USŁUGI:
1. Pytania naprzemienne (Reversed Q&A / Student Questioning)
2. Dynamiczne zmiany kontekstu (Context-switching)
3. Mini-debaty
4. Story-building
5. Ćwiczenia utrwalające słownictwo i gramatykę na interaktywnej platformie DL-Pro, do której uczestnik otrzymuje dostęp.
ZAKRES GRAMATYCZNY:
past perfect; 3rd conditional; special English structures; mixed conditionals 2nd + 3rd; verbs + gerund or infinitive; wish; present perfect simple & continuous; emphatic "do"
ZAKRES LEKSYKALNY:
spekulacje; przepowiadanie pogody; ludzie i środowisko; opisy roślin i zwierząt; surowce naturalne; jak brzmieć przekonująco; programowanie i urządzenia; giełda; kosmetyki; zakupy; korupcja; przeszłość i teraźniejszość; wydarzenia historyczne; religia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 28-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 30-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 06-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 38 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Katarzyna Sajkowicz | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 38 Końcowa walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 350,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 350,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto99,32 PLN
- Koszt osobogodziny netto99,32 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Sajkowicz
W czasie mojej kariery zawodowej pracowałam w następujących miejscach:
Szkoła Podstawowa nr 31 w Białymstoku; Zespół Szkół Metalowo-Drzewnych w Białymstoku; V Liceum Ogólnokształcące w Białymstoku; Niepaństwowa Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Białymstoku; Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku; Policealne Studium Bibliotekarstwa w Białymstoku; Felberg Szkoła Języka Angloamerykańskiego; Akademia Nauki ; Speak Up Szkoła Językowa; World for Sale Szkoła Językowa
W ostatnich 5 latach zrealizowałem kilkadziesiąt usług indywidualnych kursów języka angielskiego na różnych poziomach zaawansowania. W tym czasie, przeprowadziłam również ponad 2000 godzin szkoleniowych grupowych kursów języka angielskiego dla osób dorosłych, prowadzonych metodą Direct Method. Prowadziłam również indywidualne kursy języka angielskiego, kładące nacisk na język zawodowy w takich branżach jak: branża medyczna, prawnicza, finansowa i marketing.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje podręcznik do nauki języka angielskiego oraz dostęp do platofrmy internetowej jak również mobilnej wersji podręcznika w aplikacji.
Warunki uczestnictwa
- Test kwalifikacyjny w formie elektronicznej + rozmowa kwalifikacyjna z lektorem.
- Obecność Uczestnika w zajęciach, jest każdorazowo potwierdzana podpisem na liście obecności w obecności lektora prowadzącego usługę.
- Obowiązkowa frekwencja: Uczestnik zobowiązany jest do uczestnictwa w minimum 80% zaplanowanych zajęć w ramach usługi.
- Dodatkowo, lektor prowadzi odrębny dziennik zajęć. Każde zajęcia potwierdzone są podpisem lektora.
- Godzina zajęć = 45 minut
Informacje dodatkowe
Oferujemy dogodny system płatności - możliwość rozłożenia płatności na raty.
Uczestnik kursu otrzymuje podręcznik, dostęp do platformy online, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu.
*Prosimy o kontakt telefoniczny przed zgłoszeniem na usługę.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi