Nowy Marketing - Studia podyplomowe - Collegium Da Vinci
Nowy Marketing - Studia podyplomowe - Collegium Da Vinci
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla:
- właścicieli biznesów, którzy chcą poznać i zrozumieć narzędzia digital marketingu
- managerów marketingu, specjalistów ds. marketingu i reklamy, grafików (również freelancerów) itp. – chcących poszerzyć i ustematyzować swoją wiedzę i umiejętności
- osób, które chcą przebranżowić się w kierunku marketingu internetowego
- absolwentów różnych kierunków studiów wyższych: humanistycznych, społecznych, inżynierskich
- Minimalna liczba uczestników25
- Maksymalna liczba uczestników27
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi168
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Absolwenci nabywają umiejętności z zakresu projektowania graficznego, analizy danych w internecie, strategii marketingowej, programowania, analityki i komunikacji społecznej oraz nowych technologii i ich wpływu na marketing.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opracowanie strategii marketingowej dla danej marki z uwzględnieniem poznanych metod i narzędzi. | Kryteria weryfikacji Przeprowadzenie analizy w Google Analytics. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Zbudowanie efektywnej kampanii reklamowej w mediach społecznościowych. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Studia podyplomowe
Studia podyplomowe trwają 9 miesięcy (168 godzin dydaktycznych po 45 min.). Zajęcia są realizowane w trakcie 11 zjazdów, w trybie sobota – niedziela (w godz.8.00 – 17.00 ).
Zastrzegamy sobie możliwość zmiany formy zajęć 24 h przed rozpoczęciem danego spotkania.
W harmonogramie studiów uwzględniono przerwy między zajęciami, które trwają od 5 do 30 minut.
Szczegółowy program studiów:
- Strategia marketingowa - analityka, projektowanie grupy docelowej, cele
- Content marketing i taktyki dotarcia do grupy docelowej
- Tradycyjne formy marketingu internetowego - Google Ads, PPC (warsztaty narzędziowe)
- Strategie e-mail marketingu i automatyzacji dla marketerów
- Analiza danych w Internecie - Google Analytics
- Współczesne narzędzia analityczne dla marketingu
- Netnografia: badanie społeczności online i analiza danych digital
- Video Marketing w budowaniu marki online
- Influencer Marketing jako narzędzie kreacji marki
- Wdrażanie stron i aplikacji dla marketerów
- Wprowadzenie do projektowania doświadczeń użytkownika (UX/UI)
- Projektowanie graficzne dla marketerów
- Tworzenie landing page'y warsztat z landingi.com
- Efektywne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie
- Optymalizacja dla wyszukiwarek: strategie i taktyki SEO
- Design Thinking w praktyce
- Organizacja pracy w marketingu: efektywne zarządzanie zadaniami i procesami
- Metody public relations w Internecie
- Social media w marketingu B2B
- Social media w marketingu B2C
- Warsztaty strategiczne
- Warsztaty z analizy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Zjazd 1 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Zjazd 1 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Zjazd 2 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Zjazd 2 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Zjazd 3 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Zjazd 3 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Zjazd 4 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Zjazd 4 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Zjazd 5 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Zjazd 5 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Zjazd 6 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Zjazd 6 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Zjazd 7 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Zjazd 7 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 22-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Zjazd 8 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 18-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Zjazd 8 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 19-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Zjazd 9 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 25-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Zjazd 9 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 26-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Zjazd 10 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 30-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Zjazd 10 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 31-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Zjazd 11 | Prowadzący Szymon Głogowski | Data realizacji zajęć 20-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 8 550,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 8 550,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 50,89 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 50,89 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Młynarczyk
Konsultantka ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w branży social media. Prezes Socjomanii – firmy konsultingowo-szkoleniowej. Od ponad 7 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. Certyfikowany trener Digital Marketingu (certyfikacja Digital Marketing Institute, którego partnerem w Polsce jest Socjomania). Przeprowadziła ponad 1800 godzin szkoleniowych i konsultingowych, w jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C: Cartoon Network, Polkomtel, Raben Group, Coty, Danone, Polska Spółka Gazownictwa, Coccodrillo, Tygodnik Polityka, K Mag. Prowadzi szkolenia również w języku angielskim dla działów marketingu spółek globalnych. Z wykształcenia edytorka (Uniwersytet Jagielloński), z pasji – marketingowiec, redaktorka i szkoleniowiec. Posiada dyplom Design Thinkers Academy z zakresu umiejętności projektowania usług (service design) i wykorzystywania praktycznego oraz prowadzenia warsztatów z narzędzi takich jak projektowanie grupy docelowej, business model canvas, itd. Pasjonatka nowych mediów i wpływu social media na ich rozwój. Otrzymała wiele nagród oraz wyróżnień m.in.: Top Restaurator - Fighter 2021, Forbes TOP3 Challenger Brands, Rebread w 2023 roku oraz Top Women in Agrifood - 2024. Dzięki ciągłemu rozwojowi, na swoim koncie posiada wiele certyfikatów: MBA in Service Design w 2019 roku, Accredited Service Design Master w 2021 roku, Enterprise Design Thinking - Team Essentials for AI w 2024 roku a także Le
Karolina Wójtowicz-Mielnicka
W jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C, reprezentujące różne branże (m.in. FMCG, telekomunikacja, nieruchomości, branża motoryzacyjna, medyczna, urodowa, fashion) takie, jak m.in.: Kompania Piwowarska, INEA, Grupa Energa, Subway, Kaczmarek Electric.
W codziennej pracy łączy doświadczenie, strategiczne podejście, znajomość narzędzi ze specyfiką branży, potrzebami użytkowników i celami marki. Wyznaje zasadę, że skuteczny marketing internetowy to ekosystem kanałów podporządkowanych strategii – gwarantującej dobór właściwych taktyk i realizującej konkretne cele.
Od 2016 roku prowadzi własną firmę consultingowo-szkoleniową LIKEMOTIVE – doradza firmom, jak skutecznie działać w digitalu oraz szkoli zespoły z efektywnego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego. Jest również strategiem w agencji Double Brand.
Szymon Głogowski
Trener, konsultant ds. marketingu i właściciel agencji marketingowej OWLI od 2019 roku. Zafascynowany marketingiem w Internecie oraz tworzeniem strategii dla firm małych i trochę większych. Człowiek, który uwielbia grzebanie w panelu reklamowym, czytanie danych w Google Analytics i optymalizację działań na bazie zgromadzonych danych. W 2022 roku otrzymałem dwa certyfikaty: Google Ads Search Certification oraz Google Ads Display Certification. Dodatkowo w 2020 roku otrzymałem certyfikat “Reklama na Facebooku i Instagramie”.
W wolnych chwilach nagrywa przystępne poradniki i wrzuca je do sieci.
Jak sam o sobie mówi w ogromnym skrócie: „Mam na imię Szymon, pomagam firmom tworzyć skuteczne działania marketingowe w Internecie”.
Joanna Napieraj-Berlińska
wykładowczyni:
- w 2008 roku założyła agencję digital PR i marketingu
Lightscape, obecnie jej współwłaścicielka, nadzoruje działanie
agencji, samodzielnie i z zespołem realizuje projekty z
obszaru digital marketingu, w tym digital PR, tworzenie
strategii i kampanii komunikacyjnych;.
- Od 2021 r. Szefowa Grupy Roboczej Public Relations przy
IAB Polska.
- W latach 2022-2023 oraz od 2025 jurorka w konkursie Mixx
Awards organizowanym przez IAB Polska
- od 2024 roku Wykładowczyni warszawskiego Collegium
Civitas i poznańskiego Collegium da Vinci, gdzie wykłada
przedmiot Personal Branding
- posiadaczka certyfikatu DIMAQ Professional
Autorka licznych artykułów i raportów z obszaru marketingu i
PR. Specjalizuje się w komunikacji firm technologicznych,
finansowych, nieruchomościowych i edukacyjnych. Do grona
marek, z którymi współpracowała, należą m.in.: Intrum,
Hitachi ABB, CEDC, Grupa Inelo, PKO Leasing, Librus, Linux,
Aviva, Expander, Łódź Design Festival, GFT, Manufaktura
oraz Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Medyczny w Łodzi,
UMCS w Lublinie.
Ukończyła Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze,
Marketing oraz studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania
na Uniwersytecie Łódzkim; posiadaczka certyfikatu DIMAQ
Professional.
Alicja Migda
Współpracuję z klientami z całego świata od Japonii, poprzez Europę, na Stanach Zjednoczonych kończąc.
Projektowaniem zajmuje się od prawie 19 lat, a zaczynałam gdy strony internetowe budowane były na HTML-u tabelkowym.
Od kilku lat jestem ambasadorem dostępnego projektowania produktów cyfrowych – czyli uwzględniającego osoby z niepełnosprawnościami.
Ponad to regularnie prowadzę webinary o Product Designie, które dostępne są na kanale YouTube
Bywam także prelegentem na konferencjach branżowych
Od 2021 roku zdobyłam certyfikaty tj. An Introduction to Accessibility and Inclusive Design, Design system in Figma, Data Driven Design, UX Design Process: Empathize, Define, and Ideate czy UX Upgrade / Value Proposition Design. Rok później zdobyłam dwa kolejne: Testowanie dostępności produktów cyfrowych oraz User Experience & Interaction Design for AR/VR/MR/XR, a w 2023 i 2025 roku zdobyłam Szkolenie - Nowelizacja ustawy o dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych oraz Design Operations (DesignOps) Fundamentals.
Swoje doświadczenie w przeciągu ostatnich 5 lat zdobyłam w wielu firmach tj. Grupa NEUCA jako
Product Design Consultant / UX Lead, a także w firmach Comarch, People More, czy AVAG Holding SE w której aktualnie pracuje jako Senior Product Designer - Freelance.
Szymon Lisowski
2021 – 2025 CEO w Socjomania
2020 – 2025 Digital Marketing Lead w Socjomania (audyty
efektywności działań w digitalu, strategie digital
marketingowe, szkolenia z zakresu digital marketingu, social
media marketingu, reklamy w social media.
Trener kursów Professional Diploma in Digital Marketing na
licencji Digital Marketing Institute;
Trener Diploma in Professional & Digital Marketing (CIM,
Questus).
Od 07.2025 Founder FREEBORN Advisory, firmy
consultingowej z zakresu strategii, planowania i optymalizacji
działań w digitalu, strategii marki, pozycjonowania itp.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne zamieszczane są przez wykładowców w Wirtualnej Uczelni w formie prezentacji, plików pdf, jpg, etc. lub przesyłane na maila uczelnianego.
Usługa zwolniona z VAT na podstawie art. 43 ust. 1. pkt. 26 ustawy o podatku od towarów i usług.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na studia podyplomowe proszę o kontakt telefoniczny/mailowy podyplomowe@cdv.pl tel. 697 230 138.
Warunkiem uczestnictwa jest:
- zapisanie się na studia poprzez formularz rekrutacyjny rekrutacja.cdv.pl (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia)
- podpisanie umowy online oraz
- dostarczenie dyplomu ukończenia studiów wyższych (lic., inż., mgr).
Informacje dodatkowe
Zapraszam na stronę internetową https://cdv.pl/studia-podyplomowe/marketing-i-technologie/digital-marketing-online/, gdzie szczegółowo przedstawiamy KADRĘ, PARTNERÓW oraz PROGRAM.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Minimalne wymagania sprzętowe to sprawny komputer, telefon typu smartphone i dostęp do Internetu.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego - nie określamy.
Niezbędne oprogramowanie - nie wymagamy.
Link umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line jest ważny tylko w trakcie zaplanowanych zajęć i przesyłany za pomocą wewnętrznego systemu do komunikacji pomiędzy Słuchaczem studiów podyplomowych, a Collegium Da Vinci.
Zajęcia realizowane w formie zdalnej odbywają się przy użyciu platformy GOOGLE MEET lub ZOOM.
Adres
Adres
Zajęcia w formie zdalnej będą realizowane przy wykorzystaniu platformy Zoom oraz Google Meet.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe