Certyfikowany Kurs Praktyk NLP IANLP
Certyfikowany Kurs Praktyk NLP IANLP
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie NLP zostało zaprojektowane z myślą o osobach, które chcą efektywniej komunikować się, rozwijać umiejętności interpersonalne, zarządzać emocjami oraz skutecznie osiągać cele – zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.
W szczególności dedykowane jest dla:
- Przedsiębiorców i właścicieli firm, którzy chcą lepiej zarządzać zespołem i klientami
- Pracowników działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta
- Freelancerów i specjalistów pracujących z ludźmi
- Psychologów, coachów, terapeutów, pracowników socjalnych
- Konsultantów rodzinnych, doradców życiowych i zawodowych
- Prawników, dietetyków i innych specjalistów wspierających decyzje klientów
- Menedżerów i liderów zespołów w różnych branżach
- Przedstawicieli handlowych, handlowców i doradców klienta
- Dyrektorów placówek medycznych i personelu zarządzającego zespołami medycznymi
- Pracowników call center i działów kontaktu z klientem
- Członków zarządów firm i osób odpowiedzialnych za strategię
- Dziennikarzy i twórców treści
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji10-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi144
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do świadomego, odpowiedzialnego i skutecznego wykorzystywania narzędzi oraz technik NLP w praktyce zawodowej i osobistej. Zacznie wdrażać nowe sposoby komunikacji. Będzie stosować techniki budowania raportu, kotwiczenia stanów emocjonalnych, przeramowania czy pracy z submodalnościami. Będzie w stanie rozpoznawać i świadomie zarządzać swoim stanem emocjonalnym. W praktyce zacznie wdrażać nowe sposoby podejmowania decyzji, zarządzania motywacją i planowania zadań.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: Identyfikuje kluczowe założenia, modele i techniki NLP, takie jak systemy reprezentacji, kotwiczenie, przeramowanie, linia czasu, Model Miltona czy poziomy logiczne. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i charakteryzuje kluczowe założenia oraz modele Neuro-Lingwistycznego Programowania (NLP), takie jak systemy reprezentacji (VAK), kotwiczenie, linia czasu, przeramowanie, poziomy logiczne czy Model Miltona, wskazując ich zastosowanie w komunikacji, zarządzaniu emocjami oraz wspieraniu zmiany u klientów i zespołów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje i wdraża wybrane techniki NLP (m.in. kotwiczenie, przeramowanie, Visual Swish, linię czasu czy metamodel językowy) w sytuacjach zawodowych i osobistych, dostosowując je do konkretnych potrzeb odbiorcy, celu rozmowy lub procesu rozwoju, a także analizuje efekty ich działania w praktyce. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik świadomie komunikuje się z otoczeniem, wykorzystując wiedzę o systemach reprezentacji, strukturze języka i schematach poznawczych, budując zaufanie i dopasowując styl komunikacji do rozmówcy; ponadto przejawia otwartość, odpowiedzialność i refleksyjność w relacjach interpersonalnych, wspierając proces zmiany i współpracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się WIEDZA: Rozpoznaje i analizuje mechanizmy komunikacji werbalnej i niewerbalnej, a także zależności między systemami sensorycznymi a stylem komunikowania i podejmowania decyzji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje i analizuje mechanizmy komunikacji werbalnej i niewerbalnej z uwzględnieniem systemów sensorycznych (wzrokowego, słuchowego, kinestetycznego), rozumiejąc ich wpływ na sposób przetwarzania informacji, styl komunikowania się, podejmowania decyzji oraz budowania relacji międzyludzkich. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje techniki dopasowania i kalibracji w komunikacji interpersonalnej, potrafi obserwować oraz interpretować sygnały werbalne i niewerbalne rozmówcy, dostosowując swój styl komunikacji do dominującego systemu reprezentacji oraz kontekstu sytuacyjnego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik buduje świadome i empatyczne relacje, wykorzystując wiedzę o różnicach w percepcji sensorycznej i komunikacji; w sposób elastyczny dostosowuje się do rozmówcy, z poszanowaniem jego indywidualnych potrzeb, wzorców zachowań i sposobu podejmowania decyzji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Stosuje i wdraża techniki NLP w praktyce zawodowej i osobistej, w szczególności w obszarach: wyznaczania celów, budowania relacji , zmiany przekonań i zarządzania emocjami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje i wdraża techniki NLP w praktyce zawodowej i osobistej, wykorzystując je m.in. do precyzyjnego wyznaczania celów, budowania raportu i trwałych relacji, zmiany ograniczających przekonań oraz skutecznego zarządzania emocjami, zarówno własnymi, jak i innych osób. Dostosowuje konkretne narzędzia NLP do specyfiki sytuacji oraz indywidualnych potrzeb odbiorcy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje podstawowe i zaawansowane techniki NLP (m.in. kotwiczenie, przeramowanie, Visual Swish, linia czasu), rozumie ich zastosowanie w kontekście zmiany osobistej, pracy z przekonaniami i wzmacniania motywacji, a także zna zasady ich bezpiecznego wdrażania w środowisku zawodowym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik odpowiedzialnie i z uważnością korzysta z narzędzi NLP w relacjach zawodowych, wykazując się empatią, elastycznością i świadomością wpływu komunikacji na drugiego człowieka; wspiera innych w procesie rozwoju, zmiany i osiągania celów, dbając o etyczny wymiar swojej pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Projektuje i wykorzystuje strategie komunikacyjne oraz techniki modelowania, kotwiczenia i pracy z submodalnościami, w celu podnoszenia skuteczności działań z klientami, zespołem lub w procesie zmiany osobistej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje i wyjaśnia zasady działania strategii komunikacyjnych i technik NLP (modelowanie, kotwiczenie, submodalności), wskazując ich zastosowanie w procesach interpersonalnych, motywacyjnych i decyzyjnych. Rozumie strukturę skutecznej zmiany oraz zależności między reprezentacją wewnętrzną a zachowaniem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje i wykorzystuje strategie komunikacyjne oraz techniki NLP, takie jak modelowanie, kotwiczenie i praca z submodalnościami, w celu zwiększenia efektywności działania w pracy z klientem, zespołem lub w procesie zmiany osobistej. Dobiera odpowiednie narzędzia do sytuacji, diagnozuje potrzeby i świadomie stosuje metody wspierające rozwój, motywację oraz pozytywną zmianę. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik świadomie i odpowiedzialnie wykorzystuje strategie komunikacyjne i narzędzia NLP w relacjach interpersonalnych, przejawiając inicjatywę we wspieraniu innych w rozwoju, zmianie i osiąganiu celów. Działa z empatią, poszanowaniem granic oraz elastycznością wobec różnorodnych stylów myślenia i działania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Inspiruje się i rozwija postawę odpowiedzialności za własne decyzje, działania i komunikację, świadomie wpływając na jakość relacji zawodowych i osobistych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia i opisuje mechanizmy odpowiedzialnej komunikacji interpersonalnej oraz wpływ decyzji, postaw i stylu komunikowania się na budowanie relacji, atmosferę współpracy i rozwój osobisty. Zna zasady etyczne i psychologiczne związane z używaniem technik NLP w relacjach z innymi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje narzędzia NLP do świadomego zarządzania komunikacją, emocjami i relacjami – potrafi rozpoznawać swoje schematy działania, dopasowywać styl porozumiewania się do odbiorcy oraz wdrażać techniki wspierające odpowiedzialne podejmowanie decyzji i budowanie partnerskich relacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik inspiruje się i rozwija postawę odpowiedzialności za własne decyzje, działania i komunikację, świadomie wpływając na jakość relacji zawodowych i osobistych. Przejawia gotowość do autorefleksji, elastyczność w podejściu do innych osób oraz dbałość o jasne, etyczne i empatyczne porozumiewanie się w różnych kontekstach społecznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Wspiera i angażuje się w skuteczną, empatyczną i dopasowaną do odbiorcy komunikację, z poszanowaniem różnorodności oraz indywidualnych potrzeb innych ludzi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje i opisuje zasady skutecznej i etycznej komunikacji interpersonalnej w kontekście NLP, ze szczególnym uwzględnieniem różnorodnych stylów poznawczych (systemów sensorycznych), potrzeb emocjonalnych oraz znaczenia empatii i dopasowania w relacjach międzyludzkich. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje techniki NLP w celu dostosowania komunikatu do odbiorcy – potrafi rozpoznać jego sposób przetwarzania informacji, dopasować język, ton i formę przekazu, a także reagować na potrzeby i emocje drugiej osoby z uważnością i elastycznością. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wspiera i angażuje się w skuteczną, empatyczną i dopasowaną do odbiorcy komunikację, z poszanowaniem różnorodności oraz indywidualnych potrzeb innych ludzi. Buduje relacje w oparciu o zaufanie, otwartość i zrozumienie, dostosowując styl komunikacji do kontekstu, sytuacji oraz systemu reprezentacji rozmówcy. Działa z uważnością i odpowiedzialnością w środowisku zawodowym i społecznym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM RAMOWY USŁUGI ROZWOJOWEJ:
- Wprowadzenie i dopasowanie sensoryczne - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną
- Systemy sensoryczne , Raport, Kotwiczenie - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną
- Obraz całościowy NLP/Kurs Wyznaczanie Celu/ Ramy - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną
- Dostęp do systemu sensorycznego/ System Reprezentacji - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną
- Presupozycje, Model Miltona - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną
- Metafora/ Przeramowanie - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną
- Test / Metamodel/Poziomy logiczne - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną
- Strategia, submodalności - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną
- Projektowanie strategii/ Modelowanie - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną
- Linia czasu - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną
- Limitujące decyzje/ cele w przyszłości - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną
- Podstawowe modele NLP / zmiana submodalności - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną
- Przekonania submodalności / vissual Swish - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną
- Zmiana kotwiczenia / łańcuch kotwic / EMT - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną
- Fobia / Trauma proces - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną
- Metamodel test - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną
- Przeramowanie/ zmiana części/trans - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną
- Ewaluacja / Test/ Resolve model - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną
- Walidacja efektów uczenia się zgodnie z karta usługi
---------------------------------------------------------------------------------------
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności:
- Warsztaty
- Studia przypadków (case studies)
- Symulacje praktycznych sytuacji
- Ćwiczenia grupowe
---------------------------------------------------------------------------------------
- Przyjęte metody walidacji w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
- Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie
---------------------------------------------------------------------------------------
Warunki niezbędne do spełnienia (przez uczestników usługi), aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu:
- minimalny poziom wykształcenia: nie jest wymagane
- Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
- Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie
- aktywność w trakcie prowadzenia usługi: udzielania informacji, angażowanie się w realizację usługi
- minimalny poziom obecności na zajęciach 80%
- minimalna liczba pracowników firmy, która powinna wziąć udział w usłudze - zgodnie z kartą
---------------------------------------------------------------------------------------
1 godzina = 60 min. Przerwy oraz walidacja liczą się do czasu szkolenia.
Podczas trwania szkolenia przerwy będą się odbywać wg. poniższego harmonogramu. Za zgodą uczestników mogą być dokonywane nieznaczne zmiany +/- 30 min.
Przerwa | Przerwa | Przerwa lunch | Przerwa |
11:30-11:45 | 13.00-13:15 | 14:00-15:00 | 16:30-16:45 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Wprowadzenie i dopasowanie sensoryczne - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną | Prowadzący Kamilla Motacki | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Systemy sensoryczne , Raport, Kotwiczenie - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną | Prowadzący Kamilla Motacki | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Obraz całościowy NLP/Kurs Wyznaczanie Celu/ Ramy - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną | Prowadzący Kamilla Motacki | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Dostęp do systemu sensorycznego/ System Reprezentacji - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną | Prowadzący Kamilla Motacki | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Presupozycje, Model Miltona - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną | Prowadzący Kamilla Motacki | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Metafora/ Przeramowanie - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną | Prowadzący Kamilla Motacki | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Test / Metamodel/Poziomy logiczne - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną | Prowadzący Kamilla Motacki | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Strategia, submodalności - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną | Prowadzący Kamilla Motacki | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Projektowanie strategii/ Modelowanie - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną | Prowadzący Kamilla Motacki | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Linia czasu - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną | Prowadzący Kamilla Motacki | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Limitujące decyzje/ cele w przyszłości - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną | Prowadzący Kamilla Motacki | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Podstawowe modele NLP / zmiana submodalności - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną | Prowadzący Kamilla Motacki | Data realizacji zajęć 06-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Przekonania submodalności / vissual Swish - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną | Prowadzący Kamilla Motacki | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Zmiana kotwiczenia / łańcuch kotwic / EMT - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną | Prowadzący Kamilla Motacki | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Fobia / Trauma proces - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną | Prowadzący Kamilla Motacki | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Metamodel test - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną | Prowadzący Kamilla Motacki | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Przeramowanie/ zmiana części/trans - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną | Prowadzący Kamilla Motacki | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Ewaluacja / Test/ Resolve model - zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną | Prowadzący Kamilla Motacki | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Walidacja efektów uczenia się zgodnie z karta usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 10 554,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 10 554,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 73,29 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 73,29 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Kamilla Motacki
Master Trainer IN – International Association of NLP Institutes IN
Coach Master Trainer ICI – International Association of Coaching Institutes
Międzynarodowy Trener Transforming Communication™, Resilience™ i Resolve Coaching™
Współpracownik firmy Workplaces Options® Wielka Brytania
Trener EAP USA Nowy York
Critical Incident Support Consultant and Trainer
Havening Trainer 2024
Secretary Ambasador for Poland International Association NLP 2025 ( IANLP)
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Podręcznik NLP (skrypt), prezentacje.
UZUPEŁNIENIE INFORMACJI DODATKOWYCH:
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
- Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills).
- Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia na zajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
- Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
- Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
- Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Godzina szkoleniowa trwa 60 min, przerwy wliczane są w czas usługi.
- Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora liście obecności.
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot, z którym pracodawca lub delegowany pracownik korzystający ze wsparcia są powiązani kapitałowo lub osobowo.
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w danym projekcie oraz przez podmiot powiązany z Beneficjentem lub partnerem kapitałowo lub osobowo
- Usługodawca oświadcza, że proces walidacji jest zgodny z wytycznymi BUR
Informacje dodatkowe
Uczestnik szkolenia otrzyma:
- Zaświadczenie potwierdzające zdobyte kompetencje po zakończeniu usługi - min 80 % obecności oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania wyniku pozytywnego 80% punktów z testu + pozytywny wynik z walidacji: obserwacja w warunkach symulowanych
- Materiały szkoleniowe - opisane w karcie usług
INFORMACJE DODATKOWE:
- Usługodawca zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
- Karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
- Usługa rozwojowa będzie realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami prawa o VAT
- Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, że cena jest adekwatna do jej zakresu.
Cd. w informacjach o materiałach dla uczestników
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Aby zapewnić sobie komfortowy i bezproblemowy udział w szkoleniu online, uczestnik powinien spełnić poniższe warunki techniczne:
Sprzęt:
- Komputer stacjonarny lub laptop (zalecane)
- Alternatywnie: tablet lub smartfon (z ograniczoną funkcjonalnością)
- Kamera internetowa (wbudowana lub zewnętrzna) – do komunikacji wizualnej
- Mikrofon (wbudowany lub zewnętrzny) – do udziału w ćwiczeniach i dyskusjach
- Słuchawki – zalecane w celu eliminacji zakłóceń i echa
Połączenie internetowe:
- Stabilne łącze internetowe (minimum 10 Mb/s pobieranie i 5 Mb/s wysyłanie)
- Zalecane połączenie kablowe lub silne Wi-Fi
- Sprawdzenie prędkości: www.speedtest.net
Oprogramowanie:
- Zainstalowana najnowsza wersja aplikacji Zoom (dostępna na zoom.us/download)
- Alternatywnie: dostęp przez przeglądarkę (Chrome, Firefox, Edge) – choć mniej stabilny niż aplikacja
- Aktualny system operacyjny (Windows, macOS, Android, iOS)
Otoczenie i komfort pracy:
- Spokojne, ciche miejsce do nauki (zalecane słuchawki z mikrofonem)
- Dobre oświetlenie (twarz widoczna w kamerze)
- Notatnik i długopis lub dokumenty elektroniczne do pracy własnej
- Możliwość włączenia kamery i aktywnego udziału w zajęciach