Świadomy lider – zarządzanie emocjami, odpowiedzialność i efektywna komunikacja w biznesie
Świadomy lider – zarządzanie emocjami, odpowiedzialność i efektywna komunikacja w biznesie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli, kierowników oraz kadry zarządzającej, którzy chcą rozwijać kompetencje w zakresie świadomego zarządzania emocjami, efektywnej i życzliwej komunikacji, umiejętności wystąpień publicznych oraz skutecznego realizowania celów strategicznych.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji24-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestnika do skutecznego zarządzania emocjami, efektywnej i życzliwej komunikacji oraz świadomego budowania relacji opartych na zaufaniu. Uczestnik rozwija umocnienia osobistej odpowiedzialności oraz umiejętności wyznaczania i realizowania celów indywidualnych oraz zespołowych. Doskonali kompetencje w zakresie wystąpień publicznych, podejmowania kluczowych decyzji, a także tworzenia atmosfery wspólnych wartości i wzajemnego szacunku.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Buduje oraz podtrzymuje zaufanie wśród członków zespołu | Kryteria weryfikacji Definiuje oraz charakteryzuje teorie i modele dotyczące budowania zaufania w zespołach; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje techniki budowania relacji i zaufania w różnych sytuacjach zespołowych; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykazuje się empatią i otwartością w kontakcie ze współpracownikami; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje elementy skutecznej i efektywnej komunikacji | Kryteria weryfikacji Identyfikuje zasady efektywnej komunikacji i jej wpływu na efektywność zespołu; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Wdraża strategię komunikacyjną poprawiającą współpracę w zespole; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Aktywnie słucha i udziela konstruktywny feedback; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje i docenia różnorodność emocjonalną oraz perspektywy innych członków zespołu | Kryteria weryfikacji Precyzyjnie definiuje pojęcie empatii oraz wskazuje jej znaczenie w budowaniu pozytywnych relacji interpersonalnych; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje rolę empatii w komunikacji i relacjach zespołowych; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje empatię do budowania pozytywnych relacji; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykazuje wrażliwość na potrzeby i emocje innych członków zespołu; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wyznacza wspólne cele, identyfikuje wartości zespołowe oraz wpływa na motywację indywidualną oraz zespołu | Kryteria weryfikacji Wskazuje istotne znaczenie wspólnej wizji i wyznaczania celów w zespole; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Skutecznie formułuje, wdraża oraz konsekwentnie realizuje wspólne cele zespołowe; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wspiera zespołowego ducha i zaangażowanie w wspólne wartości; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje mechanizmy motywacyjne i ich wpływ na działanie zespołu; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje techniki budowania zespołu i wzmacniania motywacji; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Inspiruje, aktywnie wspiera i skutecznie zachęca innych do działania; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik swobodnie i skutecznie występuje przed grupą, jasno przekazuje swoje myśli oraz efektywnie angażuje słuchaczy, wykorzystując praktyczne techniki prezentacji, kontroli emocji oraz budowania pewności siebie | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady efektywnej komunikacji oraz techniki wystąpień publicznych, w tym metody inspirującego przekazywania informacji grupie; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Swobodnie i skutecznie występuje przed grupą, stosuje techniki panowania nad emocjami oraz wdraża metody angażowania i inspirowania odbiorców; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje się wysokim poziomem empatii oraz otwartości, inspiruje innych do współpracy, wdraża pozytywne wzorce komunikacji interpersonalnej; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM RAMOWY SZKOLENIA
- Samoregulacja emocji – zajęcia praktyczne
- Cele i odpowiedzialność – zajęcia praktyczne
- Umiejętność mówienia do grupy – zajęcia praktyczne
- Otwarta i życzliwa komunikacja – zajęcia praktyczne
- Walidacja szkolenia - obserwacja w rachunkach symulowanych
Opis szkolenia:
Szkolenie oparte jest na praktycznych ćwiczeniach, które pozwolą uczestnikom rozwinąć umiejętną kontrolę emocji, odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji oraz efektywną komunikację zarówno indywidualną, jak i grupową. Dzięki zajęciom praktycznym uczestnicy wzmocnią swoje kompetencje liderskie, co bezpośrednio wpłynie na poprawę współprący, atmosfery w zespole oraz efektywność w osiąganiu celów biznesowych firmy. Szkolenie przyczyni się także do budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa oraz zwiększenia satysfakcji i motywacji pracowników.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Usługa będzie prowadzona przy wykorzystaniu interaktywnych metod takich jak:
- Ćwiczenia grupowe i indywidualne.
- Symulacje
- Studia przypadków (case studies).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czas trwania szkolenia 10 jednostek dydaktycznych, a 1 jednostka to 45 min, czyli szkolenie trwa 7 godzin 30 min + przerwy 1 godz. Przerwy nie wliczają się do czasu trwania szkolenia.
- Przyjęte metody walidacji w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
- Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Warunki niezbędne do spełnienia (przez uczestników usługi), aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu:
- minimalny poziom wykształcenia: nie jest wymagane
- Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
- Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie
- aktywność w trakcie prowadzenia usługi: udzielania informacji, angażowanie się w realizację usługi
- minimalny poziom obecności na zajęciach 80%
- minimalna liczba pracowników firmy, która powinna wziąć udział w usłudze - zgodnie z kartą
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacje dodatkowe - cd.
- Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, że cena jest adekwatna do jej zakresu.
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
- Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills).
- Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia na zajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
- Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
- Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Samoregulacja emocji – zajęcia praktyczne | Prowadzący Joanna Janowicz | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Cele i odpowiedzialność – zajęcia praktyczne | Prowadzący Joanna Janowicz | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Przerwa | Prowadzący Joanna Janowicz | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Umiejętność mówienia do grupy – zajęcia praktyczne | Prowadzący Joanna Janowicz | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Joanna Janowicz | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Otwarta i życzliwa komunikacja – zajęcia praktyczne | Prowadzący Joanna Janowicz | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja szkolenia - obserwacja w rachunkach symulowanych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Janowicz
Doświadczenie zawodowe i kwalifikacje zdobyte nie wcześniej niż 5 lat: regularnie prowadzi szkolenia z np. marketingu, PR, komunikacji, wartości dla firm m.in. Terrano, Solid Security, SYNAPO, Gromadziński zespół medyczny. Jest praktykującym wykładowcą w Collegium Da Vinci w Poznaniu m.in. z wystąpień publicznych. Zdobyła certyfikat trenera I i II stopnia VEDIC ART w latach 2022-2023.
joanna@joannajanowicz.com
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dostęp do materiałów online i offline: prezentacje ze szkolenia, skrypt, zestawy ćwiczeń przygotowane przez trenera.
Informacje dodatkowe
Czas trwania szkolenia 10 jednostek dydaktycznych, a 1 jednostka to 45 min, czyli szkolenie trwa 7 godzin 30 min + przerwy 1 godz. Przerwy nie wliczają się do czasu trwania szkolenia.
Uczestnik szkolenia otrzyma:
- zaświadczenie potwierdzające zdobyte kompetencje po zakończeniu usługi - min 80 % obecności, pozytywnym zaliczeniu walidacji: obserwacja w rachunkach symulowanych (
- materiały szkoleniowe - opisane w karcie usługi
Informacja dodatkowa:
- Usługodawca zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
- Karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
cd. w programie ramowym
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi