Kluczowe rozmowy menadżera - warsztaty praktyczne efektywnej komunikacji na stanowisku kierowniczym
Kluczowe rozmowy menadżera - warsztaty praktyczne efektywnej komunikacji na stanowisku kierowniczym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do
- właścicieli,
- kadry HR,
- kadry menadżerskiej,
- pracowników, wobec których właściciele mają plany związane z awansem na stanowisko kierownicze.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji08-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi15
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności wyrażania własnych potrzeb i opinii w sposób asertywny, co pozwala na budowanie zdrowych relacji interpersonalnych zarówno w środowisku zawodowym, jak i prywatnym. Uczestnicy nauczą się rozpoznawać i stosować asertywne techniki komunikacyjne, które pomagają w wyrażaniu swoich poglądów z szacunkiem dla innych, jednocześnie dbając o własne granice.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady aktywnego słuchania i ich wpływ na jakość komunikacji | Kryteria weryfikacji - używa techniki aktywnego słuchania- opracowuje i stosuje skuteczne pytania wspierające zbieranie informacji oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Definiuje pojęcie asertywności i jej znaczenie w relacjach zawodowych i osobistych | Kryteria weryfikacji - uzasadnia potrzebę wyznaczania granic psychologicznych oraz egzekwowania własnych praw w komunikacji- opracowuje techniki asertywnego odmawiania oraz obrony przed manipulacją i agresją | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje źródła konfliktów i ocenia ich wpływ na dynamikę zespołu | Kryteria weryfikacji - analizuje i diagnozuje rodzaje sytuacji trudnych oraz ich konsekwencje dla relacji zawodowych- identyfikuje przyczyny konfliktów w analizowanych studiach przypadków | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opracowuje skuteczne metody udzielania motywującej i krytycznej informacji zwrotnej | Kryteria weryfikacji - ocenia skuteczność różnych form informacji zwrotnej- rozróżnia techniki przekazywania krytyki i pochwał | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do: właścicieli, kadry HR, kadry menadżerskiej, pracowników, wobec których właściciele mają plany związane z awansem na stanowisko kierownicze.
Szkolenie będzie prowadzone w formie wykładu z angażowaniem uczestników w formie pytań, zadań oraz ankiet przesyłanych podczas trwania szkolenia wykonywanych indywidualnie przez każdego uczestnika.
Usługa prowadzona jest w trybie godzin dydaktycznych (45 minut). Przerwy nie są wliczane w koszt usługi.
W ostatnim dniu szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja w formie testu on line z odpowiedziami generowanymi komputerowo. test udostępniony zostanie przez osobę prowadzącą usługę - rozdzielność funkcji zostaje zachowana z uwagi na rodzaj testu (test on line z odpowiedziami generowanymi automatycznie).
1.AKTYWNE SŁUCHANIE
- Znaczenie słuchania – zasady rządzące aktywnym słuchaniem.
- Sztuka zadawania pytań – siła DOBRYCH pytań w komunikacji.
- Korzyści z zadawania pytań.
- Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
- Prowadzenie rozmów poprzez zadawanie pytań.
2.ASERTYWNA KOMUNIKACJA W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH
- Czym jest asertywność?
- Asertywne wyrażanie oczekiwań – komunikat JA.
- Egzekwowanie własnych praw i ustanawianie granic psychologicznych.
- Metody mówienia NIE w ujęciu asertywnym
- Nierealne żądania. Obrona przed szantażem, manipulacją i agresją.
- Jak skutecznie kontrolować rozmowę?
- Asertywna komunikacja bez nieporozumień. Informacja zwrotna i inne komunikaty asertywne
- Komunikacja i współpraca w zespole
3.SYTUACJE TRUDNE I KONFLIKTOWE I SPOSOBY ICH ROZWIĄZYWANIA
- Skąd się biorą konflikty i jak im zapobiegać
- Rodzaje sytuacji trudnych i konfliktowych
- Analiza i sposoby rozwiązania konfliktów w praktyce
4.ROLA INFORMACJI ZWROTNEJ W KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ I BUDOWANIU RELACJI
- Dobra” i „zła” informacja zwrotna – cechy.
- Jak udzielać motywującej informacji zwrotnej w trudnych sytuacjach
- Krytyczna informacja zwrotna
- Pochwały i okazywanie uznania – jak to działa na innych.
5.KLUCZOWE ROZMOWY MENADŻERA - Warsztaty praktyczne efektywnej komunikacji na stanowisku kierowniczym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Aktywne słuchanie (wykład) | Prowadzący Magdalena Jarczak | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Przerwa | Prowadzący Magdalena Jarczak | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Asertywna komunikacja w kontaktach interpersonalnych (wykład) | Prowadzący Magdalena Jarczak | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Sytuacje trudne i konfliktowe i sposoby ich rozwiązywania (wykład) | Prowadzący Magdalena Jarczak | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Przerwa | Prowadzący Magdalena Jarczak | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Rola informacji zwrotnej w komunikacji interpersonalnej i budowaniu relacji (wykład) | Prowadzący Magdalena Jarczak | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Kluczowe rozmowy menadżera - warsztaty praktyczne efektywnej komunikacji na stanowisku kierowniczym (warsztaty praktyczne) | Prowadzący Magdalena Jarczak | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Przerwa | Prowadzący Magdalena Jarczak | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Kluczowe rozmowy menadżera - warsztaty praktyczne efektywnej komunikacji na stanowisku kierowniczym ciąg dalszy (warsztaty praktyczne) | Prowadzący Magdalena Jarczak | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Test teoretyczny online z odpowiedziami generowanymi automatycznie przeprowadzony w ramach walidacji | Prowadzący Magdalena Jarczak | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 350,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 350,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Jarczak
W swoim portfolio ma kilkuset zatrudnionych pracowników średniego i wyższego szczebla, Kilkadziesiąt zrealizowanych szkoleń oraz ponad 600 godzin w sali szkoleniowej.
Od kilkunastu lat wdraża rozwiązania pomagające firmom właściwie docenić właściwych pracowników oraz merytorycznie wspiera liderów i menadżerów podczas ich ścieżki rozwojowej.
Od samego początku swojej kariery zawodowej Magdalena zajmuje się szkoleniami, które są nieodłącznym elementem pracy z liderami i menadżerami, współpracuje z firmami szkoleniowymi oraz prowadzi szkolenia w obszarów miękkich, mając na swoim koncie setki godzin w sali szkoleniowej oraz przeszkolonych liderów.
Certyfikowany Trener, Facylitator oraz Menadżer projektów szkoleniowych (Certyfikowana przez Wszechnica UJ, Stowarzyszenie Trenerów Zarządzania Matrik, DISC).
Najchętniej prowadzi szkolenia wdrożeniowe, wspierające procesy komunikacji, , gdzie podczas pierwszych godzin szkoleniowych odkrywa z uczestnikami potencjał i wartości związane z członkostwem. Nawiązane w ten sposób relacje z uczestnikami trwają dłużej niż te kilka godzin na sali szkoleniowej.
jest członkiem organizacji biznesowych Konfederacji Lewiatan oraz międzynarodowej organizacji networkingowej BNI.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypt
Warunki uczestnictwa
Od uczestników szkolenia nie są wymagane żadne umiejętności ani doświadczenie. Wymagane są jedynie podstawowe umiejętności komunikacyjne.
Informacje dodatkowe
Usługa prowadzona z użyciem metod aktywizujących uczestników.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych - 1godz = 45 minut
Przerwy nie są wliczane w koszt usługi
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc / gwarancji terminu.
Oferujemy organizację tego i innych dofinansowanych usług w formule zamkniętej. W takiej sytuacji usługa jest dostosowywana do życzeń konkretnego Klienta, a przyjęte rozwiązania opierają się na analizie potrzeb danego przedsiębiorstwa. Serdecznie zapraszamy do współpracy przy tworzeniu własnych rozwiązań szkoleniowych oraz doradczych, służymy wsparciem w doborze tematyki i ekspertów prowadzących.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty). Zapraszamy do kontaktu.
Pomoc techniczna w trakcie szkolenia pod numerem telefonu 666660364