English for Business Advisors - Kurs języka angielskiego dla doradców biznesowych na poziomie B1 - 56 godzin w formie zdalnej
English for Business Advisors - Kurs języka angielskiego dla doradców biznesowych na poziomie B1 - 56 godzin w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z doradctwem biznesowym.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji26-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for Business Advisors – B1” ma na celu rozwinięcie średniozaawansowanych umiejętności językowych w kontekście doradztwa biznesowego. Kurs przygotowuje do skuteczniejszej komunikacji w środowisku doradztwa biznesowego z wykorzystaniem specjalistycznego słownictwa, średniozaawansowanych zasad gramatyki oraz funkcji językowych. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie średniozaawansowanym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się o Stosuje czasy Present Simple i Present Continuous oraz przysłówki częstotliwości do opisu codziennych zadań i aktualnych projektów.o Rozróżnia użycie obu czasów w kontekście zawodowym, aby precyzyjnie określać rutynowe zadania i działania wykonywane obecnie. o Tworzy pytania i odpowiada na nie w czasie przeszłym, używając regularnych i nieregularnych czasowników w kontekście zawodowym. o Rozróżnia formy czasowników regularnych i nieregularnych, stosując je poprawnie w opisach przeszłych zdarzeń. o Stosuje czas Present Continuous i konstrukcję "be going to" do opisywania planowanych działań i przyszłych zdarzeń w kontekście zawodowym. o Rozróżnia użycie obu form do wyrażania przyszłych intencji i zaplanowanych działań o Stosuje czas Present Perfect z "ever/never" oraz "for/since" do opisywania doświadczeń i zdarzeń mających wpływ na teraźniejszość. o Rozróżnia użycie tych konstrukcji w różnych kontekstach zawodowych. o Stosuje czasowniki modalne do wyrażania zaleceń, możliwości, obowiązków i przypuszczeń w kontekście zawodowym. o Rozróżnia użycie różnych czasowników modalnych w odpowiednich kontekstach. o Stosuje czasy Past Simple i Past Continuous do opisywania przeszłych działań i zdarzeń w kontekście zawodowym. o Rozróżnia formy czasowników w czasie przeszłym prostym i ciągłym. o Używa form stopniowania przymiotników i przysłówków do porównywania produktów, usług i wyników finansowych. o Tworzy porównania i oceny w kontekście zawodowym. o Używa zdań względnych do tworzenia złożonych wypowiedzi, które szczegółowo opisują produkty, usługi i procedury finansowe. o Rozróżnia różne typy zdań względnych i ich zastosowanie w kontekście zawodowym. o Stosuje rodzajniki nieokreślone i określone w kontekście zawodowym, aby poprawić precyzję językową w opisach zadań i procedur. o Rozróżnia użycie rodzajników w różnych kontekstach zawodowych. | Kryteria weryfikacji o Tworzy zdania w Present Simple i Present Continuous oraz używa przysłówków częstotliwościo Poprawnie tworzy zdania i pytania w czasie przeszłym prostym i ciągłym o Tworzy zdania opisujące przyszłe działania w odpowiednich kontekstach o Tworzy zdania opisujące doświadczenia i trwanie działań w czasie o Tworzy zdania z użyciem odpowiednich czasowników modalnych o Tworzy zdania porównawcze i oceny o Tworzy zdania względne w kontekście zawodowym o Tworzy zdania z odpowiednim użyciem rodzajników w różnych sytuacjach biznesowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się My job:o Opisuje swoje codzienne obowiązki i warunki pracy, używając słownictwa takiego jak "arrive at work", "permanent job", i "demanding". o Rozróżnia role i obowiązki pracownika i pracodawcy w kontekście zawodowym. | Kryteria weryfikacji o Używa nowo poznanego słownictwa w kontekście opisu swojej pracy oraz zarządzania obowiązkamio Tworzy opisy swoich obowiązków zawodowych, które wskazują na zrozumienie różnicy między rolami pracownika a pracodawcy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Office Supplies:o Opisuje lokalizację i funkcje różnych materiałów biurowych, używając słownictwa takiego jak "binder", "envelope", i "stapler". o Wskazuje miejsce przechowywania i zastosowanie materiałów biurowych w kontekście codziennej pracy biurowej. Office Furniture: o Opisuje i uzasadnia wybór mebli biurowych, używając terminów takich jak "ergonomic", "adjustable", i "swivel". o Charakteryzuje różne rodzaje mebli biurowych oraz ich zastosowanie w kontekście wygody i efektywności pracy. Office Machines: o Opisuje stan i funkcje różnych urządzeń biurowych, takich jak "printer", "scanner", i "fax machine". o Charakteryzuje znaczenie urządzeń biurowych dla efektywności pracy i komunikacji w biurze. | Kryteria weryfikacji o Demonstruje umiejętność opisu lokalizacji i funkcji materiałów biurowych poprzez ćwiczenia pisemne i symulacje rozmów.o Uzasadnia wybór określonych mebli biurowych w symulowanych sytuacjach zakupowych o Tworzy opisy stanu i funkcji urządzeń biurowych, oceniając ich przydatność i efektywność w codziennej pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Financial Documents:o Rozróżnia różne typy dokumentów finansowych, takie jak "business plan", "contract", i "insurance policy", oraz opisuje ich znaczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej. o Planowanie spotkań biznesowych związanych z dokumentami finansowymi. | Kryteria weryfikacji Analizuje różne dokumenty finansowe, wykazując zrozumienie ich funkcji i znaczenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Cash:o Opisuje zasady dotyczące obrotu gotówką w firmie, używając terminów takich jak "petty cash", "cash advance", i "expenditure". o Zbiera i analizuje informacje finansowe dotyczące przepływu gotówki. | Kryteria weryfikacji Analizuje raporty i analizy dotyczące obrotu gotówką. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Numbers:o Stosuje słownictwo związane z liczbami do opisywania i rozwiązywania problemów matematycznych oraz analiz danych w kontekście zawodowym. o Wyjaśnia problemy związane z danymi liczbowymi, korzystając z odpowiedniego słownictwa. | Kryteria weryfikacji Analizuje dane statystyczne, wykresy itp. używając odpowiedniego słownictwa. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Changes in Value:o Opisuje zmiany wartości finansowych, używając terminów takich jak "decline", "fluctuate", i "steady". o Analizuje raporty sprzedaży i inne dokumenty finansowe w celu identyfikacji trendów i zmian wartości. | Kryteria weryfikacji Analizuje zmiany. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Balance Sheets:o Analizuje i interpretuje bilanse, używając terminów takich jak "assets", "liabilities", i "owner’s equity". o Korekty błędów w bilansach i innych dokumentach finansowych. | Kryteria weryfikacji Analizuje bilanse, identyfikując błędy i proponując korekty. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Using Money:o Opisuje różne formy korzystania z pieniędzy, takie jak "credit card", "debit card", i "direct deposit". o Doradza w kwestiach finansowych, związanych z zarządzaniem pieniędzmi. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza symulowane rozmowy, doradzając w kwestiach finansowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Bank Accounts:o Opisuje różne rodzaje kont bankowych i ich funkcje, używając terminów takich jak "checking account", "savings account", i "overdraft". o Wyjaśnia przyczyny wyboru określonych kont bankowych dla różnych potrzeb finansowych. | Kryteria weryfikacji Analizuje oferty kont bankowych i wyjaśnia różnice między nimi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Bank Services and Costs:o Opisuje usługi bankowe i związane z nimi koszty, takie jak "ATM", "online banking", i "fee". o Zbiera dodatkowe informacje dotyczące usług bankowych. | Kryteria weryfikacji Analizuje opisy usług bankowych i związanych z nimi kosztów oraz zadaje pytania o dodatkowe informacje. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Loans:o Opisuje różne rodzaje pożyczek i warunki ich udzielania, używając terminów takich jak "mortgage", "interest rate", i "collateral". o Dodaje informacje dotyczące szczegółów pożyczek w rozmowach z klientami. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza symulowane rozmowy o pożyczkach, dodając niezbędne informacje i wyjaśniając warunki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Types of Businesses:o Opisuje różne typy działalności gospodarczej, takie jak "LLC", "sole proprietor", i "non-profit organization". o Wyjaśnia różnice między poszczególnymi typami działalności gospodarczej i ich specyfikę. | Kryteria weryfikacji Analizuje różne typy działalności gospodarczej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Budgets:o Opisuje różne rodzaje budżetów, takie jak "operating budget", "cash budget", i "master budget". o Wyjaśnia koszty i przychody związane z zarządzaniem budżetem firmy. | Kryteria weryfikacji Analizuje budżety, wyjaśniając koszty i przychody. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się A PERFECT PITCH:o Przygotowuje i dostarcza prezentacje, używając terminologii takiej jak "introduction", "conclusion", i "visual aids". o Strukturyzuje prezentacje, aby były angażujące i łatwe do zrozumienia dla publiczności. | Kryteria weryfikacji Tworzy i dostarcza prezentacje, które są logicznie zorganizowane i klarowne, angażując publiczność i odpowiadając na pytania, co jest oceniane przez prezentacje i feedback publiczności. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się SUCCESSFUL MEETINGS:o Przygotowuje i prowadzi efektywne spotkania, używając odpowiedniego słownictwa takiego jak "agenda", "minutes", i "action items". o Wyraża opinie i sugestie podczas spotkań, efektywnie komunikując się z uczestnikami. | Kryteria weryfikacji Organizuje i prowadzi symulowane spotkania, wykazując umiejętność prowadzenia dyskusji i podsumowywania wyników, co jest oceniane przez obserwację i feedback instruktora. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Uwaga: Jest to Karta Usługi opracowana dla poziomu B1. Jesteśmy w stanie zrealizować szkolenie również na poziomie A2 oraz B2. Możemy też po wcześniejszym ustaleniu przygotować program do szkoleń specjalistycznych również z innych dziedzin. Jeśli są Państwo zainteresowani, prosimy o kontakt mailowy: magda@coludziepowiedza.co
Szkolenie "English for Business Advisors – B1" jest adresowane do następujących grup odbiorców:
- Doradcy biznesowi - Osoby pracujące jako doradcy biznesowi, którzy chcą poprawić swoje umiejętności językowe, aby lepiej komunikować się z międzynarodowymi klientami i partnerami biznesowymi.
- Pracownicy działów finansowych - Specjaliści z działów finansowych, którzy potrzebują umiejętności językowych do analizy dokumentów finansowych, raportów i prowadzenia rozmów biznesowych w języku angielskim.
- Konsultanci finansowi i biznesowi - Profesjonaliści doradzający firmom w kwestiach finansowych, którzy muszą efektywnie komunikować się po angielsku w celu przedstawiania raportów, analiz i rekomendacji.
- Menadżerowie i liderzy zespołów - Kierownicy zespołów, którzy zarządzają pracownikami w międzynarodowym środowisku i muszą prowadzić spotkania, prezentacje oraz negocjacje w języku angielskim.
- Pracownicy administracyjni i biurowi - Osoby zajmujące się administracją i obsługą biura, które chcą poprawić swoje umiejętności językowe, aby lepiej radzić sobie z codziennymi zadaniami i komunikacją w języku angielskim.
Szkolenie to jest szczególnie przydatne dla osób, które chcą nie tylko poprawić swoje umiejętności językowe, ale także zdobyć wiedzę z zakresu terminologii biznesowej i finansowej, co jest kluczowe dla efektywnej komunikacji w międzynarodowym środowisku biznesowym.
Ramowy Program Usługi
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy on-line w czasie rzeczywistym
- podział na grupy 3-8-osobowe (3-8 uczestników szkolenia w grupie)
- forma prowadzenia zajęć: on-line w czasie rzeczywistym z zastosowaniem podziału na podgrupy (2-4 uczestników), dyskusji ogólnogrupowej, współdzielenia ekranu, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników.
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (45 min), po dwie godziny w ciągu jednego dnia, bez przerwy.
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Mamy możliwość organizacji zajęć indywidualnych w ramach BUR dla poziomów: A2, B1, B2 oraz o tematyce wskazanej przez klienta - zapraszamy do kontaktu: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: arrive at work, permanent job, manage, demanding, employee, employer
- Function: Talking about one’s job
Unit 2: GRAMMAR: present simple and continuous, adverbs of frequency
Unit 3: Office Supplies
- Topic: Office Supplies
- Reading context: Checkout sheet
- Vocabulary: binder, envelope, highlighter, legal pad, marker, pen, pencil, stapler, staples, tape
- Function: Describing a location
Unit 4: Office Furniture
- Topic: Office Furniture
- Reading context: Catalog
- Vocabulary: adjustable, bookcase, desk, desk lamp, ergonomic, file cabinet, office chair, sectional, store, swivel
- Function: Giving reasons
Unit 5: Office Machines
- Topic: Office Machines
- Reading context: Email
- Vocabulary: computer, copier, fax machine, keyboard, monitor, mouse, printer, scanner, shared, shredder, toner, wireless, old
- Function: Describing condition
Unit 6: Financial Documents
- Topic: Financial Documents
- Reading context: Advertisement
- Vocabulary: application, business plan, contract, file, insurance policy, legal tender, letter of credit, record, statement, review
- Function: Making an appointment
Unit 7: GRAMMAR: question forms, past simple, past simple verbs: -ed endings, basic irregular verbs
Unit 8: Cash
- Topic: Cash
- Reading context: Petty cash rules
- Vocabulary: cash, cash advance, change, coin, deposit, expenditure, flow, petty cash, withdrawal
- Function: Gathering information
Unit 9: GRAMMAR: present continuous/be going to for future
Unit 10: Numbers
- Topic: Numbers
- Reading context: Chart
- Vocabulary: add, and, come to, divided by, equal, hundred, is, less, minus, multiplied by, over, plus, subtract, times
- Function: Describing a problem
Unit 11: GRAMMAR: present perfect + ever/never, present perfect + for/since
Unit 12: Changes in Value
- Topic: Changes in Value
- Reading context: Sales report
- Vocabulary: bottom out, decline, decrease, expand, fluctuate, grow, increase, peak, shrink, steady
- Function: Describing changes in value
Unit 13: GRAMMAR: should, can, have to, must, may, might
Unit 14: Balance Sheets
- Topic: Balance Sheets
- Reading context: Business letter
- Vocabulary: accounts payable, accounts receivable, assets, balance sheet, fixed assets, intangible assets, inventory, liabilities, owner’s equity, property and equipment, total liabilities
- Function: Correcting an error
Unit 15: GRAMMAR: past simple and past continuous, weak forms: was/were
Unit 16: Using Money
- Topic: Using Money
- Reading context: Financial advice column
- Vocabulary: charge, credit card, credit limit, debit card, direct deposit, invest, monitor, purchase, save, spend, track
- Function: Greeting customers
Unit 17: GRAMMAR: comparatives/superlatives
Unit 18: Bank Accounts
- Topic: Bank Accounts
- Reading context: Advertisement
- Vocabulary: accrue, check, checking account, commercial bank, credit, inquire, interest, overdraft, provide, quality, rate, retail bank, savings account
- Function: Explaining causes
Unit 19: Bank Services and Costs
- Topic: Bank Services and Costs
- Reading context: Customer pamphlet
- Vocabulary: access, ATM, bill pay, cashier’s check, fee, letter of credit, online banking, returned, services, transfer
- Function: Asking for more detail
Unit 20: Loans
- Topic: Loans
- Reading context: Email
- Vocabulary: apply, auto loan, closing costs, collateral, early payoff penalty, interest rate, mortgage, personal loan, points, term
- Function: Adding information
Unit 21: GRAMMAR: relative clauses
Unit 22: Types of Businesses
- Topic: Types of Businesses
- Reading context: Business book
- Vocabulary: C Corporation, cooperative, corporation, incorporated, LLC, non-profit organization, owner, partnership, private, public, shareholder, sole proprietor
- Function: Clarifying information
Unit 23: GRAMMAR: articles
Unit 24: Budgets
- Topic: Budgets
- Reading context: Advice column
- Vocabulary: budget, cash budget, debt, income, master, operating budget, overheads, plan, profit, staff, sufficient
- Function: Explaining costs
Unit 25: A Perfect Pitch
- VOCABULARY: Presentation, slide, explain, show, audience, speak, listen, start, end, watch
- SPEAKING: Introducing yourself and your; Describing a picture or a slide in simple terms; Using linking words like 'first', 'next', 'then' to order content; Thanking the audience and inviting questions at the end
Unit 26: Successful Meetings
- VOCABULARY: Meeting, agenda, discuss, decision, plan, invite, attend, note, question, answer
- SPEAKING: Asking simple questions in meetings (e.g., "What is our budget?"); Responding to questions with short answers; Making simple suggestions (e.g., "Let’s meet next week"); Practicing polite meeting phrases (e.g., "Can you repeat that?")
Ostatnie spotkanie: TEST TEORETYCZNY mający na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej podczas szkolenia.
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (ukończony poziom A2).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się raz w tygodniu.
- Zajęcia odbywają się na platformach MS Teams lub Zoom.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formie stacjonarnej po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.