DROGA OD PROSPECTINGU DO ANALIZY CZŁOWIEKA I JEGO POTRZEB SPRZEDAŻOWYCH
DROGA OD PROSPECTINGU DO ANALIZY CZŁOWIEKA I JEGO POTRZEB SPRZEDAŻOWYCH
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, menadżerowie, kierownicy działów handlowych, liderzy, handlowcy, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, kadra zarządzająca handlem, pracownicy działu obsługi klienta, technicy, doradcy, marketerzy, specjaliści ds. logistyki, handlu, obsługi klienta, księgowości, rozliczeń, finansów, produkcji, zakupów, rozwoju, obsługi biura, obsługi informatycznej, menadżerowie produktów i projektów oraz osoby zainteresowane zdobyciem nowych kompetencji w zakresie sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji26-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do: rozumienia kluczowej roli prospectingu w sprzedaży, wyszukiwanie i identyfikowanie osób, firm lub organizacji, które mogą wykazywać zainteresowanie oferowanymi produktami lub usługami, poszerzania bazy klientów, rozumienia prospectingu stałego jako elementu algorytmu skuteczności, wdrażania strategii pozyskiwania klientów, skutecznego i efektywnego otwierania sprzedaży, sprawnego posługiwania się pytaniami otwartymi i pogłębiającym, budowania relacji z klientami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje prospecting jako stały element algorytmu skuteczności. | Kryteria weryfikacji Omawia kluczową rolę prospectingu w sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje sposoby prowadzenia i poszerzania bazy potencjalnych klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje strategie pozyskiwania klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wdraża strategie pozyskiwania klientów. | Kryteria weryfikacji Opisuje skuteczne i efektywne prowadzenie otwierania sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Sprawnie posługuje się pytaniami otwartymi i pogłębiającymi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje sposoby wyszukiwania i identyfikowwania osób, firm lub organizacji, które mogą wykazywać zainteresowanie oferowanymi produktami/usługami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje relacje z potencjalnymi klientami. | Kryteria weryfikacji Określa swobodne i skuteczne umawianie spotkań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre-test.
Moduł 1. Prospecting - kluczowy element procesu w sprzedaży. Wymiana doświadczeń sprzedażowych uczestników szkolenia, porównanie skuteczności tradycyjnych metod sprzedaży i metod wykorzystujących najnowsze technologie. Przedstawienie sposobów działania w systemie online i offline. Metody online i offline, która z metod jest Ci bliższa? Przewaga działania hybrydowego. Wykorzystanie potencjału social mediów.
Metody pracy: Wykład. Ćwiczenia. Dyskusja.
Moduł 2. Rola komunikacji w budowaniu potencjału sprzedażowego. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna. Sposoby automatyzacji w procesie pozyskiwania tak zwanych "gorących leadów". Planowanie działań prospectingowych. Podział klientów - od potencjalnego do współpracującego. Wyjaśnienie sposobu komunikacji z nowymi i obecnymi klientami.
Metody pracy: Wykład. Ćwiczenia.
Moduł 3. Umawianie spotkań i otwieranie sprzedaży. Zaciekawienie jako kluczowy element w początkowej fazie rozmowy. Pojęcie Gardy behawioralnej. Budowanie zaufanie oraz wzbudzenie chęci do rozmowy/zakupu. Rozmowa telefoniczna i jej potencjał. 3 systemy reprezentacyjne - werbalny, niewerbalny i wokalny.
Metody pracy: Wykład. Ćwiczenia z użyciem kamery.
Moduł 4. Badanie potrzeb. Metoda FOP – Fakty, Opinie, Plany. Zadawanie pytań w konstrukcji czasowej - teraźniejszość, przeszłość i przyszłość. Zasada 80/20 zasada Pareto odnośnie słuchania i mówienia. Pytania otwarte i pogłębiające w celu znalezienia prawdziwej potrzeby, a nie jej kreowania.
Metody pracy: Wykład. Dyskusja. Ćwiczenia z kamerą.
Podsumowanie szkolenia i ewaluacja. Post-test.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Przywitanie kontrakt z uczestnikami. Pre-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Moduł 1. Prospecting - kluczowy element ... | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Przerwa | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Moduł 2. Rola komunikacji w budowaniu... | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Przerwa | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Moduł 3. Umawianie spotkań i otwieranie sprzedaży. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Przerwa obiadowa | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Moduł 4. Badanie potrzeb. Metoda FOP ... | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Podsumowanie szkolenia. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:10 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Post-test. Zakończenie szkolenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 140,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 140,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto214,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto214,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Stróżyk
Początkowo zdobywał doświadczenie rozwijając własne biznesy - 10 lat prowadził firmę transportową działającą na terenie Polski, Wielkiej Brytanii oraz Irlandii. 8 lat w Networku i sprzedaży bezpośredniej to jego droga rozwoju osobistego. Uczestniczył w wielu szkoleniach z zakresu komunikacji, sprzedaży, zarządzania, motywacji, kreowania wizerunku własnego i firmy. Był aktywnym uczestnikiem szkoleń z amerykańskimi ekspertami marketingu (Eric Worre, Dean Graziozi, Les Brown). Absolwent Akademii Biznesu i Akademii Trenerów M. Mrozowskiego. Zna zarządzanie, techniki sprzedaży, tajniki motywacji, nie tylko jako zbiór definicji, ale jako wiedzę, która pozwala zrozumieć idee tych zagadnień, tworzyć własne schematy szkoleniowe, być trenerem. Początki roli szkoleniowca sięgają czasów działań w Networku. Chcąc rozszerzyć swój potencjał rozpoczął działania w jednej z największych polskich firm w branży OZE, gdzie udowodnił skuteczność swoich metod sprzedaży i rozpoczął szkolenia dla nowo rekrutowanych pracowników. Prowadzi szkolenia dla handlowców z firm powiązanych z obrotem energii ze źródeł odnawialnych. Paweł Stróżyk to połączenie życiowego doświadczenia, dużego poczucia humoru oraz wielu godzin szkoleń z fantastycznymi trenerami. To człowiek pełen energii, prowadzący szkolenia w sposób niestandardowy, mówiący o konkretnych rzeczach na przykładach z życia, z nutką humoru. Prywatnie: mąż i ojciec.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma autorskie materiały szkoleniowe (np. prezentacja multimedialna, skrypt).
Nasi uczestnicy na każdym szkoleniu otrzymują pakiet szkoleniowy (segregator, notes i długopis).
Warunki uczestnictwa
Osoba zainteresowana skorzystaniem z usługi rozwojowej z dofinansowaniem musi zarejestrować się w Bazie Usług Rozwojowych oraz dokonać zapisu na usługę przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 10 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 minut).
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Naszym uczestnikom zapewniamy obiad, przerwy kawowe (kawa, herbata, woda, sok, ciastka).