REWOLUCJE SPRZEDAŻY ORAZ TYPOLOGIA OSOBOWOŚCI W BIZNESIE
REWOLUCJE SPRZEDAŻY ORAZ TYPOLOGIA OSOBOWOŚCI W BIZNESIE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, menadżerowie, kierownicy działów handlowych, liderzy, handlowcy, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, kadra zarządzająca handlem, pracownicy działu obsługi klienta, technicy, doradcy, marketerzy, specjaliści ds. logistyki, handlu, obsługi klienta, księgowości, rozliczeń, finansów, produkcji, zakupów, rozwoju, obsługi biura, obsługi informatycznej, menadżerowie produktów i projektów oraz osoby zainteresowane zdobyciem nowych kompetencji w zakresie sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji12-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do: rozumienia zmian zachodzących w procesach sprzedażowych, elastycznego radzenia sobie ze zmianami jakie zachodzą w sprzedaży, umiejętnego dostosowywania strategii sprzedażowych, wykorzystywania najnowszych technologii sprzedażowych, określania 4 typów klientów, rozpoznawania charakterystycznych zachowań dla danego typu klientów, właściwego dobierania sposobu komunikacji z klientami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Elastycznie radzi sobie ze zmianami jakie zachodzą w procesach sprzedaży. | Kryteria weryfikacji Dostrzega i charakteryzuje zmiany jakie zachodzą w procesie sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje najnowsze strategie sprzedażowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa i docenia przewagę strategii sprzedażowej nad pojedynczymi technikami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje najnowsze technologie sprzedażowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa różne typy klientów i partnerów biznesowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętnie dostosowuje strategie sprzedażowe do klienta. | Kryteria weryfikacji Właściwie diagnozuje grupę sprzedawców, w której się znajduje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje charakterystyczne, typologiczne zachowania klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje właściwe sposoby komunikowania się z klientem. | Kryteria weryfikacji Dobiera właściwy sposób komunikacji do typu klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre-test.
Moduł 1. Historia rewolucji sprzedaży. Pierwsza rewolucja – Łowca czy Siewca, The psychology of sales – 7 kroków sprzedażowych, Spin selling – Moc pytań: Sytuacyjnych, Problemowych, Implikacyjnych, Naprowadzających. The challenger – Edukuj, Dopasuj się, Kontroluj. Omówienie poszczególnych etapów sprzedaży - wprowadzenie do zrozumienia ewolucji sprzedaży z uwzględnieniem trudnych czasów. Dyskusja dotycząca rewolucji sprzedaży i sprzedaży w dzisiejszym świecie.
Metody pracy: Wykład. Warsztaty. Prezentacja. Dyskusja.
Moduł 2. Kolory w typologii osobowości. 4 typy osobowości według Hipokratesa. Model DISC oparty na teorii Williama Moultona Marstona oraz typy osobowości według Junga. Określenie stylu osobowości - Kwestionariusz stylu osobowości. Analiza wyników.
Metody pracy: Wykład. Ćwiczenie - kwestionariusz stylu osobowości – DISC
Moduł 3. Jak mówić by być słuchanym? Bariery w słuchaniu. Dlaczego z niektórymi osobami nie możemy znaleźć wspólnego języka, a z innymi nie mamy problemu. Charakterystyka poszczególnych typów osobowości - odniesienie do sposobów komunikacji i barier w słuchaniu.
Metody pracy: Wykład. Ćwiczenia. Analiza. Prezentacja.
Moduł 4. Rozpoznawanie typów osobowości. Jak rozpoznajemy dany typ osobowości? Umiejętność rozpoznawania poszczególnych typów osobowości poprzez systemy reprezentacyjne: werbalne i niewerbalne oraz 4 style wokalne.
Metody pracy: Ćwiczenia z kamerą. Analiza. Prezentacja.
Podsumowanie szkolenia i ewaluacja. Post-test.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Przywitanie kontrakt z uczestnikami. Pre-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Moduł 1. Historia rewolucji sprzedaży. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Przerwa. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Moduł 2. Kolory w typologii osobowości. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Przerwa | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Moduł 3. Jak mówić by być słuchanym? | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Moduł 4. Rozpoznawanie typów osobowości. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Podsumowanie szkolenia. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:10 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Post-test. Zakończenie szkolenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 140,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 140,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto214,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto214,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Stróżyk
Początkowo zdobywał doświadczenie rozwijając własne biznesy - 10 lat prowadził firmę transportową działającą na terenie Polski, Wielkiej Brytanii oraz Irlandii. 8 lat w Networku i sprzedaży bezpośredniej to jego droga rozwoju osobistego. Uczestniczył w wielu szkoleniach z zakresu komunikacji, sprzedaży, zarządzania, motywacji, kreowania wizerunku własnego i firmy. Był aktywnym uczestnikiem szkoleń z amerykańskimi ekspertami marketingu (Eric Worre, Dean Graziozi, Les Brown). Absolwent Akademii Biznesu i Akademii Trenerów M. Mrozowskiego. Zna zarządzanie, techniki sprzedaży, tajniki motywacji, nie tylko jako zbiór definicji, ale jako wiedzę, która pozwala zrozumieć idee tych zagadnień, tworzyć własne schematy szkoleniowe, być trenerem. Początki roli szkoleniowca sięgają czasów działań w Networku. Chcąc rozszerzyć swój potencjał rozpoczął działania w jednej z największych polskich firm w branży OZE, gdzie udowodnił skuteczność swoich metod sprzedaży i rozpoczął szkolenia dla nowo rekrutowanych pracowników. Prowadzi szkolenia dla handlowców z firm powiązanych z obrotem energii ze źródeł odnawialnych.
Paweł Stróżyk to połączenie życiowego doświadczenia, dużego poczucia humoru oraz wielu godzin szkoleń z fantastycznymi trenerami. To człowiek pełen energii, prowadzący szkolenia w sposób niestandardowy, mówiący o konkretnych rzeczach na przykładach z życia, z nutką humoru. Prywatnie: mąż i ojciec.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma autorskie materiały szkoleniowe (np. prezentacja multimedialna, skrypt).
Nasi uczestnicy na każdym szkoleniu otrzymują pakiet szkoleniowy (segregator, notes i długopis).
Warunki uczestnictwa
Osoba zainteresowana skorzystaniem z usługi rozwojowej z dofinansowaniem musi zarejestrować się w Bazie Usług Rozwojowych oraz dokonać zapisu na usługę przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 10 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 minut).
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Naszym uczestnikom zapewniamy obiad, przerwy kawowe (kawa, herbata, woda, sok, ciastka).