OBSŁUGA KLIENTA - ŚWIADOMOŚĆ ROLI EKSPEDIENTA/ SPRZEDAWCY/ KELNERA
OBSŁUGA KLIENTA - ŚWIADOMOŚĆ ROLI EKSPEDIENTA/ SPRZEDAWCY/ KELNERA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Gastronomia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do ekspedientek, sprzedawców, kelnerów oraz osób które chcą podnieść swoje umiejętności z zakresu technik sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta.
Usługa również adresowana dla uczestników projektu Kierunek Kariera Zawodowa oraz Kierunek - Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji10-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności uczestników z zakresu technik sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Uczestnicy zdobędą zaawansowaną wiedzę m.in. zakresu ekspozycji towaru, zasad i zachowań podczas rozmów z klientami, autoprezentacji siebie jako sprzedawcy oraz technik sprzedaży.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie kluczową rolę ekspedienta, sprzedawcy i kelnera w budowaniu wizerunku firmy. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje cechy profesjonalnego sprzedawcy, wymienia kompetencje i umiejętności które powinien posiadać jako specjalista. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje techniki skutecznej komunikacji z klientem. | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady prawidłowej autoprezentacji przy kontakcie z klientami. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozwija swoje umiejętności w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta. | Kryteria weryfikacji Stosuje poznane techniki sprzedaży, prezentuje ofertę, zna strukturę rozmowy z klientem, poznaje potrzeby klienta. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do ekspedientek, sprzedawców, kelnerów oraz osób które chcą podnieść swoje umiejętności z zakresu technik sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta.
Usługa również adresowana dla uczestników projektu Kierunek Kariera Zawodowa oraz Kierunek - Rozwój.
Program szkolenia:
1. Omówienie planu szkolenia/ Wstęp
2. Zasady ułożenia towaru w sklepie/piekarni
3. Autoprezentacja sprzedawcy wobec klienta/ ogólne zasady zachowań podczas rozmowy z klientem
4. Techniki sprzedaży- kroki obsługi klienta - Techniki wspierające sondowanie
5. Praktyczne ćwiczenia - Scenki sytuacyjne
Podsumowanie szkolenia, wręczenie certyfikatów, zakończenie szkolenia.
Szkolenie odbywa sie trybie godzin dydaktycznych.
Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności uczestników z zakresu technik sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Uczestnicy zdobędą zaawansowaną wiedzę m.in. zakresu ekspozycji towaru, zasad i zachowań podczas rozmów z klientami, autoprezentacji siebie jako sprzedawcy oraz technik sprzedaży.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto250,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto250,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Ładzińska
Organizowała i prowadziła zespoły w restauracjach Akolada (kuchnia międzynarodowa), Cadenza (fine dinnig) , Amfora (kuchnia bliskowschodnia) Kaskada Bistro (kuchnia międzynarodowa) , Albenca (kuchnia śródziemnomorska)- nie wiem czy pisać o tych różnych kuchniach w nawiasach- proszę zdecydować Pani Aniu.
Jej byli współpracownicy z sukcesami rozwijają się w branży gastronomicznej, powielając z własnym twistem nabyte dobre praktyki (nawyki).
W ostatnim czasie współpracowała ze znakomicie zarządzaną siecią piekarni, gdzie była odpowiedzialna za logistykę, koordynację pracy zespołu trzyzmianowego oraz utworzenie linii produkcyjnej.
Obecnie pracuje nad tworzeniem własnej marki poprzez rozwój nowo nabytego lokalu gastronomicznego w centrum Bytomia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt z ramowym programem szkolenia.
Informacje dodatkowe
- Przerwy realizowane będą na zgłoszone potrzeby uczestników
- Koszty noclegu, wyżywienia i dojazdu nie zostały ujęte w cenie usługi
- Szkolenie odbywa się w trybie godzin dydaktycznych
- Zawarto umowę z WUP Kraków w ramach projektu Kierunek Kariera Zawodowa
- Zawarto umowę z WUP Toruń w ramach projektu Kierunek - Rozwój
- W przypadku osób, które uzyskały dofinansowanie w wielkości ≥70% obowiązuje zwolnienie podatku VAT
- Podstawa zwolnienia: Art. 43.1.29.a) c) ustawy o VAT w związku z §.3.1.14 ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA
- FINANSÓW z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania
- tych zwolnień, Art. 113 Ust. 1 Ustawa o podatku od towarów i usług
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi