KOMUNIKACJA W SZCZEGÓLNIE TRUDNYCH WARUNKACH SPRZEDAŻOWYCH
KOMUNIKACJA W SZCZEGÓLNIE TRUDNYCH WARUNKACH SPRZEDAŻOWYCH
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, menadżerowie, kierownicy działów handlowych, liderzy, handlowcy, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, kadra zarządzająca handlem, pracownicy działu obsługi klienta, technicy, doradcy, marketerzy, specjaliści ds. logistyki, handlu, obsługi klienta, księgowości, rozliczeń, finansów, produkcji, zakupów, rozwoju, obsługi biura, obsługi informatycznej, menadżerowie produktów i projektów oraz osoby zainteresowane zdobyciem nowych kompetencji w zakresie sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji23-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do: stosowania reguł efektywnej komunikacji w szczególnie trudnych warunkach sprzedażowych, rozumienia roli komunikacji, odbierania sygnałów pozytywnego i negatywnego nastawienia odbiorcy do nadawcy w mowie werbalnej i pozawerbalnej, właściwego zarządzania emocjami i rozumienia emocji innych ludzi, budowania argumentacji w szczególnie trudnych warunkach sprzedażowych, budowania siły i skuteczności, wykorzystywania siły słów w komunikacji i zarządzaniu emocjami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu wykorzystywania technik i mechanizmów komunikowania się w trudnych warunkach sprzedażowych. | Kryteria weryfikacji Opisuje reguły efektywnej komunikacji w trudnych warunkach sprzedażowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje rolę komunikacji w procesie sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Omawia techniki zarządzania emocjami i odwoływania się do emocji w sytuacjach trudnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje sztukę przekonywania i argumentowania w szczególnie trudnych warunkach sprzedażowych. | Kryteria weryfikacji Opisuje podstawowe zasady dobrego słuchacza. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje sztukę zadawania różnych rodzajów pytań w sytuacjach trudnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętnie komunikuje się z innymi w sytuacjach szczególnie trudnych. | Kryteria weryfikacji Określa reguły efektywnej komunikacji w trudnych warunkach sprzedażowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre-test.
Moduł 1. Temperament, różnice osobowościowe a komunikacja. PRISM Brain Mapping - co nauka wie o działaniu mózgu i jak wpływa na proces komunikacji i widzenie rzeczywistości. Hormony i neuroprzekaźniki - czy jesteśmy ich niewolnikami? Ciało, Umysł, Emocje, Dusza - czteroskładnikowa teoria wpływu na nasz styl komunikacji i to kim jesteśmy.
Moduł 2. Różnice wynikające z innego przetwarzania danych płynących z otoczenia. O spektrum autyzmu. Zasady komunikacji - co warto wiedzieć. Osoby o dużej wrażliwości. Osoby w odmiennych stanach świadomości (także pod wpływem dużych emocji).
Moduł 3. Negocjacje w warunkach szczególnie trudnych. Czego możemy się nauczyć od najwyższej klasy negocjatorów w warunkach ekstremalnie trudnych. Trudne emocje w procesie komunikacji. Znaczenie emocji w procesie komunikacji. Zjawisko projekcji, przeniesienia i zaśnienia.Frustracje i inne emocje wynikające z „inności”. Teoria pola - kto jest odpowiedzialny za wyrażone emocje?
Moduł 4. Komunikacja z osobami w kryzysie zdrowia psychicznego. Epidemia zdrowia psychicznego. Zjawisko traumy i jej ciągłości pokoleniowej. Stany depresyjne, lękowe, dwubiegunowość. Jak zadbać o siebie w komunikacji z osobami w kryzysie zdrowia psychicznego. Techniki komunikacyjne (wpływu) stosowane w warunkach ekstremalnie trudnych. Kompetencje i metakompetencje w negocjacjach w warunkach szczególnie trudnych. Emocje w sytuacjach trudnych
Metody pracy: Prezentacja. Wykład. Ćwiczenia indywidualne.
Podsumowanie szkolenia.
Post-test. Zakończenie szkolenia.
Do każdego modułu dopasowany jest zestaw ćwiczeń, casów, które w jak najlepszy i obrazowy sposób przybliżają, pomagają zrozumieć przedstawiane materiał i pomagają przećwiczyć najbardziej przydatne umiejętności. Język szkolenia, ćwiczenia i przykłady są dopasowane do grupy szkoleniowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Przywitanie kontrakt z uczestnikami. Pre-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Moduł 1. Temperament, różnice osobowościowe a komunikacja. | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Przerwa | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Moduł 2. Różnice wynikające z innego przetwarzania danych... | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Przerwa | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Moduł 3. Negocjacje w warunkach szczególnie trudnych. | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Przerwa obiadowa | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Moduł 4. Komunikacja z osobami w kryzysie zdrowia psychicznego. | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Podsumowanie szkolenia. | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:10 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Post-test. Zakończenie szkolenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 140,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 140,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto214,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto214,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dorota Jaslan
W 2000 roku uzyskała Certyfikat Trenera Biznesu TMT Group, w 2011 mentora – Successful Gender Sensitive Business Support, wydany przez Women’s Business Development Agency UK, od 2015 roku posiada Certyfikat Coacha PRISM Brain Mapping. Od 2013 należy do Polskiego Towarzystwa Psychologii Procesu. Posiada uprawnienia psychoterapeuty oraz rekomendacje Polskiego Towarzystwa Psychologii Procesu (PTPP) do prowadzenia terapii i pracy z grupami pod stałą superwizją nauczyciela psychologii zorientowanej na proces. W swojej pracy łączy wiedzę psychologiczną, psychoterapeutyczną oraz biznesową zdobytą w ciągu 20 lata praktyki zawodowej oraz licznych szkoleń u najlepszych mentorów w kraju i za granicą. Autorka opracowań merytorycznych do e-learnigu, filmów/platform szkoleniowych. W 2020 roku uzyskała międzynarodowy certyfikat coacha sukcesji. Rozpoczęła prace nad przygotowaniem rozprawy doktorskiej w Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego związaną z tematem wypalenia zawodowego.
Wyższe. Absolwentka pedagogiki na Uniwersytecie Jagiellońskim i zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Posiada duże doświadczenie w świadczeniu tego typu usług. Prowadziła szkolenia z zakresu skutecznej komunikacji dla wielu różnych podmiotów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma autorskie materiały szkoleniowe (prezentacja multimedialna lub skrypt).
Nasi uczestnicy na szkoleniu otrzymują pakiet szkoleniowy (segregator, notes i długopis).
Warunki uczestnictwa
Osoba zainteresowana skorzystaniem z usługi rozwojowej z dofinansowaniem musi zarejestrować się w Bazie Usług Rozwojowych oraz dokonać zapisu na usługę przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 10 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 minut). Szkolenie jest jednodniowe, ujęte w 4 moduły. Planujemy przerwy pomiędzy modułami.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Naszym uczestnikom zapewniamy obiad i przerwy kawowe (kawa, herbata, woda, sok, ciastka).