AI w biurze: Automatyzacja i efektywność pracy z wykorzystaniem sztucznej inteligencji zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i zielonej transformacji
AI w biurze: Automatyzacja i efektywność pracy z wykorzystaniem sztucznej inteligencji zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i zielonej transformacji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- osoby indywidualne chcący poszerzyć swoje kompetencje w obszarze sztucznej inteligencji, AI i automatyzacji social mediów
- przedsiębiorcy chcący poszerzyć swoje kompetencje w obszarze sztucznej inteligencji, AI i automatyzacji social mediów
- każda osoba, chcąca rozwijać zielone umiejętności i kompetencje ekologiczne, w celu dostosowania swoich umiejętności do zmian na rynku pracy wynikających z transformacji ekologicznej regionu
Niniejsza usługa rozwojowa dot. kształcenia zawodowego/przekwalifikowania zawodowego i prowadzi do nabycia zielonych kompetencji. Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych zamieszkujących lub pracujących lub uczących się na terenie całej Polski, które poszukują adekwatnej usługi rozwojowej w celu zdobycia umiejętności zawodowych niezbędnych do podjęcia pracy w sektorze zielonej gospodarki.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji13-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje kursanta do samodzielnego wdrażania automatyzacji, z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji w celu wspierania zrównoważonego rozwoju. Kursanci wykorzystują sztuczną inteligencje zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju oraz rozwijają zielone kompetencje, które przyczyniają się do budowania zielonej gospodarki poprzez tworzenie zielonych miejsc pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant buduje świadomość i szacunek dla środowiska w zielonych organizacjach | Kryteria weryfikacji Kursant zwiększa efektywność energetyczną w zielonych organizacjach (innowacyjne rozwiązania przyjazne dla środowiska) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Kursant ogranicza emisję gazów cieplarnianych poprzed stosowanie aplikacji internetowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Kursant redukuje odpady poprzez stosowanie eco innowacji komunikacyjnych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Kursant odtwarza ekosystemy oraz wspiera adaptację od skutów zmian klimatu poprzez stosowanie rozwiązań AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kursant buduje świadomość pracy z dokumentami i współpraca w zespole zgodnie z zasadamizrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Kursant identyfikuje podstawowe narzędzia Google Workspace i ich zastosowania w pracy zespołowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Kursant wdraża narzędzia z uwzględnieniem działań mających na celu redukcję odpadów poprzez minimalizację ich powstawania i wdrażanie systemów recyklingu, ograniczenie śladu węglowego dzięki zastosowaniu energooszczędnych technologii oraz zrównoważonych źródeł energii, a także zmniejszenie zużycia wody poprzez implementację rozwiązań oszczędzających wodę w procesach produkcyjnych i operacyjnych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Kursant tworzy Google Dokumenty w czasie rzeczywistym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Kursant efektywne wykorzystuje Google Arkusze do analizy danych i raportowania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Kursant buduje umiejętność organizacji struktury folderów i plików w Dysku Google | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozwija umiejętność efektywnego zarządzania spotkaniami i kalendarzem Google | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Kursant nabywa umiejętność komunikacji i zarządzania projektami zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Kursant zyskuje doświadczenie konfiguracji kanału komunikacyjnego w aplikacji Slack | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Kursant nabywa umiejętność prowadzenia spotkania online z wykorzystaniem Google Meet | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Kursant rozwija umiejętność skutecznego zarządzania projektami w Notion | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Kursant rozróżnia praktyczne zastosowania – dashboardy, listy zadań, bazy klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant wdraża narzędzia z uwzględnieniem działań mających na celu redukcję odpadów poprzez minimalizację ich powstawania i wdrażanie systemów recyklingu, ograniczenie śladu węglowego dzięki zastosowaniu energooszczędnych technologii oraz zrównoważonych źródeł energii, a także zmniejszenie zużycia wody poprzez implementację rozwiązań oszczędzających wodę w procesach produkcyjnych i operacyjnych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Kursant buduje umiejętność automatyzacji i wykorzystania AI w pracy biurowej zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Kursant identyfikuje narzędzia AI wspierające produktywność w pracy biurowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kursant rozwija umiejętność tworzenie treści i automatyzacji pisania poprzez ChatGPT | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Kursant nabywa umiejętność tworzenia szybkiej prezentacji w Gamma | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Kursant buduje umiejętność tworzenia profesjonalnych materiałów graficznych w Canva AI | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Kursant rozwija umiejętność wykorzystania narzędzia AI do przetwarzania i generowania dźwięku i wideo | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Kursant nabywa umiejętność korzystana z transkrypcji i podsumowania spotkań on line oraz tworzenie notatek ze spotkań on line | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Kursant wdraża narzędzia z uwzględnieniem działań mających na celu redukcję odpadów poprzez minimalizację ich powstawania i wdrażanie systemów recyklingu, ograniczenie śladu węglowego dzięki zastosowaniu energooszczędnych technologii oraz zrównoważonych źródeł energii, a także zmniejszenie zużycia wody poprzez implementację rozwiązań oszczędzających wodę w procesach produkcyjnych i operacyjnych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Kursant rozwija umiejętność automatyzacji procesów w biurze zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Kursant wdraża automatyzację zarządzania pocztą e-mail | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Kursant rozwija umiejętność tworzenia szablonów wiadomości oraz skutecznie organizuje system korespondencji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Kursant wdraża narzędzia z uwzględnieniem działań mających na celu redukcję odpadów poprzez minimalizację ich powstawania i wdrażanie systemów recyklingu, ograniczenie śladu węglowego dzięki zastosowaniu energooszczędnych technologii oraz zrównoważonych źródeł energii, a także zmniejszenie zużycia wody poprzez implementację rozwiązań oszczędzających wodę w procesach produkcyjnych i operacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kursant interpretuje znaczeniekomunikacji interpersonalnej | Kryteria weryfikacji Kursant definiuje pojęcie komunikacjiinterpersonalnej, intrapersonalnej, społecznej, pośredniej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant rozwiązuje dylematy związane z wykonywanym zawodem | Kryteria weryfikacji Kursant planuje i wdraża postanowione cele | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Kursant aktywnie słucha rozmówców | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Kursant umiejętnie rozwiązuje konflikty zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ 1 Budowanie świadomości i szacunek dla środowiska poprzez stosowanie sztucznej inteligencji w optymalizacji procesów zachodzących w organizacji zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju
- organiczenie emisji gazów cieplarnianych poprzez stosowanie aplikacji internetowych
- minimalizacja odpadów i zanieczyszczeń poprzez stosowanie ecoinnowacji komunikacyjnych
- odtwarzanie ecosystemów oraz wspieranie adaptacji od skutków zmian klimatu poprzez stosowanie rozwiązań AI
MODUŁ 2 Praca z dokumentami i współpraca w zespole zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju
- Pakiet Google Workspace - Wprowadzenie i omówienie kluczowych narzędzi
- Integracja między aplikacjami – jak usprawnić codzienną pracę zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju
- Google Dokumenty - współpraca w czasie rzeczywistym, komentarze, śledzenie zmian
- Google Arkusze – podstawowe formuły, filtry, tabele przestawne
- Google Arkusze - ćwiczenia praktyczne: tworzenie raportu i analiza danych
- Dysk Google – organizacja plików w chmurze: Struktura folderów, udostępnianie plików, poziomy dostępu
- Kalendarz Google w efektywnej organizacji pracy: Organizacja spotkań i integracja z Google Meet
- Integracja między aplikacjami – jak usprawnić codzienną pracę ze świadomością i szacunkiem dla środowiska (redukcja odpadów, minimalizacja zużycia wody, zwiększenie efektywności energetycznej)
MODUŁ 3 Komunikacja i zarządzanie projektami zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju
- Narzędzia do komunikacji zespołowej: Slack – zarządzanie kanałami, boty, automatyzacja, zgodne z najlepszymi praktykami świadomością i szacunkiem dla środowiska
- Google Meet – prowadzenie spotkań online, nagrywanie, transkrypcje zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju
- Zarządzanie wiedzą i projektami: Notion – tworzenie baz wiedzy, notatek, zarządzanie projektami
- Praktyczne zastosowania – dashboardy, listy zadań, bazy klientów
MODUŁ 4 Automatyzacja i wykorzystanie AI w pracy biurowej zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju
- Wprowadzenie do AI w biurze: Jak sztuczna inteligencja wspiera produktywność zgodne z najlepszymi praktykami świadomością i szacunkiem dla środowiska
- Tworzenie treści i automatyzacja pisania: ChatGPT – generowanie tekstów, e-maili, raportów ze świadomością i szacunkiem dla środowiska (redukcja odpadów, minimalizacja zużycia wody, zwiększenie efektywności energetycznej)
- Gamma – szybkie tworzenie prezentacji
- Canva AI: Tworzenie Profesjonalnych Materiałów Graficznych
- HeyGen – generowanie wideo na podstawie tekstu
- AI w przetwarzaniu dźwięku i wideo: Eleven Labs – synteza mowy i lektor AI
- Tl;dv – transkrypcja i podsumowanie spotkań
- Fireflies - tworzenie notatek ze spotkań ze świadomością i szacunkiem dla środowiska (redukcja odpadów, minimalizacja zużycia wody, zwiększenie efektywności energetycznej)
MODUŁ 5 Automatyzacja procesów w biurze zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju
- Automatyzacja e-maili i zarządzanie pocztą: Front, Reply.io, Superhuman, Boomerang – jak zwiększyć efektywność pracy z e-mailem ze świadomością i szacunkiem dla środowiska (redukcja odpadów, minimalizacja zużycia wody, zwiększenie efektywności energetycznej)
- Tworzenie szablonów i automatyzacja odpowiedzi, zgodne z najlepszymi praktykami świadomością i szacunkiem dla środowiska
- Podsumowanie i Q&A
MODUŁ 6 Egzamin wewnętrzny
Szkolenie trwa 16 godzin zegarowych. 10 godzin zegarowych teoretycznych i 6 godzin zegarowych praktycznych.
Przerwy wliczone są w czas trwania usługi.
WARUNKI ORGANIZACYJNE DLA PRZEPROWADZENIA USŁUGI:
Każdy kursant będzie posiadał osobne stanowisko pracy, na które składa się stolik, krzesło i komputer. Warsztat praktyczny będzie polegał na wykonywaniu ćwiczeń zadanych przez trenerów. W określonym czasie kursanci będą musieli wykonać wskazane przez trenera zadanie do wykonania na komputerze.
Zielone umiejętności i kompetencje zawarte w kursie:
- świadomość i szacunek dla środowiska,
- chęć uczenia się o zrównoważonym rozwoju,
- umiejętności adaptacji w celu umożliwienia pracownikom pozyskania wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej nowych technologii i procesów niezbędnych do zazieleniania ich miejsc pracy,
- umiejętności pracy zespołowej odzwierciedlające potrzebę wspólnej pracy wewnątrz organizacji nad poszukiwaniem rozwiązań ograniczających ślad środowiskowy organizacji,
- rezyliencja – zdolność dostosowywania się do zmiennych warunków,
- umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, aby promować wymagane zmiany wśród współpracowników i klientów,
- zwiększanie efektywności energetycznej,
- promowanie zielonej wiedzy i zielonego sprzątania,
- redukcja i zarządzanie odpadami,
- umiejętność pracy zespołowej,
- umięjętności komunikacyjne,
- planowanie oparte na logicznym myśleniu,
- analizowanie efektywności pracowniczej,
- przygotowywanie raportów.
TEMATYKA SZKOLENIA JEST ZGODNA Z PROGRAMEM REGIONALNYM TECHNOLOGII NA LATA 2019 -2030 W OBSZARZE TECHNOLOGIE TELEKOMUNIKACYJNE I INFORMACYJNE, OBSZAR 4.1 TECHNOLOGIE TELEKOMUNIKACYJNE F8: SZTUCZNA INTELIGENCJA I UCZENIE MASZYNOWE
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 MODUŁ I Budowanie świadomości i szacunek dla środowiska poprzez stosowanie sztucznej inteligencji w optymalizacji procesów zachodzących w organizacji zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Rafał Augustyn | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 MODUŁ II Praca z dokumentami i współpraca w zespole zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Rafał Augustyn | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 przerwa | Prowadzący Rafał Augustyn | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 MODUŁ III Komunikacja i zarządzanie projektami zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Rafał Augustyn | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 MODUŁ 4 Automatyzacja i wykorzystanie AI w pracy biurowej zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Łukasz Stolarczyk | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 przerwa | Prowadzący Łukasz Stolarczyk | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 MODUŁ 5 Automatyzacja procesów w biurze zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Łukasz Stolarczyk | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto312,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto312,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Augustyn
Łukasz Stolarczyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy kursant otrzymuje skrypt szkoleniowy online
Informacje dodatkowe
PODSTAWA ZWOLNIENIA Z VAT:
Podstawy prawne zwolnienia z vat : 1. Rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 20.12.2013 r. paragraf 3 ust 1 pkt.14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego , finansowane w co najmniej 70 % ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi