Progres Zarządzania Projektami - Pakiet dla osób średnio zaawansowanych
Progres Zarządzania Projektami - Pakiet dla osób średnio zaawansowanych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Osoby początkujące lub średniozaawansowane w zarządzaniu projektami, programami i portfelami – chcące zdobyć solidne podstawy lub rozwinąć umiejętności w obszarach zarządzania zmianą, ryzykiem, innowacjami i zespołami.
- Członkowie zespołów projektowych – zaangażowani w procesy wsparcia projektów, transformacji lub wdrażania innowacyjnych rozwiązań.
- Liderzy zespołów i początkujący menedżerowie – poszukujący praktycznych narzędzi do zarządzania ludźmi, komunikacji oraz budowania struktur wspierających.
- Specjaliści ds. zarządzania zmianą i ryzykiem – odpowiedzialni za skuteczne wdrażanie transformacji i zarządzanie niepewnością w organizacjach.
- Osoby zainteresowane certyfikacją – dążące do zdobycia uznawanych certyfikatów (M_o_R Foundation) potwierdzających ich kompetencje.
Grupa ta obejmuje zarówno osoby początkujące, jak i praktyków, którzy chcą wzmocnić swoje umiejętności w obszarze wsparcia projektów i zmian w organizacjach.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji30-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi80
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik po zakończeniu usługi będzie przygotowany do: wdrażania zmian organizacyjnych z wykorzystaniem narzędzi zarządzania zmianą, identyfikowania i zarządzania ryzykiem na poziomie strategicznym i projektowym, prowadzenia warsztatów Design Thinking oraz skutecznego zarządzania zespołami. Uczestnik rozwinie kluczowe kompetencje w zarządzaniu procesami organizacyjnymi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Innowacyjność, uczestnik:zarządza zmianą w organizacji, w tym w organizacji z sektora usług IT; b. tworzy wizje zmiany, twórcze myślenie; c. planuje zmianę w organizacji, w tym w organizacji z sektora usług IT. d. definiuje zagadnienia związane z oporem i pracą z oporem w organizacji, w tym w organizacji z sektora IT. | Kryteria weryfikacji Znajomość zasad tworzenia wizji. Znajomość typowych źródeł oporu i sposobów radzenia sobie z nimi. Znajomość istotnych elementów planu zmiany. Wpływ neuronauki na planowanie zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Zarządzanie zmianą, uczestnik:a. charakteryzuje zasady i narzędzia zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie; b. rozumie znaczenia i role zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie; c. określa zagadnienia z zakresu wprowadzania zmian w organizacji, w tym w organizacji z sektora IT oraz organizacji realizującej strategię zrównoważonego rozwoju, d. charakteryzuje modele i czynniki zmiany; e. określa zagadnienia związane z poziomami adopcji zmiany i wspierania systemów organizacji, w tym w organizacji z sektora IT oraz organizacji realizującej strategię zrównoważonego rozwoju, | Kryteria weryfikacji Znajomość typowych ról w procesie zmiany i ich odpowiedzialności. Znajomość modeli opisujących transformację w organizacji. Znajomość modelu adopcji zmian E. Rogersa. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzenie i upowszechnianie wizji, uczestnik:a. charakteryzuje praktyki tworzenia wizji zmiany; b. określa sposoby angażowania ludzi we współtworzenie i realizację wizji; c. definiuje zagadnienia z zakresu uczenia się ludzi, motywowania, różnic indywidualnych; d. definiuje zagadnienia związane z oporem i pracą z oporem w organizacji. | Kryteria weryfikacji Zapoznanie się z przykładami wizji organizacyjnych. Poznanie koncepcji różnic osobowościowych. Przedstawienie sposobów wykorzystywania koncepcji "dźwigni" organizacyjnych do utrwalania zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wywieranie wpływu, uczestnik:a. charakteryzuje taktyki wywierania wpływu; b. identyfikuje interesariuszy; c. ocenia wpływ interesariuszy czy dotkliwości zmian; d. określa zagadnienia z zakresu uczenia się ludzi, motywowania, różnic indywidualnych; e. określa zagadnienia związane z oporem i pracą z oporem w organizacji. | Kryteria weryfikacji Znajomość różnych koncepcji dot. motywacji. Znajomość narzędzi do identyfikacji i segmentacji interesariuszy. Poznanie metod radzenia sobie z oporem zmiany. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Innowacyjność, uczestnika. potrafi dokonać krytycznej analizy procesów zarządczych w organizacji, w tym organizacji z sektora usług IT b. ocenia dotkliwość zmiany czy wpływ interesariuszy, c. projektuje nowatorskie rozwiązania w odpowiedzi na potrzeby zmian; d. tworzy warunki sprzyjające tworzeniu innowacyjnych rozwiązań; e. tworzy warunki dla powstania systemów wspierających zmianę. f. komunikuje zmiany wprowadzane w organizacji, w tym w organizacji z sektora usług IT. | Kryteria weryfikacji Umiejętność identyfikacji czynników wpływających na powodzenie zmiany | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Zarządzanie zmianą, uczestnik:a. inicjuje zmiany i potrafi zostać liderem ich wprowadzania w organizacji; b. identyfikuje źródeła oporu wobec zmian w przedsiębiorstwie, także z sektora usług IT, i projektuje działania służące w jego przezwyciężeniu; c. stosuje techniki efektywnej komunikacji zmian w przedsiębiorstwie i umie je skutecznie dobierać; d. ocenia gotowość przedsiębiorstwa do zmiany; e. definiuje i wyjaśnia kierunki zmian i ich skutki; f. posiada umiejętność konceptualizacji i tworzenia dźwigni zmiany; g. tworzy wizję zmiany; h. tworzy i realizuje plany zarządzania zmianą; i. stosuje modele zmiany indywidualnej; j. stosuje wiedzę z zakresu zarządzania zmianą w praktyce; k. planuje proces edukacyjny. | Kryteria weryfikacji Umiejętność przeprowadzania analizy wpływu zmiany z zastosowaniem podejścia do zarządzania ryzykiem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Wywieranie wpływu, uczestnik:a. stosuje strategie wywierania wpływu; b. buduje wizerunek jako osoby wiarygodnej i skutecznej; c. tworzy maski i mapy empatii; d. mapuje interesariuszy; e. identyfikuje interesariuszy i określa ich wpływ. | Kryteria weryfikacji Umiejętność stosowania wybranych narzędzi do identyfikacji i segmentacji interesariuszy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 1. Innowacyjność, uczestnik:a. posiada zdolnośc do wychodzenia poza schematy postępowania; b. zachęca współpracowników do aktywnego uczestnictwa w procesach twórczych. | Kryteria weryfikacji Poziom kreatywności i zaangażowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Zarządzanie zmianą, uczestnik:a. posiada pozytywne i proaktywne nastawienie wobec nowych możliwości, wyzwań i zmian; b. przewodzi w zakresie implementacji zmian; c. jest kreatywny w poszukiwaniu możliwych rozwiązań, propozycji zmian; d. jest otwarty na zmiany i korzyści, jakie ze sobą niosą. | Kryteria weryfikacji Poziom kreatywności i zaangażowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Tworzenie i upowszechnianie wizji, uczestnik:a. świadomie buduje swojąwiarygodność jako eksperta w zakresie zarządzania zmianami w przedsiębiorstwie; b. prezentuje charyzmę i postawy przywódcze; c. naturalnie i łatwo isnpiruje, motywowuje i angażuje współpracowników bez stosowania manipulacji negatywnej. | Kryteria weryfikacji Poziom kreatywności i zaangażowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Wywieranie wpływu, uczestnik:a. posiada swobodę w poruszaniu się w obszarze społecznym organizacji; b. inspiruje i motywuje współpracowników. | Kryteria weryfikacji Poziom kreatywności i zaangażowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zastosowanie wiedzy dotyczącej zarządzania zmianą (zdobytej na kursie Change Management Foundation) w kontekście zrównoważonego rozwoju i zielonych kompetencji | Kryteria weryfikacji o Uczestnik potrafi zidentyfikować możliwości zastosowania poznanych koncepcji w zmianach związanych z zielonymi inicjatywami i zrównoważonym rozwojem. o Uczestnik umie zastosować narzędzia wspierające przeprowadzanie zmian w inicjatywach, które promują efektywność energetyczną, zmniejszanie śladu węglowego lub inne cele związane z ekologiczną odpowiedzialnością. o Uczestnik rozumie, jak bieżące angażowanie interesariuszy poprzez działania informacyjne, edukacyjne i warsztatowe może przyczynić się do efektywnego wdrażania inicjatyw związanych z ochroną środowiska i zrównoważonym rozwojem w organizacjach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Określa czym jest i jak działa Design Thinking | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje cechy design thinking | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia DTTools czyli narzędzia wykorzystywane w DTMethod | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje DTTools | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje terminy, pojęcia wykorzystywane w Design Thinking DTRules oraz DTRoles, zasady i role wykorzystywane w DTMethod, pryncypia i role DTMethod, | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje:- DTRules - DTRoles | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia DTModel czyli schemat postępowania i harmonogram, który pozwala zrealizować cel procesu | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje DTModel | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uzasadnia efekty wpływające na skuteczność procesów grupowych i kreatywnych. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje ograniczenia poznawcze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się stosuje narzędzia służące zbieraniu i analizie informacji dotyczących wyzwania,wykorzystuje metody wspierające kreatywność i generowanie pomysłów, przygotowuje rożne formy prototypów i przeprowadzić testy tych prototypów, | Kryteria weryfikacji stosuje narzędzia służące zbieraniu i analizie informacji dotyczących wyzwania,wykorzystuje metody wspierające kreatywność i generowanie pomysłów, potrafi przygotować rożne formy prototypów i przeprowadzić testy tych prototypów, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się stosuje narzędzia służące zbieraniu i analizie informacji dotyczących wyzwania,wykorzystuje metody wspierające kreatywność i generowanie pomysłów, potrafi przygotować rożne formy prototypów i przeprowadzić testy tych prototypów, | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje DTModel i jego elementy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się nawiązywanie relacji z interesariuszami,podniesienie ciekawości względem potrzeb różnych interesariuszy w kontekście inicjatywy, lepsze rozumienie interesariuszy i wpływu inicjatywy, stawianie potrzeb interesariuszy na pierwszym miejscu w ramach inicjatywy, podniesienie kompetencji uważnego słuchania i rozumienia innych ludzi. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje narzędzia służące badaniu potrzeb interesariuszy w trakcie ćwiczeń | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Stosuje w praktyce umiejętności efektywnego wykorzystywania DTMethod do rozwiązywania problemów i wyzwań, w kontekście projektów i działań dot. zrównoważonegorozwoju i zielonych kompetencji | Kryteria weryfikacji > Identyfikujemożliwości zastosowania podejścia DTMethod w projektach związanych z zielonymi inicjatywami i zrównoważonym rozwojem. > Stosuje zasady, proces i narzędzia DTMethod, w ramach rozwiązywania wyzwań dot. efektywności energetycznej, zmniejszania śladu węglowego lub innych celów związanych z ekologiczną odpowiedzialnością. > Rozumie, jak efektywne rozwiązywanie problemów i wyzwań za pomocą DTMethod może przyczynić się do realizacji celów inicjatyw związanych z ochroną środowiska i zrównoważonym rozwojem w organizacjach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęMoR Foundation - PeopleCert
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoMoR Foundation - AXELOS
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
WARUNKI PRZEPROWADZENIA USŁUGI:
Każdy uczestnik powinien posiadać dostęp do komputera oraz interenetu, ponieważ usługa szkoleniowa zostanie zrealizowana w formie online, z wykorzystaniem takich platform, jak: ZOOM oraz Mural.
Usługa jest wykonywana w godzinach zegarowych (60 min.), a planowane przerwy wliczają się do jej czasu.
W trakcie szkolenia, uczestnicy będą dzieleni na mniejsze, 3-5 osobowe grupy, w ramach realizacji wybranych ćwiczeń warsztatowych (funkcja "Pokoi" na platformie ZOOM). Usługa zostanie wykonana z wykorzystaniem takich metod, jak: mini wykład, prezentacja multimedialna, symulacje w grupach, praca z case study, rudna, dyskusja, scenki.
DZIEŃ 1
Wprowadzenie do zarządzania zmianą.
Moduł 1: Kontekst organizacyjny i podejście
• Związek między zarządzaniem zmianą a korzyściami
• Poziomy adopcji zmiany
• Wsparcie w procesie decyzyjnym - Cynefin
• Zmiana planowana i wyłaniająca się
• Myślenie systemowe
• Kultura organizacyjna
• Analiza pola sił
• Współtworzenie (co-design)
• Model ADKAR
• Ewolucja procesu n-etapowego
• Strategie dostarczania zmiany
• Zwinne praktyki (agile)
• Skuteczny Change Manager i zwinne praktyki zmiany
• Strategia zmiany
Moduł 2: Ludzie i zmiana
• Różnice indywidualne (różne typy osobowości)
• Preferencje dotyczące uczenia się i zmian w miejscu pracy
• Wprowadzenie do neuronauki
• Reakcje ludzi na zmiany (krzywa zmiany, transformacja)
DZIEŃ 2
• Przywództwo w procesie zmian
• Motywacja ludzi
• Psychologia pozytywna i odporność (rezyliencja) osobista
• Wzór na zmianę i lęk przed zmianą
• Lęk przed uczeniem i lęk o przetrwanie
• Kompetencje i uczenie się
• Style uczenia się
Moduł 3: Przywództwo i zespoły w zmianie
• Kluczowe role w zmianie organizacyjnej
• Przywództwo i bezpieczeństwo psychologiczne w procesie zmian
• Przywództwo, kultura i zmiany organizacyjne
• Zespoły efektywne – struktura, etapy rozwoju
• Korzyści płynące z różnorodności w zespołach
Moduł 4: Komunikacja i angażowanie interesariuszy
• Interesariusze – definicja, identyfikacja, analiza, narzędzia, budowanie zaangażowania
DZIEŃ 3
• Podstawy teorii komunikacji
• Ograniczenia poznawcze
• Tworzenie kluczowych komunikatów w zmianie
• Docieranie do serc i umysłów
• Sposoby komunikowania się z ludźmi
• Kanały komunikacji
• Planowanie komunikacji
Moduł 5: Praca Change Managera
• Ocena wpływu zmiany i jej dotkliwości
• Opór wobec zmian – przyczyny, sposoby radzenia sobie z nim
• Analiza efektywności zmian (pomiar)
• Budowanie zrównoważonej karty wyników wprowadzenia zmian
• Tworzenie strategii pomiaru efektywności zmian
• Ograniczenia analizy danych
DZIEŃ 4
Wprowadzenie do zarządzania ryzykiem oraz M_o_R. Wykład i ćwiczenia
Pryncypia zarządzania ryzykiem M_o_R. Wykład i ćwiczenia
Podejście do zarządzania ryzykiem M_o_R. Wykład
DZIEŃ 5
Proces zarządzania ryzykiem M_o_R . Wykład i ćwiczenia.
DZIEŃ 6
Perspektywa strategiczna, programu, projektu i operacyjna – Ćwiczenia
Specjalne aspekty zarządzania ryzykiem .
Model dojrzałości i kontrola stanu zarządzania ryzykiem. Wykład, ćwiczenia i dyskusja.
DZIEŃ 7
Wprowadzenie do Design Thinking
Wprowadzenie do DTMethod
Sesja warsztatowa: rozpoczęcie procesu DTMethod i faza eksploracyjna
Badania interesariuszy: wywiady, ankiety, obserwacje
Desk research
Planowanie badań interesariuszy
DZIEŃ 8
Sesja warsztatowa 2: faza eksploracyjna
Przebieg fazy eksploracyjnej; pryncypia DTMethod (DTRules) a faza eksploracyjna
Sesja warsztatowa 3: faza kreatywna
Przebieg fazy kreatywnej; pryncypia DTMethod (DTRules) a faza kreatywna
Sesja warsztatowa 4: faza konstrukcyjna
Przebieg fazy konstrukcyjnej; pryncypia DTMethod (DTRules) a faza kreatywna
Podsumowanie DTMethod
Post test DTMethod Foundation
DZIEŃ 9
Sesja warsztatowa 5: faza konstrukcyjna
Przebieg fazy konstrukcyjnej; pryncypia DTMethod (DTRules) a faza kreatywna
Podsumowanie DTMethoD
DZIEŃ 10
MODUŁ I: Menedżer jako klucz do efektywnego zespołu
MODUŁ II: Budowanie zespołu – jako ciągły proces
MODUŁ IV: Planowanie pracy - Ustalanie celów i priorytetów działań
MODUŁ V: Organizowanie pracy - Delegowanie, jako droga do samodzielności
DZIEŃ 11
MODUŁ VI: Budowanie i rozwój motywacji pracowników
MODUŁ VII: Główne zasady procesu komunikacji w zespole
MODUŁ VIII: Kluczowe techniki skutecznej komunikacji i informacji zwrotnej
MODUŁ IX: Efektywny zespół – dysfunkcje zespołowe według P. Lencioniego
Szkolenie prowadzone jest metodą wykładową i warsztatową.
OCZEKIWANE PRZYGOTOWANIE SŁUCHACZY:
Nie jest wymagana wiedza specjalistyczna. Każdy z uczestników będzie miał okazję podzielić się swoimi doświadczeniami.
Efekty uczenia zostaną zweryfikowane przed szkoleniem i po szkoleniu poprzez pre i post testy w formie testu teoretycznego zamkniętego w formie online - walidacja wewnętrza
Dodatkowo przewidziany jest egzamin: MoR Foundation - walidacja zewnętrzna.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 499,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 499,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto93,74 PLN
- Koszt osobogodziny netto93,74 PLN
- W tym koszt walidacji brutto1 690,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto1 690,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agata Jakóbczak
Trenerka z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu różnorodnymi projektami z dziedziny reklamy, mediów, marketingu i PR. Zrealizowała kilkadziesiąt projektów reklamowych i marketingowych z wykorzystaniem wizerunków osób znanych z mediów. Stworzyła i prowadzi wysoko oceniany przez klientów autorski projekt szkoleń medialnych i z wystąpień publicznych z udziałem znanych dziennikarzy, adresowany do klientów m.in. z branż: FMCG, IT, finansowej i innych.
Była współtwórczynią projektu internetowego obejmującego koncepcję, założenie i prowadzenie portalu onaonaona.com Agaty Młynarskiej oraz organizację działań klubów kobiet w całej Polsce. W 2012 roku była Dyrektorem Festiwalu Teraz One w Łodzi dla 3000 kobiet, składającego się z kilkudziesięciu warsztatów, paneli, konferencji i występów artystycznych. Zrealizowała dla TVN pierwszy w Polsce projekt Product Placement w serialu telewizyjnym. Była producentką kilkudziesięciu filmów reklamowych na zlecenie międzynarodowych agencji reklamowych i indywidualnych klientów.
Głównym obszarem jej zainteresowań jest zarządzanie projektami metodyką AgilePM®, PRINCE2® i zarządzanie zmianą. Na swoich szkoleniach z Change Management oraz facylitowanych warsztatach Management 3.0 podejmuje tematykę zwinnego zarządzania, przywództwa, motywacji oraz dostosowania organizacji do dynamicznie zmieniającego się świata.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne dla uczestników szkolenia:
- praca przedkursowa
- prezentacja multimedialna,
- arkusze z przykładowymi egzaminami,
- arkusze z ćwiczeniami.
Materiały zostaną przekazane uczstnikom przed szkoelniem mailowo w postaci aktywnych linków. Materiały udostęniane są za pośrednictwem platformy Calameo. Aby pobrać materiały, niezbędne jest założenie darmowego konta w serwisie Calameo.
Informacje dodatkowe
Uczestnik po szkoleniu otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia szkolenia.
W czas szkolenia wliczone są przerwy.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w szkoleniu:
- Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
- Szkolenie odbędzie się przy pomocy platformy Zoom. Uczestnicy szkolenia otrzymają mailowo informacje na temat korzystania z platformy przy pomocy przeglądarki internetowej lub aplikacji do pobrania na komputer.
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
- Komputer uczestnika powinien być wyposażony w głośniki, bezpłatną aplikację Zoom (do pobrania na komputer lub dostęp bezpośrednio w przeglądarce internetowej). Konieczna jest również kamera do interakcji oraz mikrofon.
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
- Uczestnik może skorzystać z dowolnego łącza sieciowego.
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
- Część materiałów szkoleniowych (prace przedkursowe) uczestnicy otrzymują mailowo. Wymagane podstawowe oprogramowanie umożliwiające odczyt plików zapisanych w formatach .doc, .docx i .pdf, czyli np. Microsoft Word. Pozostałe materiały (prezentacja, ćwiczenia, przykładowe egzaminy) są udostępniane przy pomocy platformy Calameo.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.
- Link przesłany uczestnikom szkolenia jest ważny w trakcie trwania szkolenia zgodnie z jego harmonogramem.
Informacje dotyczące warunków technicznych (egzaminy):
- Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
- Szkolenie odbędzie się przy pomocy narzędzia Proctor U. Egzaminator będzie miał dostęp do egzaminu, monitorując środowisko egzaminacyjne przez komputer pulpitu, kamery internetowej i mikrofonu. Po zarezerwowaniu egzaminu uczestnik otrzyma wiadomość e-mail umożliwiający rejestrację i umówienie się na spotkanie z egzaminatorem za pośrednictwem Portalu Kandydata.
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
- Uczestnik egzaminu powinien posiadać komputer z wbudowaną kamerą internetową oraz głośnikiem.
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
- Zgodnie z zaleceniami akredytora zalecane jest posiadanie szybkiego łącza internetowego. Bezprzewodowe łącze internetowe nie jest zalecane, ponieważ może zakłócić przebieg egzaminu.
- Okres ważności aplikacji.
- Aplikacja Proctor U jest ważna w trakcie egzaminu zgodnie z wymaganiami przedstawionymi przez akredytora.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.