Analityk biznesowy - kurs zdalny / dostępny także dla: projekt Wektor/Gdańsk / Pomorskie / Cała Polska
Analityk biznesowy - kurs zdalny / dostępny także dla: projekt Wektor/Gdańsk / Pomorskie / Cała Polska
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest skierowany do:
- osób chcących rozpocząć karierę jako Analityk Biznesowy – nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie, przydatna będzie podstawowa znajomość środowiska biznesowego i projektowego.
- analityków biznesowych – chcących poszerzyć wiedzę o nowoczesne techniki modelowania, analizowania i dokumentowania wymagań.
- specjalistów IT, Product Ownerów i Project Managerów – współpracujących z analitykami biznesowymi i chcących lepiej zrozumieć ich rolę
- osób zainteresowanych analizą strategiczną, zarządzaniem zmianą oraz usprawnianiem procesów biznesowych.
- osób zainteresowanych automatyzacją, specjalistów, którzy chcą wykorzystać sztuczną inteligencję w analizie biznesowej i automatyzacji procesów.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu "WEKTOR”
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu Małopolski pociąg do kariery (projekt MP) i/lub dla Uczestników Projektu Nowy Start w Małopolsce z EURESem (projekt NSE);
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji26-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi54
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik po zakończeniu szkolenia, będzie przygotowany do:- Stosowania zasad analizy biznesowej
- Modelowania procesów biznesowych
- Analizowania i optymalizowania procesów biznesowych
- Efektywnego zbieranie, dokumentowania i walidowania wymagań biznesowych
- Współpracowania z interesariuszami
- Wykorzystywania narzędzi IT i automatyzacji w analizie biznesowej
- Zarządzania zmianą w organizacji
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje zasady analizy biznesowej | Kryteria weryfikacji Opisuje cykl życia analizy biznesowej, definiuje role i obowiązki analityka oraz rozpoznaje kluczowe kompetencje | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Modeluje procesy biznesowe w BPMN i UML | Kryteria weryfikacji Tworzy diagramy BPMN i UML dla wybranych przypadków biznesowych, stosując odpowiednie narzędzia | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Analizuje i optymalizuje procesy biznesowe | Kryteria weryfikacji Stosuje techniki RCA, Diagram Ishikawy i 5 Whys do identyfikacji źródeł problemów w procesach biznesowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Zbiera, dokumentuje i waliduje wymagania biznesowe | Kryteria weryfikacji Tworzy backlog, ocenia wymagania zgodnie z metodą MoSCoW i przeprowadza walidację na podstawie case study | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Zarządza komunikacją i współpracą z interesariuszami | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i kategoryzuje interesariuszy, stosuje strategie komunikacji i negocjacji w procesie analizy biznesowej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje narzędzia IT w analizie biznesowej | Kryteria weryfikacji Korzysta z JIRA i Confluence do dokumentowania wymagań i zarządzania backlogiem projektowym | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wdraża zmiany biznesowe i analizuje ich wpływ na organizacje | Kryteria weryfikacji Tworzy strategię zarządzania zmianą i ocenia jej wpływ na organizację | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs przeznaczony jest dla osób, które chcą rozpocząć karierę jako Analityk Biznesowy, a także dla profesjonalistów, którzy chcą ustrukturyzować i poszerzyć swoją wiedzę o nowoczesne techniki analizy biznesowej oraz praktyczne narzędzia IT.
Nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie w analizie biznesowej.
Kurs Analityk Biznesowy pozwala uczestnikom zdobyć praktyczne umiejętności wymagane na rynku pracy. Program obejmuje zarówno fundamenty analizy biznesowej, jak i zaawansowane techniki analizy wymagań, modelowania procesów oraz zarządzania zmianą.
W czasie kursu trener w sposób praktyczny wprowadza uczestników w obecne standardy jak również trendy rynkowe takie jak automatyzacja procesów z użyciem sztucznej inteligencji. Kurs został opracowany w taki sposób, aby dostarczyć uczestnikom praktycznej wiedzy oraz narzędzi stosowanych w rzeczywistych projektach biznesowych i IT.
Uczestnicy poznają rolę analityka biznesowego w organizacji oraz jego obowiązki. Omawiane są zagadnienia związane z cyklem życia analizy biznesowej, identyfikacją interesariuszy oraz strategiami komunikacji, które są niezbędne do skutecznego zarządzania wymaganiami.
Zakres tematyczny kursu Analityk biznesowy realizowanego przez CODE:ME
1. Wprowadzenie do analizy biznesowej
• Zakres i aspekty pracy analityka biznesowego
• Zasady prowadzenia analizy biznesowej - okiem praktyka
• Rola i obowiązki analityka biznesowego
• Cykl życia analizy biznesowej
• Kluczowe kompetencje i ścieżki kariery
• Wprowadzenie definicji i kategoryzacja interesariuszy
• Strategie komunikacji i zarządzania interesariuszami
• Współpraca z interesariuszami (IT, biznes, zarząd)
2. Analiza strategiczna i wizja produktu w kontekście analizy biznesowej
• Analiza strategiczna i jej wpływ na podejście do analizy biznesowej
• Schematy RACI i RASCI w praktyce
• Znaczenie środowiska biznesowego dla procesu zbierania wymagań i praktyki biznesowej
• Business feasibility, technical feasibility, financial feasibility
• Struktura dobrego business case'u
• Kategorie kosztów i zysków – ocena wpływu i ryzyka
• Opiniowanie i prezentacja case'ów
• Modelowanie systemów biznesowych
• Model działalności biznesowej (BAM), analiza CATWOE
• Wydarzenia i reguły biznesowe
• Model BAM w praktyce i osiąganie konsensusu
• Gap analysis
• Narzędzia analizy strategicznej:
• PESTEL, MOST, SWOT, Boston Box
• Przygotowanie Planu Analizy Biznesowej (Business Analysis Approach)
3. Modelowanie procesów biznesowych
• Jak uchwycić kontekst organizacyjny i systemowy?
• UML i BPMN – różnice i zastosowania
• Tworzenie modelu w praktyce:
• SIPOC – analiza na poziomie wysokopoziomowym
• BPMN – szczegółowe modelowanie procesów biznesowych
• Wybrane metody usprawniania procesów:
• Usuwanie wąskich gardeł
• Przeprojektowanie procesu
• Optymalizacja i automatyzacja
• Analiza przyczyn źródłowych (Root Cause Analysis - RCA)
• Metody analizy RCA (Ishikawa Diagram, 5 Whys, Pareto Analysis)
• The Infinite Hows (or, the Dangers of the Five Whys) – jak unikać błędnych wniosków
Przydatne narzędzia darmowe: Lucidchart, Visio, Bizagi
4. Analiza biznesowa krok po kroku
• Model rozwiązywania problemów vs. model analizy biznesowej
• Etapy procesu analizy biznesowej – inputy i outputy
• Typowe problemy etapu oraz główne praktyki:
• Wywiad, warsztat, obserwacja i prototypowanie
• Analiza procesu biznesowego w przykładowej aplikacji mobilnej
5. Proces dostarczania w podejściu Agile
• Główne modele procesu dostarczania (Waterfall, SCRUM)
• Udział analityka biznesowego w poszczególnych etapach projektu
• Współpraca z zespołem developerskim i testerami
• Rola analityka biznesowego w zespole zwinnym
• Metoda 3 Amigos – wspólna analiza i definiowanie wymagań z developerami i testerami
6. Wdrażanie zmiany biznesowej
• Środowisko zmiany – zewnętrzne, wewnętrzne, indywidualne
• Etapy zmiany i emocje z nimi związane
• Strategia biznesowa a strategie wprowadzania zmiany (CBAM – Concerns-Based Adoption Model)
• Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna oraz rola analityka we wsparciu zmiany
• Analiza wpływu zmiany na organizację i pracowników
7. Zbieranie, dokumentowanie i walidacja wymagań
• Tworzenie listy wymagań i praca z backlogiem, ocena wymagań (SMART)
• Walidacja wymagań w praktyce – jak skutecznie walidować wymagania?
• Dokumentowanie i zarządzanie zmianami wymagań
• Praktyczne sposoby dokumentowania wymagań oraz preferowane narzędzia
• Kategorie i priorytetyzacja wymagań (MoSCoW)
• Zarządzanie wymaganiami i wersjonowanie
8. Analiza biznesowa w projektach IT
• Specyfika analizy biznesowej w projektach IT vs. inne branże
• Modelowanie wymagań
• Podstawy UX, persony, efektywne User Stories
• 3C’s and INVEST Guide
• Wizualne modelowanie wymagań (RML)
• Narzędzia Atlassian (JIRA i Confluence) – wdrożenie i praktyczne zastosowanie
• Przykład wdrożenia backlogu i zarządzania wymaganiami w JIRA
9. Finalizacja i projekt praktyczny
• Praca nad rzeczywistymi projektami
• Analiza przypadków case studies z różnych branż (finanse, IT, e-commerce)
• Ćwiczenia grupowe symulacyjne
• Checklista etapów i metod pracy – podsumowanie i dyskusja przygotowująca do zadania końcowego
• Drzewo decyzyjne – jak wybrać właściwe techniki i narzędzia?
• Zarządzanie ryzykiem i optymalizacja działań w ostatnich fazach projektu
10. Narzędzia AI i automatyzacja w pracy analityka biznesowego
• Najnowsze trendy i narzędzia
• AI w analizie biznesowej – możliwości i ograniczenia
• Automatyzacja w codziennej pracy analityka biznesowego (RPA)
• Optymalizacja zbierania i analizy wymagań za pomocą asystenta AI
• Podstawowe CTEPrzegląd narzędzi do automatyzacji procesów biznesowych (Zapier, Make.com)
• Integracja AI z JIRA, Confluence i innymi systemami zarządzania projektami
• Automatyzacja powtarzalnych zadań, praca z kalendarzem, automatyczne podsumowania spotkań
• Q&A, podsumowanie kursu
Usługa jest realizowana zdalnie w czasie rzeczywistym, co oznacza, że każdy uczestnik w trakcie zajęć pracuje indywidualnie na swoim komputerze.
Wszystkie szczegóły dotyczące wymagań technicznych zostały opisane w sekcji Warunki techniczne.
Kurs prowadzony jest w godzinach zegarowych, przy czym 70% stanowią zajęcia praktyczne, a 30% — teoretyczne.
Na koniec kursu przeprowadzona jest walidacja w formie testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie.
#codeme
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Wprowadzenie do analizy biznesowej, rola analityka, cykl życia, interesariusze - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Wprowadzenie do analizy biznesowej, rola analityka, cykl życia, interesariusze - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:05 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Komunikacja, analiza strategiczna, feasibility, RACI/RASCI - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Komunikacja, analiza strategiczna, feasibility, RACI/RASCI - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:05 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Business case, koszty/zyski, ryzyko, prezentacja case'ów - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Business case, koszty/zyski, ryzyko, prezentacja case'ów - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:05 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 CATWOE, model BAM, wydarzenia i reguły biznesowe, gap analysis - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 CATWOE, model BAM, wydarzenia i reguły biznesowe, gap analysis - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:05 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Ćwiczenia praktyczne: BAM, case, gap analysis - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 Ćwiczenia praktyczne: BAM, case, gap analysis - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 15:05 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Narzędzia strategiczne: PESTEL, SWOT, MOST, Boston Box, plan analizy - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Narzędzia strategiczne: PESTEL, SWOT, MOST, Boston Box, plan analizy - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:05 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Modelowanie procesów: kontekst, SIPOC, BPMN, UML - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Modelowanie procesów: kontekst, SIPOC, BPMN, UML - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:05 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Optymalizacja, automatyzacja, RCA, Ishikawa, 5 Whys - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Optymalizacja, automatyzacja, RCA, Ishikawa, 5 Whys - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:05 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Modelowanie i usprawnianie procesu: grupowe zadanie i dokumentacja - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Modelowanie i usprawnianie procesu: grupowe zadanie i dokumentacja - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:05 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Wywiady, warsztaty, prototypowanie, analiza aplikacji mobilnej - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Wywiady, warsztaty, prototypowanie, analiza aplikacji mobilnej - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 15:05 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Agile, SCRUM, rola BA, 3 Amigos, zmiana i komunikacja - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 Agile, SCRUM, rola BA, 3 Amigos, zmiana i komunikacja - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:05 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 CBAM, wpływ zmiany na ludzi, dokumentowanie wymagań, SMART, MoSCoW - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 CBAM, wpływ zmiany na ludzi, dokumentowanie wymagań, SMART, MoSCoW - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:05 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Symulacja projektu: backlog, user stories, JIRA/Confluence, analiza UX/persony - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Symulacja projektu: backlog, user stories, JIRA/Confluence, analiza UX/persony - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:05 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Automatyzacja z AI, RPA, narzędzia (Zapier, Make.com, podsumowania spotkań) - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Automatyzacja z AI, RPA, narzędzia (Zapier, Make.com, podsumowania spotkań) - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:05 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Checklista BA, drzewo decyzyjne, zarządzanie ryzykiem, podsumowanie, Q&A - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Checklista BA, drzewo decyzyjne, zarządzanie ryzykiem, podsumowanie, Q&A - Sposób realizacji zajęć: współdzielenie ekranu, ćwiczenia, chat, rozmowa | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Walidacja w formie testu teoretycznego z wynikem generowanym automatycznie | Prowadzący Alexandra Ardelean | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:35 | Godzina zakończenia 15:05 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,74 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,74 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Alexandra Ardelean
W przeszłości zarządzała działem planowania zasobów, koordynując pracę ponad 150 konsultantów, a doświadczenie zdobywała m.in. w firmach Monterail, Infor oraz Google StreetView.
Obecnie pracuje jako konsultantka dla firm świadczących usługi profesjonalne (PSA), wspierając je w modelowaniu procesów operacyjnych w celu podejmowania trafnych, strategicznych decyzji opartych na danych. Specjalizuje się w analizie i optymalizacji wykorzystania zespołów (planowana vs. rzeczywista utylizacja), rentowności projektów oraz identyfikowaniu trendów efektywnościowych.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat - przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik przed rozpoczęciem szkolenia otrzyma informacje organizacyjne jak przygotować się do szkolenia.
W trakcie kursu uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w postaci prezentacji (pliki pdf).
Informacje dodatkowe
Uczestnicy po zakończeniu kursu otrzymają Certyfikat ukończenia kursu.
Organizator kursu, zastrzega sobie, że harmonogram kursu może ulec zmianie w przypadkach niezależnych od organizatora.
Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych - za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 60 minut, łącznie 75 godzin.
Przerwy nie są wliczane do czasu trwania usługi.
codeme
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - zoom
- minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - laptop/komputer z dostępem do Internetu oraz mikrofonem i kamerką. Zalecamy korzystanie z dwóch monitorów podczas kursu.
- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - stałe połączenie WI-FI/ Internet, minimalna przepustowość 10mb/s
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów - przeglądarka internetowa, przed rozpoczęciem kursu uczestnik otrzyma informacje i instrukcje dotyczące instalacji programu wykorzystywanego podczas szkolenia.
- okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - link dostępny jedynie w czasie trwania zajęć (czas rzeczywisty)