Szkolenie Video marketing
Szkolenie Video marketing
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do osób fizycznych, które w rozumieniu Kodeksu cywilnego mieszkają, pracują lub uczą się na terenie subregionu metropolitalnego, tj.: powiaty: m. Gdańsk, m. Gdynia, m. Sopot gdański, kartuski, nowodworski, pucki, wejherowski.
Uczestnicy to osoby:
- młode w wieku 18-29 lat,
- w wieku 55 lat i starsze,
- długotrwale bezrobotne,
- o niskich kwalifikacjach zawodowych,
- z niepełnosprawnościami,
- kobiety,
- sprawujące opiekę nad osobami z niepełnosprawnościami czy osobami potrzebującymi wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji18-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Video marketing" przygotowuje uczestnika do wykorzystywania wiedzy z zakresu video marketingu w celu wprowadzenia najnowocześniejszych działań promocyjnych w firmie oraz tworzenia treści marketingowych w oparciu o najważniejsze wartości swojej marki.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się tworzy treści video marketingowe | Kryteria weryfikacji wykorzystuje wiedzę z zakresu video marketingu, filarów content marketingu i podstawowych formatów video | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wprowadza najnowocześniejsze działania promocyjne w firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji używa emocji, gestów i postaw podczas pracy przed kamerą | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji planuje i tworzy treści marketingowe w oparciu o najważniejsze wartości swojej marki | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji buduje długotrwałe relacje z klientami w sieci | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji tworzy materiały reklamowe (filmy), które zwiększą zaangażowanie odbiorców i potencjalnych klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Video marketing" przygotowuje uczestnika do pozycjonowania swojej marki w Internecie we właściwym segmencie rynkowym poprzez zdobycie kompetencji wykorzystywania nowoczesnych narzędzi marketingowych do osiągania celów sprzedażowych.
Usługa skierowana jest do osób fizycznych, które w rozumieniu Kodeksu cywilnego mieszkają, pracują lub uczą się na terenie subregionu metropolitalnego, tj.: powiaty: m. Gdańsk, m. Gdynia, m. Sopot gdański, kartuski, nowodworski, pucki, wejherowski.
Uczestnicy to osoby:
- młode w wieku 18-29 lat,
- w wieku 55 lat i starsze,
- długotrwale bezrobotne,
- o niskich kwalifikacjach zawodowych,
- z niepełnosprawnościami,
- kobiety,
- sprawujące opiekę nad osobami z niepełnosprawnościami czy osobami potrzebującymi wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej i części praktycznej z wykorzystaniem następujących metod aktywizacyjnych uczestników:
- mini wykład
- ćwiczenia indywidualne
- case study
- burza mózgów
- praca w grupach
Program szkolenia
Dzień 1 19.08.2025
- Content Video - absolutna przyszłość marketingu czyli dlaczego musisz to mieć!
- Co musisz wiedzieć zanim zaczniesz produkować treści video?
- Działania kontentowe vs. działania reklamowe – co wybrać?
- Tutorial, Unboxing czy Webinar? Sześć podstawowych formatów video marketingu
- Call to Action – co to jest i jak to użyć w budowaniu content video?
- Jak zaprojektować i stworzyć scenariusz promocyjnego video?
- Sztuka pozyskiwania percepcji w krótkich formach video
- Czego potrzebujesz do nagrań video? Co musisz mieć, a z czego możesz zrezygnować?
- Dzwięk, kadr, persona – 3 filary dobrego video contentu
Dzień 2 20.08.2025
- Co mówić żeby nas słuchali i jak wyglądać żeby chcieli nas oglądać?
- 5 elementów przekazu video, które musisz opanować do perfekcji
- 10 najczęstszych błędów w podejściu do video marketingu
Warsztaty:
- Nagrywanie krótkich filmów w 3 wybranych formatach video
- Feedback grupowy
- Praktyczna nauka pisania scenariuszy do krótkich form video
- Jak używać emocji, gestów i postaw podczas pracy przed kamerą?
Test wiedzy, wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych walidujący kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Walidacja usługi odbędzie się 20 sierpnia 2025 roku w godz. 15:15–15:30 i będzie polegała na przeprowadzeniu pisemnego testu teoretycznego jednokrotnego wyboru (ABC). Test został opracowany przez trenera prowadzącego we współpracy z walidatorem, w oparciu o zamierzone efekty usługi. Testy (w formie papierowej) zostaną rozdane uczestnikom przez trenera prowadzącego usługę.
Wyniki testu będą oceniane przez walidatora zgodnie z kluczem odpowiedzi przygotowanym przez trenera prowadzącego usługę dnia następnego po zakończonej usłudze rozwojowej.
Zostanie zachowania rozdzielność pomiędzy szkoleniem a walidacją usługi.
Informacje dodatkowe:
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktycznych.
- Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych.
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Content Video | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Co musisz wiedzieć zanim zaczniesz produkować treści video? | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Działania contentowe vs. działania reklamowe – co wybrać? | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Tutorial, Unboxing czy Webinar? Sześć podstawowych formatów video | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Przerwa | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Call to Action – co to jest i jak to użyć w budowaniu content video? | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Jak zaprojektować i stworzyć scenariusz promocyjnego video? | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Sztuka pozyskiwania percepcji w krótkich formach video | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Czego potrzebujesz do nagrań video? Co musisz mieć, a z czego możesz zrezygnować? | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Dźwięk, kadr, persona – 3 filary dobrego video contentu | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Co mówić żeby nas słuchali i jak wyglądać żeby chcieli nas oglądać? | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 5 elementów przekazu video, które musisz opanować do perfekcji | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 10 najczęstszych błędów w podejściu do video marketingu | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Nagrywanie krótkich filmów w 3 wybranych formatach video | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 przerwa | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Feedback grupowy | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Praktyczna nauka pisania scenariuszy do krótkich form video | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Jak używać emocji, gestów i postaw podczas pracy przed kamerą? | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Test wiedzy- Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ziemowit Sosiński
Posiada doświadczenie korporacyjne na stanowiskach związanych ze sprzedażą w tym managera sprzedaży odpowiedzialnego na 1/3 kraju, budowa i prowadzenie firm branży marketingowej i reklamowej (z wykorzystaniem Video Marketingu w sieci).
Pedagog - Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP, Specjalista z zakresu Public Relations – Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Sopocie, Certyfikowany Trener Biznesu – Akademia SET, Certyfikowany Storyteller – Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego w Biznesie, Coach – Studium Zawodowe Coacha Biznesu NOVO w Warszawie
Trener stworzył i od 15 lat zarządza firmami marketingowymi i reklamowymi. Od lat bierze aktywny udział w procesie sprzedaży i w negocjacjach największych kontraktów branżowych, a także w procesie obsługi kluczowych klientów. Trener od wielu lat współpracował i współpracuje z wieloma międzynarodowymi i krajowymi agencjami reklamowymi w ramach kampanii marketingowych dla różnym firm. Trener również buduje i wdraża strategie marketingowe i komunikacyjne dla małych i średnich przedsiębiorstw, a także doradza firmom w zakresie public relations.
Trener posiada ponad 80h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu video marketigu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- scenariusz szkolenia,
- materiały szkoleniowe (notes, długopis)
- skrypt podsumowujący wiedzę zdobytą na szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Adres
Adres
Gdański Park Naukowo - Technologiczny (budynek B) sala nr 010
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi