INDYWIDUALNY kurs języka rosyjskiego - poziom B1.
INDYWIDUALNY kurs języka rosyjskiego - poziom B1.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Rosyjski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka rosyjskiego (poziom A2) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie - B1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi80
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do posługiwania się językiem rosyjskim na poziomie B1 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje przypadki gramatyczne (mianownik, biernik, dopełniacz, miejscownik, narzędnik) w kontekście opisu osób, przedmiotów i miejsc. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- Tworzy opisy, stosując poprawne formy deklinacyjne w zależności od funkcji składniowej. - Dopasowuje przymiotniki do rzeczowników pod względem przypadku, rodzaju i liczby. - Koryguje błędne użycia przypadków w zdaniach opisowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń rozróżnia i stosuje formy czasowników ruchu „идти” vs „ехать” oraz ich formy dokonane i niedokonane. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- Tworzy zdania, używając poprawnych form dokonanych i niedokonanych czasowników ruchu - Wyjaśnia różnice semantyczne między „идти” a „ехать”. - Uzupełnia teksty, stosując odpowiednią formę czasownika zgodnie z kontekstem sytuacyjnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie odmienia i stosuje czasowniki modalne („мочь”, „хотеть”, „должен”) w kontekście codziennych sytuacji. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- Formułuje zdania opisujące intencje i konieczność - Stosuje czasowniki modalne we właściwej formie osobowej. - Tłumaczy zdania z języka polskiego, używając poprawnych form modalnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń rozróżnia i stosuje czas przeszły w kontekście narracji i opisu przeszłych wydarzeń. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- Opowiada wydarzenia z przeszłości, stosując poprawne formy czasowników. - Rozróżnia znaczenie aspektu w czasie przeszłym. - Analizuje teksty narracyjne i identyfikuje zastosowane formy aspektowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje stopniowanie przymiotników i przysłówków w opisach porównawczych. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- Tworzy formy wyższe i najwyższe. - Porównuje osoby, rzeczy i sytuacje za pomocą odpowiednich struktur. - Poprawia błędne formy stopniowania w zdaniach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie używa zaimków zwrotnych i wskazujących w zdaniach opisowych i narracyjnych. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- Tworzy zdania z poprawnym użyciem zaimków zwrotnych. - Wstawia odpowiednie formy zaimków wskazujących, uwzględniając rodzaj i przypadek. - Tłumaczy zdania z języka polskiego, zachowując poprawność użycia zaimków. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń stosuje formy dokonane i niedokonane czasowników w różnych aspektach czasowych. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- Buduje wypowiedzi z użyciem form dokonanych do czynności jednorazowych/zakończonych i niedokonanych do czynności trwających/powtarzalnych. - Zamienia czasowniki z jednego aspektu na drugi z zachowaniem sensu. - Uzasadnia wybór aspektu w zależności od kontekstu czasowego i znaczeniowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka rosyjskiego (poziom A2) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie - B1.
Kurs jest realizowany w formie indywidualnej w związku z czym na jednego uczestnika przypada 1 lektor. W przypadku zdalnej formy zajęć wymagany jest komputer oraz łącze internetowe, w formie stacjonarnej wszelkie rzeczy niezbędne dla przeprowadzenia kursu zapewnia organizator.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
PROGRAM KURSU JĘZYKA ROSYJSKIEGO
Poziom B1
Unit 1: Tożsamość i relacje międzyludzkie
- Opisywanie siebie i innych
- Konstrukcja „друг друга”
- Relacje rodzinne i odmiana słowa „семья”
- Małżeństwo – za i przeciw
- Konstrukcje „жениться на…”, „выйти замуж за…”
- Znaczenie imion rosyjskich
Unit 2: Czas i codzienność
- Opisywanie planu dnia
- Określanie czasu i przedziały czasowe
- Codzienne obowiązki i życie bez pośpiechu
- Odmiana rzeczowników w narzędniku (ж, ш, ч, щ, г, к, х)
- Czas w Rosji i system odmiany godzin
Unit 3: Dom i mieszkanie
- Opisywanie domu, mieszkania i mebli
- Przypadki: biernik i miejscownik
- Wynajem mieszkań, frazy związane z najmem
- Czasowniki „снимать”, „сдавать”
- Życie w akademiku i wspólne mieszkanie
Unit 4: Edukacja i języki obce
- System edukacji w Rosji
- Konstrukcja „экзамен по русскому языку”
- Nauka języków obcych
- Liczebniki porządkowe (2, 3, 4 z przymiotnikami i rzeczownikami)
- Studia i szkolnictwo wyższe
Unit 5: Konsumpcja i reklama
- Współdzielenie ekonomii
- Nazwy towarów i sklepów
- Reklama i stopniowanie przymiotników
- Szowinizm konsumpcyjny
- Rodzajnik dopełniacza liczby mnogiej rzeczowników
Unit 6: Gastronomia i kultura kulinarna
- Jedzenie w restauracji i konstrukcja pytająca „ли”
- Tradycyjne potrawy i czasowniki „готовить”, „жарить”, „варить”
- Zdrowe odżywianie i zaprzeczenia „ни” vs „не”
- Tradycje biesiadne w Rosji
Unit 7: Moda i sztuka
- Moda i konstrukcje „свитер мне мал”
- Czasowniki „одевать(ся)” vs „надевать”
- Filmy i recenzje kinowe
- Odmiana słów „время” i „имя”
- Konstrukcje „-то”, „-нибудь”
- Twórczość Marka Chagalla
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto125,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto125,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrian Nowak
Prowadzę zajęcia dla osób na różnych poziomach, a moje lekcje są dopasowane do indywidualnych potrzeb ucznia, niezależnie od tego, czy chce skupić się na gramatyce, słownictwie, czy nauce płynnej komunikacji. Przykładam dużą wagę do mówienia, bo uważam, że to kluczowy element nauki języka obcego. Wierzę, że najefektywniejsza nauka odbywa się wtedy, gdy uczniowie czują się swobodnie i pewnie, rozmawiając w języku obcym.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawniczym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem, forma zajęć stacjonarna lub on-line w zależności od preferencji klienta.
Informacje dodatkowe:
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne konieczne do korzystania z usługi:
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne.
- Głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub Bluetooth).
- Kamerka internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- System operacyjny: macOS, Windows 7, 8, 8.1, 10, Ubuntu 12.04 lub nowszy.
b) Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G/LTE).
- Obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) Wymagane oprogramowanie:
- Materiały będą dostępne w formatach .pdf, .doc, .odt, do których odczytu potrzebne będą odpowiednie programy, np. Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word, OpenOffice lub LibreOffice
Adres
Adres
Lista naszych oddziałów:
Gdynia:
Gdynia Dąbrowa – ul. Gorczycowa 4F
Gdynia Centrum – ul. Świętojańska 44
Gdynia Chylonia – ul. Gniewska 21/Ł-29
Gdynia os. Fikakowo – ul. Lipowa 16
Gdynia Obłuże – ul. Unruga 11
Gdynia Witomino – ul. Wielkokacka 5
Gdańsk:
Gdańsk Główny – ul. Targ Drzewny 3/7
Gdańsk Chełm – ul. Szpora 5/52
Gdańsk Morena – ul. Adamowicza 16
Gdańsk Kowale os. Olimp – ul. Zeusa 12
Gdańsk Ujeścisko – ul. Płocka 4,
Gdańsk Orunia Górna – ul. Gen. Sosnkowskiego 3C,
Gdańsk Zaspa – ul. Hynka 30
Gdańsk Wrzeszcz – ul. Klonowa 1
Gdańsk Zakoniczyn – ul. Dulina 2
Reda - ul. Obwodowa 31A
Pruszcz Gdański - ul. Jana z Kolna 1/S1
Sopot - Al. Niepodległości 813-815 (nad Biedronką)
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi