Szkolenie: STRATEGIE WPŁYWU I SPRZEDAŻ W ŚWIECIE CYFROWYM
Szkolenie: STRATEGIE WPŁYWU I SPRZEDAŻ W ŚWIECIE CYFROWYM
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do: handlowców, specjalistów ds. marketingu, przedsiębiorców, menedżerów sprzedaży, osób prowadzących działalność online, influencerów, a także wszystkich, którzy chcą skutecznie wpływać na decyzje zakupowe klientów w cyfrowym świecie.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników9
- Data zakończenia rekrutacji17-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do skutecznego wywierania wpływu i prowadzenia sprzedaży w świecie cyfrowym. Uczestnik nauczy się definiować pojęcia perswazji, manipulacji, zastosuje zasady wpływu Cialdiniego w social media, opanuje techniki błyskawicznego wywierania wpływu, a także rozwinie umiejętności argumentacji i budowania pozytywnego nastawienia w sprzedaży online.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wywiera wpływ i sprzedaje | Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe pojęcia perswazji, wpływu i manipulacji w kontekście cyfrowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia i stosuje trzy perspektywy wywierania wpływu w sprzedaży (nastawienie, postawa, argumentacja). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje reguły wywierania wpływu Roberta Cialdiniego w działaniach sprzedażowych i marketingowych online. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki błyskawicznego wywierania wpływu Michaela Pantalona. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje i ocenia własne umiejętności wywierania wpływu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Planuje i wdraża działania sprzedażowe oparte na zasadach etycznego wywierania wpływu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Rozwija umiejętności skutecznej argumentacji i przekonywania w komunikacji online. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przywitanie uczestników, kontrakt z uczestnikami, Pre-test
Moduł I
Definicje najważniejszych pojęć: perswazja, wywieranie wpływu, manipulacja.
Znaczenie i występowanie w świecie cyfrowym
Ćwiczenie – Karol idzie do szkoły – wejdź w rolę
Przerwa pierwsza
Moduł II
Trzy perspektywy wywierania wpływu w sprzedaży: Nastawienie, Postawa, Argumentacja.
Rola osobistego nastawienia a siła perswazji.
Gra „Wyspa Rekinów”
Moduł III
„Ludzie lubią kupować ale nie lubią jak im się coś sprzedaje” – czyli reguły wywierania wpływu wg Roberta Cialdiniego. Badania / Wprowadzenie / Kontekst w świecie cyfrowym
Ćwiczenie „Wyjazd na wakacje” – Prezentacja i wnioski na forum
Moduł IV
Reguła powszechnego dowodu słuszności, Reguła lubienia i sympatii, Reguła zaangażowania i Konsekwencji, Reguła niedostępności, Reguła autorytetu – zastosowanie w Social Media i Internecie
ćwiczenie „Przekonywanie” / Konkurs – kto był najbardziej przekonywujący ?
Przerwa druga
Moduł IV
Błyskawiczne wywieranie wpływu – metoda Michaela Pantalona ( przekonywanie i sprzedaż za pomocą motywacji wewnętrznej)
*Prezentacja filmu i indywidualne ćwiczenia z arkuszem i metodą
Podsumowanie szkolenia
- Walidacja
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będa realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 5 osób.
Szkolenie trwa 8 godzin dydaktycznych . Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 9. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Przywitanie uczestników, kontrakt z uczestnikami, Pre-test | Prowadzący Paweł Pakuła | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 - Moduł I | Prowadzący Paweł Pakuła | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Przerwa pierwsza | Prowadzący Paweł Pakuła | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Moduł II | Prowadzący Paweł Pakuła | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Moduł III | Prowadzący Paweł Pakuła | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Moduł IV | Prowadzący Paweł Pakuła | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Przerwa druga | Prowadzący Paweł Pakuła | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Moduł IV | Prowadzący Paweł Pakuła | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Podsumowanie szkolenia | Prowadzący Paweł Pakuła | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 125,04 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 125,04 PLN
- Koszt osobogodziny brutto140,63 PLN
- Koszt osobogodziny netto140,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Pakuła
Przez blisko 3 lata pracował dla VRG. SA. – doskonaląc standardy obsługi i strategie sprzedaży dla salonów Vistuli, Wólczanki oraz Bytomia. Prócz podnoszenia wskaźników sprzedaży, odpowiedzialny był za szkolenie menedżerów i kierowników regionalnych.
Od 2020 roku związany z firmą szkoleniową Nowe Motywacje. Realizował projekty z zakresu, szeroko rozumianej komunikacji, sprzedaży i zarządzania.
Prowadzi szkolenia na sali i w formacie zdalnym potrafiąc utrzymać uwagę i zaangażowanie uczestników nawet podczas 8h warsztatu ( zrealizował ponad 120 szkoleń i webinariów w formacie zdalnym )
Klienci cenią go za energię, wiedzę, realne podejście i osadzanie rozwiązań w kontekście codziennej pracy. W ankietach uczestnicy szkoleń, zwracają uwagę również na jego autentyczność oraz umiejętność zaciekawienia i zaangażowania w dyskusję i wspólne ćwiczenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnikom zostana przekazane materiały dydaktyczne w postacji prezentacji powerpoint, materiały przygotowane przez
trenera, ankiety, testy.
Materiały zgodne ze standardem WCAG 2.1.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)
Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027”.
W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień prosimy o kontakt pod numerem 500 026 554 lub mailem na psulkowski@gmail.com przed zapisem na usługę!