Szkolenie: Negocjacje i sprzedaż w gospodarce cyfrowej-interakcja i komunikacja z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych
Szkolenie: Negocjacje i sprzedaż w gospodarce cyfrowej-interakcja i komunikacja z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe w kontekście coraz bardziej zdigitalizowanego świata. Idealnymi kandydatami są:
- Pracownicy działów sprzedaży i zakupów: osoby, które na co dzień prowadzą negocjacje i sprzedaż z klientami i dostawcami, zarówno osobiście, jak i zdalnie.
- Menedżerowie: osoby odpowiedzialne za podejmowanie decyzji i prowadzenie negocjacji i sprzedaży na różnych poziomach organizacji.
- Przedsiębiorcy: właściciele firm, którzy chcą poprawić swoje umiejętności negocjacyjne i sprzedazowe w celu osiągnięcia lepszych wyników biznesowych.
- Specjaliści HR: osoby zajmujące się rekrutacją i negocjacjami warunków zatrudnienia.
- Konsultanci i doradcy: osoby, które w swojej pracy często prowadzą negocjacje i sprzedaż z klientami.
- Każda osoba, która chce rozwijać swoje umiejętności interpersonalne i negocjacyjne, sprzedażowe, niezależnie od zajmowanego stanowiska.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników28
- Data zakończenia rekrutacji13-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do skutecznego prowadzenia negocjacji w środowisku cyfrowym, uwzględniając zarówno aspekty psychologiczne, jak i techniczne.Usługa przygotowuje uczestnika do skutecznego wykorzystania narzędzi i technik sprzedaży w dynamicznie zmieniającym się środowisku cyfrowym, umożliwiając mu budowanie trwałych relacji z klientami i osiąganie lepszych wyników sprzedażowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się negocjuje w świecie cyfrowym | Kryteria weryfikacji identyfikuje czynniki wpływające na skuteczność negocjacji w środowisku cyfrowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Adaptuje swój styl komunikacji do różnych kanałów i platform komunikacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Buduje zaufanie i relacje biznesowe w interakcjach online | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje różne techniki negocjacyjne, dostosowując je do indywidualnych preferencji i sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Prowadzi skuteczne negocjacje w różnych formatach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Podejmuje świadome decyzje w sytuacjach negocjacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje różnorodne technologie cyfrowe do interakcji z klientami podczas procesu negocjacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Skutecznie sprzedaje w świecie cyfrowym | Kryteria weryfikacji Stosuje nowoczesne narzędzia i technologie wspierające proces sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje specyfikę sprzedaży w środowisku cyfrowym i jej różnice w stosunku do tradycyjnej sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje efekty działań sprzedażowych i optymalizuje strategie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dzieli się informacjami i treściami cyfrowymi przez różnorodne odpowiednie narzędzia cyfrowe służące wprowadzaniu działań sprzedażowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ PIERWSZY:
- Przywitanie uczestników, ustalenie reguł współpracy w trakcie szkolenia, Pre-test.
- Biologiczne podstawy funkcjonowania człowieka a świat digitalizacji - na ile jest nam bliskie korzystanie z technologii?
- Negocjacje - podstawowe pojęcia - jak rozumiemy negocjacje czym są dla nas? Kiedy prowadzić negocjacje a kiedy nie?
- Rodzaje negocjacji i stopień cyfryzacji otoczenia – czy każdy rodzaj negocjacji można prowadzić nie będąc w bliskim kontakcie z partnerem biznesowym? Jaki wpływ na prowadzenie negocjacji ma nasza biegłość w świecie online i nowoczesnych technologiach?
- Sprzedaż - usystematyzowanie procesu - ujednolicenie języka pojęć związanych ze sprzedażą. Co to znaczy
sprzedawać? Kiedy sprzedajmy? - Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
DZIEŃ DRUGI:
- Powtórka najważniejszych informacji z pierwszego dnia szkolenia.
- Komunikacja bezpośrednia i pośrednia w negocjacjach - co kryje się pod pojęciem komunikacji? Na ile jest ważny dla nas przekaz medialny?
- Werbalne i niewerbalne - zasady komunikacji w negocjacjach. Słuchanie i słyszenie, czytanie i pisanie - niby proste a jednak? Mowa ciała na żywo i online - czy jest jakaś różnica?
- Negocjacje w praktyce - proste ćwiczenia w grupach wykorzystujące dotychczas przekazane informacje.
- Sprzedaż w praktyce - dopasowywanie narzędzi i komunikatów do poszczególnych klientów, uwzględniając ich
potrzeby, wiek oraz preferencje - wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy. - Podsumowanie drugiego szkolenia
- Walidacja
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będa realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 4 osób.
Szkolenie trwa 21 godzin dydaktycznych . Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 24. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Przywitanie uczestników, ustalenie reguł współpracy w trakcie szkolenia, Pre-test | Prowadzący Małgorzata Bora | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Biologiczne podstawy funkcjonowania człowieka a świat digitalizacji | Prowadzący Małgorzata Bora | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Bora | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Negocjacje - podstawowe pojęcia | Prowadzący Małgorzata Bora | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Bora | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Rodzaje negocjacji i stopień cyfryzacji otoczenia | Prowadzący Małgorzata Bora | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Bora | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Sprzedaż - usystematyzowanie procesu | Prowadzący Małgorzata Bora | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia | Prowadzący Małgorzata Bora | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Powtórka najważniejszych informacji z pierwszego dnia szkolenia | Prowadzący Małgorzata Bora | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Komunikacja bezpośrednia i pośrednia w negocjacjach | Prowadzący Małgorzata Bora | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Bora | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Werbalne i niewerbalne - zasady komunikacji w negocjacjach | Prowadzący Małgorzata Bora | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Bora | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Negocjacje w praktyce | Prowadzący Małgorzata Bora | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Bora | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Sprzedaż w praktyce | Prowadzący Małgorzata Bora | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Podsumowanie drugiego szkolenia | Prowadzący Małgorzata Bora | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 750,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 750,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto178,57 PLN
- Koszt osobogodziny netto178,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Bora
Współpracuje z Akademią WSB, gdzie prowadzi zajęcia z Negocjacji i Mediacji na kierunku MBA w ochronie zdrowia oraz z Przywództwa na Akademii Handlowej Nauk Stosowanych. Współtworzy grupę konsultantów CleverBrains.
Doświadczenie zawodowe
Wspiera organizacje w zakresie wdrażania nowych projektów biznesowych i rozwoju przywództwa. Prowadzi sesje Executive Coaching dla menedżerów oraz warsztaty i sesje feedback z wykorzystaniem narzędzi PRISM Brain Mapping. Wspiera Zarządy oraz organizacje w optymalnym doborze pracowników (benchmarki rekrutacyjne), formowaniu zespołów projektowych oraz poprawie komunikacji.
Wśród jej klientów są miedzy innymi Fujitsu, Uniqa, iSpot, Investa, Colep Consumer Products i Caritas Polska.
Prowadzi szkolenia w zakresie sprzedaży, przywództwa, negocjacji, komunikacji oraz szkolenia certyfikacyjne PRISM Brain Mapping i warsztaty doskonalące Praktyków PRISM.
W latach 2002-2017 kierowała zespołami sprzedaży i marketingu w branży farmaceutycznej oraz zespołem Hospicjum Domowego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnikom zostana przekazane materiały dydaktyczne w postacji prezentacji powerpoint, materiały przygotowane przez
trenera, ankiety, testy.Materiały zgodne ze standardem WCAG 2.1.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)
Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027”.
W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień prosimy o kontakt pod numerem 500 026 554 lub mailem na psulkowski@gmail.com przed zapisem na usługę!