Sprzedaż z wykorzystaniem elementów manipulacji
Możliwość dofinansowania
Sprzedaż z wykorzystaniem elementów manipulacji
Numer usługi 2025/03/17/140737/2628553
3 450,00 PLN
brutto
3 450,00 PLNnetto
215,63 PLNbrutto/h
215,63 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm, którzy chcę podnieść swoje kompetencje sprzedażowe
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji23-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Podniesienie kompetencji sprzedażowych. Efektywne wykorzystywanie technik sprzedażowych, opartych na elementach manipulacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik po szkoleniu posługuję się zdobytą wiedzą dotyczącą profesjonalnej sprzedaży i obsługi. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia metody obsługi klientów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Rozróżnia typy klientów i prawidłowo ocenia ich potrzeby | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje typy klientów i prawidłowo definiuje sposoby ich obsługi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Stosuje techniki sprzedaży z wykorzystaniem manipulacji i prawidłowo się nimi posługuje. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia techniki sprzedaży z wykorzystaniem manipulacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokumenty potwierdzające uzyskanie kompetencji będą zawierały opis uzyskanych kompetencji i efekty uczenia się
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak w dokumencie będzie podane że walidacja została przeprowadzona o kryteria zawarte w efektach uczenia się
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument będzie posiadał informcję o zastosowaniu rozwiązań rozdzielających proces szkolenia od walidacji
Program
Program
Rozpoczęcie szkolenia
Typy ludzi i ich podstawowe cechy charakteru
Podstawowe metody manipulacji
Warsztaty praktyczne ( scenki itp.)
Polecenia jak je uzyskać i wykorzystać
Warsztaty praktyczne (scenki itp.)
Wypełnienie testu
Szkolenie zostanie przeprowadzone w lokalu biura rachunkowego
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 450,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 450,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto215,63 PLN
- Koszt osobogodziny netto215,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Jarosław Rasiński
Jarek jest z wykształcenia nauczycielaem. Ma duże doświadczenie sprzedażowe. Ponad 6 lat był agentem sprzedającym ubezpieczenia na życie, sprzedał ponad 500 polis. Jako menedżer zarządzał zespołem, Oddziałem i Regionem w którym pracowało ponad 1000 sprzedawców.
W czsie pracy szkolił sprzedawców, zarówno ze szkoleń miękkich jak i twardych. Od ponad 6 lat prowadzi własną firmę szkoleniową. Przeprowadził ponad 150 szkoleń za sprzedaży, komunikacji, negocjacji, wystąpień publicznych itp.
W czsie pracy szkolił sprzedawców, zarówno ze szkoleń miękkich jak i twardych. Od ponad 6 lat prowadzi własną firmę szkoleniową. Przeprowadził ponad 150 szkoleń za sprzedaży, komunikacji, negocjacji, wystąpień publicznych itp.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie elektronicznej zostaną przekazane dla każdego uczestnika szkolenia
Warunki uczestnictwa
Pracownicy i Właściciele mikro, małych i średnich Firm, którzy zapiszą się na szkolenie
Adres
Adres
Sarnówek Duży 11
27-400 Sarnówek Duży
woj. świętokrzyskie
Sala szkoleniowa Zespołu Szkól Publicznych w Sarnówku Dużym
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Jarosław Rasiński
E-mail
jarek.rasinski@interia.pl
Telefon
(+48) 600 492 733