"Profesjonalny pracownik administracyjno - biurowy" z certyfikatem kwalifikacji rynkowych
"Profesjonalny pracownik administracyjno - biurowy" z certyfikatem kwalifikacji rynkowych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
W szkoleniu mogą brać udział:
- Osoby bez doświadczenia – chcące zdobyć kwalifikacje do pracy w administracji i biurze.
- Pracowników administracyjnych i biurowych – chcących podnieść swoje kompetencje i zwiększyć efektywność pracy.
- Osoby wracające na rynek pracy – np. po urlopie macierzyńskim, wychowawczym czy dłuższej przerwie zawodowej.
- Pracowników innych branż – zainteresowanych zmianą ścieżki kariery i pracą w administracji.
- Osoby pracujące w instytucjach publicznych i firmach prywatnych – które potrzebują aktualizacji wiedzy z zakresu administracji, organizacji pracy i obsługi dokumentacji.
- Właścicieli małych firm i przedsiębiorców – którzy samodzielnie prowadzą dokumentację i chcą lepiej organizować pracę biurową.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji02-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi29
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę, umiejętności i kompetencje niezbędne do efektywnej pracy w administracji i biurze, min. Znajomość zasad organizacji pracy biurowej i administracyjnej; Wiedzę o obiegu dokumentów, archiwizacji i prowadzeniu korespondencji; Znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (RODO) i dokumentacji kadrowo-płacowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik Stosuje podstawy organizacji pracy biurowej i zasady BHP | Kryteria weryfikacji Rozróżnia podstawowe zasady organizacji pracy biurowej i przestrzega zasad ergonomii.Definiuje zasady BHP obowiązujące w miejscu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik Organizuje pracę biurową i zarządza zadaniami | Kryteria weryfikacji Monitoruje przebieg realizacji zadań, zarządza priorytetami oraz organizuje spotkania zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik Planuje zadania administracyjne zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Organizuje biuro w sposób redukujący zużycie zasobów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
- KIG - łączącej 67 Izb branżowych, 63 Izb regionalnych, 21 Izb bilateralnych, 7 pozostałych organizacji (stowarzyszenia, federacje, związki pracodawców, fundacje),
- Pracodawcy RP - reprezentującej 19000 firm,
- Konfederacji LEWIATAN - skupiającej ponad 4100 firm.
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęZwiązek Zakładów Doskonalenia Zawodowego oddział w Warszawie-Krajowe Centrum Akredytacji(KCA)
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoZwiązek Zakładów Doskonalenia Zawodowego oddział w Warszawie-Krajowe Centrum Akredytacji(KCA)
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
Moduł 1: Organizacja i funkcjonowanie biura (4h)
✅ Podstawowe zasady organizacji pracy administracyjno-biurowej
✅ Struktura organizacyjna i hierarchia w firmie/instytucji
✅ Standardy pracy biurowej i etyka zawodowa
✅ Ergonomia stanowiska pracy
Moduł 2: Obieg dokumentów i archiwizacja (4h)
✅ Rodzaje dokumentów w biurze (pisma, umowy, faktury)
✅ Systemy obiegu dokumentów i archiwizacja
✅ Podstawy prawne prowadzenia dokumentacji (RODO, archiwizacja)
✅ Elektroniczny obieg dokumentów
Moduł 3: Komunikacja i obsługa klienta (4h)
✅ Zasady profesjonalnej komunikacji w biurze
✅ Obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, osobista)
✅ Radzenie sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
✅ Pisanie profesjonalnych pism i e-maili
Moduł 4: Kadry i administracja personalna (4h)
✅ Podstawowe zagadnienia z zakresu prawa pracy
✅ Dokumentacja kadrowa i płacowa
✅ Rozliczanie czasu pracy i delegacji
Moduł 5: Zarządzanie czasem i organizacja pracy (4h)
✅ Techniki efektywnego zarządzania czasem
✅ Planowanie i priorytetyzacja zadań
✅ Automatyzacja procesów biurowych
✅ Zarządzanie stresem w pracy administracyjnej
Moduł 6: Narzędzia biurowe i technologie cyfrowe (8h)
✅ Obsługa programów biurowych (MS Office: Word, Excel, Outlook)
✅ Systemy zarządzania dokumentacją i CRM
✅ Zasady bezpiecznej pracy w sieci i ochrona danych
Walidacja 1 godzina jest wliczona w czas usługi rozwojowej.
1 godzina zajęć = 45 min (godzina dydaktyczna)
Przerwy nie są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 930,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 930,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto410,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto410,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto400,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto400,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sonia HOFFMAN - SZEMRAJ
Od 8 lat Specjalista d/s Kadr i Płac i Księgowości
w Biurze Rachunkowo-Podatkowym
- kompleksowe rozliczanie klientów biura rachunkowego w zakresie kadr i płac- prowadzenie teczek osobowych, nadzór nad kompletnością, poprawnością i
rzetelnością akt pracowniczych- przygotowywanie dokumentacji płacowej wynagrodzeń pracowniczych (naliczanie
wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców)- obsługa systemu PŁATNIK, przygotowywanie dokumentów
zgłoszeniowych, rozliczeniowych i korekt do ZUS- obliczanie zobowiązań wobec ZUS, US- sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-11, PIT- 4- sporządzanie dokumentów dotyczących stosunku pracy- współpraca z instytucjami podatkowymi, ubezpieczeniowymi oraz organami
kontroli- przygotowywanie niezbędnej dokumentacji na potrzeby kontroli zewnętrznych- współpraca z działem księgowy
Anna Hrynyszyn
Od 2012 - nadal: Praca z rodziną z problemami wychowawczymi , rynek pracy, ABC przedsiębiorczości; Zarządzanie czasem, efektywne zarządzanie sobą w czasie; Warsztaty autoprezentacji
Od 2011- nadal: Komunikacja interpersonalna, przedstawiciel handlowy, HR; Praca zespołowa, etapy budowania zespołu, kierowanie zespołem, komunikacja w zespole; Trening asertywności, efektywna komunikacja, budowanie poczucia własnej wartości, relacje interpersonalne; Radzenie sobie ze stresem
Od 2009 - nadal: Doradztwo zawodowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały opracowane przez wykładowców - skrypt
Informacje dodatkowe
Walidacja 1 godzina jest wliczone w czas usługi rozwojowej.
1 godzina zajęć = 45 min (godzina dydaktyczna)
Przerwy nie są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Informujemy, że w Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach jest zwolniony z podatku VAT, w związku z tym koszt szkolenia netto brutto jest identyczny (zwolniona z podatku VAT na podstawie art. 43, ust. 1, pkt. 26, lit. Ustawy o VAT)
Adres
Adres
Parking przy ul. Dworcowej
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Obiekt w pełni przystosowany do wymogów osób niepełnosprawnych ruchowo