Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B1+
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B1+
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową kursu stanowią:
● przedsiębiorcy i pracownicy firm o globalnym zasięgu;
● członkowie kadry zarządzającej, którzy m.in. uczestniczą w międzynarodowych spotkaniach, negocjacjach czy konferencjach;
● pracownicy działów sprzedaży i marketingu, w szczególności zajmujący się pozyskiwaniem nowych rynków i obsługą klientów zagranicznych;
● pracownicy działów obsługi klienta, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami zagranicznymi;
● pracownicy, którzy wchodzą do międzynarodowego środowiska pracy i muszą szybko podnieść swoje umiejętności językowe;
● pracownicy działów HR i rekrutacji zajmujący się międzynarodowym zatrudnieniem i kontaktami z zagranicznymi kandydatami;
● właściciele firm, którzy planują ekspansję i potrzebują kursów językowych dla siebie i swoich zespołów, aby skutecznie wejść na rynek zagraniczny;
● osoby chcące podnieść swoje kompetencje językowe w kontekście zawodowym lub w celu poszukiwania lub zmiany pracy;
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi55
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
- Opanowanie podstawowych umiejętności komunikacyjnych – umiejętność mówienia, rozumienia ze słuchu, czytania i pisania w języku angielskim.- Rozwój płynności w mówieniu – koncentracja na aktywnej komunikacji, interakcji w języku angielskim, a nie tylko na gramatyce.
- Zwiększenie pewności siebie – umożliwienie bardziej swobodnej komunikacji w różnych sytuacjach formalnych (zawodowo-biznesowych) oraz nieformalnych na poziomie średniozaawansowanym
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się MÓWIENIE I SŁUCHANIEPo zakończonym szkoleniu słuchacz jest w stanie przeprowadzać kontrolowane konwersacje na tematy dotyczące życia codziennego i życia zawodowego; tworzy spójne i zrozumiałe wypowiedzi w zakresie znanych mu tematów. Potrafi w prosty sposób wyrażać opinie i objaśnienia. | Kryteria weryfikacji Zadaje pytania i udziela odpowiedzi na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Tłumaczy słownictwo i zwroty z języka polskiego na angielski i z angielskiego na polski | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się CZYTANIE I PISANIEUczestnik czyta ze zrozumieniem wypowiedzi i teksty w języku angielskim; uczestnik potrafi redagować dłuższe wypowiedzi i notatki | Kryteria weryfikacji Słuchacz czyta ze zrozumieniem proste zdania i wypowiedzi i potrafi odpowiedzieć na pytania dotyczące danego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Redaguje średniej długości tekst w języku angielskim, który jest poprawny pod względem leksykalno-gramatycznym i spójny pod względem stylistycznym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 55 godzin dydaktycznych po 45 minut.
Wszystkie zajęcia są zajęciami praktycznymi w formie stacjonarnej (zajęcia od 1 do 54). Na ostatniej godzinie odbywa się walidacja, która wliczona jest w koszt kursu (zajęcia nr 55).
●
Zajęcia prowadzone są metodą bezpośrednią - Direct Method for English, w której główny nacisk kładziemy na praktykę, czyli słuchanie i mówienie w języku obcym. Około 80% lekcji to praca ustna z lektorem, która polega na kontrolowanej konwersacji. Lektor zadaje pytania i prowadzi konwersacje w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. Lekcje prowadzone są praktycznie wyłącznie w języku obcym, a słuchacz mówi w języku obcym już od pierwszych zajęć.
Opracowany w metodzie bezpośredniej system powtórek sprawia, że słuchacz ma kilkukrotny kontakt z każdą partią materiału i bardzo dużo zapamiętuje z lekcji.
Ramowy
program usługi:Z uwagi na to, że celem usługi jest opanowanie podstawowych umiejętności językowych (umiejętność mówienia, rozumienia ze słuchu, czytania i pisania w języku angielskim) ze szczególnym naciskiem na rozwój płynności w mówieniu, a także zwiększenie pewności siebie w komunikacji w języku angielskim, program kursu podzielono na 8 modułów zawierających równocześnie zagadnienia gramatyczne, leksykalne oraz ćwiczenia wszystkich czterech umiejętności językowych.
●
Moduł 1
Moduł 1 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• zadawanie pytań we wszystkich znanych czasach gramatycznych
• zadawanie pytań przy użyciu wyrażeń typu „do you think”
Moduł 1 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- słownictwo i wyrażenia z dzieciny polityki i finansów
- opowiadanie o umiejętnościach i zawodzie
- mówić o rzeczach, na które można lub nie można sobie pozwolić (czasownik „afford”)
- mówienie o zaletach i wadach czegoś
- odwoływać spotkania z krótkim wyprzedzeniem – praktyka pisemna i ustna
- dialog na stacji kolejowej
- rzucanie wyzwanie
Moduł 2
Moduł 2 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- wyrażenie “have something done”
- wyrażenia “be/get/become used to doing” – rozróżnianie I właściwe używanie w praktyce
- często mylone czasowniki: say, tell, speak, talk
- często mylone pary czasowników: come/go, bring/take
- wyrażenie „would rather”
- stopniowanie przymiotników - powtórka
Moduł 2 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- opisywanie wyglądu i charakteru ludzi
- opisywanie swoich obowiązków
- udzielanie wskazówek i porad
- jak zmusić kogoś do zrobienia czegoś - dialogi
- jak krytykować, grozić, ignorować i wątpić w języku angielskim
- dyskusja na tematy związane ze sportem
- mówienie o swoich nawykach i rzeczach, które ma się w zwyczaju robić
- dopytywanie się o rzeczy, pytanie o szczegóły
- mówienie o ćwiczeniach
- rozróżnianie i używanie w praktyce czasowników say/talk/speak/tell/bring/take/come/go
Moduł 3
Moduł 3 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- czasownik „regret” z bezpokolicznikiem i imiesłowem czynnym – różnica w znaczeniu
- wyrażenie „unless”
- wyrażanie czynności przyszłych za pomocą czasów „present simple” i „present continuous” oraz konstrukcji „be going to”
- wyrażanie czynności przyszłych za pomocą: future simple, future continuous
Moduł 3 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- znaczenie wymowy i fonetyki
- jak wymawiać różne dźwięki i odczytywać różne symbole fonetyczne
- jak rozróżniać znaczenia dosłowne i przenośne
- kiedy pewność siebie jest ważna – dyskusja i praca pisemna
- mówienie o niepokojach i nastrojach
- jak zawrzeć lub zamknąć umowę w języku angielskim
- mówienie o uczuciach
- opisywanie swoich kompetencje
- mówienie o uczuciach
- wyrażanie żal
- mówienie o przyszłości i planach na przyszłość
Moduł 4
Moduł 4 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• strona bierna we wszystkich znanych czasach gramatycznych
• rodzajnik nieokreślony a/an
• rodzajnik określony “the”
Moduł 4 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- mówienie o rzeczach w gospodarstwie domowym
- słownictwo i wyrażenia z zakresu segregacji śmieci
- ćwiczymy wymowę
- wiele sposobów używania rodzajników określonych i nieokreślonych
- używanie strony biernej w praktyce
- opisywanie typy domów
- opisywanie wzory
- słownictwo i wyrażenia z zakresu dóbr luksusowych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Język angielski (zajęcia praktyczne w formie stacjonarnej | Prowadzący Krzysztof Orlik | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Język angielski (zajęcia praktyczne w formie stacjonarnej) | Prowadzący Krzysztof Orlik | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto103,64 PLN
- Koszt osobogodziny netto103,64 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Zuzanna Korczyc
Krzysztof Orlik
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa realizowana będzie w oparciu o podręcznik metody Direct. Wraz z podręcznikiem, słuchacz otrzyma dostęp do platformy e-learningowej.
Dostawca usługi zwolniony przedmiotowo z VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 11 marca 2004 r.
Cena walidacji wliczona w cenę usługi.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi