Szkolenie w ramach Akademii HR - przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy.
Szkolenie w ramach Akademii HR - przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa jest skierowana do zespołów HR, przedsiębiorców z sektora MŚP oraz ich pracowników i pracownic odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub zarządzanie zasobami ludzkimi. W szczególności adresowana jest do menedżerów i menedżerek, a także kandydatów i kandydatek na stanowiska kierownicze w działach HR, zajmujących się procesami związanymi z polityką personalną lub przygotowywanych do awansu w tej dziedzinie. Szkolenie dedykowane jest osobom zainteresowanym integrowaniem procesów HR z celami biznesowymi firmy, zwiększaniem efektywności organizacyjnej oraz wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Dodatkowo uwzględnia potrzeby pracowników z różnych grup wiekowych, społecznych i kulturowych, wspierając budowanie satysfakcji oraz lojalności w miejscu pracy.
Nie jest wymagane posiadanie wcześniejszego doświadczenia w obszarze HR – wszystkie istotne zagadnienia zostaną szczegółowo omówione i wyjaśnione podczas szkolenia.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji23-03-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi44
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do tworzenia strategii procesów HR ukierunkowanych na zrównoważony rozwój, w tym uwzględniających kwestie „zielonej gospodarki”, wdrażanie rozwiązań gwarantujących rozwój organizacji oparty o analizę potrzeb różnych grup interesariuszy oraz aktywne włączanie w procesy rozwojowe wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowychreprezentowanych wśród pracowników, dając im jednocześnie możliwość czerpania korzyści z realizacji celów firmy.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opracowuje założenia zrównoważonego rozwoju i potrafi je przełożyć na grunt własnej firmy oraz założenia polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje kluczowe zasady zrównoważonego rozwoju i opisuje ich zastosowanie w działalności organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje przykłady wdrożenia zasad zrównoważonego rozwoju w polityce HR firmy, uwzględniając specyfikę branży. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje plan wdrożenia założeń zrównoważonego rozwoju, wskazując konkretne korzyści dla firmy i pracowników. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby rozwojowe organizacji i przekłada je na strategię HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przeprowadza analizę potrzeb organizacji, uwzględniając różnorodność grup interesariuszy. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Uczestnik formułuje strategię HR, uwzględniając wyniki analizy potrzeb organizacji oraz aspekty zróżnicowanego rozwoju. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia plan wdrożenia strategii HR, dostosowany do specyfiki organizacji. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | |
Efekty uczenia się Formułuje wyzwania polityki personalnej w odniesieniu do założeń „zielonej gospodarki”. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje kluczowe wyzwania związane z wdrażaniem zielonych rozwiązań w polityce personalnej organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje praktyczne sposoby integracji zielonych rozwiązań z polityką HR w organizacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy zestaw rekomendacji dla organizacji dotyczących wdrażania zielonej gospodarki w obszarze HR. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Opisuje, jak wykorzystać aktualną sytuację na rynku pracy i występujące na nim trendy do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje trendy na rynku pracy i ich wpływ na strategie HR. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia przykłady nowoczesnych praktyk HR, które odpowiadają na aktualne wyzwania rynku pracy. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje plan działań HR, uwzględniający aktualne trendy i potrzeby organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wykonuje pełną diagnozę potrzeb różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca, kadra menedżerska i pracownicy, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w zakresie wykorzystania procesów HR i włącza te grupy oraz partnerów społecznych w proces kreowania polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje potrzeby poszczególnych grup interesariuszy w zakresie procesów HR | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje plan angażowania interesariuszy w proces tworzenia polityki personalnej. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje raport podsumowujący wyniki diagnozy i uwzględnia je w założeniach polityki HR. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Identyfikuje poziom satysfakcji pracowników z programów i procesówHR ze szczególnym podkreśleniem kwestii zrównoważonego rozwoju. Wdraża wnioski z tych badań kształtując nowe rozwiązania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje narzędzia do badania satysfakcji pracowników z uwzględnieniem aspektów zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje wyniki badań satysfakcji i identyfikuje obszary wymagające poprawy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia propozycje nowych rozwiązań w procesach HR na podstawie wyników badań. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | |
Efekty uczenia się Przygotowuje kompleksową strategię procesów HR, ukierunkowaną nazrównoważony rozwój kapitału ludzkiego w organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje strukturę strategii HR zgodnej z zasadami zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Uczestnik włącza elementy różnorodności i inkluzywności w założenia strategii HR. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy szczegółowy plan wdrożenia strategii HR, dostosowany do specyfiki organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Monitoruje wdrażanie strategii HR w oparciu o precyzyjne wskaźniki.Dostosowuje ją do zmieniającej się sytuacji i oczekiwań wewnętrznych interesariuszy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) strategii HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje zmieniające się potrzeby interesariuszy i proponuje korekty w strategii HR | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik monitoruje realizację założeń strategii HR i raportuje wyniki. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Właściwie objaśnia planowane i wdrażane procesy rozwojowe z obszaruHR i pozyskuje dla nich wsparcie wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje szczegółowy plan komunikacji procesów rozwojowych w HR. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje potrzeby komunikacyjne różnych grup w organizacji i dostosowuje do nich formę przekazu. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia strategię pozyskiwania wsparcia interesariuszy dla wdrażanych procesów. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | |
Efekty uczenia się Wdraża rozwiązania ukierunkowane na łączenie efektywnościorganizacji (realizacja celów firmy) z konkretnymi korzyściami dla pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa kluczowe cele organizacji i opisuje, jak można je połączyć z korzyściami dla pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje program HR, który wspiera jednocześnie efektywność organizacji i zadowolenie pracowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia skuteczność wdrożonych rozwiązań i przedstawia wnioski. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Przygotowuje firmowy kodeks etyczny, formułujący wartości ważne dlakultury organizacyjnej, przekładające się na konkretne reguły postępowania, a także długofalowy program kształcenia etycznego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje kluczowe wartości istotne dla kultury organizacyjnej i ich wpływ na zachowania pracowników. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje projekt kodeksu etycznego, zawierający konkretne reguły postępowania. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy długofalowy program kształcenia etycznego dostosowany do potrzeb organizacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Kształtuje partnerskie relacje między HR a głównymi grupamiwspółpracowników z firmie – w tym z Zarządem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje kluczowe potrzeby współpracy między HR a Zarządem oraz innymi grupami współpracowników. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje plan budowania partnerskich relacji, uwzględniający komunikację i współpracę z różnymi grupami. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia strategię zwiększania zaangażowania Zarządu i innych grup w procesy HR. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | |
Efekty uczenia się Rozwija w firmie poczucie wrażliwości proekologicznej, postawyodpowiedzialności za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje program edukacyjny promujący wrażliwość proekologiczną wśród pracowników. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje obszary działalności organizacji, które mogą być zoptymalizowane pod kątem ekologicznego wykorzystania zasobów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje plan działań promujących ekologiczne praktyki w firmie. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Tłumaczy zasady zrównoważonego rozwoju w ramach firmy, zeszczególnym odniesieniem do procesów HR. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje główne zasady zrównoważonego rozwoju i ich znaczenie dla działalności firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje materiały edukacyjne wyjaśniające zasady zrównoważonego rozwoju w kontekście procesów HR. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik prowadzi symulację spotkania informacyjnego, w którym wyjaśnia zasady zrównoważonego rozwoju i ich zastosowanie w HR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do tworzenia strategii procesów HR ukierunkowanych na zrównoważony rozwój, w tym uwzględniających kwestie „zielonej gospodarki”, wdrażanie rozwiązań gwarantujących rozwój organizacji oparty o analizę potrzeb różnych grup interesariuszy oraz aktywne włączanie w procesy rozwojowe wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników, dając im jednocześnie możliwość czerpania korzyści z realizacji celów firmy.
Usługa szkoleniowa jest skierowana do zespołów HR, przedsiębiorców z sektora MŚP oraz ich pracowników i pracownic odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub zarządzanie zasobami ludzkimi. W szczególności adresowana jest do menedżerów i menedżerek, a także kandydatów i kandydatek na stanowiska kierownicze w działach HR, zajmujących się procesami związanymi z polityką personalną lub przygotowywanych do awansu w tej dziedzinie.
Dzień 1: Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju i zielonej gospodarki w HR - Teoria i praktyka
Czas trwania: 8 godzin (08:00-16:00)
Teoria 3h i 45 min + przerwa 15 min:
- Definicje i koncepcje zrównoważonego rozwoju.
- Zielona gospodarka w HR: Rola HR w promowaniu zrównoważonego rozwoju, case studies firm wdrażających zielone praktyki.
- Przekładanie zasad zrównoważonego rozwoju na HR: Włączanie różnorodności i inkluzywności w politykę HR.
- Analiza organizacyjna: Identyfikacja interesariuszy i mapowanie ich potrzeb.
Praktyka 3h i 15 min + przerwa 45 min:
- Warsztaty: Tworzenie mapy działań HR dla zrównoważonego rozwoju.
- Analiza wyzwań: Identyfikacja barier we wdrażaniu zrównoważonych działań HR.
- Debata ustrukturyzowana: Omówienie znaczenia zielonej gospodarki w HR i wypracowanie wspólnych stanowisk.
Dzień 2: Diagnoza potrzeb organizacji i strategia HR - Teoria i praktyka
Czas trwania: 8 godzin (08:00-16:00)
Teoria 3h i 45 min + przerwa 15 min:
- Analiza potrzeb organizacji: Metody i narzędzia (wywiady, ankiety, warsztaty).
- Strategiczne planowanie HR: Powiązanie analizy z celami organizacji i różnorodnością.
- Angażowanie interesariuszy: Techniki i znaczenie komunikacji w kreowaniu polityki HR.
- Monitorowanie potrzeb: Cykl diagnozy i tworzenie raportów.
Praktyka 3h i 15 min + przerwa 45 min:
- Warsztaty: Opracowanie wywiadów i mapy potrzeb interesariuszy.
- Ćwiczenia: Analiza przypadków i tworzenie strategii HR na podstawie wyników.
- Debata: Dyskusja na temat przeszkód w diagnozowaniu potrzeb i wypracowanie rekomendacji.
Dzień 3: Wyzwania polityki personalnej i trendy na rynku pracy - Teoria i praktyka
Czas trwania: 8 godzin (08:00-16:00)
Teoria 3h i 45 min + przerwa 15 min:
- Wyzwania polityki personalnej w zielonej gospodarce.
- Trendy na rynku pracy: Digitalizacja, automatyzacja, różnorodność pokoleniowa, globalizacja.
- Powiązanie strategii HR z trendami rynkowymi: Tworzenie działań uwzględniających aktualne potrzeby.
- Przyszłość pracy: Prognozy, kompetencje przyszłości, innowacyjne metody zarządzania zespołami.
Praktyka 3h i 15 min + przerwa 45 min:
- Warsztaty: Identyfikacja wyzwań polityki personalnej w kontekście trendów rynkowych.
- Ćwiczenia: Tworzenie planu działań HR uwzględniającego bieżące trendy.
- Debata: Omówienie wpływu globalnych trendów na lokalne strategie HR.
Dzień 4: Tworzenie strategii HR i wdrażanie wskaźników efektywności - Teoria i praktyka
Czas trwania: 8 godzin (08:00-16:00)
Teoria 3h i 45 min + przerwa 15 min:
- Elementy strategii HR: Cele, zaangażowanie interesariuszy, różnorodność.
- Wskaźniki efektywności (KPI): Przykłady i wybór mierzalnych wskaźników.
- Planowanie wdrożenia strategii: Zarządzanie zmianą, harmonogram działań.
- Monitorowanie i ewaluacja: Narzędzia, raportowanie, wprowadzanie korekt.
Praktyka 3h i 15 min + przerwa 45 min:
- Warsztaty: Tworzenie strategii HR dla zrównoważonego rozwoju.
- Ćwiczenia: Definiowanie KPI dla strategii HR.
- Symulacja: Zarządzanie zmianą w procesie wdrażania strategii.
Dzień 5: Budowanie kultury organizacyjnej i etyki - Teoria i praktyka
Czas trwania: 8 godzin (08:00-16:00)
Teoria 3h i 45 min + przerwa 15 min:
- Kultura organizacyjna a zrównoważony rozwój: Wpływ liderów, wartości organizacyjnych.
- Tworzenie kodeksu etycznego: Wartości, standardy, proces opracowywania.
- Edukacja etyczna i proekologiczna.
- Partnerskie relacje HR z interesariuszami.
Praktyka 3h i 15 min + przerwa 45 min:
- Warsztaty: Opracowanie kodeksu etycznego dla organizacji.
- Ćwiczenia: Tworzenie programu edukacyjnego promującego ekologię.
- Debata: Znaczenie kultury organizacyjnej i etyki dla sukcesu strategii HR.
Dzień 6: Walidacja osiągniętych efektów uczenia się - Teoria i praktyka
Czas trwania: 4 godziny (08:00-12:00) - w tym przerwa 15 minut
Plan walidacji:
1. Test teoretyczny:
- Zakres: Zasady zrównoważonego rozwoju, zielona gospodarka w HR, analiza potrzeb organizacji, wskaźniki KPI.
- Forma: Test wielokrotnego wyboru i pytania otwarte.
2. Obserwacja w warunkach symulowanych:
- Zadanie: Uczestnicy pracują w parach nad scenariuszem wdrożenia strategii HR w fikcyjnej organizacji:
- Analiza problemu organizacyjnego związanego z różnorodnością lub zrównoważonym rozwojem.
- Opracowanie rozwiązań z uwzględnieniem strategii HR, KPI oraz zasad etycznych.
- Prezentacja: Każda para przedstawia swoje rozwiązanie na forum.
3. Debata ustrukturyzowana:
- Temat: „Jak skutecznie łączyć cele organizacyjne z zasadami zrównoważonego rozwoju i korzyściami dla pracowników?”
- Moderacja: Instruktor wyznacza grupy obrońców i oponentów różnych strategii.
- Wynik: Wypracowanie wspólnego stanowiska w oparciu o przedstawione argumenty.
4. Prezentacja projektu strategii HR:
- Każdy uczestnik przedstawia wypracowany wcześniej projekt strategii HR dla swojej organizacji lub fikcyjnego case study.
- Prezentacja musi uwzględniać:
- Cele strategii i kluczowe działania HR.
- KPI i metody monitorowania.
- Działania na rzecz budowania kultury organizacyjnej i etyki.
5.Wywiad ustrukturyzowany (30 minut)
- Omówienie kluczowych elementów prezentowanej strategii HR.
6.Analiza dowodów i deklaracji (30 minut)
- Ocena dokumentacji przygotowanej przez uczestników (mapy działań, projekty strategii HR, KPI).
Warunki zaliczenia walidacji:
Uczestnik musi uzyskać pozytywne wyniki z każdego elementu walidacji
- Test teoretyczny: Co najmniej 75% poprawnych odpowiedzi.
- Obserwacja w warunkach symulowanych: Identyfikacja problemu, adekwatne rozwiązania, współpraca zespołowa, zgodność z zasadami zrównoważonego rozwoju.
- Debata ustrukturyzowana: Aktywny udział, przemyślane argumenty i umiejętność szukania konsensusu.
- Prezentacja projektu strategii HR: Cele, plan działań, KPI, kultura organizacyjna, etyka; jasna, przekonująca prezentacja.
- Wywiad ustrukturyzowany:Uzasadnienie decyzji, spójność strategii z potrzebami organizacji.
- Analiza dowodów i deklaracji: Zgodność z zasadami zrównoważonego rozwoju i wymaganiami szkolenia.
Wyniki walidacji i certyfikacja:
Wyniki są omawiane podczas sesji podsumowującej. Uczestnicy, którzy zaliczą wszystkie elementy, otrzymują certyfikat w formie elektronicznej, w ciągu 3 dni roboczych od zakończenia walidacji.
Dodatkowe informacje:
Walidacja jest realizowana w czasie rzeczywistym z pełnym wsparciem technicznym.
Sposoby uzupełnienia wiedzy przed rozpoczęciem usługi:
- Rekomendowane źródła informacji: Uczestnicy mogą zapoznać się z materiałami wprowadzającymi dotyczącymi strategii HR, zrównoważonego rozwoju oraz zielonej gospodarki. Polecane źródła:
- Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ (SDG):wytyczne i raporty globalne.
- Raporty GUS i dane o rynku pracy:trendy demograficzne w kontekście HR.
- Strony tematyczne z zakresu HR i ESG (np. Harvard Business Review, Portal HR Polska):artykuły i case studies.
- Quiz diagnostyczny (opcjonalnie, na życzenie uczestników): Przed szkoleniem uczestnicy mogą otrzymać krótki quiz online, który pozwoli im ocenić poziom wiedzy w kluczowych obszarach, takich jak:
- Podstawowe zasady zrównoważonego rozwoju.
- Znajomość strategii HR i narzędzi takich jak KPI.
- Trendy na rynku pracy (digitalizacja, automatyzacja, różnorodność).
- Wyniki quizu pomogą uczestnikom zidentyfikować obszary wymagające większej uwagi podczas szkolenia.
- Dyskusje przed szkoleniem:
- Uczestnicy mogą przed szkoleniem e-mailowo zgłaszać pytania do Organizatora dotyczące strategii HR. Najczęściej pojawiające się tematy zostaną omówione na początku szkolenia.
Warunki organizacyjne szkolenia:
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności, tj.:
- Warsztaty grupowe – wspólne rozwiązywanie problemów i opracowywanie strategii HR.
- Studium przypadku (case study) – analiza przykładów realnych wyzwań w organizacjach.
- Symulacje i scenariusze – ćwiczenie praktycznych umiejętności w warunkach symulowanych.
- Debaty ustrukturyzowane – moderowane dyskusje na kluczowe tematy związane z HR.
- Prezentacje i dyskusje – przedstawianie projektów i wymiana konstruktywnego feedbacku.
- Praca w grupach – rozwijanie współpracy i komunikacji podczas realizacji zadań.
- Interaktywne ćwiczenia – praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy, np. w tworzeniu KPI.
- Testy i quizy diagnostyczne – ocena poziomu wiedzy i monitorowanie postępów uczestników.
Wybrane metody walidacji umożliwiają zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych (postaw)
Harmonogram:
Szkolenie trwa 6 dni, łącznie 44 godziny zegarowe:teoria: 19,5 h, praktyka: 19,25 h, przerwy: 5,25 godziny. W dniach od 1 do 5 przewidziano przerwy o łącznym czasie 60 minut dziennie (2 × 15 minut oraz 30 minut na obiad, zgodnie z harmonogramem). Dnia 6 czas przerw wynosi 15 minut. Przerwy są wliczone w czas trwania szkolenia.
Liczba uczestników:
- Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 6 uczestników, co umożliwia indywidualne podejście trenera i efektywną pracę grupową.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 57 (Teoria) Definicje, koncepcje i historia zrównoważonego rozwoju – rozmowa na żywo, udostępnianie ekranu. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 57 (Teoria) Rola HR w promowaniu zielonych praktyk – udostępnianie ekranu, rozmowa na żywo. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 57 Przerwa: 15 minut. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 57 (Teoria) Przekładanie zasad zrównoważonego rozwoju na działania HR – rozmowa na żywo, chat. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 57 (Teoria) Analiza organizacyjna: Identyfikacja interesariuszy i mapowanie ich potrzeb. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 57 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 57 (Praktyka) Warsztaty: Mapowanie działań HR wspierających zrównoważony rozwój – rozmowa na żywo, udostępnianie ekranu. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 57 Przerwa: 15 minut. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 57 (Praktyka) Analiza wyzwań i barier; debata ustrukturyzowana – rozmowa na żywo, chat. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 57 (Teoria) Analiza potrzeb organizacji: Metody i narzędzia – udostępnianie ekranu, rozmowa na żywo. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 25-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 57 (Teoria) Strategiczne planowanie HR: Powiązanie analizy z celami organizacji i różnorodnością. – rozmowa na żywo, chat. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 25-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 57 Przerwa: 15 minut. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 25-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 57 (Teoria) Angażowanie interesariuszy w kreowanie polityki HR – udostępnianie ekranu, rozmowa na żywo. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 25-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 57 (Teoria) Monitorowanie potrzeb: Cykl diagnozy i tworzenie raportów. – udostępnianie ekranu, rozmowa na żywo. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 25-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 57 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 25-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 57 (Praktyka) Warsztaty: Opracowanie strategii na podstawie analizy potrzeb – rozmowa na żywo, udostępnianie ekranu. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 25-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 57 Przerwa: 15 minut. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 25-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 57 (Praktyka) Warsztaty: Opracowanie wywiadów i mapy potrzeb interesariuszy. – rozmowa na żywo, chat. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 25-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 57 (Praktyka)Ćwiczenia: Analiza przypadków i tworzenie strategii HR na podstawie wyników – rozmowa na żywo, chat. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 25-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 57 (Praktyka)Debata: Dyskusja na temat przeszkód w diagnozowaniu potrzeb i wypracowanie rekomendacji – rozmowa na żywo, chat. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 25-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:20 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 57 (Teoria) Wyzwania polityki personalnej w zielonej gospodarce. – rozmowa na żywo, udostępnianie ekranu. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 57 (Teoria) Trendy na rynku pracy – udostępnianie ekranu, rozmowa na żywo. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 57 Przerwa: 15 minut. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 57 (Teoria) Powiązanie strategii HR z trendami rynkowymi – rozmowa na żywo, chat. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 57 (Teoria) Przyszłość pracy: Prognozy, kompetencje przyszłości, innowacyjne metody zarządzania zespołami – rozmowa na żywo, chat. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 57 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 57 (Praktyka) Warsztaty: Identyfikacja wyzwań polityki personalnej – rozmowa na żywo, udostępnianie ekranu. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 57 Przerwa: 15 minut. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 57 (Praktyka) Ćwiczenia:Tworzenie planu działań HR uwzględniającego bieżące trendy –rozmowa na żywo, udostępnianie ekranu | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 57 (Praktyka) Debata: Omówienie wpływu globalnych trendów na lokalne strategie HR. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 57 (Teoria) Elementy strategii HR dla zrównoważonego rozwoju – rozmowa na żywo, udostępnianie ekranu.– rozmowa na żywo, chat. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 57 (Teoria) Wskaźniki efektywności (KPI): Przykłady i wybór mierzalnych wskaźników– udostępnianie ekranu, rozmowa na żywo. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 57 Przerwa: 15 minut. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 57 (Teoria) Planowanie wdrożenia strategii HR – rozmowa na żywo, chat. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 57 (Teoria) Monitorowanie i ewaluacja: Narzędzia, raportowanie, wprowadzanie korekt – rozmowa na żywo, chat. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 57 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 57 (Praktyka) Warsztaty: Tworzenie strategii HR dla zrównoważonego rozwoju. – rozmowa na żywo, udostępnianie ekranu. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:20 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 57 (Praktyka) Ćwiczenia: Definiowanie KPI dla strategii HR. – rozmowa na żywo, udostępnianie ekranu. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 57 Przerwa: 15 minut. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 57 (Praktyka) Symulacja: Zarządzanie zmianą podczas wdrożenia strategii – rozmowa na żywo, ćwiczenia. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 57 (Teoria) Kultura organizacyjna a zrównoważony rozwój – rozmowa na żywo, udostępnianie ekranu. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 57 (Teoria) Tworzenie kodeksu etycznego – udostępnianie ekranu, rozmowa na żywo. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 57 Przerwa: 15 minut. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 57 (Teoria) Edukacja etyczna i proekologiczna – rozmowa na żywo, chat. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 57 (Teoria) Partnerskie relacje HR z interesariuszami.– rozmowa na żywo, chat. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 57 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 57 (Praktyka) Warsztaty: Opracowanie kodeksu etycznego – rozmowa na żywo, udostępnianie ekranu. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 57 Przerwa: 15 minut. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 57 (Praktyka) Ćwiczenia: Tworzenie programu edukacyjnego promującego ekologię. – rozmowa na żywo, chat. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 57 (Praktyka) Debata: Znaczenie kultury organizacyjnej i etyki dla sukcesu strategii HR. – rozmowa na żywo, chat. | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 57 (Teoria) Test teoretyczny – rozmowa na żywo, udostępnianie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 57 (Praktyka) Obserwacja w warunkach symulowanych – rozmowa na żywo, udostępnianie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 57 (Praktyka) Debata ustrukturyzowana – rozmowa na żywo, chat. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 57 Przerwa: 15 minut. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 57 (Praktyka) Prezentacja projektu strategii HR – rozmowa na żywo, chat. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 57 (Praktyka) Wywiad ustrukturyzowany – rozmowa na żywo, udostępnianie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 57 (Praktyka) Analiza dowodów i deklaracji – rozmowa na żywo, udostępnianie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 380,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 380,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mateusz Waluś
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia "Akademii HR - przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy" otrzymuje dostęp do zestawu materiałów wspierających naukę, które są dostosowane do formy online i umożliwiają efektywne przyswajanie wiedzy oraz przygotowanie do egzaminu końcowego.
Szkolenie online: Całość zajęć odbywa się w formie zdalnej za pomocą platformy e-learningowej Microsoft Teams
1. Materiały wstępne:
- Plan szkolenia:
- Szczegółowy harmonogram obejmujący moduły, takie jak analiza potrzeb interesariuszy, projektowanie strategii HR, KPI oraz zielone praktyki w organizacji.
- Case studies:
- Przykłady wdrażania strategii HR zorientowanych na zrównoważony rozwój, które będą analizowane podczas warsztatów i ćwiczeń.
- Instrukcja techniczna:
- Wytyczne dotyczące korzystania z narzędzi (np. platformy Teams), umożliwiające udział w zajęciach oraz walidacji.
2. Materiały dydaktyczne:
- Prezentacje multimedialne:
- Slajdy z kluczowymi zagadnieniami, takimi jak zasady zrównoważonego rozwoju, analiza potrzeb organizacji i tworzenie wskaźników KPI.
- Dostępne w formacie PDF po każdej sesji.
- Podręcznik uczestnika:
- Zestaw teorii i przykładów praktycznych związanych z tworzeniem strategii HR.
- Zawiera pytania refleksyjne oraz narzędzia do przygotowania się do egzaminu.
- Arkusze ćwiczeń i szablony:
- Szablon analizy potrzeb interesariuszy.
- Formularz do projektowania strategii HR.
- Arkusz do opracowania wskaźników efektywności (KPI).
- Bibliografia i dodatkowe źródła:
- Lista polecanych publikacji, raportów i artykułów związanych z zrównoważonym rozwojem i HR.
3. Materiały końcowe:
- Podsumowanie kluczowych zagadnień:
- Skrót najważniejszych treści w formie graficznej (mapy myśli, diagramy) podsumowujących każdy moduł.
- Zestaw pytań egzaminacyjnych:
- Przykładowe pytania obejmujące wszystkie efekty uczenia się.
- Certyfikat ukończenia szkolenia:
- Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu i osiągnięcie efektów uczenia się.
- Dostępność materiałów:
- Wszystkie materiały są dostępne w formie cyfrowej i przesyłane uczestnikom e-mailem lub udostępniane na platformie szkoleniowej.
4. Kontakt z organizatorem:
- Organizator zapewnia wsparcie techniczne i merytoryczne przez cały czas trwania szkolenia.
- Możliwość kontaktu z trenerem podczas wyznaczonych godzin konsultacyjnych.
Warunki uczestnictwa
Zgodnie z Regulaminem Projektu:
- Uczestnik musi posiadać co najmniej 80% obecność podczas realizacji usługi szkoleniowej.
- Uczestnik zobowiązany jest do poddania się walidacji zgodnie z powyższymi zasadami.
Informacje dodatkowe
PODSTAWA ZWOLNIENIA z VAT:
W przypadku, jeśli powyższa usługa rozwojowa jest co najmniej w 70% finansowana ze środków publicznych w myśl § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2023r., poz. 955) to usługa może być zwolniona z naliczenia podatku VAT.
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Wymagania techniczne:
- Urządzenie: komputer, laptop, tablet lub smartfon z kamerą internetową.
- Stabilne połączenie internetowe: minimalna prędkość 2 Mb/s (zalecana 4 Mb/s).
- Mikrofon oraz zestaw słuchawkowy lub wbudowane głośniki i mikrofon.
- Zainstalowana aplikacja do komunikacji (MS Teams) i przeglądarke PDF (np. Adobe Reader, Foxit Reader), umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- Przygotowanie do szkolenia:
- Uczestnicy na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia otrzymają e-mail z linkiem i szczegółowymi instrukcjami dotyczącymi logowania na platformę.
- Zaleca się wcześniejsze przetestowanie urządzenia i połączenia internetowego.
- Platforma szkoleniowa:
- Zajęcia odbywają się na wybranej platformie e-learningowej (MS Teams).
- Platforma umożliwia:
- Prezentację materiałów dydaktycznych (slajdy, filmy instruktażowe).
- Sesje pytań i odpowiedzi w czasie rzeczywistym (czat, audio).
- Rejestrację obecności uczestników.
- Materiały dydaktyczne:
- Materiały szkoleniowe (np. skrypty, prezentacje) udostępniane są w formacie cyfrowym (PDF).
- Uczestnicy mają możliwość ich pobrania i zapoznania się przed oraz podczas zajęć.
- Zasady udziału w zajęciach:
- Obecność na zajęciach online jest obowiązkowa i monitorowana przez system lub moderatora.
- Uczestnicy muszą mieć włączoną kamerę podczas sesji teoretycznej, aby potwierdzić swoją obecność i zaangażowanie.
- Szkolenie trwa 44 godziny (z przerwami), zgodnie z harmonogramem.
- Interaktywność:
- Szkolenie zdalne ma charakter interaktywny – uczestnicy mogą zadawać pytania, brać udział w dyskusjach i odpowiadać na pytania weryfikujące zrozumienie materiału.
- Wsparcie techniczne:
- Instytucja szkoleniowa zapewnia wsparcie techniczne na wypadek problemów z logowaniem, dostępem do platformy lub połączeniem internetowym.
- Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy mogą skontaktować się z działem technicznym, aby przetestować swoje połączenie i przygotowanie sprzętu.