Skuteczna komunikacja w firmie
Możliwość dofinansowania
Skuteczna komunikacja w firmie
Numer usługi 2025/03/14/122603/2623789
2 160,00 PLN
brutto
2 160,00 PLNnetto
90,00 PLNbrutto/h
90,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa szkolenia "Skuteczna komunikacja w firmie" obejmuje:
- Menedżerów i liderów zespołów, którzy chcą poprawić komunikację wewnętrzną w swoich zespołach.
- Pracowników działów HR, odpowiedzialnych za budowanie efektywnej współpracy między pracownikami.
- Osoby zajmujące się zarządzaniem projektami, gdzie współpraca i dobra komunikacja są kluczowe.
- Wszystkich pracowników firm, którzy chcą zwiększyć swoją efektywność w przekazywaniu informacji i współpracy zespołowej.
Szkolenie jest skierowane do osób chcących usprawnić interakcje w firmie.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji18-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia "Skuteczna komunikacja w firmie" jest poprawa jakości komunikacji wewnętrznej w organizacji. Uczestnicy nauczą się efektywnie przekazywać informacje, eliminować bariery komunikacyjne oraz poprawiać współpracę między członkami zespołu. Szkolenie ma na celu zwiększenie efektywności pracy zespołowej poprzez lepsze zrozumienie technik komunikacyjnych oraz dostosowanie stylu komunikacji do różnych osobowości w firmie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posiada uporządkowaną wiedzę z zakresu prowadzenia procesu komunikacji interpersonalnej. | Kryteria weryfikacji Odpowiednio interpretuje zdobytą wiedzę z zakresu komunikacji aby odpowiednio siękomunikować z różnym typem klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji W odpowiedni sposób i za pomocą odpowiedniego modelu komunikacji nastawia swojego rozmówcę do podjęcia decyzji korzystnej dla obu stron wykorzystując poznane zagadnienia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje bariery oraz style komunikacji dzięki czemu budujewięzi w zespole, które wspierają długofalową relację, tak istotną w firmie i poza nią. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik nabył kompetencje społeczne w zakresie wymiany informacji oraz umiejętność dalszego samokształcenia się w tym zakresie | Kryteria weryfikacji Ma świadomość w jaki sposóbmożna wpłynąć na zrozumienie intencji i budowanie jeszcze lepszych relacji z klientem przy wykorzystaniu poznanych profili zachowań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Odpowiednio definiuje zjawisko efektywnej komunikacji dzięki czemu rozpoznaje i unika przeszkód komunikacyjnych w celuporozumienia bez zakłóceń. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
-
Wprowadzenie do komunikacji w firmie
- Definicja i znaczenie komunikacji w organizacji
- Rodzaje komunikacji wewnętrznej
-
Bariery komunikacyjne
- Jak rozpoznać bariery
- Sposoby ich przezwyciężania
-
Style komunikacyjne
- Rozpoznawanie różnych stylów
- Dopasowanie stylu komunikacji do rozmówcy
-
Techniki skutecznej komunikacji
- Techniki przekazywania informacji
- Sztuka aktywnego słuchania
-
Zarządzanie konfliktem w komunikacji
- Przyczyny konfliktów
- Metody rozwiązywania konfliktów w zespole
-
Podsumowanie i sesja pytań
- Omówienie kluczowych zagadnień
- Sesja Q&A
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 4
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Wprowadzenie do komunikacji w firmie, Bariery komunikacyjne | Prowadzący Krzysztof Braś | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Style komunikacyjne, Techniki skutecznej komunikacji | Prowadzący Krzysztof Braś | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Style komunikacyjne, Techniki skutecznej komunikacji | Prowadzący Krzysztof Braś | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Zarządzanie konfliktem w komunikacji, Podsumowanie i sesja pytań | Prowadzący Krzysztof Braś | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 160,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 160,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Krzysztof Braś
KRZYSZTOF BRAŚ (manager, coach, mentor, doradca, działacz ngo, trener programu SPADOCHRON, pozyskiwania funduszy, zarządzania projektami)
Edukacja:
Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego na wydziale Prawa i Administracji gdzie uzyskał tytuł magistra Administracji.
Ukończył również:
Master of Business Administration
Studia podyplomowe Doradca biznesowy i Menedżer Ekonomii Społecznej
Ważniejsze kursy:
Certyfikowany Project Manager w International Project Management Association Polska (IPMA Polska) na poziomie D,
Kurs Coachingu I stopnia
Kurs Mentoringu
Kurs Licencjonowanego Trenera Programu „SPADOCHRON” (Licencja numer: 2/SP/2016)
Kurs Doradcy Zawodowego
Kurs z zakresu „Zarządzanie projektami inwestycyjnymi”
Doświadczenie zawodowe:
Doświadczenie ponad 15 letnie w pracy w sektorze NGO, w tym 10 letnie doświadczenie jako Manager, 9 lat doświadczenia we wspieraniu sektora ekonomii społecznej w Małopolsce. Od 2015 roku kieruje organizacją angażującą kilkadziesiąt osób. Posiada bogate doświadczenie (kilka tysięcy godzin) w pracy jako trener / doradca / coach / mentor w pracy z różnymi grupami w tym z firmami, instytucjami, pomiotami ekonomii społecznej i przedsiębiorstwami społecznymi, którym pomaga w problemach zarządczych, pozyskiwaniu funduszy, planowaniu i wielu innych obszarach.
Edukacja:
Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego na wydziale Prawa i Administracji gdzie uzyskał tytuł magistra Administracji.
Ukończył również:
Master of Business Administration
Studia podyplomowe Doradca biznesowy i Menedżer Ekonomii Społecznej
Ważniejsze kursy:
Certyfikowany Project Manager w International Project Management Association Polska (IPMA Polska) na poziomie D,
Kurs Coachingu I stopnia
Kurs Mentoringu
Kurs Licencjonowanego Trenera Programu „SPADOCHRON” (Licencja numer: 2/SP/2016)
Kurs Doradcy Zawodowego
Kurs z zakresu „Zarządzanie projektami inwestycyjnymi”
Doświadczenie zawodowe:
Doświadczenie ponad 15 letnie w pracy w sektorze NGO, w tym 10 letnie doświadczenie jako Manager, 9 lat doświadczenia we wspieraniu sektora ekonomii społecznej w Małopolsce. Od 2015 roku kieruje organizacją angażującą kilkadziesiąt osób. Posiada bogate doświadczenie (kilka tysięcy godzin) w pracy jako trener / doradca / coach / mentor w pracy z różnymi grupami w tym z firmami, instytucjami, pomiotami ekonomii społecznej i przedsiębiorstwami społecznymi, którym pomaga w problemach zarządczych, pozyskiwaniu funduszy, planowaniu i wielu innych obszarach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia "Skuteczna komunikacja w firmie" otrzymają zestaw materiałów edukacyjnych, które obejmują:
- Prezentacje multimedialne, wspierające omawiane tematy,
- Notatki z najważniejszymi zagadnieniami teoretycznymi,
- Przykłady case studies, które będą analizowane podczas szkolenia,
Adres
Adres
ul. Wspólna 27
32-300 Olkusz
woj. małopolskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Krzysztof Braś
E-mail
kontakt@ideaplus.com.pl
Telefon
(+48) 575 606 509