Język hiszpański poziom A1 (początkujący). Dofinansowanie. Forma zdalna w czasie rzeczywistym
Język hiszpański poziom A1 (początkujący). Dofinansowanie. Forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób pracujących, zawodowo biernych, studiujących czy bezrobotnych, które w wyniku przeprowadzonego testu poziomującego zostaną zakwalifikowane na kurs na poziomie A1. Kurs jest adresowany do osób chcących rozpocząć przygodę z językiem hiszpańskim jak również tych którzy mieli przerwę w uczeniu się języka.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji28-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie kompetencji posługiwania się językiem hiszpańskim na poziomie A1określonym przez Europejski system opisu kształcenia językowego (Common European Framework
of Reference CEFR). Pozwoli to uczestnikowi na poznanie podstawowych zwrotów oraz struktur gramatycznych umożliwiających samodzielne posługiwanie językiem hiszpańskim w sytuacjach życia codziennego oraz w środowisku pracy zawodowej.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje podstawowe słowa i wyrażenia dotyczące siebie, rodziny oraz najbliższego otoczenia w wolno wypowiadanych zdaniach.Rozumie proste pytania i polecenia, gdy są wypowiadane wolno i wyraźnie. Identyfikuje znane zwroty w krótkich dialogach, np. powitania, pożegnania, przedstawianie się. Odczytuje i rozpoznaje często używane słowa oraz proste zdania w ogłoszeniach, plakatach i katalogach. Znajduje podstawowe informacje w krótkich tekstach, np. na znakach, etykietach, w menu. Rozumie proste wiadomości e-mail lub SMS-y zawierające podstawowe informacje, np. zaproszenie na spotkanie. Przedstawia się i podaje podstawowe informacje o sobie, np. imię, narodowość, miejsce zamieszkania. Opisuje prosto siebie i swoje otoczenie, np. wygląd domu, swojej rodziny. Wymienia nazwy przedmiotów codziennego użytku oraz podstawowe czynności dnia codziennego. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje podstawowe słowa i wyrażenia w prostych nagraniach lub dialogach, zaznaczając je w testach wielokrotnego wyboru.Odpowiada na proste pytania dotyczące wysłuchanego tekstu, np. wybierając prawidłową odpowiedź. Identyfikuje znane zwroty w nagraniach poprzez dopasowanie ich do odpowiednich sytuacji lub obrazków. Wyszukuje podstawowe informacje w krótkich tekstach (np. menu, ogłoszeniach) i poprawnie przypisuje je do kontekstu. Rozpoznaje znaczenie prostych słów i zdań w krótkich tekstach, podkreślając je lub wybierając ich synonimy. Odczytuje i dopasowuje krótkie wiadomości tekstowe do ich odpowiednich odpowiedzi lub sytuacji komunikacyjnych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Zadaje i odpowiada na proste pytania dotyczące np. wieku, miejsca zamieszkania, zainteresowań.Prowadzi krótką, podstawową rozmowę, stosując proste zwroty i reakcje, np. pytając o drogę lub zamawiając jedzenie. Reaguje w prosty sposób w codziennych sytuacjach, np. prosząc o pomoc w sklepie lub restauracji. Pisze krótkie, proste zdania o sobie i swojej rodzinie. Wypełnia formularze z podstawowymi danymi osobowymi, np. imię, adres, narodowość. Tworzy krótkie wiadomości, np. e-mail z podziękowaniem lub zaproszeniem. | Kryteria weryfikacji Przedstawia się i podaje podstawowe informacje o sobie w krótkiej wypowiedzi ustnej (np. egzamin ustny, rozmowa z nauczycielem).Opisuje siebie i swoje otoczenie, wykorzystując proste zdania i poprawną wymowę. Wymienia nazwy przedmiotów i czynności w codziennym życiu, wskazując je na obrazkach lub w rzeczywistości. Zadaje i odpowiada na proste pytania podczas symulacji dialogów z nauczycielem lub innymi uczestnikami kursu. Prowadzi krótką rozmowę, stosując podstawowe zwroty i właściwie reagując na pytania rozmówcy. Reaguje w podstawowych sytuacjach komunikacyjnych, np. podczas odgrywania roli klienta w restauracji lub pasażera na dworcu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Rozpoznaje podstawowe normy i zwyczaje kulturowe krajów hiszpańskojęzycznych, np. formy powitań i pożegnań.Stosuje zwroty grzecznościowe odpowiednie do różnych sytuacji społecznych, np. w sklepie, restauracji. Reaguje w sposób uprzejmy na podstawowe komunikaty w interakcjach z native speakerami. Prowadzi krótką, podstawową rozmowę, stosując formy grzecznościowe i odpowiednie reakcje. Pyta o podstawowe informacje, np. drogę, godzinę, cenę produktów, oraz odpowiada na takie pytania. Zadaje i odpowiada na pytania w prostych sytuacjach społecznych, np. nawiązując znajomość. Dostosowuje swoje zachowanie językowe do kontekstu (np. używa formalnych i nieformalnych zwrotów zgodnie z sytuacją). Inicjuje i podtrzymuje podstawową interakcję społeczną, np. w trakcie przedstawiania się czy składania życzeń. Prosi o pomoc lub wyjaśnienie w języku hiszpańskim w sposób zrozumiały dla rozmówcy. Rozpoznaje różnice między kulturą własną a kulturą krajów hiszpańskojęzycznych w zakresie komunikacji i obyczajów. Akceptuje i szanuje różnorodność językową i kulturową poprzez stosowanie odpowiednich form grzecznościowych. Uczestniczy w prostych wymianach międzykulturowych, np. podczas wydarzeń związanych z kulturą hiszpańską. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje podstawowe normy i zwyczaje kulturowe krajów hiszpańskojęzycznych, identyfikując poprawne formy powitań i pożegnań w testach wyboru lub ćwiczeniach dopasowania.Stosuje zwroty grzecznościowe w dialogach, odgrywając scenki w codziennych sytuacjach (np. w restauracji, sklepie). Reaguje na podstawowe komunikaty społeczne, wybierając właściwe odpowiedzi w ćwiczeniach konwersacyjnych lub symulowanych dialogach. Prowadzi krótką rozmowę w języku hiszpańskim, wykorzystując zwroty grzecznościowe i właściwe struktury językowe podczas symulacji. Pyta o podstawowe informacje i odpowiada na nie poprawnie w rozmowie z nauczycielem lub innym uczestnikiem kursu. Zadaje i odpowiada na pytania w podstawowych interakcjach społecznych, wypełniając luki w dialogach lub odgrywając scenki komunikacyjne. Dostosowuje swoje zachowanie językowe do kontekstu, stosując formalne i nieformalne zwroty we właściwych sytuacjach podczas symulowanych rozmów. Inicjuje i podtrzymuje podstawową interakcję społeczną, uczestnicząc w krótkich dialogach, np. w scenkach związanych z przedstawianiem się czy składaniem życzeń. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Materiał gramatyczny
Alfabet, Rodzajnik określony i nieokreślony. Rodzaj męski i żeński, liczba pojedyncza i mnoga rzeczowników i przymiotników. Zgodność przymiotnika z rzeczownikiem. Czasowniki nieregularne: SER, ESTAR, TENER, HACER. Użycie HAY i ESTAR oraz SER. Wyrażenia z czasownikiem TENER. Liczebniki główne (0 –100) i porządkowe (1 -10). Czasowniki regularne związane z czynnościami dnia codziennego.Odmiana czasowników regularnych oraz zwrotnych. Zaimki wskazujące (adjetivos y pronombres demostrativos) i dzierżawcze (adjetivos y pronombres posesivos). Przyimki (a, en, de, delante de, detrás de,...). Użycie: muy, mucho, poco. Rodzaje pytań, zaimki pytające.Stopień wyższy przymiotników (más...que, menos...que, tan...como). Czasownik IR z przyimkami „a” lub „en”. Konstrukcje z czasownikami: QUERER” i PREFERIR. Czasowniki regularne, częściowo nieregularne i nieregularne w czasie teraźniejszym (Presente de Indicativo). Para + infinitivo / Porque + indicativo. Konstrukcje z czasownikami: GUSTAR, ENCANTAR, DOLER. Wyrażenia czasowe, przysłówki częstotliwości. Przeczenie (nadie, nada, nunca). Zaimki nieokreślone (Adjetivos y pronombres indefinidos: alguno,...ninguno...). Konstrukcje: ESTAR / SEGUIR + gerundio. Konstrukcja: IR a + infinitivo. Konstrukcje służące do pytania o opinię i jej wyrażania, akceptowania czegoś, wyrażania zgody i niezgody. Przeczenie pojedyncze i podwójne.Tryb rozkazujący w formie twierdzącej. Czas przeszły Pretérito Perfecto –tworzenie i użycie; występujące z nim okoliczniki czasu. Czas przeszły Pretérito Indefinido –tworzenie i użycie; występujące z nim okoliczniki czasu. Czas przeszły Pretérito Perfecto –tworzenie i użycie; występujące z nim okoliczniki czasu.
Materiał leksykalny
Dni tygodnia. Nazwy mebli i sprzętów. Słownictwo związane z opisem człowieka, części garderoby, nazwy zawodów i miejsca pracy, kraje i narodowości, języki. Nazwy kolorów. Kraje hiszpańskojęzyczne. Języki używane w Hiszpanii; Znane postacie Hiszpanii. Nazwy środków transportu, słownictwo związane z podróżowaniem, transportem, opisem miejsca (miasta, regionu) i wskazywaniem drogi. Słownictwo związane wyrażaniem czasu i godzin, z czynnościami dnia codziennego, higieną, zwyczajami, czasem wolnym, wypoczynkiem i zainteresowaniami. Nazwy posiłków, potraw i ich składników. Słownictwo związane z umawianiem się na spotkanie oraz zamawianiem napoju lub posiłku. Nazwy częściciała. Choroby i dolegliwości. Życie codzienne Hiszpanów; Posiłki w Hiszpanii; Dieta śródziemnomorska, Kuchnia hiszpańska –“tapas” i kolumbiljska (“la arepa”). Słownictwo związane z funkcjonowaniem urządzeń (komputer, bankomat). Słownictwo związane z podróżami, turystyką i opisem zwiedzanego miejsca. Słownictwo związane prezentowaniem biografii znanej osoby. Pory roku, miesiące, słownictwo związane z pogodą.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 160,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 160,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
martyna ostrowiecka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w cenie szkolenia - ćwiczenia, teksty w formie prezentacji oraz w formie papierowej (do wydrukowania).
Główne metody interaktywne wykorzystywane w czasie szkolenia to: komunikacyjna, audiowizualna, zadaniowa czy narracyjna.
W czasie szkolenia będą też wykorzystywane metody aktywizujące, takie jak: dialogi i symulacje sytuacyjne, gry i zabawy językowe oraz korzystanie z multimediów.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs prosimy o kontakt w celu ustalenia czy miejsce na szkolenie jest dostępne.
Warunki zapisu na szkolenie.
1.Podpisanie umowy o przyznanie bonu na szkolenie.
2. Wypełnienie testu poziomującego dostępnego na stronie www.englishlanguage.edu.pl , wysłanego na maila lub, po uprzednim umówieniu, w siedzibie szkoły.
Warunki otrzymania certyfikatu.
1. 80% obecności na zajęciach
2. Uzyskanie pozytywnego wyniku z testu kończącego kurs.
Link do spotkania:
Potwierdzeniem frekwencji będzie screen z początku zajęć i końca spotkania lub oświadczenie uczestnika, że w danym dniu i godzinie odbyły się zajęcia.
Informacje dodatkowe
W dniu 01.03 zajęcia zostały odwołane przez uczestnika z powodu choroby.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma (rodzaj komunikatora) za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: zoom.
2. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Procesor min 1Ghz (32/64 bit, Pamięć RAM 256 MB, łącze internetowe o prędkości min 256 kb/s lub szybsze, rozdzielność ekranu 800/600 pixeli lub większe, klawiatura, mysz. głośniki, ewentualnie słuchawki z mikrofonem.
3. Wymagania programowe: System operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy/XP/Vista/Mac OS/Linux, Przeglądarka Firefox, Google Chrome, Internet Explorel,
4. Okres ważności linku umożliwiającego spotkanie online: 24 godz przed rozpoczęciem spotkania.