Szkolenie Junior Social Media Specialist – kurs podstawowy
Brak ocen dla tego dostawcy
Szkolenie Junior Social Media Specialist – kurs podstawowy
Numer usługi 2025/03/13/127710/2619463
4 000,00 PLN
brutto
4 000,00 PLNnetto
333,33 PLNbrutto/h
333,33 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Dla kogo kierowane jest szkolenie Social Media Manager?
- Dla wszystkich osób, dla których social media to czarna magia, a chciałyby to zmienić.
- Dla osób, które chcą budować swoją osobistą markę w sieci.
- Dla osób, które mają własne biznesy i chcą poszerzyć grono odbiorców lub zwiększyć rozpoznawalność marki.
- Dla osób które chcą wykorzystywać kanały social media w swoich działaniach marketingowych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji11-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szczegółowe cele kursu – efekty uczenia się.Zrozumiesz, jak działają media społecznościowe i jak istotne są w biznesie.
Zrozumiesz jak pisać i planować treści w swoim planie komunikacji w social mediach.
Poznasz system reklamowy Facebook Ads i będziesz potrafił samodzielnie tworzyć płatne kampanie reklamowe na platformie.
Będziesz umiał tworzyć skuteczne strategie marketingowe.
Nauczysz się planować budżety reklamowe i mierzyć cele marketingowe.
Poznasz formaty reklam w social mediach.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumiesz, jak działają media społecznościowe i jak istotne są w biznesie.Zrozumiesz jak pisać i planować treści w swoim planie komunikacji w social mediach. Poznasz system reklamowy Facebook Ads i będziesz potrafił samodzielnie tworzyć płatne kampanie reklamowe na platformie. Będziesz umiał tworzyć skuteczne strategie marketingowe. Nauczysz się planować budżety reklamowe i mierzyć cele marketingowe. Poznasz formaty reklam w social mediach. | Kryteria weryfikacji Potwierdzeniem Twoich nabytych umiejętności będzie certyfikat wydawany po zdaniu testu kompetencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
- Test poziomujący – minium 7 dni przed szkoleniem
- Moduł 1: Wstęp szkolenia – ustalenie celu szkolenia
- Zadania social media managera
- Odpowiedzialność i obszary działań
- Systemy do zarządzania zadaniami
- Niezbędne zabezpieczenia w pracy Social Media Mangera
- Real time marketing
- Sytuacje kryzowe
- Moduł 2: Facebook – strona firmowa
- Wstęp
- Automatyzacje
- Budowanie zaangażowania
- Analityka
- Moduł 3: Instagram
- Wstęp
- Automatyzacje
- Budowanie zaangażowania
- Analityka
- Moduł 4: Reklama Facebook Ads/ Instagram Ads
- Wstęp
- Poznanie panelu reklamowego
- Zasady tworzenia skutecznych kampanii reklamowych na Facebook
- Cele kampanii
- Formaty reklam
- Pierwsza kampanii
- Optymalizacja reklam
- Analityka
- Reklama za darmo – wykorzystaj potencjał mediów społecznościowych
- Moduł 5: sesja Q&A
- Moduł 6: dla chętnych – test weryfikujący pozyskaną wiedzę
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto333,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto333,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Sandra Płoszaj
Założyciel Ośrodka Szkoleniowego Od 10 lat związana z marketingiem. Uważa, że motywacja jest najważniejszym czynnikiem budującym silne marki, a bycie ekspertem to przepracowane motogodziny nad projektem. Rozwój opiera na koncepcji leadership. Na platformie Facebook prowadzi płatne kampanie ogólnopolskie i lokalne. Zdeterminowana by osiągnąć sukces wierzy, że praca u podstaw jest najbardziej skuteczną metodą rozwoju. Prywatnie absolutna fanka kotów i ekstremalnych parków rozrywki.
Rola: Europejskie Centrum Edukacji Marketingowej Sp. z.o. Obszar specjalizacji: Tworzenie kampanii w social media. Zarządzanie ludźmi. Automatyzacja i wdrażanie systemów CRM. Tworzenie strategii marketingowych. Doświadczenie zawodowe: Od 10 lat obsługuje klientów biznesowych. Z marketingiem związana od 10 lat. Na co dzień team leader 10-osobowego zespołu
Certyfikaty:
Social Media Manager
Facebook Pro
Filary Silnej Marki Biznesowej i Osobistej
DIMAQ Professional
Rola: Europejskie Centrum Edukacji Marketingowej Sp. z.o. Obszar specjalizacji: Tworzenie kampanii w social media. Zarządzanie ludźmi. Automatyzacja i wdrażanie systemów CRM. Tworzenie strategii marketingowych. Doświadczenie zawodowe: Od 10 lat obsługuje klientów biznesowych. Z marketingiem związana od 10 lat. Na co dzień team leader 10-osobowego zespołu
Certyfikaty:
Social Media Manager
Facebook Pro
Filary Silnej Marki Biznesowej i Osobistej
DIMAQ Professional
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Co otrzymasz po szkoleniu?
- Prezentacja Główna
- Prezentacja Linkedin
- Prezentacja Facebook Fanpage
- Odpowiedzi na sytuacje kryzysowe
- Link do Google Analytics konto testowe
Dodatkowo jako uczestnik Junior Social Media manager – kurs podstawowy otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz możliwość jednorazowej konsultacji mailowej po odbytym szkoleniu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Formy i metody pracy:
Spotkanie grupy szkoleniowej z trenerem, podczas którego odbędą się:
- Zajęcia teoretyczne opisujące i wyczerpujące wiedzę dotyczącą wszystkich zagadnień obejmujących zakres merytoryczny kursu.
- Zajęcia praktyczne (wymagają własnego laptopa), w trakcie których zostaną poznane, przećwiczone i utrwalone nowe umiejętności zawierające się w zakresie merytorycznym kursu.
Zakres niezbędnego przygotowania się uczestników:
- Brak wymagań
Kontakt
Kontakt
Sandra Płoszaj
E-mail
biuro@ecem.edu.pl
Telefon
(+48) 796 503 397