"Standardy i Jakość – Jak Efektywnie Zarządzać Procesami"
"Standardy i Jakość – Jak Efektywnie Zarządzać Procesami"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
"Standardy i Jakość – Jak Efektywnie Zarządzać Procesami" to warsztatowe szkolenie dla osób, które chcą podnosić swoje kompetencje w obszarze zarządzania oraz które planują zająć się w swojej karierze zawodowej tworzeniem procesów i procedur w organizacjach.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji09-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Standardy i Jakość – Jak Efektywnie Zarządzać Procesami" przygotowuje uczestnika do wyznaczania miejsca w procesach w swojej organizacji, gdzie dobrze byłoby wprowadzić standardy, wyliczać zadania, które zajmują dużo czasu celem utrzymania jakości, wyliczania zadania, które zajmują dużo czasu celem utrzymania jakości, projektowania, w jaki sposób zaplanować, zapewnić i utrzymać jakość w ich codziennych zadaniach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończonym szkoleniudefiniuje, co to jest standard, czemu ma służyć, gdzie i kiedy się go wprowadza. | Kryteria weryfikacji Znajomość tego czym jest standard,czemu ma służyć, gdzie i kiedy się go wprowadza. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończonym szkoleniuprojektuje miejsca w swoich procesach, gdzie widzi potrzebę wprowadzenia standardu i dlaczego. | Kryteria weryfikacji Umiejętność wyznaczania miejsca wswoich procesach, gdzie stwierdzono potrzebę wprowadzenia standardu i dlaczego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończonym szkoleniuocenia rolę kontroli jakości, wylicza zadania, które zajmują dużo czasu celem utrzymania jakości i diagnozuje czynniki, które na to wpływają. | Kryteria weryfikacji Znajomość roli kontroli jakości,umiejętność wyliczania zadań, które zajmują dużo czasu celem utrzymania jakości i diagnozowanie czynników, które na to wpływają. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończonym szkoleniuplanuje jak zapewnić i utrzymać jakość w ich codziennych zadaniach | Kryteria weryfikacji Zdolność zapewniania i utrzymaniajakości w ich codziennych zadaniach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie ma formę warsztatów, dyskusji moderowanych, pracy indywidualnej, pogadanki, demonstracji. Program usługi szkoleniowej obejmuje część teoretyczną oraz część warsztatową (połączone ze sobą bloki tematyczne).
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Przewidziane są przerwy dla uczestników szkolenia i trenera wg potrzeb grupy. Czas przerw wliczony jest w czas szkolenia.
Ramowy program usługi
Moduł nr 1. STANDARD
- Co to jest standard i czemu słuzy - ćwiczenie, - Co jeśli nie ma standardu - zagrożenia dla wszystkich uczestników procesu - wykład, - Identyfikowanie miejsc w których mamy już standard i tych gdzie dobrze byłoby go wprowadzić – ćwiczenie,- Czy standard nas ogranicza, zwalnia z myślenia,
Moduł nr 2. JAKOŚĆ
- Czy jakość dotyczy tylko wybranych obszarów - ćwiczenie, - Co jest ważniejsze jakość czy szybkość - przykłady z życia, z różnych biznesów, - Czy są zadania, w których tracimy na jakości lub wydłużamy czas, aby zachować jakość, - Wyznaczanie miejsc w procesie, w których wprowadzenie kontroli jakości obniżyłoby ilość trudności w realizowaniu zadań, awarii, niezadowolenia ze strony klienta,
Moduł nr 3 STANDARD i JAKOŚĆ na punktach styku z klientem
- Wyznaczanie punktów styku współpracy z klientem, podwykonawcami, dostawcami, - Robienie listy sytuacji, w których nowo zatrudnieni pracownicy pracują poniżej standardu, nie utrzymują jakości lub mają z tym trudność, - Ustalanie standardu działań i korzyści, jakie on przyniesie dla naszej codziennej pracy i dla biznesu, - Szukanie rozwiązań do sytuacji w których: * tracimy na jakości chcąc coś szybko wykonać * wydłużamy czas chcąc utrzymać jakość, - Omówienie wniosków, analiza i rozpisanie działań do podjęcia,
Moduł nr 4 Walidacja efektów uczenia się.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Wprowadzenie, integracja, zapoznanie uczestników | Prowadzący Małgorzata Wierzbicka | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Moduł I | Prowadzący Małgorzata Wierzbicka | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Moduł II | Prowadzący Małgorzata Wierzbicka | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Przerwa Lunchowa | Prowadzący Małgorzata Wierzbicka | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Moduł III | Prowadzący Małgorzata Wierzbicka | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Moduł IV | Prowadzący Małgorzata Wierzbicka | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Zakończenie - walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto200,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Wierzbicka
Jest pedagogiem z kilkuletnim doświadczeniem, jako szkoleniowiec różnych grup zawodowych – (od 2022 roku min.1000 godzin szkoleniowych : MNODN Kangur – szkolenia dla nauczycieli, wykładowca ASBIRO – zajęcia ze studentami MBA, Adam Grzesik Biznes MBA – szkolenia dla przedsiębiorców, mBON – szkolenia wewnątrz firm).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik po szkoleniu otrzymuje Prezentację ze szkolenia, materiały szkoleniowe – karty pracy, materiały wypracowane podczas szkolenia, wsparcie szkoleniowca podczas omawiania przykładów w trakcie ćwiczeń.
Warunki uczestnictwa
Na szkolenie będą kwalifikowane tylko osoby, które spełniają warunki zwolnienia z VAT - tj. osoby, które otrzymały dof inansowanie w ramach naboru i projektu Nabór nr „Nowe perspektywy rozwojowe mieszkańców subregionu centralnego województwa śląskiego” nr FESL.06.06-IP.02-07D2/23
Informacje dodatkowe
W cenę szkolenia wliczona jest cena walidacji
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi