Rewolucja AI w zarządzaniu
Rewolucja AI w zarządzaniu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone dla specjalistów z branż takich jak marketing, sprzedaż, obsługa klienta oraz dla przedsiębiorców i osób pragnących zrozumieć możliwości automatyzacji procesów i rozwoju innowacyjności przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji21-03-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie wykorzystania narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji (AI) w automatyzacji procesów, analizie danych i tworzeniu treści marketingowych. Uczestnicy nauczą się odpowiedzialnego stosowania AI w kontekście biznesowym i kreatywnymEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Podaje przykłady narzędzi AI w kontekście biznesowym, kreatywnym i codziennym. | Kryteria weryfikacji Podaje co najmniej trzy przykładynarzędzi AI dla różnych zastosowań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje sposoby zastosowania tych narzędzi w praktyce | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje działanie narzędzi AI przeznaczonych do tworzenia treści tekstowych, graficznych, dźwiękowych i wideo. | Kryteria weryfikacji Wymienia narzędzia AI do generowania tekstów, grafik, audio i wideo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Podaje konkretne przykłady ich zastosowań w kampaniach marketingowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia, w jaki sposób AI wspomaga automatyzację procesów oraz analizę danych w biznesie. | Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady procesów, które mogą zostać zautomatyzowane. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje sposoby, w jakie AI wspiera analizę danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przedstawia zastosowanie AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta. | Kryteria weryfikacji Wymienia narzędzia AI wykorzystywane w marketingu i sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Podaje przykłady zastosowań AI w automatyzacji obsługi klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Podaje konkretne przykłady wykorzystania AI w różnych branżach i sektorach gospodarki. | Kryteria weryfikacji Wymienia branże, w których stosuje się AI do różnych zastosowań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Podaje przykłady firm skuteczniestosujących AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje kluczowe pojęcia związane ze sztuczną inteligencją, takie jak uczenie maszynowe, głębokie uczenie oraz przetwarzanie języka naturalnego (NLP). | Kryteria weryfikacji Wskazuje, czym różnią się uczenie maszynowe i głębokie uczenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Podaje podstawowe mechanizmy NLP. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Objaśnia zasady działania i ograniczenia dużych modeli językowych, np. GPT-4. | Kryteria weryfikacji Wskazuje zastosowania LLM. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje ograniczenia dużych modeli językowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Analizuje wpływ AI na zmiany w kompetencjach zawodowych, sposobach pracy oraz zagrożenia związane z danymi. | Kryteria weryfikacji Wymienia zagrożenia związane zbezpieczeństwem danych w kontekście AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady nowychkompetencji wymaganych do pracy z AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Omawia konsekwencje rozwoju AI dla gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa. | Kryteria weryfikacji Wskazuje wpływ AI na strukturę rynku pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Podaje przykłady wpływu AI na modelebiznesowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wskazuje potencjalne zagrożenia związane z rozwojem AI i prezentuje dobre praktyki w zakresie cyberbezpieczeństwa. | Kryteria weryfikacji Wymienia najważniejsze zagrożenia związane z rozwojem AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje dobre praktyki w zakresie ochrony prywatności danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje znaczenie krytycznego i kreatywnego myślenia w pracy z AI. | Kryteria weryfikacji Wskazuje sposoby rozwijaniakrytycznego myślenia w kontekście pracy z AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia przykłady działańrozwijających kreatywne myślenie przy wykorzystaniu AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych.
Część teoretyczna szkolenia potrwa 12 godzin dydaktycznych, natomiast część praktyczna 6 godzin dydaktycznych.
FORMA REALIZACJI ZAJĘĆ:
Forma realizacji zajęć w ramach szkolenia będzie obejmowała różnorodne metody dydaktyczne, które zapewnią uczestnikom wszechstronne zrozumienie omawianych tematów oraz umożliwią praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy i umiejętności.
Program szkolenia:
Moduł 1. Jakie możliwości daje generatywna sztuczna inteligencja? Przegląd najciekawszych i najskuteczniejszych narzędzi AI
Moduł 1 – Część 1 (teoria) (Prezentacja, dyskusja na żywo)
- Przegląd dostępnych technologii AI oraz ich zastosowania w biznesie, kreatywności i codziennym życiu.
- Narzędzia AI do generowania treści: tekstów użytkowych i marketingowych, opisów produktów, scenariuszy, artykułów, grafik, ilustracji, muzyki, nagrań audio, podkładów dźwiękowych, przemówień, filmów, animacji i innych formatów.
Moduł 1 – Część 2 (teoria) (Prezentacja, case study, testy)
- Wykorzystanie AI do zwiększania efektywności biznesowej i innowacyjności poprzez automatyzację procesów, analizę danych, optymalizację decyzji, personalizację ofert, prognozowanie trendów, tworzenie rekomendacji i segmentację klientów.
- Rola sztucznej inteligencji w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta.
Moduł 1 – Część 3 (praktyka) (Ćwiczenia praktyczne, współdzielenie ekranu, analiza przypadków)
- Tworzenie kampanii reklamowych wspomaganych przez AI, klasyfikacja leadów, budowanie relacji z klientami, monitorowanie opinii użytkowników.
Moduł 1 – Część 4 (praktyka) (Symulacje, ćwiczenia praktyczne, testy)
- Projektowanie i wdrażanie chatbotów, asystentów głosowych oraz wirtualnych doradców i sprzedawców.
Moduł 1 – Część 5 (praktyka) (Prezentacja, analiza przypadków, dyskusja na żywo)
- Przegląd praktycznych zastosowań AI w różnych sektorach gospodarki, analiza rzeczywistych przypadków firm skutecznie wdrażających technologie AI.
Moduł 2. Jak funkcjonuje sztuczna inteligencja i jakie ma konsekwencje dla świata? Technologiczne, społeczne i ekonomiczne aspekty AI
Moduł 2 – Część 1 (teoria) (Prezentacja, burza mózgów, dyskusja na żywo)
- Podstawowe pojęcia i technologie sztucznej inteligencji: uczenie maszynowe, głębokie uczenie, sieci neuronowe, algorytmy i modele AI, przetwarzanie języka naturalnego (NLP).
- Mechanizmy działania dużych modeli językowych (LLM) takich jak GPT-4, Claude 3 i Gemini – ich funkcjonalność, ograniczenia oraz najnowsze trendy i osiągnięcia w tej dziedzinie.
Moduł 2 – Część 2 (teoria) (Prezentacja, analiza przypadków, rozmowa na żywo)
- Wpływ AI na rynek pracy i środowisko biznesowe – nowe kompetencje, zmiany w metodach pracy i zarządzania, kwestie bezpieczeństwa i ochrony prywatności danych.
Moduł 2 – Część 3 (teoria) (Prezentacja, analiza przypadków, dyskusja na żywo)
- Społeczno-ekonomiczne skutki rozwoju AI – zmiany w strukturze rynku pracy, powstawanie nowych modeli biznesowych, wpływ na jakość życia i nierówności społeczne.
Moduł 2 – Część 4 (teoria) (Prezentacja, case study, testy)
- Potencjalne zagrożenia związane z AI, sposoby ich monitorowania oraz dobre praktyki w zakresie cyberbezpieczeństwa i ochrony prywatności.
Moduł 2 – Część 5 (praktyka) (Ćwiczenia praktyczne, symulacje, burza mózgów)
- Kluczowe umiejętności potrzebne w erze AI – rozwijanie krytycznego i kreatywnego myślenia, kształtowanie odpowiednich postaw, wartości i etycznych zachowań.
Walidacja to proces potwierdzający, że uczestnik szkolenia osiągnął zakładane efekty uczenia się. Jej celem jest ocena wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych uczestników. Test teoretyczny to jedna z metod walidacji, która sprawdza przyswojenie wiedzy i zrozumienie kluczowych zagadnień omawianych podczas szkolenia. Test obejmuje pytania zamknięte i otwarte dotyczące treści związanych z wykorzystaniem AI w kontekście biznesowym, kreatywnym i codziennym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Moduł 1 – Część 1 (Prezentacja, dyskusja na żywo) | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Moduł 1 – Część 2 (Prezentacja, case study, testy) | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Przerwa | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Moduł 1 – Część 3 (Ćwiczenia praktyczne, współdzielenie ekranu, analiza przypadków) | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 przerwa | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Moduł 1 – Część 4 (Symulacje, ćwiczenia praktyczne, testy) | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Moduł 1 – Część 5 (Prezentacja, analiza przypadków, dyskusja na żywo) | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Moduł 2 – Część 1 (Prezentacja, burza mózgów, dyskusja na żywo) | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Moduł 2 – Część 2 (Prezentacja, analiza przypadków, rozmowa na żywo.) | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Przerwa | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Moduł 2 – Część 3 (Prezentacja, analiza przypadków, dyskusja na żywo) | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 przerwa | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Moduł 2 – Część 4 (Prezentacja, case study, testy) | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Moduł 2 – Część 5 (Ćwiczenia praktyczne, symulacje, burza mózgów) | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 420,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 420,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto190,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto190,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kacper Rzosiński
procesów i wyznaczaniu kierunków działań, takich jak Event Storming czy Discovery
Workshop, jako elementy audytu w Domain-Driven Design. Przeprowadził liczne
warsztaty dotyczące budowania strategii marki, wykorzystując metody takie jak
Brand Sprint i Design Sprint.
W ciągu ostatnich 5 lat wprowadzał kompleksowe procesy optymalizacji dla platform
SaaS i sklepów e-commerce, skupiając się na aspektach User Experience, Customer
Development oraz Customer Support.
Kwalifikacje:
W 2016 roku ukończył Wyższą Szkołę Informatyki Stosowanej i Zarzadzania WIT w
Warszawie, zdobywając tytuł magistra na kierunku Projektowanie graficzne.
W 2021 roku ukończył studia podyplomowe UX Design/Product Design na
Uniwersytecie SWPS. W latach 2021-2023, współpracując z najpopularniejszą
platformą e-commerce w Polsce, ukończył liczne szkolenia wewnętrzne w zakresie:
projektowania procesów, zarzadzania zespołem projektowym, ekonomii
behawioralnej. W ostatnich 5 latach ukończył liczne kursy UX/UI, blockchain, robotics
for innovation, AI.
W 2024 r. zrealizował 53 godziny dydaktyczne szkolenia „Lider Transformacji
cyfrowej” dla osób indywidualnych oraz szkolenia dla firm z zakresu Transformacji
cyfrowej. Jest czynnym konsultantem wdrożeniowym nowych technologii w firmie
Progression sp. z o.o.
Doświadcznie zawodowe i kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne zostaną przekazane uczestnikowi szkolenia w formie elektronicznej.
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych warunkiem uczestnictwa jest stworzenie przez uczestnika szkolenia konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz wywiązanie się z warunków, które są przedstawione przez konkretnego Operatora, do którego przekazywane są dokumenty o dofinansowanie do danej usługi rozwojowej.
Przedsiębiorca jest zobowiązany do założenia konta uczestnika instytucjonalnego w BUR. Pracownik przewidziany do udziału w Projekcie jest zobowiązany do założenia konta uczestnika indywidualnego w BUR, na stronie www.uslugirozwojowe.parp.gov.pl oraz przypisania się do profilu instytucjonalnego przedsiębiorcy. Przedsiębiorcy powinni spełniać warunki przedstawione przez danego Operatora, do którego zostały złożone dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Uczestnik otrzyma stosowne zaświadczenie lub certyfikat po zakończeniu usługi, pod warunkiem spełnienia kryterium obecności na minimum 80% zajęć. Obecność będzie odnotowywana na listach obecności prowadzonych każdego dnia szkolenia.
Informacje dodatkowe
- 1 godzina szkoleniowa = 45 minut
- 12 godzin teoretycznych, 6 godzin praktycznych zajęć
- Szkolenie prowadzone jest na platformie MS Teams.
- W przypadku uczestniczenia w usłudze osoby z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do jej potrzeb.
- Usługa prowadzona będzie za pomocą następujących metod interaktywnych i aktywizujących:
1. Prezentacja
2. Za i przeciw
3. Burza mózgów
4. Dyskusja
W przypadku udziału osób niepełnosprawnych usługa zostanie dostosowana do potrzeb tych osób.
Podstawa zwolnienia z VAT:
Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. ze zmianami w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług
oraz warunków stosowania tych zwolnień oraz warunków stosowania tych zwolnień (par.3 ust.1 pkt.14)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Sprzęt komputerowy:
- Wymagany komputer PC lub Mac z dostępem do internetu.
- Wymagana kamera internetowa oraz mikrofon dla udziału w sesjach wideo.
2. Przeglądarka internetowa:
- Zalecane przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari.
- Wymagane zaktualizowane wersje przeglądarek dla optymalnej wydajności.
3. Stabilne połączenie internetowe:
- Minimalna prędkość łącza: 2 Mbps dla udziału w sesjach wideo.
- Zalecane połączenie kablowe dla stabilności.
4. Platforma MS Teams:
- Konieczne pobranie i zainstalowanie najnowszej wersji aplikacji MS Teams przed szkoleniem.
- Aktywne konto MS Teams (możliwość utworzenia bezpłatnego konta).
5. System operacyjny:
- Kompatybilność z systemem Windows lub macOS.
6. Oprogramowanie dodatkowe
- Zalecane zainstalowanie najnowszych wersji programów, takich jak przeglądarka, Java, Flash itp.
7. Dźwięk i słuchawki:
- Zalecane użycie słuchawek z mikrofonem dla lepszej jakości dźwięku.
- Sprawdzenie działania dźwięku przed rozpoczęciem szkolenia.