Szkolenie: "Budowanie i zarządzanie efektywnym zespołem. Motywowanie pracowników".
Szkolenie: "Budowanie i zarządzanie efektywnym zespołem. Motywowanie pracowników".
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności z zakresu kompetencji menedżerskich. Udział mogą wziąć osoby z krótkim stażem na stanowisku kierowniczym oraz bardziej doświadczone a także właściciele MŚP .
W szkoleniu mogą wziąć udział:
- Właściciele mikro, małych i średnich firm, którzy nie mają doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu zespołem oraz zmianami w organizacji.
- Osoby które są skierowane do awansu lub awansowały na stanowisko kierownicze
- Osoby chcące doskonalić i rozwijać lub ugruntować swoje umiejętności w obszarze zarzadzania i komunikacji.
Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani wcześniejsze doświadczenie związane z kierowaniem, zarządzaniem zespołem pracowniczym. Wskazane i wymagane są podstawowe umiejętności komunikacyjne.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji29-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie jest konieczne do podniesienia kwalifikacji uczestników na zajmowanym stanowisku. Uczestnik potrafi korzystać z narzędzi menedżerskich oraz technik motywowania członków zespołu. Przygotuje i przeprowadzi efektywne zlecanie i delegowanie zadań dla członków swojego zespołu. Szkolenie przygotowuje do dokonania koniecznych zmian w firmie, zespole.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się poznanie i zastosowanie w praktyce skutecznych narzędzi do zarządzania zespołem, poprawa komunikacji w firmie | Kryteria weryfikacji wyćwiczenie i zastosowanie w praktyce technik, motywacyjnych, komunikacyjnych w rozmowach ze współpracownikami i przełożonymi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Zbuduje efektywny zespół, będzie potrafił motywować zlecać i delegować zadania. Wprowadzi zmiany w wyznaczonym czasie w kierunku realizowania założonych celów zespołu oraz całej organizacji.Efekt usługi
Nabycie umiejętności budowania efektywnego zespołu pracowniczego, prowadzenia trudnych rozmów motywacyjnych z pracownikami przez wykorzystanie efektywnej komunikacji i poznanych narzędzi. Kryterium weryfikacji: PRETEST test przed i po warsztatach POSTTEST, case study oraz konstruktywna krytyka z obserwacji dokonanych przez pozostałych uczestników warsztatu.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Warsztat oraz case study a także PRE TEST oraz POST TEST. Scenki sytuacyjne na zakończenie i potwierdzające osiagnięcie efektu usługi, certyfikat MSUES.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie: 2 dni.
Czas trwania: od g. 09:00-17.00 z przerwą 13:00-13:15.
Moduł I. Kompetencje menedżerskie. Rola Menedżera w organizacji.
- Rola i zadania menedżera w organizacji. Kim jest Lider?
- Różnice pomiędzy Liderem a Menedżerem
- Style i zasady zarządzania.
- Gotowość pracownika (vs. Hersey-Blanchard). Zarządzanie sytuacyjne.
Moduł II. Budowanie i zarządzanie zespołem. Motywowanie.
- Czym jest zespół? Zasady budowania efektywnego zespołu.
- Role członków zespołu. Sposoby i style uczenia się.
- Motywatory i źródła motywacji pracowników.
- Przeszkody w budowaniu zespołu.
- Demotywatory i fazy demotywacji pracownika.
- 5 dysfunkcji zespołu.
Moduł III. Zarządzanie zmianami w organizacji.
- Przyczyna zmian, wyjaśnienie konieczności ich wprowadzania. Planowanie i przygotowanie procesu.
- 5 kroków efektywnych zmian w organizacji. .
- Diagnoza pracownika. Przygotowanie do Training on the Job w procesie zmiany.
- Metody pracy rozwojowej- zastosowanie metod i narzędzi współpracy pomiędzy zespołami pracowniczymi (Model PIECES)
Moduł Efektywna komunikacja w procesie zmian. Delegowanie i zlecanie zadań - praktyka.
- Efektywna komunikacja w procesie korygowania złych zachowań pracowników
- Rodzaje komunikacji w organizacji (komunikacja).
- Kiedy i jak delegować zadania. Stopnie delegowania zadań.
- Zlecanie zadań, monitorowanie postępów.
- Korygowanie złych zachowań pracowników - rozwiązywanie problemów. Zasady i efekty (Model SBO).
- Karta dyscypliny. Zachowania niepożądane, jak sobie z nimi radzić?
Szczegółowy program szkolenia modelowany jest pod konkretne oczekiwania klienta (szyty na miarę).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Kompetencje menedżerskie. Rola Menedżera w organizacji. | Prowadzący Cezary Handziuk | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Przerwa | Prowadzący Cezary Handziuk | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Budowanie efektywnego zespołu pracowniczego. Czynniki sukcesu. | Prowadzący Cezary Handziuk | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Motywowanie. Zarzadzanie sytuacyjne w praktyce. Zlecanie i delegowanie zadań. | Prowadzący Cezary Handziuk | Data realizacji zajęć 01-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Przerwa | Prowadzący Cezary Handziuk | Data realizacji zajęć 01-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Zarzadzanie zmianami w organizacji. | Prowadzący Cezary Handziuk | Data realizacji zajęć 01-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Cezary Handziuk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W przypadku grupy osób z jednego przedsiębiorstwa istnieje możliwość przygotowania szkolenia dedykowanego - zamkniętego w miejscu prowadzenia działalności przez klienta. W tym celu prośba o kontakt.
Uczestnicy biorący udział w szkoleniu otrzymają certyfikat uczestnictwa z numerem identyfikacyjnym MSUES oraz materiały do samodoskonalenia. Wykorzysta w praktyce opracowaną przez GET Training kartę kompetencji menedżerskich oraz mapę kroków, które pozwalają na dokonanie w firmie właściwych zmian.
Skrypt. Case study. Możliwość korzystania z materiałów online oraz konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi